Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Saime oma raudtee tagasi

KIIDUVÄÄRT TEGU !  2007-01-10 05:29:25
Majandusministeerium on kõige tegusam ministeerium, sest tema ametkond on peaga ja südamega mõtlevad inimesed ! Raudtee so Eesti riigi majanduse alus ja mitte vähem tähtis pole reisirongiliikluse taaselavnemine !

etteheitja  2007-01-10 06:58:55
Kahjuks paneb majandusanalüütik kangesti puusse. Kuid ka temast tuleb aru saada, ta peab laulma nagu talle kepiga ülemus vibutab. Asi on ju tegelikult hoopis selles, et me ei vaja raudteed seal, kus ta praegu on! Ühenduseks Euroopaga oleks vaja täiesti uut otseteed tallinn-Pärnu-Riga. Muidugi tuleks ehitada ka teine haru Tallinn-Tartu, kuid läbi Paide! Seal käib elu, mitte metsades. Ja raudteeehitus looks juurde uusi töökohti ka selle äärde, sest on maad. Kahjuks meie "analüütikud" elavad ikka veel Lenini-aegses nõukogude ajas ega suuda isegi olevikku tajuda, Vitsur nende seas, Edgarist rääkimata. Nii ongi rahva rahaga laiamine rohkem rahva petmiseks mõeldud, mitte rahva teenimiseks.

analüütik  2007-01-10 08:34:05
kas raudteest saab jälle kesikute lüpsilem nagu werol ja viljasalv. ja kindlasti pole süüdlast

F00F  2007-01-10 08:36:41
FSB, putinistide ja "jedinaja rossija" allorganisatsiooni, Keskerakonna unistus on täitunud - Eesti Raudtee on läinud vene kapitali mõju alla. Kahju ainult, et kukkus läbi Savisaare plaan anda eestivastaste teenete eest kodakondsus Vene naftatransiidifirma Severstaltrans tegevjuhile Andrei Vassiljevš Filatovile.

fak  2007-01-10 09:04:21
sa pyha puts,kust sellised kliinilised idioodid tulevad nagu see allolev ,savijunn pole majandusminnina MUnnigi teind ,peale propaganda KIIDUVÄÄRT TEGU ! 2007-01-10 05:29:25

Ma ei ole era-  2007-01-10 09:22:39
kondades kuid ajab südame täis siin isamaalaste ilkumine.Näe-raudtee on keska lüpsilehm.Süüdistavad ja ei saa aru mille eest.Ise nad poole hinnaga selle maha müüsid ja nüüd nimetavad teisi varasteks.Hindavad teisi oma rikutuse tasemel.Aeg oleks suu kinni hoida.

Thom  2007-01-10 09:29:24
Kui ma 5 aastat tagasi müüsin oma korteri 200tuhande eest ja nüüd saaksin seda müüa miljoni eest, kas ma olen siis naiivitar ja tola? Kui ma ostan mingi objekti ja investeerin sinna raha. Kas ma peaksin selle pärast maha müüma ikka ostuhinnaga? Minuarust on majanduslikus mõttes hea, et firma väärtus on kasvanud. Palju hullem oleks, kui riik oleks saanud selle tagasi poole miljardiga. Siis oleks ikka asi täitsa mäda olnud.

madis  2007-01-10 09:35:45
siis nii ongi, "OMA" raudtee. kelle oma. ja küsimus? miks on valimisplakatitel "kesikud" mingi nahahaigusega???? mida püütakse varjata/ravida

vanatoi  2007-01-10 11:06:01
Raudtee teenindas erakätes Vene transiidiäri ja teenindab riigi omandis edasi,kuigi veoste mahud aasta-aastalt langevad.Eks BRS sai essust lahti ja Eesti riik endale hea asja.Võib karta,et see "saime oma raudtee tagasi"läheb edaspidi rahvale vägagi kulukaks ja võtab vere maitse suhu.Aga tänasesse päeva valimisreklaamiks sobib küll.

liipriomanik  2007-01-10 11:09:36
Kas seda raudteed hakkab korrashoidma Eesti riik?Kas hakatakse transiidilt seda raha küsima või tuleb maksumaksja taskust e. riigi eelarvest.See kulude asi on nagu vähem lahti kirjutatud,enam on lokku löödud selle pärast et saime raudtee tagasi.Mida see ost otsest kasu riigile toob?

Ajuvitsur  2007-01-10 12:53:45
Kuulge Vitsur, kas te olete üldse Tartus käinud kunagi? 187 km läbimiseks nt kiirusel 100 km/h kulub 1 tund ja 50 minutit, mitte "vähemalt kaks ja pool tundi", nagu te siin väidate. 120 km/h kiirteel kulub aga 1 tund ja 30 minutit.

Lõpuks.  2007-01-10 13:38:22
Nii see jäägugi.Kiitus.

Lemme Krimm  2007-01-10 14:05:21
Riik on aga INIMESE jaoks, mitte inimene riigi jaoks!!!!!!! Palju õnne selle riikliku teo teostumise puhul. Siin on teile kriteerium, mille järgi hinnata inimese või erakonna tegusid. Mitte sõnade vaid tegude järgi. Kuna riik peab vastutama kuue funktsiooni eest, siis nüüd tuleb võtta järgmised objektid, mis peavad olema riigi halduses, aga on müüdud erakätesse.Eraomanik hoolitseb oma kasumi eest, mitte inimese eest.

see oli edgari  2007-01-10 14:53:02
käsutäitmine vene ärimeeste ees.oleks selle raha parem meditsiivaldkonda investeerinud

Rahvaluule Laarist  2007-01-10 15:06:43
Laari valitsus: 1) altkäe- ja kättemaksuameti peadirektor, 2) kõnni-, lume- ja jääteede minister, 3) laevade ja põllumajanduse põhjalaskmise peavalitsuse juhataja, 4) hea- ja kuritegevusorganisatsioonide assotsiatsiooni president, 5) raud- ja maanteede müügikorralduse minister, 6) kasutuskõlbatu relvastuse otsingute ja vahendustehingute korporatsiooni esimees, 7) kristliku kasvatuse, riigivara tehingute ja rohelise mõtteviisi minister, 8) likviidsuse likvideerimise ekspertminister, 9) vaba ajakirjanduse omanike minister, 10) ajaloo ümberkirjutamise akadeemia nõukogu esimees

muri :lemmele  2007-01-10 15:38:20
Kas see on hea tegu,kas transiit hakkab nüüd riigieelarvesse raha maksma?

taat  2007-01-10 16:41:19
See oli õige tegu, Eesti Raudtee peab kuuluma Eesti riigile, see näitas majandusministri Savisaare järjekindlat tegevust Eesti riigi ja rahva heaks. Muidu irisejad on tühjad tünnid ja nende endi tegevus Eesti heaks jääb tihti küsitavaks.

muri  2007-01-10 17:45:14
Ma mõtlen parteiväliselt,et kes meie maad ja merd läbivalt transiidilt saaks seda raha mille eest riik saaks osta naftareostuse avastamise ja likvideerimistehnikat pluss siis raha raudtee korrashoiuks ja reisironginduse edendamiseks?Muidu on selline tunne et oleme küll omanikud aga tegelikult teenindame meie transiidiärimehi.Kasumit on vaja või ma eksin?

jaan kaer  2007-01-10 18:07:19
vitsur,ära demagoogitse

muri  2007-01-10 18:26:32
Teate keskerakondlased,lugege Päevalehest Laari intervjuud ja minge õige p...e oma konnaga,tau-pakaa!Rohkem ma teie lehte ei külasta.

1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail