![]() Jääminek
Ülo Meier
2012-03-31 17:19:46
Jaadla peaks juba ammu olema trellide taga, aga IRL-i omad kas kepsutavad nii ringi, ei tea, aga uurimine käib täie hooga ja varsti kuuleme. täpselt samuti kui ringi kepsutavad irlased siis kuidagi uurimise ajaks ei taha riigikogust ja peasekretäri kohalt lahkuda lahkuda Toobal kas või ajutiselt uurimise tulemuste selgumiseni. Samasuguseid tegelsi on kesikute hulgas veel teisigi.
Andke nõu, ärge tuudutage niisama, kuidas saab Eestis elujärge tõsta, igalepoole raha ei jätku, kes peaksid olema eeslisseisus. See küsimus on vist vaagijale (14:19:16). Mis puutub Venemaasse, siis Putin ennustab elujärje halvenemist (paarpäeva tagasi ütles Vremjas), raha läheb sõjatööstuse moderniseerimiseks ja pange tähele, et süüdlaseks jääb uus peaminister. Tahan teda vaagija käest, kas ta ennast ei tunne infatiilina ja degenerandina. Sinu arvates on ainult need, kes sinu arvamusega nõus ei ole ja julgevad sinuga vaielda. kaalikale! see on õige, mida suurem palk, seda rohkem laekub makse. Tuleb arvestada, et paljudes firmades on juhtidel nii suured palgad, alluvad virelevad väikeste palkadega ja nii ongi vaeste ja rikkaste vahel suured käärid. Juhid ei mõtle ( ei riigi- ega erafirmades), kuidas alluvad igapäev elus toime tulevad. Seda peaksid mõtlema Tööandjate Liit, aga ei mõtle. Missuguses sektoris meie inimesed siis põhliselt töötavad, kas riiklikus- või erasektoris.
ahhahh
2012-03-31 18:06:36
et vaagija avaldab AINULT oma arvamust ja nendel kommentaridel ei olegi mingit mõtet. Iseasi on kaalikas ja uurija ja Oja Enn ja kriibu ja SP, nemad avaldavad valitsuse arvamust ja sellel on sügav, lausa põhjapanev mõte. Nemad siin kuulutavad meile viimase instantsi tõde, mis põhineb valitsuse kindla kursi järgimises ning see on kõigile vastuvaidelmatuks täitmiseks. Mis pagana oma mõtete ja arvamuste avaldamine siin Kesknädalas käib? Kes lubas? Otse ära keelata, vaagijal ja teistel eriarvamusel olijatel, oma arvamuse avaldamist ju ka ehk ei saa, aga naeruvääristada nende arvamust annab hästi ja seda valitsuse eksimatu tõe kuulutajad mõnuga ka teevad. Ainult, et mõtleva inimese jaoks nad naeruvääristavad oma vastuvaidlemist mittesallivate ja oponentide üle ilkuvate kommentaridega ainult ennast. Üheselt äratuntav õukonna stiil, mis vahel vihjamisi, vahel otse, teeb selgeks, et need, kes siseringi ei kuulu ongi paaria ja neil on mõtlemine ja arvamuse avaldamine lubatud ainult õukonna seisukohtade toetajate loal. Hei õukonna viimase, vastuvaidelmist mitte salliva, tõe kuulutajad, te olete naeruväärsed ja mitte tõsiseltvõetavad kui te ei suuda oponentidega suhelda ja argumentidena, enda õiguse tõestuseks, oponete ja nende arvamust mõnitate.
vaagija
2012-03-31 18:16:38
to Kaalikas
Ja Eesti riigi võlg on 20 499 870 000 €, see teeb inimese kohta 15 555 € pluss intressid. Ja astmelise tulumaksu tühistamise vajadusest räägib Kaalikas juba 20 aastat, samas tühistanud on astmelise tulumaksu selle ajaga vaid Eesti ja Venemaa (!). küsin vastu: Kaalikale ju kogu aeg on Putin väga vastumeelne, miks nüüd äkki ta nii väga meeldima on hakanud?
vaagija
2012-03-31 18:16:57
to mõtlemiseks
Kõiki elukutseid siin üles lugeda on võimatu, seega peamised õpetajad, päästjad, politseinikud jt. Mõeldud on aga kõiki. Tallinnas ongi näha juba hoolimist ka vaesema elanikkonna suhtes - järjekordselt tõstetakse hinnatõusude kompensatsioone pensionäridele ja alla toimetuleku piiri perekondadele, samuti toasooja ja maamaksu kompensatsioone. Eks tasuta linnatransportki saab üheks meetmeks olema.
vaagija
2012-03-31 18:17:17
Ülo Meier, vabaturumajandus on paremliberaalse friedmanistliku õhukese riigi tunnus, kus riik erastab riiklikud ettevõtted erakätesse ja ei sekku majanduse toimimisse - majandus pidavat ise ilma riigi sekkumiseta paika loksuma. Mina julgen selle peale väita, et loksub küll, kuid sageli üle elu hammasrataste vahele jäänute laipade... nagu selles uues reklaamitavas Casanova ilusanimelises, kuid karmis filmis, vist Ilus Elu, mille motoks on - üle laipade õnne poole!
Euroopalik sotsiaalne turumajandus sai alguse vist pärast II Maailmasõda, kui Lääne-Saksamaa elanikele anti soodsaid laene ja toetusi, et nad saaksid sõna otseses mõttes tuhast üles tõusta ja endale uued kodud ehitada. Tänases mõistes on see aga seotud sotsiaalsete meetmetega majanduses, kus läbi astmelise tulumaksu ja soodsamate kodukuludega püütakse elatustasemete erisusi leevendada rikaste ja vaeste vahel. Rohelise Pealinna staatuse osas jääme erinevatele arvamustele. Keegi mitte kunagi ei väida, et normaalne reisimine, õppimine või ka elama asumine välismaale erinevatel põhjustel peaks lõppema - vastupidi, probleem tekib siis, kui väike riik jookseb majanduspõgenikena nii tühjaks, et see hakkab juba meie riigi jätkusuutlikkust ja kaitsevõimet ohustama. Edasi õeldu kuulub juba demagoogia valdkonda.
Kaalikas
2012-03-31 18:22:48
to:Vaagija
Palun ära VALETA! 1.Kus kohas ja millal ma olen öelnud,et mulle Putin meeldib??? 2.20 aastat tagasi ma siin ei kommenteerinud. 3.Kui palju Eesti riigi välisvõlg praegu on,ei oska öelda.Ma ei viitsi hetkel neid andmeid otsida.Põhiline on see,et Eesti ei ole võtnud võlgu selleks,et arstide-õpetajate palkasid või pensione maksta.Selline asi ei ole jätkusuutlik. to:ahhahh Kas minu OMA arvamus ei tohi üheski asjas olla sarnane valitsuse arvamusega?Kas ma peaksin keskerakondlaste kombel kogu aeg ennast kõigi ja kõigega VASTANDAMA?
Uurija
2012-03-31 18:35:23
Keskidele soovitaks kuulata müstilist venemaad, saate aimu olukorrast Stalini ajal.Seal oli täpselt saranane stiil nagu teilgi, ehk kui pole meie poolt siis oldakse kohe kapitalistide ja välismaalaste teenistuses.Sellised meetodid tänapäeva infoajastul paraku ei tööta, sellest te pole aga aru saanud.
oeh
2012-03-31 18:39:45
OMA arvamusega kommenteerija ei naeruväärista ja ei ilgu teistsuguse arvamusega kommenteerijat. OMA arvamusega inimene austab kaasinimest ja tema arvamust. Loe oma kommentarid üle ja võta seisukoht, või istekoht kui nii paremini sobib.
avameelselt
2012-03-31 18:42:51
ahhahh! Ei saa aru mis sa räägid, kes on tõekuulutajad, kes on oponendid, kes vaidlevad vastu, kes on keskerakondlased, irl-sed, reformid, sotsid või hoopis parteitud. Kes võib mõelda ja oma arvamust öelda ja kellel on see keelatud,kellel on oma arvamus või kes tugineb faktidel ja teadmistel.
Kellele siis õigus on ? Kui inimese essee põhineb faktidel või hoopis kes arvab, kumb on naeruväärsem ja mitte tõsiseltvõetav. Oponentidega on ikka kunst suhelda, kui kirjutis kubiseb fakti vigadest ja umbluust. Kui vastu väiteid on arvamustele, mitte faktidele, kas see on mõnitamine. Õiguse tõestus tugineb faktidel, kui neid ei ole. Kas on vaja üldse siin kirjutada. Paariaks võib saada, küll mitte otseses tähenduses, siin see kommija, kes kogu aeg ajab udu ja võtab asju õhust või tõmbetuulest. Siin üks mõtlemata sõna, võib tähendada midagi muud, panna inimest, kes ei tea midagi uskuma ja hiljem korrutab ta seda enne sööki, söögi ajal ja pärast sööki. See on väga väga paha! Meie valitsusel on otsuste tegemisel vigu, on ka palju head teinud, näiteks masuaeg. Me saame selle heaks palju head teha, et meil oleks hea elada, tööd teha, see oleneb kõik meist endist väga palju. Peab arusaama majandusest eriti ja poliitikast, riigi võimalustest ega selle eest ära põgenema, see ei too riigile ega siia jäänutele midagi head. Kas omavahel kraaklemine, teistele kaigaste kodarasse loopimine, mõnitamine, lollusi rääkimine, rumalaid argumente esitamine, fakte mitte tunnistama on see kõik õige või toob meile kõigile halba isiklikutlt ja riigile. Ja veel, eriarvamust ei saa olla kui need ei tugine faktidel ja on meelevaldselt välja öeldud ja on tõestamata, et kusagily lugesi, kusagilt kuulsin, ise ei ole kuulnud ega lugenud. Nii ei saa kõrgkoolis tööd kirjutada ega eksameid teha. Paljud lõputööd ei saagi positiivset hinnet sellepärast, et noored loevad arvamusi ja panevad omale töössse aga need ei vasta tõele. Kooli ajal pole osatud kasutada, tundma õppida tegeliku olukorda. See on pahasti. Mul on kogemused, sest igal aastal pean hindama kümneid kursuse- ja lõputöid.
vaagija
2012-03-31 18:49:29
to Kaalikas
Tean isegi, et sulle Putin ei meeldi ja 20 aastat tagasi ei olnud internettigi, aga see ei olnud faktiks õeldud, vaid emotsionaalselt, kuna hakkasid nii väga "muretsema" Keskerakonna sõprade pärast,
mõtlemiseks
2012-03-31 18:58:30
Vaagija kõik ei ole pensonärid ja kõik vaesed pered ei saa mingit kombensatsiioni. Samuti sooja kompesatsioon on väga väike sooja hinna eest. Maamaksu ei toeta keegi, sest seda tallinnas ei ole ja üle pinna eest ei kobenseeri keegi, pead ise hakkama saama. vaagija, võid nimetada riiki kus suured firmad ei ole üldse erakätes. Nimeta mulle viis riiki. Soovitan sul oma nelja tellitud lehe asmel kolme asmel tellida eesti keelne Äripäev, siis mõistad mõnda asja paremini. Inglise keelest sa aru ei saa, selles keeles ilmub päris palju häid majanduslike ajalehti ja ajakirju. Googlis on võimalik nendega tutvuda.
Too oeh! Loe üle tähelepanelikult mida kirjutas avameelselt 18:42!
2012-03-31 19:07:53
Kes hääletas maamaksu tühistamise vastu- mäletad VAAGIJA ? Või on sul tõesti haugimälu
- kas vana mehena sul endal pole piinlik valetada ja ehtida oma sekti jumalat võõraste sulgedega ? Sa paned maamaksu vabastamise KE teeneks, kuigi need sinu sekti liikmed hääletasid selle tühistamise vastu riigikogus. EI OLE SUL HÄBI PIIRI EGA OTSA. MUL ON SUST HALE !
ARVAJA
2012-03-31 19:29:54
Eesti vabariigi võlg kroonides teeb siis:
320 753 265 942 EEK
vaagija
2012-03-31 19:32:27
ahhahh on vist esimene siin, kes kiidab Enn Ojat: "nemad avaldavad valitsuse arvamust ja sellel on sügav, lausa põhjapanev mõte."
Väärt arvamus mehest, kes päevast päeva meile siin "tõde" pajatab neljast ebasääduslikust kambast Riigikogus (?!?). Huvitav, et keegi veel seda Mull&Molli ja "elektrit saab tasuta" ei kiida.
Lp.Ü.Meier
2012-03-31 19:47:32
Tahan teda vaagija käest, kas ta ennast ei tunne infatiilina ja degenerandina. Sinu arvates on ainult need, kes sinu arvamusega nõus ei ole ja julgevad sinuga vaielda.
See ei olnud Vaagija, kes kasutas sõnu INFANTIIL ja DEGENERANT.Neid sõnu kasutasin mina, kirjutan omaani meiliaadressi all.Kasutasin neid sõnu vastuseks ühele seltsimehele, kes oma vihas nimetas mind kretiiniks, kuigi ma olin siia kleepinud vaid paar väljavõtet ajalehtedest.Sellele isikule ega kellelegi teisele ei öelnud ma mitte midagi isiklikku ega halba.Järelikult solvas seda nimetatud seltsimeest statistika niivõrd, et ta mind sõimama hakkas.Vastasin samaga, kuid viisakamas vormis.
Uurija
2012-03-31 19:50:40
Vähemalt Enn Oja oskab kultuurselt suhelda, suudab oma vigu tunnistada.Kui aga keskid oma arvamust avaldades otseselt valetavad ja siis neile selgeks tehakse miks see vale on, algab hoopis süüdistamine, aga oma eksimusi ikka ei tunnista.Alati peab teil keegi kusagil igaljuhul süüdi olema.
Mull&Moll
2012-03-31 20:20:54
"Statistika teab Eesti Rahva Heast
elust kõike,aga kogu ülejäänut minu naabrinaine Juula. Ja Juula ei ole judeokristalane ja selline juudas,kes mõtleb üht, räägib teist,aga teeb hoopis kolmandat," mõtleb,filosofeerib, arvab ja ütleb härra Larry Lammaskaru. "Pole pole poliitilisi probleeme ,mida ei saa lahendada maksude kogumisega ja astmelise tulumaksuga,aga me ikkagi leiame neid.Näiteks kasvõi maksudega kogutud raha laristamise käigus," mõtleb,arvab, kalkuleerib ja ütleb teadjanaine Juula,kes on teatavasti filosoof - usukannataja sest ta ei usu pankasid,poliitikuid ja pedesid, mistõttu on ta trenditeadlik, bränditeadlik ja ka küllaltki tüngateadlik kõikvõimalikes fiskaalmajanduslikes küsimustes, nagu ka maksudega nülgimise küsimustes.
ikk
2012-03-31 22:32:40
Jutt õige,aga enamus rahvast ju aasta tagasi tahtiski sellist virelemist,nii et kõik on hästi.Et eestlased olevat harjunudki viletsa eluga,küll kuidagi ikka saab hakkama.
to avameelselt
2012-03-31 22:36:30
lõpetad oma kommentari suurejoonelise aplombiga, et igal aastal jääb sinu poolt hindamata hulk kursuse ja lõputöid, sest need ei põhine faktidel.
Taevake, õppejõud, kes hindab õpilaste elluastumise töid nõuab ajalehe kommentaridele kursuse ja lõptööde taset. Oi, taevas... Oi, taevas... on alles mõtlemise tase või õigemini, taset pole ollagi. Palun vabandust, pahviks lõi, sõnu ei jätku. Väheke selgituseks, ajalehe kommentar EI OLE kursuse töö, ammugi EI OLE see lõputöö ja on lausa harimatuse tipp nõuda kommentaridelt lõputöö taset. No kui peast ära peab olema, et sellise nõudmisega kaasinimestele kaela sadada? Mis, kuradi, fakte ühelt lihtlabaselt jutumulina kommentarilt siin saada tahetakse? See siin on jututuba oma arvamuse avaldamiseks ja mingite müstiliste faktide hüsteeriline nõudmine, viitega oma õppejõu staatusele on snoobitsemine ja tõusiklikkus. Häbi, häbi, häbi sellise matsliku snoobitsemise eest.
to avameelselt
2012-03-31 22:41:55
veel midagi, mis jäi ütlemata. Kui sa igatsed akadeemilise, faktidele põhineva arvamusavalduse järele, siis esitle oma kõrgteadmisi akadeemilistes väljaannetes. Kas on nii, et akadeemilised väljaanded on sinu taseme jaoks ületamatu kõrgus ja siis tuleb Kesknädalasse oma "geniaalsust" demostreerima tulla? Et näed, vaagija, kes mina olen ja nüüd ma sulle nätaka oma kõrgustest panen? Fui, kui madal eneseupitamine!
|