![]() Ühelegi Rail Balticut puudutavale küsimusele ei saa ausat vastust
Olle
2015-08-03 08:35:02
Tõeleid on täitsa oma kommidega ära pööranud, on teinud juba saarte elanikud madri elanikeks ja vastupidi, ise misdagi teadmata. Samuti ajab jaburat juttu Rail Baltika kohta ja naaberriikide kohta. Kui sa tõeleid midagi ei tea, pole vaja oma lollusi siin kirjutada. Igatahes oma nime sa ei vääri, pane õige nimi.
Sama kehtib ka irwitaja kohta. On nähe, et pole Baltikumi asjadega kursis. Soovitan googlit kasutada!
küsimus?
2015-08-03 09:19:42
Mis põhjuseks et reformitrollid on kesknädala oma erilise tähelepanu alla võtnud?
Kardavad? Vaidlus demagoogia baasil pole vaidlus vaid poliitiline jauramine. Varsti lastakse teid peldiku potist alla, oravakesed-juhmikesed!!
Juraka to küsimus? 2015-08-03 09:19:42
2015-08-03 09:24:24
Häda stimuleerib härgolendi veevõtusüvendisse ja kätsatajate valveoksendaja KN'sse sõimama.
Naer on terviseks
2015-08-03 09:44:56
Päris lõbus on mõne "targa" läänlasega siin maailma asju arutada,kahju ainult et ma ei vasta sama mõõtu?Minul tõesti ei ole akadeemiku kraadi majandusteaduste erialal.Tänu keskerakonnale on siin võimalik ka ausalt mõtlevatel inimestel võimalik oma isiklikke mõtteid avaldada.Peavoolu meedias oponeerimine on keelatud ja sinu kommentaarid tsensor kustutab.Siiski avalikust meediast saab väga palju teavet maailmas toimuvast ja see on väga suureks abiks siin oma ausate mõtete avaldamisel.
Pole nõus
2015-08-03 11:12:36
08:30:12
Eksid juba avalauses. RIIK pole mingi salapärane imetegija võlur, see ongi RAHVAS! Meie elu korraldab hoopis VALITSUS, mis raiskab rahva raha oma äranägemise järgi. Tahes tahtmata peab valitsus ka rahvale pistist pakkuma, muidu ei lähe ka lollimad õnge ega toeta seda rahvavaenuliku valitsust edaspidi. IRL-i toetusest on seda selgelt näha, millega Juhan Parts samasuguste lollikeste toel hakkama sai. Räägid Tartu-Tallinna maanteest, et see peaks olema (mitte vastu olemine on ju samuti toetus) 4-realine. Aga milleks? Et jõuda ühest linnast teise paarkümmend minutit kiiremini? Samas kui terve päeva jooksul raiskad mujal aega tunni või rohkemgi. Kas seda ka tead, et liikluskiiruse kasv maanteel nt 10% suurendab sõidu ohtlikkust kordades rohkem? Kas rutem kasti jõuda ongi su elu eesmärk? Miks sa oma elu ei oska või ei taha arukalt korraldada, et ei tekiks mõttetuid kiirustamisi? Või on 4-realise maantee eesmärk ohutus? Kui seda ääristavad piirded ja on ka vahesein, siis olen nõus, Lääne-Euroopas ja Põhja-Ameerikas on need olemas. Kuid küsimus on taolise rajatise tasuvuses. Väheneva elanikkonna tingimuses jäävad veod ja sõidud üha vähemaks, järelikult ka kilomeetri maantee omahind tõuseb. Seni pole me seda eriti märganud, sest arvud on salastatud (mitte kuskilt ei leia sa erinevate maanteede meetri omahinda). Ka petab asjaolu, et mitte kõik pole veel endale suutnud ahnitseda autosid ning see jätab petliku mulje nagu meil liiklus aina tiheneb ja on laiemaid teid vaja. Tegelikult ei ole. Sest peagi on sel autohaigusel piir peal ja autode arv 1000 elaniku kohta tasandub. Edaspidi aga liiklustihedus hakkab elanike arvu ja autoomanike arvu languga samuti vähenema. Kui siis teed jäävad endiseks, kukub tahtmatult ka meetri omahind. Ei saa ilma majandusliku analüüsita hurraa peale üht või teist hakata ehitama. Paljud on raskelt kõrbenud ja on võlglased elu lõpuni. Pere elu on rikutud ja mõnigi on endale kuuli pähe lasknud või kõrgelt alla hüpanud. Kapitalism toetub isetasuvusele, alles ülejääkide korral on võimalik teha annetusi. Mitte aga alustada võlgadest ja võlgutekitavatest annetustest.
Kas on nüüd
2015-08-03 12:25:50
viisakas siin omavahel etelda aga mind need teemad huvitavad.Minugi pärast võib jääda ka sama vana tee alles,kuid ameerika järgi ahvimist ma ei poolda,selle ma arvan,et kui midagi tehakse siis võiks teha siiski lihtsamalt ja praktilisemalt.Minule nende ülikallite ja suuruse hullusest ajendatud tee ehitused üldse ei meeldi,kuna saaks ka mitukorda odavamalt ja praktilisemalt teid ehitada.Ei ole vaja iga saja meetri järgi ehitada laburünt teeristmikke,ei ole vaja maanteid valgustada saab ka ilma hästi hakkama,ei ole vaja topelt realt tee tõkis parjääre saab ka ühe reaga hakkama.Loomade liikumine võiks siiski ka vaba olla kui siis ehk mõnda kohta võrk aed.Samas peaksid teeääred olema kogu aja ära niidetud vähemalt selles ulatuses,et suured puud murdudes teed ei ohustaks.Muidugi peaksid ka teekraavid ja tee perved olema ära niidetud,mitte nagu nüüd,kus võsa kasvab juba raudteel vaguni aknast sisse.Rumal on ka see tõsiasi,et maaomanikud künnavad teekraavi servi niikaua kuni teekraav on kinni küntud.Teeperv peaks olema ära niidetud ja tee pervest ei tohiks lähemalt künda kui 2- 1 meeter.Lohakust on ikkagi väga palju.Nende suurus hullustuste asemel võiks kruusateed hoopis ka ära asfaltteerida.
Ida
2015-08-03 14:57:50
too ei! Praegu on Saaremaale ja hiiumaale oma inimestele palju odavamad piletid kui külalistele, nii prami kui lennukiga. See hoopis tähendab, et külalised maksavad oma inimeste osa pileti maksumumusest kinni. See on ju õige lähenemine.
too Riik on! Selle tee ehituse maksab kinni mitte venemaa, Eesti Vabariik, need rahad tulevad Euroopa Liidu vastavatest fondidest. EL neid rahasid ei saa kasutada hambaraviks, pensonite tõstmiseks, ühistranspordile. Kui palju on sinu hoiuseid riik oma taskusse pannud igas kuus? Kui ütlesid, siis tõesta!
Jaan
2015-08-03 15:15:09
too küsimus! Mida neil reformitrollidel karta on või keskidel, sotsidel, irlastel!
oravaid on juba 15 aastat alla vett lastus, põhjatult sõimatud, aga nad on hakkama saanud, muidu nad ei oleks nii kua valitsuses. Loogika! Naer terviseks! Keegi siinul keskil ei keela naerda, ainult ära tee omale ja lähedastele mõtekaaslastele haiget sellega. Kuula erinevaid raadiojaamasid, seal saad kuulata sageli erinevatel teemadel huvitavaid debatte otse saadetes. Vaata saatekavasid. Too pole nõus! Rekkajuhid räägivad, et palju parem on sõita neljarealiselt maanteel, kui kaherealisel. Nüüd kus see on saab kiiremini tunduvalt edasi ja tunne on, nagu oleks kusagil Euroopa teedel. Ja veel sulle. Paljudel on oma auto tööl käimiseks, millegi muuga ei saagi. Nii, et ära parasta midagi nende peale. Olen sõitnus igal suvel Eestis väga palju sõpradega ringi. Kusagil suuremate magistraalide ääres ei ole enam võsa ja põllud teeservani. Niitmata alasid on küll. Ida jutt pileti hindadest vastab tõele ja kust tulevad need suurte neljarealiste teede ehitus rahad. maali maalt, kus on raamatu nimi ja autor. Tuleb välja, et sellist raamatut pole kirjutatud ja autorit pole olemas. Ootan juba kaks nädalat :-}}}
Mart
2015-08-03 20:37:15
Kaeblemine ja kirumine ei aita meid mitte üks raas. Kõige kurja juur on demokraatia, mis killustab ja lõhub rahva ühtsust. Võib olla oleks vaja kahe partei süsteemi.
Ida
2015-08-03 20:53:09
vist ei tea, et see euroraha on ka meie raha. Ning mida me oleme saanud seni üle, läheb kirja riigivõlana. Juba praegu on seda üle 20 miljardi euro maksta. Kuna me oleme senist "abiraha" väga ebamajanduslikult kasutanud, siis tagasimaksmise ajaks oleme vanas kehvas seisus.
Mõttetu
2015-08-03 21:03:40
Ma olen peaaegu iga päev ratastel ja see on minu töö.Samuti sõidan päris tihti rongiga.Räägin kõikke seda mida oma silmaga näen.Tean,et euroliidu raha aga ka riik peab oma osa paigutama.Kui meile euroliit raha ka eraldab siis mitte ilusate silmade eest,vaid ikka tagamõttega.Üks tagamõte on migrantide siia paigutamine ja selle eraldati ka 45milj € kulutamiseks.
strateegiline
2015-08-03 21:34:17
Raudtee on vajalik nii sõjaväe ešelonide liigutamiseks kui ka tsiviilelanikkonna evakueerimiseks sõja olukorras.
2015-08-03 22:39:42
Eurorahad ei lähe meile kirja võlana, kust see rumal arusaam. Meie raha on seal vähe, sest meie oleme väike riik ja meid endid on vähe.
Idale vastaja jutt on väga segane ja sellest ei saa kuidagi aru. Päris totrat juttu ajab see kommija nime all Mõttetu. Meile on juba 25 aastat EL raha jaganud, migrantide probleem on alles viimased 6 kuud ja mingit raha ei ole selleks veel keegi ühelegi riigile eraldanud. Ei tasu valetada.
Ida
2015-08-03 22:58:33
Täienduseks-selgituseks eelmisele kommijale:
Eestivälissektori koguvõlg oli 2013 aastal1,887,5 miljonit eurot ehk 9,8% SKP-st. Sellega on EestiEuroopa Liidus kõige väiksema võlakoormusega riik. Eesti välisvõlg kasvab 2 eurot sek. Kreekal 778 eurot sek. Saksamaal kasvab 1964 eurot sek., mis moodustab 81% SKP-st. Veel teadmiseks, kõigil riikidel on võlakirjaprogramm, Eestil seda ei ole.
sampo
2015-08-04 07:40:15
Et siis mis on riigi eesmärk? Riik peaks justkui arendama oma territooriumi, tagama rahva hea hariduse ja meelitama välisinvestoreid. Meil välisinvesteeringud vähenesid aastal 2014 mingi 50%. Need suured firmad kes siin on, viivad kasumi maksuvabalt skeeme kasutades välja. Rootsi pangad lüpsavad vaest eestlast nagu aafrika neegerorja. Julmalt lüpsavad. Nüüd siis Swed andis natukene ka tagasi. Eurorahad lõppevad 2017. Siis hakkame maksma Brüsselile rohkem kui saame. Migrandid on tegelikult Eesti kõige väiksem probleem. Ka Putin pole eriti suur probleem. Suurim probleem on kuritegelik pande nimega Reformierakond. Riigivargad kes on ametnikeks toppinud oma rumalaid sugulasi ja riiki juhivad tõsiselt lollid jupatsid.
Aus Atonen
2015-08-04 08:34:22
Reformierakonna üks endisi juhtfiguure, Meelis Atonen kirjutas eile hilisõhtul Facebookis, et Rail Balticu ümber seonduv on üks kõige vingemaid silmamoondusi, mis üldse meie poliitikud teiste kätega toime panevad.
"Esiteks oleks see läänepoolsem trass ausam nimetada Rail Paldiskiks. Kellegi asja aetakse ja küll seegi kunagi selgeks saab, kelle erahuvi avalikust seekord kõrgemaks saab. Aga see on nii kõva huvi, et isegi Nabala mõeldi välja suureks ja oluliseks. Tallinnast lähemal pannakse inimestest ja loodusest läbi, ka tulevikust, nii et pole asigi, Sakus pannakse lausa terviserajad pandiks," kirjutas ta. Atonen lisas, et eriliselt kõrge taseme saab aga väide, et Harju maavanem on nüüd kogu riigi pea kõige tähtsam otsustaja. "Ärge laske end eksitada, ullikesed pannakse ikka tanki, sest kavalamad tahavad varju hoida ja näidata, et head poliitikud ei puutu üldse asjasse. Inimestega nad suhelda ei julge, ei taha maavanemgi. Näe küsivad muidu äkki, lausa suudavad argumenteeritult vaielda. Parem on igasugused kohtumised viimasel hetkel kokku kutsuda ja kui saab... siis lausa töö ajal, nagu siin juba ühel ringil elegantselt tehti," kirjutas Atonen. Atonen lisas, et ta vaatab kogu seda protsessi, näeb, kuidas tema küla elanikega on asju aetud, valetatud ja ... ja tal on häbi. "Kõige rohkem on mul häbi oma erakonna inimeste pärast!," lisas ta.
2015-08-04 09:20:41
sampole ja Ausale Atonenile lisan, et kui täna migrandid, Putin, Rail Baltic jne ei ole veel meie kõige suuremad probleemid, siis homme võivad nad "tänu" meie reformierakonna rööv- ja kauboikapitalistliku majandusmudeli suunale selleks juba homme muutuda - näitab meile ju suurt eeskuju maailma kapitalismi kants USA, näiteks kasvõi oma kurikuulsa Dertroidiga, millest on saamas nagu meie kõigi tuleviku saatuse näidismudel.
Välisvõlast
2015-08-04 10:02:17
IMF-i järgi on Eesti välisvõlg 19 miljardit eurot:
http://www.stat.ee/sddseng Sama kinnitab Trading Economics: http://www.tradingeconomics.com/estonia/external-debt CIA andmetel aga üle 20 miljardi: http://www.indexmundi.com/estonia/debt_external.html
Valitsuse
2015-08-04 10:04:24
eesmärgiks pole oma majandust orjastada välisorjapidajate kasuks, vaid oma sisetootmise arendamine ja selle väljavedu. See annab puhta tulu ja rahvale rikkuse.
valitsus valetab
2015-08-04 10:26:28
!!! Esimese tasuvusuuringu Rail Baltica teostatavuse kohta koostas Euroopa Komisjoni Regionaalpoliitika peadirektoraadi tellimusel COWI A/S. Uuringu[7] põhjal oli parimate majandusnäitajatega, säästlikuim loodusele ja elukeskkonnale ning suurima mõjuga reisiliiklusele olemsoleva Tapa, Tartu ja Valga kaudu kulgeva trassi renoveermine ja kiiruste tõstmine.
|