![]() Eestlased valisid stabiilse masu
arbo to omaan
2011-03-10 15:04:41
kiri on sellele, kes erinevate nimede all kirjutab, kuid vähemalt mail on olemas omaani nimele.
huvitav, et arvad eestimeelsetest inimestest, nagu me oleksime ennast kahed valimised järjest lasknud venevastasusest "ära lollitada". kas sellist mõtet pole tulnud, et eestimeelsel osal meie riigis on olemas realiteeditunne ning kohalik nõukaihalusega seltskond neile lihtsalt vastuvõtmatu? näiteks mulle, kes pole kordagi ref-i poolt hääletanud, ajab okse peale savisaare manipuleerimine endaga mitte kõige paremini hakkama saavate inimestega. eriti nenedega, kes eesti keelt ei valda. huvitaval kombel on lõppude lõpuks ka teil erakonnasiseselt hakatud asjast aru saama - ei aita loobumisest (nimesid pole vast vaja tuua), tuleb parteis sees asi sirgeks rääkida...
ambuja
2011-03-10 15:19:03
Tubli, arbo.Ma vist eksisin.Juba 10 aastat kõik suured päevalehed aina kiidavad Keskerakonda ja tama liikmeid. Iseäranis tuuakse välja Savisaare isik, kes on kõigile eeskujuks kui heasüdamlik ja armastusväärne ka Mart Laari ja Ansipi vastu. Savisaart armastavad tuliselt ka reformierakondlased ja isamaaliitlased. Keskerakond on parim erakond ja kõik kommenteerijad aina kiidavad teda ning lubavad valimistel hääletada ainult Keskerakonna poolt. Kuid mina, tobu, arvasin et kommenteerijad valetavad kui nad ütlevad, et nad ei tea kedagi, kes teaks kedagi kes hääletab Keskerakonna poolt. Nad ju kõik valetavad. Paistab, et te pole mitu aastat lehti lugenud ega kommentaare kirjutanud.
To Arbo
2011-03-10 15:23:15
Ei, Arbo, ma ei räägi neist põhimõttelistest, ausatest isamaaarmastajatest, kes olen ka mina ise (olen olnud ka tuline patrioot, sinimäelane ja M.Laari toetaja) ja kes on parempoolsete vaadetega (mina enam ammu ei ole).Ma räägin hoopis neist apoliitilistest, lihtsatest, ilma oma arvamuseta väheinformeeritud inimestest, kellele on selgeks tehtud, et venelane on päh ja Savisaar mehkeldab venelastega, järelikult on ka tema oi kui paha ja reeturlik.Mulle on seda öeldud ja seda pole teinud just debiilsed, aga ka mitte targad inimesed.Just need lollitati vene ja Savisaare ohuga ära(teeb Narva väravad lahti ja laseb venelased sisse).Kas see pole manipuleerimine, kas see ei aja oksele-sinu termin.
Ütled, et teil erakonnasiseselt...Ma ei mõista, miks peaksid sa mulle seda ütlema?Ma pole ega pole kunagi olnud KE liige, kuigi on kutsutud.Ma pole ka ühegi teise partei liige ega hakka ka.Mul on oma pea ja järeldused teen ise. Irvitajale: palun püüa eesti keelest aru saada.Ma ei pane võrdusmärki soveti ja venelase vahele.Minul pole seda vähimatki põhjust teha, sest tunnen ja olen tundnud venelasi, kes on sama palju sovett, kui sina oled ütleme neeger.Tahan öelda, et tean suurepäraseid venelasi, kellel pole vähimaidki vaenulikke tundeid eestlaste vastu, kuid keda solvavad teatud suhtumine ja teatud teod praeguste võimukandjate poolt. Arvan, et tulevikku silmas pidades peaksid ka meie võimukandjad hakkama lõpuks venelastega dialoogi pidama.Silmapiiril terendab viisavabadus Venemaaga, kaugel pole aeg, kus siinkandiski hakkavad tooni andma moslemid ja kaugel need hiinlasedki on.Meie aga oleme kristlased, ka venelased, pealegi veel naabrid ja kaasmaalased.
kaua võib!
2011-03-10 15:28:47
Lugesin just praegu delfist, et Tallinna abilinnapea Boroditš läheb riigikokku ja mul hakkas hirm. Mitte sellepärast, nagu siin mõni arvab, et ta venelane on. Ei! Hoopis hirm on sellepärast, et abilinnapeana tööd tehes olles linnapea Savisaare eriline lemmik, ei saanud ta abilinnapeana oma tööde ja tegemistega kuidagi hakkama. Talvel oli tal tõsised probleemid lume ja jää koristamisega , vaadake missugused on praegu kohati kõnniteed. Inimesed lasevad liugu, et edasi kuidagimoodi saada. Kevadel-suvel-sügisel on linn must (seda ka talvel), koristamata ja haljastus hooldamata või seda äärmiselt lohakalt tehtud. sõiduteed ja tänavad auklikud.
Kuidas see kodanik veel riigikogus hakkama saab, on kaheldav. Eelmises kooseisus riigikogus nii kui nii 50% riigikogu liikmetest olid seal mööbliks ja mõned nendest oskasid riigikogu infotunnis rumalaid küsimusi ja seda pidevat, mitu korda, ministritelt küsida. Nendeks olid näiteks infotunnis Tuus, Sepp, Kallo, isa Ratas, Lenk, Sarapuu, Simpson, Must ... Käies iga kuu ikka korra riigikogus kuulamas, nägin kuidas 1/3 saadikuid ei olnud kohal, kohal olnutes pooled töötasid ja pooled, kes luges lehte, kes oli arvutis, kes jutlesid omavahel. Mis töö tegemine see selline on? Riigikogusse tuleks ikka minna sellisel inimesel, kes tööd tahab seal teha. Ütlen veel kord. Savisaare lemmik "näitleja" Boroditšil ei ole mõtet sinna minna ja abilinnapeana siiani pole oma tööga hakkama saanud.
arvamus
2011-03-10 15:31:51
Minu aravtes saavad vassiljev ja vakra oma tööde ja tegemistega hästi hakkama, mitte nii nagu Pirita, Põhja-Tallinna ja Kesklinnavanemad. eriti pirital on suured puudused ja vajaka jäämised.
arbo to ambuja
2011-03-10 15:33:08
kõigepealt tahaksin teha ühe huvitava tähelepaneku - nii omaan kui ambuja vastasid 4minutise vahega ühele minu harvadest kirjutistest. juhus?
ok, vastan ambujale. ma palusin näiteid savisaare ja keskerakonna laimamise ja alusetu süüdistamise kohta. sina räägid sellest, et meedia neid ei kiida????? kas sinu jaoks on edgari mitte kiitmine võrdne laimuga? TUBLI! just sellest minusugused räägivadki - isikukultusest nimelt.
arbo to omaan
2011-03-10 15:47:41
kõigepealt palun luba kahelda sinu isamaalisuses. kui küsid miks, siis pean hakkama kaevama kesknädala arhiivides, momendil toetun väites oma mälule.
ei vaidle üldsegi sinuga, et lihtsat-mõistmatut inimest lollitatakse igal pool, erinevalt. kes lubaduste, kes ähvardustega. PS. vaheküsimus - et neid lollitajaid vähem oleks, äkki tuleks lõpuks ometi haldusreform ära teha? aga minu jaoks vähemalt on selgemast selgem, et 4st suurest on raudselt populistlikum ning häbitumalt maksumaksja raha ära kasutav keskerakond. ning kui vaadata ühe isiku taha joondunud venemeelseid inimesi, kes on selgelt manipuleeritavad skisofreenilise inimese poolt... see on oht julgeolekule, kui arvestada venemaa isu taastada "impeerium". miks julgen väita, et edgar kaldub skisosse? küsimus on praegu puhtalt, kas keskerakond kui selline jääb püsima ning vastus on savisaare otsuses. kardan vastust ei - inimene on oma suurushullustuses jõudnud niikaugele, et ta ilmselt usubki, mida räägib... ein führer, ein reich!
Meg
2011-03-10 16:58:04
arbo, kui juba suurusehullusest rääkida, alusta Ansipist.See mees ei tea Eesti elust muhhvigi. Pentus ütles täna , et Eestis on kõik hästi, sest selline on STATISTIKA !!! Siit sii järeldus-meie ladvik ei tea elust midagi, nemad tuginevad statistika järgi ja siin ongi põhjus miks Ansip alati räägib numbritest. TA EI TEA REAALSEST ELUST MIDAGI .
Vastuseks
2011-03-10 17:33:22
To Arbo 2011-03-10 15:23:15
Oleks juba ammu aeg jätta see naeruväärne trummitagumine " suurepäraste venelaste solvamise meie võimukandjate poolt" teemal. Suurepärased venelased on austatud ja lugupidamist väärivad ja ei ole ka nende suust kuulnud ühtegi halba sõna Eesti riigi ega tema keele ega Valitsuse suunas. Need suurepärased venelased, kes on aga pidevas rünnakus Eesti riigi, keele ja Valitsuse vastu, pekstes segi linnaruumi, mõnitades avalikult riigikeelt ja valitsust, ei ole mitte millegagi ära teeninud ei austust ega lugupidamist. Sedaviisi on need lood
arbo to meg
2011-03-10 18:06:47
olen sinuga ansipi idiootsusest rääkides isegi nõus, kuid ansip pole kunagi proovinud kätt minu ega sinu taskusse ajda...
Juri Rjabikov
2011-03-10 18:22:23
Meg1 tea seda, et elu, toodang, tarbimine koosnebki numbritest. Igas firmas ja ka sul kodus peb olema arvud silmade ees, muidu sa ei oska toota ega tarbida. Ansip on tark mees, seda näitab see kuidas me masust hakkame välja tulema tegi kärpeid, ei võtnud laenu ...).
Statistika näitab palju, eriti kui on tehtud statistika- ja maksuametite poolt. Need firmad mis tegelevad uurimisega 100% uskuda ei saa, sest nad küsitlevad kuni 1000 inimest. Töötus on paratamatu ja kui arvestada seda kõike mida on eespool kirjutanud lasnamäelane. Loe neid ridu põhjalikult. Arbo on samuti kirjutanud õigesti. Kui näiteks oleks Savisaar, Boroditš, Stalnuhhin ( on vist selline Narva volikogu esimees), Toom ( üldse tundmatu "poliitik") mõnes teises ringkonnas vabariigis väljaspool Tallinna, kui palju oleksid nad sel juhul saanud hääli. Olen ka sellega nõus, et venelaste ja muust rahvusest inimeste hulgas on palju , isegi väga palju tublisid inimesi, kes väärivad lugupidamist. Kuidas suhtuda sellistesse seltsimeestesse, nagu Klenski, Linter, Reva, Serõk, Mišin, Lebedev ... kes igal võimalikul juhul külvavad vaenu rahvuste vahel. Olen juba 5 põlve Eestimaa venelane, mul on sugulasi nii eestlaste kui mitme muust rahvusest inimeste hulgas ja suhtleme päris tihedalt ja tean kuidas paljud muust rahvusest inimesed suhtuvad Eestisse, presidenti, riigikogusse, valitsusse ja eestlasesse. Minule ei ole vaja ambuja, vaagija, megi ja veel mõnede keskerakondlaste seletusi. Nii palju ütlen, et Ida Virumaa ja Tallinna venelastest, kes on siia sissesõitnud Eestit "ülesehitama" pärast sõda ja 1970-90 aastatel on väga paljud Venemaal sunniviisiliselt vabatahtlikult Baltikumi tulnud, muidu oleksid nad kusagil Kaug-Idas. Näide enne olümpiat oli näiteks tallinnas väga raske korterit saada, pidid teatud aja kusagil ühiselamus, ühiskorteris või amortiseerunud majas elama, pärast seda said osta omale koperatiivkorteri (paljud ei teamis see on, mis ta maksis). Ehitati valmis Õismäe, Lasnamäe (ligi 200000 elaniku) ja korterid said kõik täis. Kahjuks mitte kohalike tallinlasi, korteri järjekorras olijaid). Kust need elanikud tulid, kuidas nad korteri said?????? Mõelge! praegu valmivad linnas nn. linna kommunaalmajad, palju kortereid. Linn lubas sund üürnikele. aga paljud sundüürnikud pole ikka saanud, kuigi linnapea teatas eelmise aasta suvel, et sundüürnikel on kõigil uued korterid. Vale!! Kes elavad nendes korterites?
To Arbo
2011-03-10 18:43:25
Isamaalisus on ilus tunne, kuid see võib olla ehtne, võib olla ka ülesblufitud.Minu jaoks on isamaa see maa, kus ma elan, loodus minu ümber, head inimesed.Minu jaoks ei ole isamaaline tegevus valetamine, rahva peale sülitamine, maa mahamüümine välismaa ärile ja pangale.Nii lihtne see ongi.
To Vastuseks: saan aru, et sa ei räägi tõesti tõeliselt suurepärastest vene inimestest, vaid lihtlabastest pättidest, kaabakatest ja vene sovinistidest.Ei ole vist vaja korrata, et selliseid on iga rahva hulgas ja need ei puudu ka eestlastel (üks sellistest laulis hiljuti TV ekraanil, lubades teatud inimestel kõri läbi lõigata).Oleme pidanud küll häbi tundma oma kaabakate pärast, kes teistes riikides panku ja juveelipoode röövivad ning narkolastidega vahele jäävad.Mille poolest need vene pättidest paremad on?On aga veel üks liik kaabakaid-need, kes elavad ja tüsenevad teiste arvel, kes ei hooli sellest, et lapsed nälgivad, et inimesed on meeleheitel töö-ja elatusvahendite puudumise pärast, sellest, et rahva hulgas on üha rohkem narkomaane, joodikuid ja prükkareid.Elu ei ole vaid statistika, nagu arvab preili Pentus. Lahkun nüüd mõneks ajaks teie seltskonnast, sest ei ole mõtet jagada oma muresid nendega, kes seda mõista ei taha.
eerik
2011-03-10 19:07:58
mina ise olen keskerakonna valija ja mina ei ole selle eluga rahul sest see hinna tõus on ikka surmav liht inimesele.ja mis reformierakond on teinut mitte sittagi na võtame rõnguvallas ennem oli hootaja toetus 300kr ja nüüd 234kr 01.01.2011 ja sealt vallast ei sa ükski normaalne inimene sotsaal toetust sest kes saavad on need kes kuuluvad mtüsse või kõrge sissetulekuga penskarid kes saavad hästi läbi.selle sotsaal töötajaga kes on sõper ene
JB
2011-03-10 19:47:59
to omaan
Omaan on meil nii isamaaline tüüp, et kiidab kriitikameelata kaasa iga kord, kui keegi suurvene shovinist meie riigile soppa kaela valab. Vaadake ühte vana kesknädala artiklit ja selle all laiutavaid kiitvaid kommentaare omaani poolt. http://www.kesknadal.ee/est/uudised?id=15008
Õnge Enn
2011-03-10 22:12:47
Lugupeetud Juri Rjabikov! Räägigsin teile Männikul asuvatest sotsiaalmajadest, mis kõrguvad otse Männiku südames ja said valmis 2004 aastal. Üks minu tuttav sai sinna korteri ja oli esimene elanik oma trepikojas. Kena korter- külmkapp ja el. pliit sees. Mees tõi trepikotta lillepotid ja oli üliõnnelik. Ja siis hakkasid sinna kolima imelikud inimesed. Külmkapid müüdi maha, sisse tassiti mingitest kastidest kokkuklopsitud mööbel, trepikoda lagastati ära ja juba olidki prussad kohal...
Muuseas, kõik olid vene rahvusest, ka minu hea tuttav. Paar perekonda püüsid veel korda hoida, kuid pidid proletaarlastele alla vanduma. imelikul kombel olid need proletaarlased juba poole aasta pärast kommunaalmaksed võlgu, nad lihtsalt ei maksnud. Nüüdseks on nad ammu läinud ja asemel juba mitmes hord uusi, kuid - samasuguseid, üüri ei maksa, korda ei hoia, kuid eestlaste sõimamine käib ööpäevaringselt. paraku on see "sundüürnike " probleemi lahendamine Tallinna moodi. Veel- normaalsed seal elavad venelased suhtuvad eesti riiki küll kui kodumaasse ja neid sovdeepe lausa vihkavad.
Volli
2011-03-10 22:23:39
Mis venelastesse puutub, siis praegu ju igati OK seis. Hääletavad Keski poolt, kes valitsusse ei saa ja seega ohtu ei kujuta. Palju halvem oleks kui nad hääletaksid mõne radikaalsema vene erakonna poolt või hakkaksid näiteks vaikselt REfi kaudu oma joru ajama. Praegu on nendega kõik korras, otsest mõju neil poliitikale pole aga igast ambujad ikka pole rahul. Aga eks vinguja jääb ikka vingujaks.
Tõnis Viilol
2011-03-11 06:25:26
Minu kom. kadunud. Kas see tegi haiget Kalev Kallole?
keskerakondlane.
2011-03-11 08:31:28
Häbi kül, et meie eestvedaja Priit Toobal sai ainud 794 häält.Veelgi vähem sai hääle Kalev Kallo. Temal 303. Selge, et rahva tahe ei ole see, et nemad pääseksid Toompeale. Pääsesid ikka.
Niisuguste trikkide pärast kaotame hääli. Kalev Kallo pärast paljud hääletasid teiste erakondade ridades.
Juri Rjabikov
2011-03-11 09:10:20
Olen Õnge Ennuga nõus. Osa venelastest ongi kombeks, et enne uude korterisse minekut, peab astuma üle ukse prussakas. Kui neid ei õnnestu kinni püüda, neid prussaka laskjaid on mitu ja kui veel vana mööbliga tuuakse ka kaasa, siis on katastroof. Õnneks on selliseid inimesi vähemuses palju. Olen enda elus seda korra näinud ja hästi ammu. Sinna riigikogusse on ikka ime küll kuidas saada, Kas oled seal tegija või niisama nühid tooli. Mängib sõprus, sugulus ...
Villu Reiljan- Janno Reiljan Edgar Savisaar- Vilja Savisaar Edgar Savisaar- Kadri Simpson Kadri Simpson- Aadu Must Jüri Ratas- Rein Ratas Heimar Lenk- Marika Tuus Ülo Tootsen- Toivo Tootsen jne. Isegi viimastel valimistel on seda märgata. Nii saavadki paljud tegelased riigikogusse, kuigi seal kohta ei vääri. Näieks eelmistel riigikogu valimistel Evelin Sepp, seekord Kalev Kallo. Mõned tõesti Eesti eest võtlejad jäätakse ukse taha ja mõned loobuvad, saades aru, et paljudele poliitikutele on riigikogu mängumaa ja kergesti suure palga saamise koht (3000 EUR kuus), ka sel juhul kui midagi ei tee, kohal ei käi.
Tiina
2011-03-11 09:40:46
Kas mujal sugulasi ei leia?
Siim Kallas - Krista Kallas Rain Rosimannus - Keit Pentus. Eesti riik on reformierakonnale äriplaan, kuigi ref. esindab valimistel vaid 1/3-kku Eestimaalastest (valimas käis u. 600 000 900 0000-st) |