![]() Oleme rahvusvaheline rahvas
Maamees
2015-07-29 02:05:49
Kahju, igatsen taga iseseisvat Eestit ja krooni. Ei taha olla rahvusvaheline rahvas. Tahan tarku ja hoolivaid inimesi poliitikas, kes teevad kõik, mis võimalik meie inimeste heaks.
Nōel.
2015-07-29 02:23:45
Herakles vōeti pimedas kangi all kinni ja esitati traditsiooniline Küsimus.Kuna tal raha polnud, tuli tal röövlitele veksel väljakirjutada.
villand, totaalselt
2015-07-29 05:15:37
Vahemere nn pagulased on tavaline kriminaal - tuhandete rammjuurikate import Euroopa korraliku taksi eest. Siis eurooplannade manu ja maksumaksjate kukile. Vahemere nn pagulaste eest peavad vastutama need kes tapsid kolonel Gaddafy kes suutis Liibüas korda hoida ja kelle oma rahvas elas igati korralikult - vähemalt Eesti mõttes. Tõsi kolonel Gaddafyt just eriliseks demokraadiks pidada ei saa kuid kas keegi arvab, et need miljonid ja miljonid neegermehed kes allutavad Euroopa vägistades ja tappes on demokraadid...? Kui siis vast ehk "rahvademokraadid" sm Stalini määratluses...? Seega räägib asjadest täpselt nii nagu nad on tegu neegrite ja araabide kriminaalse sissetungiga Euroopa Rooma ja Prüsseli heakskiidul ja otsesel mahitusel. Ja Eesti pollitiku Enn Eesmaa otsene kohus on kriminaalsele tegevusel vastu hakata ja seda ka siis kui kriminaalidega lööb mesti Prüssel. Ja aitab lobast rahvusvahelisusest - kriminaal on kriminaal ja kõik.
tallinlane
2015-07-29 08:21:14
Mida on teinud Keskerakond ja erakonna juhtpoliitikud. Nad lubasid enne valimisi hakata tegema kõik teisti, kus on siis nende lubadused. Nad ei saanud valitsusse (ega pole ka lootust sinna saada), aga pole ka kuulnud ühtki ettepanekut, eelnõud riigikogus Keskerakonna poolt, et näidata, kuidas nad hoolivad riigist ja inimestest teistmoodi tehes, Kritiseerivad pidevalt (eriti Simpson, Stalnuhhin, Toom, Eesmaa, Reps, ... jt.) presidenti, riigikogu, valitsust, teisi erakondi, inimesi kes ei usu Keskerakonna lubadusi. Enda poolt pole Keskerakonnal mingeid ettepanekuid. Ma ootan koguaeg, millal tulevad Keskerakonnale ettepanekud muutusteks, et kõik saab olema teisiti kui praegu. Riigil ja inimestel läheks paremini kui siiani praeguse valitsuse juhtimisel. Pole tõesti siiani midagi keskerakondlastelt kuulnud ega näinud. Tahaks küsida, millal see juhtub. Enne kui Keskerakond valitsusse saab, tuleks tulla eestimaalaste ette oma muutuste programmiga ja näidata riigikogus oma muutuste programmi. Me ei saa ju erekonda pimesi uskuda. Selline kogemus on olemas Tallinnas, kus enne omavalitsuse valimisi on antud lubadusi, aga peaaegu midagi pole tehtud. Rõhutakse ainult praegu tasuta ühistranspordile, ranitsa toetusele kooliminevatele lastele ja sünnipäeva toetusele pensonäridel.
Linnas siiani ei jätku kõigile lastele lasteaia kohti (vaatamata laste arvu vähenemisele linnas), paljud inimesed on linnaosa valitsustes korterite järjekorras (lastega pered), need ei ole sundüürnikud. Viimased said juba 3-4 aastat tagasi kõik korterid samaväärsed kui enne olid või uutes kortermajades. Tallinnas on suur kuritegevus, palju joodikuid, narkareid, tööpõlgureid, kommunaalvõlgnike, ... Mis on linn nende kaotamiseks teinud?
kysimus
2015-07-29 09:35:42
Mida on kogu riigis nende kaotamiseks tehtud? Missuguseid võimalusi elujärje parandamiseks on Eestis üldse enam olemas?
2015-07-29 09:42:23
Tööd tuleb teha aga mitte raisata oma aega asjatule irisemisele.
Feja Räim
2015-07-29 10:09:15
Huvitav oleks kuulda, kas Saksamaa on midagi jõudnud juba ka tagasi maksta nendest hiigellaenudest, mis see riik sai 1930. aastatel selleks, et taastada oma tööstus ja hakata I MS vallapäästmise, sõjategevuse alustamise ja sellega kaasnenud purustuste eest reparatsioonide maksmist Antanti riikidele? Vaid II MS eest Venemaa sai reparatsioone, sedagi jälle tasaarvelduse korras, aga I MS eest pole Antante riigid sentigi reparatsioone saanud ja lisaks on Saksamaa maailma pankadele võlgu ka kõik 1930. aastaele saadud hiigellaenud. Hitler ründas ju Euroopat laenu andjate endi laenurahaga. Praegune Saksa valitsus on teatanud, et ei võta omale vastutust mitte millegi eest. Kuidas siis nii?
Mäletatavasti konfiskeeris USA peale II MS lõppu kogu kulla kõigist pankadest, mis jäid USA vägede kontrolli alla. Kuidas selle tohutu kullakogusega on? See oli ju Euroopa riikide kuld.
Mis
2015-07-29 10:48:40
asi on rahvusvaheline rahvas? Milliste rahvuste vahel eestlased siis seisavad, istuvad või roomavad? Või peab Eesmaa silmas neid eestlasi, kes on oma rahvuse juba reetnud?
Martin
2015-07-29 12:21:20
Riigikogu liige Enn Eesmaalt tore lugu siin Kesknädalas.
Toompeal ametis olles on teil tegemata Kreeka parlamendirühm ja pagulaste toetusrühm. Paluks peale kenat pikka suvepuhkust ka nende asutamisega maha saada ikka meie rahva heaolu nimel. Samas kui juhtub aega leiduma, palume teil tõsiselt koheselt meie pensionite tõusuks seaduse eelnõu põhjendustega valmis kirjutada ja sügisel esimesel istungil spiikrile 14.septembril üle anda koos kümnete tuhandete allkirjadega eakatelt, kes tunnevad vajadust tungivat.
madis kirjutas
2015-07-29 12:40:35
Antaktika rannikul leiti head naftat. Järelikult, pingviinid on "Äärmuslased" ja lõunamandri ekstremistliku pingviinivalitsuse kukutamiseks tuuakse Antarktikasse demokraatlikud jääkarud.
... jänkidele on kombeks: algul antakse "Headele Sõpradele" head relvad ja provotseeritakse "demikraatlik kodusõda" või piirideülene "vabastussõda". Aegade ja "sõprade" muutudes saadetakse jänkid näiliselt "pikalt" ning hakatakse ("teistsuguste" USA nõunike juhendamisel) hoopis teise taustaga "Uute Vastastega" vaikselt nahistades sõdima. Kelle huvides? ... EESMAA: "...Kas mäletate, et Iraani tuumaprogrammi, mille vastu USA koos liitlastega on nüüd juba aastaid diplomaatiliselt sõdinud, oli kunagi ju ameeriklaste eneste poolt aktiivselt Iraanile soovitatud? ..."
mõtlemiseks
2015-07-29 13:36:10
09:42:23! Väga lühidalt, tabavalt ja hästi öeldud neile kes midagi ei tee ja virisevad siin kommides ja elus. Eestis läheb elu edasi ja kõik on hästi. Kui kogu maailmas majandusel on rasked ajad , kus meil siis saab teistmoodi olla. Kes käivad tööl, vaatamata väikestele palkadele mis meil on, ei virise. Kes ei saa omadega hakkama on ise süüdi. Tööd on küll, vaadake tööpakumisi.
Riik ei jõua igas omavalitsuses korda looma hakata, seda peab omavalitsus ise tegema ja mitte riigile vastu töötama, kui valitsus seadusi teeb. Hea näide on Tallinnast, kus ei loe riigi seadused midagi ja sellepärast ongi linnas kõik kord käest lastud. Feja Räim! Saksamaa laenude küsimus esita Saksamaa valitsuse liikmetele. Hea, et meil on väikesed laenud, mis ei ole pinnuks silmas teiste riikide kodanikele ja oma rahvale. Hea, et meie ei pea nende võlgade ja kulla pärast pead murdma. Las need kes vastutavad, murravad pead.
eelmisele
2015-07-29 14:55:56
...seda peab omavalitsus ise tegema ja mitte riigile vastu töötama,kui valitsus seadusi teeb,,Hea näide on TAllinnast,kus EI LOE VALITSUSE TALLINNALE VASTUTÖÖTAMISEKS LOODUD VALITSUSE SEADUSED MIDAGI ja sellepärast ongi linnas võimalikult hästi KORRAS.Seda näeb iga Tallinnat külastaja,omad on sellega juba harjunud.Tallinnlase kommentaarile :miks KE ei täida oma lubadusi.Kui KE ei ole valitsuses ja nagu tallinlane ütleb ei saagi sinna,kuidas ta neid siis täita saab ja oma ettepanekuid on tehtud küllaga ja nagu alati ,sõidetakse neist teerulliga üle.KE ettepanekuid praegusele väärdvalitsusele pole õieti saanud esitada,kuna see see pani end 3 kuud klopitades kokku ja peale seda putkas kohe puhkusele ja sama tegi RK.Kogu Eesti tegeleb praegu Kreeka,ka Ukraina ,Liibüa pagulaste ja arvukate muusikafestivalidega.Tallinn rahmeldab teha tööd,ja linnas on seda ka näha ja linn suurlinnastub nähtavalt ja pidevalt.
Tiit
2015-07-29 15:45:33
eelmisele! Miks kordad teiste kirjutisi, me oskame ka ise lugeda.
Vastan mina sellele! Sul on õigus, kesikud sõidavad tõesti Tallinna volikogus teistest teerulliga üle, ei arvesta teiste erakondade ettepanekutega ega kuula mida soovivad linnaelanikud. Erakond ei pea olema valitsuses, et oma ettepanekuid, muudatusi ja soove näidata. Kus need on, oled ühtki näinud-kuulnud. Too näiteid. Mis puutub riigikogusse, siis saab iga erakond seal esitada oma ettepanekuid ja muudatusi. Kus on need keskerakondlaste lubatud muudatused? Tahaks teada millega Tallinna linn rahmeldab tööd teha. Võiks nimetada mõningaid rahmeldusi!!!! Kõige huvitavam on see, et tallinlased peale keskerakondlaste ei näe ega kuule nendest üldse. Võibolla eelmine julgeb öelda, tavaliselt pole nende väidetel alust.
fr
2015-07-29 16:36:24
USA võib ju Kreeka võlad selle kulla eest kaugelt kinni maksta, mis ta 1945. aastal Kreeka pankadest konfiskeeris ja üle ookeani USAsse vedas.
versus
2015-07-29 18:31:22
_ Praegu tuleb oodata USA Kongressi otsust, mida kindlasti mõjutab nii Iisrael kui ka USA juudikogukond._
Iisraelis on võimul aškenazid, USA-s aga sefardid.
Ikka mõtlemiseks
2015-07-29 19:16:13
Keegi reformierakondlikust mõtlejast ajuhiiglane kirjutab: " Eestis läheb elu edasi ja KÕIK ON HÄSTI (suured tähed minu poolt)... Kes ei saa omadega hakkama, ON ISE SÜÜDI...sellepärast ongi linnas(Tallinnas) KÕIK KORD KÄEST LASTUD..."
Kui nende mõtteterade autoriks pole Sm.Randpere, siis on need siia kirjutanud keegi selle reformivärdi austaja.Neid pole vaja isegi kommenteerida-nii absurdsed on nad.
Heino
2015-07-29 19:31:34
omaan (eeolmine kommija! Küll sul peab ikka olema suur vihkamine Eesti riigi ja eestlaste vastu, et mõnitad ja sõimad kõike mis riigis toimub ja kes sinuga nõus ei ole. Arvan sel juhul, et ise oled üks tõeline värdjas oma absurdsete tõekspidamistega. Mis sa siin Eestis üldse teed kui siin midagi head ei ole, mine sinna kus parem on. Oled ikka häbematu eestlaste suhtes, kes tunnevad uhkust oma kodumaa ja rahva vastu ja ei vingu sinumoodi pidevalt. Mõtle selle üle omaan ( mõne arvates oled sa ohmoon) !!!
Eesmaa uued luulud
2015-07-29 19:34:57
E.Eesmaa on maha saanud järjekordse kirjatükiga, mis on nii mõttetühi, et isegi raske on uskuda, et seda kirjutab staazikas ajakirjanik ja poliitik.Küsin: kas Eesmaa ideed meist kui rahvusvahelisest rahvast on kogu KE seisukoht?
Kas ka Eesmaa valmistab lugejaid ette murjanite sissetulekuks-oleme ju tolerantne rahvusvaheline rahvas? Miks Eesmaa jätkuvalt vaimustub Kreeka sullerist juhist kui mütoloogia kangelaste kaasaegsetest esindajatest? Kas keegi oskab öelda-olen seda ka varem küsinud-mida kasulikku on Eesma andnud Eestile ja KE-le? Ei suuda usaldada nõukogude võimu-aegseid poliitkommentaatoreid nagu Alatalu, Eesmaad, kes omal ajal vaimustusest kiljudes kiitsid nõukogude valitsust, nüüd aga püüavad kaela määrida mingeid sotsiaaldemokraatlike luulusid.Mille poolest Eesmaa on parem sotsipartei ühe kisakõrist M.Rauast, kes avalikult irvitab Eesti tuleviku pärast muret tundvate inimeste üle (tänane PM)?Eesmaa teeb seda aga looritatult, serveerides mingisugust rahvusvahelisust kui varjatud multi-kulti propageerimist. Loodetavasti maamees ei pahanda, kui kopeerin siin tema arvamuse, millega 100% nõus olen.See on parim vastus Eesmaa-sugustele multi-kultidele: Maamees 2015-07-29 02:05:49 Kahju, igatsen taga iseseisvat Eestit ja krooni. Ei taha olla rahvusvaheline rahvas. Tahan tarku ja hoolivaid inimesi poliitikas, kes teevad kõik, mis võimalik meie inimeste heaks. Muide, miks Eesmaa sotsiparteis pole?
Me oleme
2015-07-29 23:05:15
kularahvas EL-i haldusalas, mitte enam rahvusriik. Saate sellest ju aru kull, aga toiduahel ei luba tunnistada.
vaagija
2015-07-30 00:06:36
Sa annad meile hääle vaid
saad vastu küttepuid ja kartulaid |