![]() Rail Baltic röövib eestlaste viimased allesjäänud ressursid
2014-11-13 17:51:21
kas laine ka juba vaagija ja ohmooni moodi oma varem kirjutatud komme ei tunnista, kui õigusele alla jääb. tegelikult mis see lainesugune üldse õigust räägib, talle on pandud Keskerakonna poolt kohustuseks koguaetg pada ajada ja selle eeest Tallinna linnavalitsus maksab heldelt maksumaksja rahast (Savisaare ja veel mõne tema asemiku kunagine ülestunnistus).
2014-11-13 20:36:21
oi kui rõve on see debiilse olekuga ja kirjutamisega , see persevestist line! Julgeb veel teistele märkusi teha, ise oma kirjutatut ja väljaütlemisi ei mäleta. Täitsa lambapeast lehmade ämmaemand.
?
2014-11-14 15:03:47
Pool Eestit on stressis,sest aeglaselt praeb see marsruudi määramine.Egas raudtee ainult põhjast lõunasse läe.Tal tulevad harud Paldiski peale vist läbi Laitse ja Ülemistele läbi Kose?Saku? või hoopis vana raudteetamm mis kasutusel.Kõik see mees on oma kodude ja suvilate pärast leilis kõik need aastad.Siis tehakse järsk nõksak jälle teistmoodi.
Nagunii kinnisvara Eestis müüa võimatu peaaegu.-Nüüd ei tea kus osta ka.Iga kell võidakse sulle moblamast aia taha panna ja tuuleveskid,mis 3 km raadiuses kõik elusolendid peletavad.Infraheli ajab hulluks kuni hallutsinats.välja ja muid tervisehädasid teeb.Võidakse sul kõrgepingeliin ja trafod pea kohale riputada jne.jne.Demokraatia . Ja mismoodi ma sellest raudteest kasu saan?Mis teid pidi jõuab nende firmade kasum iga meie elanikuni?Veetakse küll aga välismaale läbi meie maa,ka ohtlikud veosed.Kasum ja maksud lähevad ka läbi meie maa,mis siia pudeneb.Pannakse teemaks peale või?Isegi see läheb mõne firma kätte.Elanik aga maksab kinni.
???
2014-11-14 15:29:42
? 2014-11-14 15:03:47 võtab kogu selle Eesti valu ja vaeva kokku. Pärismaalastest selles riigis ei hoolita. Seni oli vaja neid rahvuslikke loosungeid hüüdma ja laulma. Varsti oleks parem, kui juurtega põlisrahvast enam Eestis polekski. See siis ongi see VABADUS, mida käsikäes igatsesime ja Balti ketis korrutasime. Mille poolest situatsioon erineb 1940. aasta omast? Isegi võõrsoomukid on jälle kohal.
Laine
2014-11-15 12:28:55
to GS! Ei sõida nendest küla maalidest keegi üle kui Maalid EI TAHA. Meile,kõikidele maalidele, ei ole seda raudteed vaja,mis hävitab meie rahva täielikult.Nii et sina GS näiteks minu maast üle ei sõida,isegi siis mitte kui sa mu hävitad.See on minu maa.
rahakott
2014-11-15 13:28:24
http://www.pealinn.ee/koik-uudised/vitsur-kui-miinimumpalk-ei-touse-on-eesti-tulevik-ohus-n25353
http://www.pealinn.ee/koik-uudised/juristo-eesti-keskmise-ja-alampalga-suhe-jaab-arenenud-riikidele-alla-n25415
2014-11-15 14:10:26
kui meil elaks siin eestis ainult kesikud ja lained- poleks meil laeva ega lennuliiklust, maanteid oleks ka vaid mõni ning elaksime n.ö sajandis 19. Aga see eest oleksime kõik Laine moodi õnnelikud.
Sirje
2014-11-15 14:30:30
Rail Baltic = BAM – raudtee eikuhugi
to tühi koht
2014-11-15 14:52:13
Jah,sina lendad ja sõidad.
Teistel pole niigi palju,et rongiga nokuarsti juurde sõita. Sinu äratransportimiseks uus raudtee tehakse.
eelmisele
2014-11-15 15:13:50
aga mõnel pole arvutit ka- äkki peaks sinu arvuti ka minema viskama- näed mõnel pole nokuarsti juurde piletiraha aga sina ostad siin arvuteid.....
raudteelane
2014-11-15 15:58:13
http://www.oleteadlik.ee/pilt-rail-balticu-tulevikuperspektiividest-naeruvaarne/
Lätist ja Leedust saab rongiga Berliini küll, Eestist mitte Päring Saksamaa, Poola, Leedu ja Läti raudteefirmadele asja selgitamiseks ei võta üle poole tunni aega. Ning igaüks võib veenduda, et kolmest Balti riigist on Eesti ainukene, kellel puudub reisirongiühendus Euroopa maailmajao südariikidega. Mõeldes kavandatavale Rail Balticu gigantprojektile, oleks siinkohal põhjust esitada päringu tulemused, nii ajalised kui ka geograafilised raamid. Berliini on täna võimalik reisirongiga sõita nii Kaunasest, Vilniusest kui ka Riiast. Loomulikult ümberistumistega. Aluseks on võetud 21. jaanuari sõidugraafikud. Berliin-Varssavi kiirrong väljub Saksamaalt kell 9:37 hommikul. Esimene ümberistumine on Varssavis Minski rongile, edasi Valgevene pealinnas Vilniuse rongile ja sealt samuti ümberistumisega juba Kaunasesse. Kaunases olete niimoodi reisides järgmise päeva, 22. jaanuari, hommikul kell 8:50. Puhast sõiduaega koguneb niimoodi reisides 21 tundi ja 12 minutit. Kui lisada ümberistumisteks kuluv ooteaeg, kestab reis kokku 23 tundi 13 minutit. Muidugi rahutu unega veedetud öö sinna juurde. Hea uudis on aga see, et ajavahe tõttu kaob üks tund vähemaks.
Tõeleid
2014-11-15 21:20:59
Meil on lennutransport alakoormatud.Kellel kiiresti vaja Berliini Merkeli juurde või muidu asja,kasutage lennutransporti sest raha puudust Teil ei peaks olema. See näitab juba meie valitsuse lapsikust kuna meil ei ole raudtee ühendust isegi Riiaga?Nii et andke oma ülemustele see sõnum edasi:)
mõttelugeja
2014-11-15 21:44:43
http://www.sirp.ee/s1-artiklid/c9-sotsiaalia/rail-baltic-moned-motted-valjaspool-eelarveridu/
Rail Baltic. Mõned mõtted väljaspool eelarveridu.
Vigadeparandus
2014-11-16 08:37:14
Kesk röövib eestlaste viimased allesjäänud ressursid.
Realist
2014-11-16 16:43:37
Siim pani asja käima, e EL ja eesti maksumaksja raha ulmelisse projekti sokutada. Meie lollikesed läksid sellega kaasa.
to 16 16:43
2014-11-17 18:07:43
Sul täiesti õige arusaam. Reformivalitsejad üritavad €uroliidu miljonitele käppa peale panna. Sealt annab kõvasti vahelt teha ja valimiste reklaamirahad ongi käes. Mis see tegelikult pikemas perspektiivis meie riigile, rahvale ja loodusele kahju toob ei huvita neid.
Tõeleid
2014-11-17 19:38:41
On tõdemus,et võimul on inimesed,kellel ei ole sooja ega külma Eestimaast.Nad on valmis hävitama meie hümnis juba pühaks peetud looduse ja vilja kandvad põllumaad selleks,et ainult ise rikastuda.Muidugi Euroliidust Rail Baltiku rajamiseks antavatest € miljonitest jagub ka nendele meie tsinovnikutele.
tõnu
2014-11-17 23:25:58
ausalt öeldes ei lugenud ma läbi ei seda artiklit ega ka kommentaare, aga tahan jagada üht mõttet. see on hoopis sellest soome gaasitorust. ak küsiti õieti rõivaselt, et mis sõltumatust annab meile ühendus soome GAZprommiga, rõivas vingerdas vastusest muidugi mööda. on olemas ju see nn.LNG terminaal klaipedas, leedu presidendist daam ütles selle avamisel, et sealtkaudu saaks 70 % bribaltika tarbest, toruühendused on kindlasti olemas leedust tallinnani, vahepeal võib muist lätis hoiul hoida. ja teine aspekt, selle raha eest, mis eesti ise peab rail B. panema, saaks kindlasti paldiskisse oma LNG valmis, parem mõelge leedu-poola vahelisele torujuppile, aga poola otsas on ka ikkagi seesama GAZprom. ega seda raili sellisel kujul pole tõesti tarvis, ja milleks alandada end soomlaste juures, kui sellest ei tõuse mingit kasu. nii mõtlen mina, ivan tuha.
tõnu
2014-11-18 09:20:47
virumaa teatajas olid jutud ja pildid tarbetutest ja lagunevatest raudteejaamadest, näen tegelikult ka ilma ajalehetagi neid. isegi rakvere linnas, mis on ikkagi eesti mastaapides linn, ootavad inimesed rongi perroonil, tapa oli elu-aeg sõlmjaam, suur jaamahoone koguni restoraniga, nüüd pole enam raha nende uste lahtihoidmiseks. kabala jaamahoonel on uhked arvud - 1870- tsaaririik ehitas raudtee, ehitas ka jaamahooned terve trassi ulatuses, raudteel oli terve armee töölisi, alates teetöölistest, pöörangumehest jaamaülemateni välja, raudteejaamas oli kassa koos kassapidajaga - miks enam pole millekski enam raha, automaadid teevad töö küll ära, on nad inimtööst kallimad?, põhjus on vist selles, et liiga palju tahetakse teenida, s.t. kasumit saada. kus koha pealt võttis eesti riik raha, kui ehitati raudteed, kitsarööpmelised küll, mustveeni ja tamsalu- türi vahele - koos raudteejaamadega! kas selle või ja peekoni expordiga? midagi pole teha, miskit on kardinaalselt valesti. mida, kui teaks, õpetaks, aga pole nii tark.
Laine
2014-11-18 10:35:53
Midagi öelda pole,ka sinul tõnu on ikka vägagi õigus. Eestis on käest lastud raudteed ja jaamahooned ning nüüd näidatakse,et näete lagunenud ja vanad.Kord olid nad värskusest lõhnavad hooned,raudtee hooldamiseks iga päev sajad inimesed.Rahvast oli sõitmas palju ja teenindajaid palju.MIKS SEE KÕIK RAHVAL HÄVITATI.? MIKS arvatakse et eesti rahval on vaja seda,kui maa pooleks lüüakse? Kõigele lisaks ähvardatakse sõjaga.Mida kavatsetakse sealt ka iial vedada,pole see meie rahvale mitte ainult kahjuks vaid isegi õnnetuseks.
|