![]() Kui kütusel polnud hinda
Hästi kirjutate
2018-04-18 06:37:15
Kaua see riigi kiusamine ajalehtedes käib? Aktsiisi tõstavad mõne sendi võrra, aga vahelkasuvõtja paneb kohe oma puraka asjale otsa! Tegelikult ongi varutud täis tohutud mahutid ja seda müüakse nüüd "uue"hinnaga.
Peab ikka loll olema. et seda mitte mõista! Miks lubati reffidel nii kaua elu solkida? Seda on väga raske parandama hakata!
Tasub sõita küll
2018-04-18 06:50:53
Kõige kasulikum on Venemaalt sisse vedada. Ja seda ka tehakse. Meeletult palju.
Läti ja Leedu on kasulikud nii viina kui diisli osas. Äri missugune! Kas poleks aeg riigil need ärid üle võtta? Saaks kord majja!
Bakuu naftapumbad
2018-04-18 06:56:38
Need olid püsti igas talumajas ja kasvõi välipeldiku takka.Pikad torud läksid läbi külade-linnade ja kõikjal haises.
Aga rikkus vajas üleskorjamist. Nüüd on see kõik ärastatud ja vaeseid ka seal riigis küllaga. Venemaal samuti raskusi tootmises, aga oma inimesi nad vähemalt ei nöögi. Hea seegi.
Julgelt ja selgelt
2018-04-18 07:08:49
Poleks pidanud Venemaaga tülli minema ja bensiin voolaks meil ojadena.
Mõtelgem, kui palju see elu odavamaks teeks?! Kõik hinnad sõltuvad kütusest. Need aktsendisendid(aktsiis) oleksid naeruväärsed. Praegune kütus saab ju ikkagi alguse Venemaalt. Aga siis on kamp vahendajaid ja need rikastuvad meie arvelt!
Hea nostalgia meenutus
2018-04-18 07:30:10
Vene aegu oli seda bentsu ikka laialt käes küll.
Iga eraauto tankis riigitalongidega ja veokamehed kütsid kodusid naftaga. Kõike jäi üle nii palju. Aga ükski heaolu ei saa kaua kesta. Nüüd on meil sõnavabadus, ega rahast tuleb jubedaste puudu. Ei aita ka riigi kirumine. Ikka kõik läheb kallimaks ja töökohad kaovad ludinal. Ainuke, kes rõõmustab. on 25% elanikest-riigitöötajad, sest neil on suured palgad ja muretu elu.
Bensiin oli sõja aegu vajalik
2018-04-18 07:35:52
Sellega puhastati operatsioonihaavu.
Piiritus joodi ära. Vaat, see oli kokkuhoid!
Tangin väljaspool ja alati
2018-04-18 07:41:01
Kohalikud jaamad pakuvad mingit surrogaati. Auto ei tööta korralikult ja läbivus väheneb. Panen Helsingis paagi täis ja mootor laulab, nagu rallimasinal.
Kas keegi siin ka proove võtab?
Aga elekter?
2018-04-18 08:07:25
Kas keegi sellele ka mõtleb? Milleks kohaletoimetamine on elektrist kallim?
See on lausa sigadus ja mõlemile veel ka aktsiis ja käive otsa! Kas meid röövida tahetakse?
Aivo
2018-04-18 08:10:15
ei oska vist arvutada. Kui arvestada, et rubla ja euro suhe on 1:5, siis kunagine 44 kopikat liiter oleks täna 2.20. On aga ligi 2 korda odavam. Mida me kurat nutame?
Arvutused on õiged!
2018-04-18 08:29:10
Vaata bensiinihinnad meil ja mujal, 2018. jaanuar. (riiklik aruanne)
Tänaseks muidugi veel kallim!
Oh teid küll
2018-04-18 08:40:51
Vene aja lõpus oli A95 hind vaid 20kopikat. Sai maksis 9 kopikat.
Palju sai osta saia ja bentsu 100 rutsise palga eest? Ja palju saab täna? Võrrelge!
Raiuge pääluu sisse
2018-04-18 08:46:34
Venemaal kui naftariigil on see 0,6 eurot liitri eest. See ongi aus ja õige hind.
Meie saame seda sama Vene bensiini läbi Neste ja kaubasadama. Siit ka meeletu hinnatõus. JA MITTE AKTSIISI arvelt! Ikka rasvane kaupmehe käsi!
Eks
2018-04-18 09:04:22
keskbande eesmärk olegi see, et oma inimene ei saaks midagi odavalt kätte, vaid peab maksma poole ära, et keskbande saaks siis altkäemaksudeks annetada natuke tagasi. Ülejäänu läheb omale ja oma lolluste läbisurumiseks.
Toon
2018-04-18 09:17:34
võrdluseks pensuhinna NSVL-is 29.11.1968. Riigiplaani Hinnakomitee järgi (siis anti hind 10 liitri kohta, jagan seega ametlikud andmed 10-ga):
A-66 - 6kop A-72 - 7kop A-76 - 7,7kop AI-93 - 9,5kop AI-98 - 10,5kop Ekstra - 10kop Keskmine kuupalk oli siis 177rbl. Seega sai kuupalga eest osta AI-98 pentsu 1685 liitrit. Kui täna võtta liitri hinnaks 1,3€, siis peaks keskmine kuupalk sama koguse jaoks olema 2190€ kuus. On aga 2 korda pisem. Järelikult oli pents vastikus NSVL-is ja ENSV-s 2 korda odavam kui praegu helgel euroajal.
tubli:Toon
2018-04-18 09:31:10
Ainult nii saabki asjad lollidele selgeks teha.
Elagu riik ja armas valitsus!
Ainult kurvad õnnetused
2018-04-18 10:17:22
Autode isejuhtivate süsteemide arendust tabas järjekordne suur tagasilöök, kui isejuhtimisrežiimil olnud Tesla kihutas Mountain View’s mitte kaugel Tesla peakontorist vastu teepiiret ja põhjustas sellega juhi hukkumise.
Tesla teatas juhtumi uurimise järel, et Huangi autot juhtis õnnetuse hetkel poolautonoomne autopiloot. «Me ei ole ühegi varasema õnnetuse tagajärjel näinud nii suurte kahjustustega Model X-i,» märkis ettevõte. Tegemist on juba teise üliränga õnnetusega, mille osaliseks on olnud autode isejuhtimissüsteemid. Alles 18. märtsil sõitis Uberi kasutatud Volvo katseauto otsa teed ületanud jalakäijale. Selle õnnetuse puhul on teada, et täielikult isejuhtiv auto liikus kiirusega 60 km/h. Hukkunuks osutus jalgratast käe kõrval lükanud 49-aastane Elaine Herzberg. Uber katkestas pärast traagilist õnnetust isejuhtivate autode katsed.
Maksud on ikka meeletud
2018-04-18 10:48:31
20% käibemaksu igalt toidukaubalt. Bensiinile lisaks veel ka aktsiis ja ei teamis veel. Ja samas oleme maksnud palga pealtära 33% maksu!
Elekter kolmekordselt maksustatud! Kas poleks aeg hakata mõtlema? Või oleme lambukesed edasi?
Maksudel
2018-04-18 11:18:20
peaks olema selline põhimõtteline alus, et ei maksustata neid kaupu, mida me ise tööstuslikus koguses (vähemalt 5%) ei tooda. See käib ka vedelkütuse ja gaasi kohta. Saame odavalt, siis ka meie kodanik saab selle odavalt. Aga meil pannakse mitu maksu peale, et oma kodanik mingi hinna eest ei saaks midagi odavalt! Kuigi eesmärk peaks olema just oma inimestele headtegemine.
Samuti banaanid, telekad, apelsinid, autod ja muud vahendid. Neid me ise ei tooda aga maks pannakse peale. Miks? Teine lugu oleks toodetega, mida me ise toodame, nt kartul, teravili, köögivili, mööbel, joogid, liha. Vaat neid oleks küll vaja kaitsta üleujutatava pealemakstud toodete eest. Jurka aga ei liiguta lillegi, las tuuakse aga sisse ja surutakse meie enda toodang, sest ükskord me ikka enam ei suuda ise toota. Kuid lahend oleks ka seal olemas: kehtestada pealemaksu vääriline vastutoll. Kui lisada veel veokulud, siis pole enam välistootjale kasulik meie turgu vallutada ja põllumajandust hävitada, kasum ju kaob. Aga taas Jurka on põõsas. Tattnokad topivad talle ette mis tahes valed andmed ja Jurka loeb tõsimeeli telekas paberilt maha kui hästi me elame ja mida me taas Brüsselilt kerjama hakkame. Elame aga lootuses.
Tallinna TV tõde
2018-04-18 11:27:37
Saates 33 teatas, et Jana Toom kakib Ratase taldrikusse!
Ratas sööb kõik hoolega ära, et Lasnamäed mitte kaotada. Kas seepärast ongi maksud nii vägevad?
Just
2018-04-18 12:07:54
seepärast. Sest maksudega saab rohkem kokku ahnitseda ja siis altkäemaksudena laiali jaotada neile, kelt loota häälekest. Ja Lasnamäelt loota juba on.
|