![]() Keskerakond võitis eurovalimised, võttes kaks (?) kohta
Meg
2009-06-10 22:37:03
Eelmine oli minult.
teema
2009-06-10 23:13:33
nõustun Kesnädala poole pöördujaga. See räige sõim kommentarides ületab igasugused piirid ja sõnavabadusest on selline ropp sõimlemine kosmilises kauguses. See on oma harimatuse ja kasvatamatuse demonstratsioon, mis saab toimuda ainult selle tõttu, et need ropendajad tunnevad end karistamatutena.
Palun Kesknädala toimetust nende ropendavate kommentaatorite isikud välja selgitada ja seaduses ette nähtud korras meetmed kasutusele võtta, et nende kommentarid enam ilmuda ei saaks, st, need ropendajad oleksid edaspidi Kesknädalas PERSONA NON GRATA!
to: teema
2009-06-10 23:36:28
Mis siis valesti oli? Palun seletust!
jaanus
2009-06-10 23:45:29
Seltsimees vello "DED" on ka viimaks kaineks saanud ja jälle "noka" lahti teinud. Maga parem edasi.
maarike
2009-06-10 23:52:12
Eesti ajakirjandus näitas ennast pärast valimisis kui tõelist meedia suurtööstust, mis tähendab, et meil puudub tegelikult vaba ja objektiivne ajakirjandus. Toimetustes otsustati, et keskerakonna võidust ei tohi kirjutada, seda ei põhiliseks valimistel pidada ja nii keskenduti kehkenpüks tarandi külge, et näe, kus tuli ja tegi ja võitis., Mõne aasta pärast sülitavad tema valijad tarandi poole, ke spole suutnud miskit korda sataa peale kraaklemise
Ants
2009-06-10 23:54:16
Minu arvates on selle lehe väärdus see ,et igaüks saab tsensuurivabalt öelda oma arvamuse. Jäägu see selle südametunnistusele kes kasutab sõimu. Kuid kas tahate siis nagu Nõukogude aeg. ,et tohtis ainult kiita ja olla igati nõus suure juhi sõnadega. Kas tahate lehte kus ainult üksteist ja Keskerakonda kiidate,ilma krkiiitikata ? Sellisel juhul mina ja ka paljud teised lugejad lugejad jätavad jäädavalt hüvast lehega. Ongi vaja vastastikuseid arvamusi, see vaba tsensuurist on lehe kõigesuurem väärdus.
Naaaskel
2009-06-11 00:06:28
Kulla Maarike ,eksid kui arvad rahvas sülitab Tarandile varsti , miks ta siis Keskerakonna saadikute suunas ei sülitanud ,ka nemad pole kõigevähematki Brüsselis korda saatnud. Ja rahvas ei usugi ,et Tarand peaks mingi imega seal hakkama saama. Lihtsalt rahvas on tüdinud nii Keskerakonnast kui Reformierakonnast -- vahet pole ja siis las läheb juba üksik kanditaat ,teeb seal naljagi. Tarand oli rahval õige valik. Kuid Riigikogu valimistel küll hoolisevad valijad selle eest ,et venemeelne Keskerakond võimule ei pääseks.ja valivad mingi parempoolse Erakonna . Kas Sa Maarikene ka tead kui palju helgemaid päid eestlasi on arusaanud Keskerakonna eesti vaenulikust poliitikast ja sealt lahkunud . Asemele on tulnud venelased ja nii venestubki Keskerakond.
Meg
2009-06-11 00:08:25
Tere Ants;
Minagi panin oma postkasti,ja vaata mis juhtus! Artikli all:"Miks ma hääletasin Savisaare poolt" Kohe hakati minu postkasti kasutama ja minu nimeall kommenteerima. Tegemist on kriminaalasjaga ja ma teen vastava avalduse. Sõimavad muidugi,eriti Saatan,aga seni pole veel kellelgi ISIKLIKKU POSTKASTI VARASTATUD-KURITARVITATUD.
vaagija to Ants
2009-06-11 00:14:41
Keegi ei ole väitnud, et ei tohi väidelda või kritiseerida - jutt on ropust sõimust - igas demokraatlikus riigis oleks sellise räige sõimu peale juba tuhat kohtuprotsessi alustatud.
küsija
2009-06-11 00:24:38
Kui eetiline on erakonna esimehel erakonna ja Tallinna linna rahade (miljonid kroonid) tehtud kampaaniate eest saata oma naine välismaale kõrge palga peale head elu elama. Meile lubati , et võidetakse 6 kohta. 2 kohta on selge kaotus. Selle järgi on valimiste raha kulutatud täiesti mttetult. Erakonna esimees peab selle jama eest vastutama. Mõistlik oleks Edgar, kui tagasi astud või ise Brüsselisse sõidaksid. Aeg on vahetuseks ja lasta ka noormatel erakonnas otsustada.
valija
2009-06-11 00:33:08
Kas Eesti Vabariik ei olegi kellegi siin kirjutaja Reinde arvates demokraatlik riik, ma saan nii aru, et härra Indrek Tarandil ei olnud üldse õigust oma nime üles panna kandideerima Euroopa Parlamenti!!!!!!!!!!!!
Näen viimastel päevadel kuidas kesikud nutavad taga ja tõmblevad agoonias, et ei saanud kolme kohta. Võibolla oleks olnud õige kui ninasarvikud-kärssninad oleks saanud kõik kuus kohta, mis siis oleks saanud???? See teeb tõsiselt nalja kuidas praegu tuhnivad ja nõuavad kesikud häälte üle lugemist ja midagi lõpuks ei saavuta. Tuleks üle lugeda ka hääled Ida Virumaal ja Lasnamäel-Koplis olnud valimis jaoskondades. Vat siis tuleb tõde ilmsiks. Kas kesikud-ninasarvikud saavadki kaks kohta, arvata võib, et heal juhul ainult ühe koha, PIDAGE MEELES TALLINNA INIMESED! Sügisel kohalikel valimistel tuleb väga korralikult kontrollida Tallinna valimis jaoskondades häälte lugemist, et ei korduks eelmiste valimiste olukord, kus loeti kesokutele hääli rohkem kui teistele erakondadele. Olen nõus minema häälte lugemise juurde kontrollima lugemise õigsust!!!!!!! Hale on vaadata kesikuid, kuidas nad nüüd tõmblevad, et nende lemmik NOOR POLIITIK Jüri Rattas ei pääsenud Euroopa Parlamenti!! Mulle see meeldib!!!
Rasmus Vool
2009-06-11 00:36:59
Tarand on õige inimene Euroopa Parlamenti. Mida teeb sal Vilja Savisaar, on väga raske aru saada. Ta on Eesti asjadest väga kaugel ja siiani tänu Suure Juhi ja Õpetaja Edgar Savisaarele on saanud olla poliitikas!!!!!!!!!!!!!
vaagijale
2009-06-11 00:58:34
Alusta siis artiklist endast.
Sellist räigust annab otsida.
Antsule
2009-06-11 06:55:27
Esiteks, Teema, aitäh toetuse eest!KN peab arvestama tõsiasjaga, et see poliitiline ajaleht on koht tsiviliseerituteks diskussioonideks ja sõimul, roppustel ja vaenu õhutamisel ei tohi siin kohta olla.Ants, probleem on absoluutselt selge:sõnavabaduse piiramisega ei ole siin mingit tegemist.Iga ajaleht püüab hoida om lugejaid solvangute ja ähvarduste eest.Seda PEAB tegema ka KN.Kui lähiajal midagi ei muutu, kordan, pöördun Riigikogu Keskfraktsiooni juhtivate liikmete poole, et KN saaks lõpuks vabastatud saatanasugusest põhjakihist.Sellised "kommentaarid", mis nime all nad ka ei esineks, tuleb elimineerida.Meil lugejatena ja kodanikena on selleks õigus.Kui Kn ei ole võimeline oma lugejaid ja KE liikmeid kaitsma, kaotab ta neid kindlasti.Ants ja teised tsiviliseeritud oponendid, palun avaldage oma mõtteid, kuid ilma vaenu õhutamata.
Lõbus lugemine
2009-06-11 08:53:26
eelmisele: kas paneme siia nüüd "teema" kommentaarid lähiminevikust?
Lisaks 06:55le
2009-06-11 08:57:14
Antsule: lugejatel on õigus ka teada, miks leht riigimakse ei maksa?
Kõrval vilgub reklaam "kohe tellin"? Äkki oskate vastata?
Saatan
2009-06-11 09:24:07
DED 2009-06-10 22:11:13
Saatan,kui sulle mõistust teelusikaga antud,siis kulbiga lisada ei pane.Sind ja su kaaslased peavad psühiaatri kontrolli minema. Meg 2009-06-10 22:36:06 Olen DED-iga igati nõus. See Saatana räuskamine on liiast. Huvitav jah - kuidagi imelik, et kompromissitult põhjendamatult räuskajad olete Teie kaks. Ambuja teinekord vähemalt oskab argumenteerida, vabandust ambuja, enamasti oskad. DED, minu mõistuse pärast ei ole vaja muretseda, kuid tänan hoolimise eest. Kuda Sul endal on, paistab, et Vanajumal ei ole sulle seda mõistust andnud sünnist saadik. Äkki oli tangisünnitus ja pigistati välja.
Saatan
2009-06-11 09:28:38
Antsule 2009-06-11 06:55:27
Ma olen tükk aega ässitanud, et andke aga kohtusse. Ma vastan ise kah, kuna teate, et teeksin korraliku protsessi ja, et tegelikud sõimajad, vaenuõhutajad ja laimajad olete Te ise keskerakondlased, siis Te ei julge. Savisaare ja Keskerakonna kapis on luukeresid mitme Metsakalmistu jagu, piisab kui kohtus neist 10% päevavalgele tuleb - Teie punaparteikese laul oleks lauldud!
Glue Stick
2009-06-11 10:41:14
Mina läksin ja andsin oma hääle jälle Isamaaliidule. Nii olen teinud alati, eranditult igal valimisel. Sümpaatne, et Kelami eestvedamisel ja tagantlükkamisel poolakate abiga mõisteti kommunismi kuriteod hukka. Sellega on mõjutatud kogu Euroopa välispoliitikat. Keskerakonna saadikutelt sellist mehist sammu oodata pole mõtet. Keskerakond korjas venelaste protestihääled. Venelased ei julge räuskava Klenski poolt hääletada ja Vene parteid peetakse liiga nõrgaks. Ma ei nimeta võiduks olukorda, kus suurim opositsiooni partei korjab üksikandidaadiga võrdselt hääli. Ei maksa valijat lolliks sõimata, tasub vaadata peeglisse.
Vastus õigustatud protestile
2009-06-11 10:47:31
Olukord Kesknädala kommentaariumis (aga ka teiste väljaannete omades) on EP valimiste puhul krussikeerdunud suhtumiste taustal kõvasti muutunud - seniste üldiselt tasakaalukate, sageli küll väga vastandlike seisukohtade ja äärmuslike arvamuste avaldajate kõrval on Kesknädalat ruuporina ära kasutamas üha uusi "võitlejaid", kes kas iseenese või teiste tahtel on asunud Kesknädala kommentaariumi "rikastama" kõige otsesemas mõttes "politiseeritud kõntsaga", mille kõrvale sätitakse ka halvimat "vaimuvara", mida vanasti kohtas avalike kemmergute seintel. Toimetus on püüdnud kõige räigemaid jälgi kustutada (EV põhiseaduse järgi ju Eestis tsensuuri pole!). Kommentaaride totaalse eel- ja järeltsenseerimisega pole vabadust nautivas Eestis suutnud hakkama saada ka Kesknädalaga võrreldes gigantkanalid. Kn toimetus on lootnud ja loodab endiselt lugejate mõistlikkusele ning elementaarselegi meie laius- ja pikkuskraadil tavaks olnud ja (lootkem!) jätkuvalt eksisteerivale kultuuritasemele.
Seepärast suhtume täie tõsidusega sellesse, millest kirjutas "Lp.Kesknäsdal 2009-06-10 18:55:28": "Juhin täie tõsidusega teie tähelepanu asjaolule, et KN kommentaariumis on endale koha leidnud räigelt vulgaarsed, ropud, Keskerakonda ja KE liikmeid ning toetajaid ropu ja ebatsensuurse sõimuga ülekallavad tüübid.Pärast eurovalimisi on kommentaarium lausa ummistunud nn.kommentaaridest, mis halvustavad ja kallavad teie ajalehte ja selle lugejaid sopaga üle, mõnitavad siin elavaid muulasi, õhutavad rahvustevahelist vaenu.Igal riigil ja institutsioonil on õigus ennast kaitsta, pealegi, mis ajst on meie ajalehtede veebikülgedel lubatud ropendada, rõvetseda, ähvardada, levitada rahvustevahelist vaenu?Kas Kesknädal kavatseb selliste solgipritsijate ja ässitajate nn.kommentaarid blokeerida?See ei ole ajakirjandusvabaduse piiramine, seda teevad ka teised väljaanded." Paraku tuleb tõdeda, et teistegi väljaannete rakendatud tõrjemeetmed pole loodetud tulemusi andnud ega andmas. Tuleb tõdeda, et kuigi oleme tavatsenud pidada Eestit ja eestlasi väga kultuurseks, igatahes naabritest kultuursemaks, ei põlga mõned (Kes? Eks aidake kinni püüda!) poliitilises kähmluses ära ühtki ebakõlblat teoviisi. Igatahes loodetakse Kesknädala toimetuses lugejate mõistlikkusele ja kaasinimesi austavale suhtumisele. Kas see on asjatu? Kas Kesknädala kommentaarium ongi kujunemas Eesti ühiskonnaelu peegliks? Igatahes on see ränk au. Kelle huve selline arengusuund teenib? Kuhu tahavad need sopastajad välja jõuda? Kuidas seondub see püüdlusega jääda eestlasteks, aga saada eurooplasteks? |