Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Reklaam petab inimesi

Peep  2001-05-30 13:17:20
Reklaam on ehitatud üles raha väljapetmisele ja saasta reklaamimisele. No milline ajudega inimene peksaks kodus oma pliidid, pesumasinad ja külmkapid segi, et mingisugust Brandti osta. Seda muidugi võlgu, võlguandjaks Hansapanga EGO. Annaks jumal, et reklaam kaoks. Vähemalt telekast.

yprus  2001-05-30 14:49:00
See reklaamiteooria lööb küll Ogilvy üle!

remuz  2001-05-30 17:02:57
Tegelikult, peax looma yhe AINULT poliitilise propagandaga tegeleva "reklaamifirma", kes eesti suurparteidele oma teenuseid pakux :) Pappi nagu raba ja k6ik on rahul : esineb igasugust ajuvaba m8la v2hem eesti poliitilisel maastikul, kus alatihti konkurendile teiba kodaratesse suskamise asemel virutataxe sellega endale vastu pead... Muhus syydistataxe muiduge teisi, kes p6hjustasid selle oma juhtimisalase kyyndimatusega :)

remuz  2001-05-30 17:04:52
Kulla autor, eutanaasia ja ennesyndinute aitamine k2ib yhte kategooriasse : elutee muutmine teaduslike abivahenditega. Olgu see siis elustuslaud v6i systlat2is morfiini.

remuz  2001-05-30 17:05:21
Seega : See samm on T2IESTI LOOGILINE !

remuz  2001-05-30 17:05:42
mis iseenesest ei t2henda, et ma seda pooldan ...

remuz  2001-05-30 17:06:17
... samas ei suhtu ma sellesse ka negatiivselt... Yxpuha eesti keeles :)

helen  2003-11-20 23:26:48
Njah... 1. Teleri ja sealjuures reklaamide vaatamine ei ole kohustuslik. 2. Reklaaminduse esimene reegel on, et reklaam peab olema tarbijale arusaadav. 3. Viletsad, kehvad, nõmedad jne reklaamid suretavad ennast ise välja. Kui ei, siis ei olegi nad nii halvad. jne jne jne jne Ja kuidas ometi õnnestus autoril sujuvalt jõuda lihtrahva kiusamisest loodusliku valikuni???

Nimi 
E-mail