Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Rongijuht on tukkuv Piilupart

Leedu-Poola piir  2014-07-09 05:38:09
Lugupeetavad seesinanse Rail Balticu puhul on tegu euroopa laiusel raudteega Leedu Poola piirini ja ainult. Seega ei mingit Berliini ja Euroopa suurlinnu. Suwalkis istub rahulikult Poola susla pääle ja loksub tasakesti Varssavi, kiiret ju ei kuhugi. Oleme korrektsed seega ja räägib asjadest ikka nii nagu nad on. Ja Leedust - momendil käib teatavasti euroopa laiusel raudtee ehitamine sealsamast Poola piiri äärest Kaunasesse kus siis leedukas tahab ühendada euroopa ja vene raudteed ja mõnevõrra siis ka raha teenida, transiidist ikke. Eks ka raha on tähtis, vähemalt leeduka vaatevinklist...

Fosforiit  2014-07-09 09:47:32
Kümne aasta pärast hakatakse fosforiiti kaevandama ja selle väljaveoks on suure läbilaskevõimega raudteed vaja.

Kus on aru ots?  2014-07-09 10:33:54
Eestile on palju rohkem vaja Tallinn-Haapsalu raudteed kui seda Rail Balticut.

Eva  2014-07-09 11:02:04
Indiaanlaste saatus paistab meid ootavatki.Kui nii võtta, siis mida ikka saabki nii väikene etnos nii yyratu vastalise vastu?ja siingi pole ju etniosel yksmeelt, arvamusi kui palju, igayhel oma kasu mõttes, kes aga ammu enam ei mõtlegi.Targemad mehed peaga mõtlejad ja tõelise riigimehevurhvi tegelased, nemad on kõik kõrvale tõugatud, ilma teevad täitel tuuridel ammuilma äbarikud.Nii selle koletu raudteegagi, tehakse aga räigelt ära, lömastatakse seegi mis veel järele jäänud.

üügu  2014-07-09 12:01:23
huvitav oleks teada mida siis hakatakse nii kibekiiresti läbi Eesti Euroopasse vedama? Ilmselt õhku, ka Skandinaavia oma.

  2014-07-09 16:41:40
Räägitakse,et maapõu meil varjavat endas gaasi,mistarvis raudtee tehakse...???
Kui transiidiäri,kena ju,aga mette es saa mõhku aru,et kuidaviisi see raha nende töölesuunatavate invaliidideni ja pesemisvõimaluseta ja pampersiteta vanainimesteni jõuab kes ainult oma pensist,keskk.korteris või metsa taga elama peavad???

Tsiungatshguk  2014-07-09 16:42:49
Indiaanlastel põle äda keskit nemad söövad tervet toitu ja vaatavad seda joba pealt.

Must surm  2014-07-09 17:20:21
Seda Rail Balticut on ju vaja fosforiidi väljaveoks Eestist. Sandikopikate eest kaevatakse pool Eestit üles. Merkeli-muti äriplaan ju, vonnidel olla fosforiit omal ajal kahe silma vahele jäänud, nüüd tahavad seda ka veel tagasi saada.

Julius  2014-07-09 23:44:08
Miks eiratakse traditsioonislist raudteekoridori. Kas Sa , Tom, siis aru ei saa. Kahju, kulla mees. Milleks ehitada olemasolevale raudteele kõrvale teine roopapaar, kui saab ehitada rabadesse. Kujuta ette, kui palju teenivad mitmed välisfirmad ja võimuliidule ustavad ehitusfirmad Eestis raha, kui ehitada rabadesse. Ainuüksi maade ostmiseks tuleb kulutada sadu miljoneid. Ja miks vedada raudteetammi jaoks täidet rongiga, kui saab autodega ton nkilomeetreid kontroolimatult juurde kirjutada. Veelgi kummalisem on see, et RailBalticu ekspluatatsioonikuludest ei räägita siiani sõnakestki. Ja mis sa , Tom, muretsed raha pärast. Raha tuleb ja läheb. PÖole oluline, kelle taskusse . Lohuta sellega, et Sinu taskusse see igal juhul ei lähe Meil ju ruulib ebakompetentsus. Elu ise näitab, et mida ebakompetentsem on inimene, seda kõrgemale ametipostile ta trügib. Tööd ta ei tunne, aga ta oskab selle eest mustata ja elimineerida inimesi, kes teavad kuid kes ei lasku nii madalale, et hakkavad lollidega maid jagama

MÕTISKLEv väliseestlane.  2014-07-10 09:58:50
Huvitav mida mõtleb kahe lapse ema eestlastest, kes valisid oma perekonna hüljanud välismaal sündinud ja kasvanud, läbinisti jänki hariduse ja kultuuriga ärimehe ahne vaimuga mehe Eesti presidendiks.
Seda veel vaatamata sellele, et see tulevane president häbenematult rikkus Eesti põhiseadusel tuginevat monogaamia seadust, elades pikka aega abielumehena teise naisega? Mis naine see Evelin küll on, kes nõustus niimoodi elama ja teise perekonnaelu lõhkuma? Eesti rahvas on tõesti talveunes ega saagi aru mida tema keskel tehakse ja mis toimub?

Lisaks  2014-07-10 10:24:19
Lisan "superraudtee" kahtlase lõhna juurde veel haisu Maalehest (seesama ka Delfis).

"
Rail Baltic – kas tõesti vaid võlad ja tühi maa?
(8)
Maaleht
10. juuli 2014 09:03


Tallinna Varssaviga ühendava Rail Balticu mõju küladele ja loodusele tõotab kujuneda märkimisväärseks. Samas pole raudtee majanduslik tasuvus siiani selge.
“Kommunistid võtsid ära talu, nüüd võtavad oma mehed maa teist korda ära,” imestab Rapla valla Röa küla mees Tõnu Starkopf oma saatust."
Artikkel jätkub ...

Siia on paslik kopeerida ka lõik puukide arvukuse artiklist PM-st, milles võib vastupidiselt siinse peamise klikiarvaja kinnitusele leida kinnitust, et võrreldes nõukaajaga on suur osa meie põllimajandusmaad praegu võsa:

"Talvi hinnangul on puukide arvukus üldiselt viimastel kümnenditel pigem kasvanud, kuna suur osa möödunud sajandi keskpaigas haritavast maast, heinamaad ja karjamad ei ole enam inimese kasutuses – need alad on võsastunud ning on nüüd puukide lemmikpaigad."
sama klikikommentaator halvustas eelmise lehe kommentaarides elu nõukaajal.Meelde tuleb tema sarkasm toonase hambaravi suhtes, mis on täiesti arusaamatu.Tõsi, hambaravi ei olnud nii kõrgel tasemel kui praegu, samuti oli kasutatav tehnika mahajäänud ning näiteks plommimaterjal polnud tänapäevaga võrreldav.Kuid mida see näitab?Vaid seda, et tänapäeval on hambaarstide käsutuses eesrindlik tehnika ning eesrindlikud täitematerjalid ning muud ravimid, samuti proteesid/kroonid.Kuid kuidas see tavakodanikku aitab?Miks torkavad välismaalastele(ja mitte ainult neile kohe silma eestlaste hambutud suud?Jah, ära arvasite, suur osa elanikest ei suuda hambaravi eest maksta, rääkimata proteesimisest.Samas nõukaajal oli hambaravi tasuta ning inimesed suutsid tollele ajale kohaselt suhu panna kuldhambaid.Sellist hambutute paraadi kui nüüd igatahes polnud.Nii et kui pole argumente, oleks viisakam vait olla, mitte udutada.

derbi  2014-07-10 18:01:27
Räbal surub selle projekti koos Michali ja Rosimannusega läbi. Siis saavad kõik kolmekesi käia seina seest raha võtmas miljonites eurodes.
Kust see raha ikka reformikatele mujalt tuleb kui seina seest või mustades kilekottides. Estimaa kaheks ja fosoforiit suurtel kiirustel Eruoopasse!
Aborigeenid saavad mokk töllakil vaadata suurtel kiirustel kihutavaid ronge!

  2014-07-10 21:44:25
Mitu korda Edgar Harkovits oma seaduslikke naisi on hüljanud ja uute vastu vahetanud? Miks sa "mõtisklev väliseestlane" sellest ei räägi?

!  2014-07-11 15:22:55
No eks oleks nõukaajal meile ka tulnud need uued plommid ja tehnika.Tuligi ju tasapisi.
Puugid aga,kullakesed ei ela seal kus põdrakärbes elab!Sestap ärge lätsige põdrakärbseid surnuks et uih ja vuih kui vastik!Te üledeodoreerit maa ja linnavurled-ühtegi elusat olendit pole tarvis tappa.
Ja tulebki Rail BALTICA SEST te oma maa peal kasvatate vaid seda mis rohkem sisse toob.Näe poes on kaalikas Inglismaalt,tomat Hollandist Rootsist Hispaaniast,kapsas Makedooniast(varem tuli Valgevenest)porgand Hollandist Itaaliast,kartul Hispaaniast(tegelikult vist hispade seakartul)Brasiiliast tuleb melon,Viinamari Indiast jne.sest meie sõstraid sa ei näe.Meie õunu ka mitte või kui siis seda osta ei jaksa 40%.Eesti Maasikas tuli Poola maasika kõrvale-(eelista eeeestimaist) Poola oma maksis 2.50 Eesti oma 3.50 Siis tõusis Eesti Maasikas 5.euroni aga ei ostetud nüüd opn 3.-Ongi hea et Indiast ja Ameerikamaalt tulevad-Eesti omad on poole kallimad hoolimata eestlaste vaesusest.No kus see vennaarm on.Kui pole,võetakse ka maa käest ja soditakse ära.Rail Balticaga nuheldakse lollust ja ahnust.Jõmmi vastu leidub alati suurem jõmm.

To !  2014-07-11 20:30:47
Ons keeruline ära õppida keel milles kirjutada?

  2014-07-12 18:32:03
to 2014-07-10 21:44:25

Et poliitiliselt korrektne & läänelik oleks olnud naised meeste vastu vahetada?

Kurjaendeline  2014-07-13 22:37:20
on see rail baltiku teostumine tõsiselt.Millist kahju selle rail baltikuga kannab Eesti maa ja rahvas?Kui meie isamaast lähtuda siis see raudtee matab enda alla miljoneid hektareid viljakandvat mulda,aasasid,metsi,sest tema koridor on 300meetrit lai.Inimestele tähendab seda,et ei ole enam vaba pääsu sest kiirraudtee tamm lõikab maa pooleks.Seda võib võrrelda nagu venemaapoolset piiritõmbamist kus enam kohalik inimene ei saa käia ka omaksete haudatel,oma maavaldustest rääkimata.See rail baltik on kuritegu oma maa ja rahva vastu ja selle teostamine kvalifitseerub võimu kuritarvitamisse ja seega kriminaal kuriteoks.See jutt et ärimehed võidavad...???.Nagu Riisalu ütles,et selle raudteega saab ainult kiiresti Saksamaalt siia tanke tuua ja siiski enne sõja algust on see ainult võimalik.Majanduslikult on see kahjulik projekt.Kes saavad kasu? Kasu saavad seda raudteed ehitavad firmade omanikud,eurootikud oma armukeste lõbureisidega ja olekski kõik.Vanasõna:anna hullule pasun,puhub pasuna lõhki!:)Kurb,et Eesti riiki juhivad vastutus võimetud sullerid ja pangariisujad.Kas pätt teeb vahet heal ja halval,aususel ja ebaõiglusel.Pätile on kama kõik,sest temal puudub kohustuse ja vastutuse tunne.



.

Viimasele  2014-07-13 23:58:21
Miks sa "Kurjaendeline" oma väidetavas emakeeles kirjutada ei oska?

Laine  2014-07-14 10:28:56
to viimasele!!!!! Kas sina "emakeele" tundja oled nüüd hakanud inimestel ka tähti lugema? Mis sulle ei meeldi, kas jutt või tähed? Sa oled küll üks alatu inimene, kes tahab ainult hammustada! Aga Kurjaendelisel 100% õigus. Sinul pole aga midagi - oled väiklane inimene.

Eestile on kombeks   2014-07-15 11:26:59
siis, kui mõne asja või probleemi kohta poleomalt poolt midagi mõistlikku öelda, aga on hirmkange tahtmine end kuidagi väljendada, hakata urgitsema mingite keeleliste (pisi)seikade kallal. Ja nii kaldubki jutt kurat teab kuhu, ning mõnede asjapulkade rõõmuks saavadki nende jaoks vastalised väljaütlemised meie ülivabas meedias uputatud tühisõnalisse ja mõttetusse mölisemisse. (Andestage see madalkultuurne sõna, kuid teisiti ei saa sihukesi "mõtte(tuse)arendusi" liigitada.)

Ka praegune raudtee-ehitamise eurohullus kuulub valdkonda, kus ametliku (s.t kroonutruu) Eesti jaoks on teretulnud arukate mõtete uputamine tühisõnalisse "diskussiooni". Sest selle varjus saavad "tegijavennad" vaikselt õiendada oma ettevõtmisi ning seada oma "armas rahvas" kurva tõe ette: kaugel ja kõrgel on kõik juba ära otsustatud (ka raudteestamisasjus!) ning iga vastukobiseja on samahästi kui vaenulike jõudude teenija.

Selgemast selgem on, et Võrumaa peab taas saama raudteeühenduse ning Lõuna-Eesti raudteekolmnurk taaselustuma.

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail