![]() Uus trend poliitikas: kurjategijate omaosalus
Tegelik elu
2012-06-08 02:26:14
Endised miilitsad on tänapäeval erilised tegijad. Milles on sellise koomika põhjus?Nuta või naera?
kriibu
2012-06-08 04:54:00
Omaan, miks ma peaksin sinusugust "püüdma"?
Anna ikka olla.
To Kriibu
2012-06-08 07:35:15
Kriibu, pöördun teie poole isiklikult viimast korda.
Esiteks, sõna "sinusugune" kätkeb endas erinevaid tähendusi, kuid teie kasutuses on see selgelt negatiivne:sinusugune-keegi, kes pole nii ilus tark ja hea nagu mina, reformiklaköör.Teie poolt öelduna ei tähenda see mulle midagi, sest oma olemuse olete te minu jaoks ammu selgeks teinud.Tõepoolest, ma ei teeks iialgi isiklikult tegemist sellistega nagu teie (teie moodi "sinusugustega"), sest te tekitate minus vastumeelsust ning meie vaimsed tasapinnad ei lõiku iialgi-teie oma asub kuskil hoomamatus, inimlike mõõtmeteta ühesuunalise intelligentsiga ruumis, kuhu "minusugused" ei taha siseneda. Nüüd sõna "püüda", mis teile ei meeldinud.Mõtlesin selle all "kohta kätte näidata", sest seda te soovisite teha, lajatades mulle vana hea Hashekiga, arvates ilmselt, et ega "minusugune" sellest klassikust midagi ei tea.Muide, on päris kummaline, et Hashekiga argumenteerimine teie arsenalis on, sest Hashek oli sotsialist ja vihkas kirglikult ülekohut, rõhumist, arrogantsust ning militarismi.Kui ta oleks elanud meie ajal, vaevalt talle Ilvese-sugused arrogantsist pakatavad rahva kulul parasiteerivad tegelased(koos naisega) meeldiksid. Nüüd: ANNA IKKA OLLA-muidugi annan, sest minul pole teist, Kriibu, sooja ega külma.Oleks tore, kui me nüüd vastastikku kokku lepiksime, et me teineteisega enam tegemist ei tee.
To Kalju Ein
2012-06-08 07:43:09
Ega eestlased ei ole rumalad, nad saavad väga hästi aru mis toimub riigis.
Nii te ütlesite, ja õigesti ütlesite.Tõepoolest, eestlased-üha rohkem neist-mõistavad, kes nende riiki juhivad, kuhu nad selle viinud on ja milliste rahvast petvate seaduserikkujatega tegemist on. Ma ei mõista, kus teie elate.Kas te tõesti ei näe rahva suhtumist REformi-IRL-i tegelastesse, kes on ennast häbistanud mitte ainult eesti rahva ees, vaid ka kaugemal. Oletame, et Ilves andiski Krugmanile vastulöögi, millele maailm aplodeerib(klakööride unelmates).Kuid kas presidendi sõnavaras soliidses diskussioonis peavad ikka olema sõnad nagu SHIT?Kuidas saab seda õigustada?Nii saab argumenteerida kas ebaintelligentne, ülimalt arrogantne või lihtsalt purjus inimene.Kaldun arvama(ja mitte ainult mina), et kaks viimast oletust on tõesed.
PM_Ivar Soopan, ajakirjanik
2012-06-08 07:49:53
Soopan: miks peab paari kahtleva lause eest andma maksahaagi? (9)
07.06.2012 22:11 Ivar Soopan Kommenteeri | Prindi Ajakirjanik Ivar Soopan kirjutab portaalis Läänlane.ee, et täna on meediasündmuseks saanud USA majandusteadlase ja kolumnisti Paul Krugmani ning Eesti presidendi Toomas Hendrik Ilvese vastandamine, millele valas õli tulle kaitseminister Urmas Reinsalu, eestlaste reaktsioon Krugmani kahele üsnagi süütule lausele New York Timesi ajaveebis on Soopani hinnangul ülepingutatud ja autorit halvustav, mis näitab, et me ei kannata enda aadressil kriitikat ja ei talu meie omast teistsugust arvamust. President Ilvese Twitteri säutsus oli ülemäära vurtsu sees ja president lisas ise emotsioone, mida ta arvas, et Krugman võis arvata, aga mida ta kindlasti välja ei öelnud. «Kirjutame millestki, millest me midagi ei tea ja oleme teiste suhtes ülbed, ülevad ja patroneerivad, sest nad on sinu jaoks lihtsalt pilusilmad,» kirjutas Ilves. «Ju Nobeli preemia kaubanduse eest tähendab, et sa võid jutlust pidada ka majandusteemadel ja öelda, et meie riik on tühermaa.» Miks peaks Krugman arvama, et me oleme «pilusilmad». Pealegi on see pilusilmsete rahvaste suhtes üsna halvustav ja eelarvamuslik määratlus. Üldsegi mitte presidendi sõnapruuki sobiv. Minu teada on üks pilusilmne rahvas see, kes hoiab peos maailma majandust ja kellest sõltub paljuski muu maailma majanduse saatus. Krugmani lausetes pole kuskil sellist suhtumist meisse, mida president näeb: «Since Estonia has suddenly become the poster child for austerity defenders — they’re on the euro and they’re booming! — I thought it might be useful to have a picture of what we’re talking about. Here’s real GDP, from Eurostat:... /---/So, a terrible — Depression-level — slump, followed by a significant but still incomplete recovery. Better than no recovery at all, obviously — but this is what passes for economic triumph?» Kaitseministrist Urmas Reinsalust on tore, et ta oma presidenti kaitseb, aga ka temalt ei tulnud viisakamaid seisukohti. «Ta (Krugman - toim) on lihtsalt üks nobelist, kes sai oma tiitli seetõttu, et ajakirjandus-Nobelit ei jagatud,» vahendas Postimees Reinsalu sõnu. (tegelikult ütles seda rahandusminister Jürgen Ligi - toim.) Pole just riigimehelik, et austatud ja omal alal tunnustatud inimest peaks seesuguste nähvamistega halvustama ainult seepärast, et tema seisukoht meie omaga ei ühti ja tema arusaamad majanduse toimimisest on meist erinevad.
Harimine
2012-06-08 07:54:56
Lugege PM-st ja saate teada ka, mida presidenti kaitsvad kummardajad arvavad.Leitakse ka mõni ameeriklane, kes eesti "saavutusi" kiidab.
Kuid mina esitaksin presidendi fännidele ühe konkreetse kommi PM artikli juurest: 7.06.2012 23:52 hõm : Eesti ühiskond on üdini nupust nikastanud. Ameerika kolumnist kirjutab oma blogis 50 sõna ja paneb sinna liiga lühikese skaalaga graafiku ja eluaeg diplomaatiaga tegelenud president hakkab verbaalseid ekskremente pilduma ja asiaate solvama, kohalikud poolharitud füürerid võtavad üksteise järel sõna, kus nobeli laureaat tembeldatakse lollpeaks, pankade epileeritud "analüütikud" kirjutavad pikki kiidulaule Eesti geniaalsele arenguteele, ajakirjanikud räägivad kuidas nad ei saa Krugeri postitustest aru ja halavad mõistmatuses, miks Kruger ründab - ma ütlen ausalt: EESTI ON ÜKS SICK SOCIETY
kriibu
2012-06-08 08:33:45
Millegipärast arvas omaan, et minu poolt välja toodud tsitaat oli suunatud temale. Tegelikult ei olnud. See oli suunatud kõigi Ilvese sõnakasutuse hukkamõistjatele, tahtmaks selgitada sõnakasutust üldisemalt.
Millegipärast arvab aga omaan, et kõik, mis on kirjas, on suunatud temale justkui oleks tema maailma naba. Ei ole. Mis puutub nüüd kellegagi "tegemist tegemisse või mitte tegemist tegemisse", siis avalikus anonüümses (niivõrd-kuivõrd) ruumis sellise loosungiga välja tulla on pehmelt öeldes naiivne. Ja lisada sellele loosungile veel mingeid vihjeid ignoreeritava intelligentsi, ameti jms kohta on otsekui pimedas toas sääse püüdmine. Enda kõrget intellekti pidevalt rõhutava omaani puhul annab selline loosunglik väljenduslaad sootuks vastupidise pildi. Hau!
Paneb
2012-06-08 09:11:13
imestama kui loetavaks on saanud Kesknädal niinimetatud isamaalaste hulgas...
Lembit Aguraijuja
2012-06-08 09:47:38
02:26:14! Miks sa parastad näiteks endiste miilitsate üle, nad võivad väga edukad olla poliitikas, sest nad tunnevad oma eriala ja selliseid on ka vaja riigikogusse. Sama võib öelda miks on riigikogus mõni teine eriala, mida poleks nagu vaja,kui veel sellest kasu samuti ei ole. Endised miilitsad Laanet ja Anvelt on väga tähtsad riigikogu koosseisus. Nad räägivad väga asjaliku.
Ei saa aru miks need kes ei ole nõus keskerakondlastega, nagu omaan, Adu, Udo Knaps .... on kohe reformikate laköörid, pevad arsti poole pöörduma .... Igal inimesel peab olema oma seisukoht ja ma usun, et paljud tevad mis nad räägivad ja ei arva. Ollakse pahased miks Olev Hõrendik järjepidevalt tahab teda keskerakonna kurjategijad ja kuritegusid. See on loomulik, sest keskerakondlased neist ei taha rääkida, räägivad hoopis teistest erakondadest. elus on nii, et kui sind keegi solvab, siis solvad teda tagasi (seda on näha ka siin kesknädalas kommijate seas) ja seda tegi ka president Ilves kui solvati Eesti riiki. Ehk liiga räigelt aga see oli esimene reageering, Kui lugeda ja kuulata välismaad, siis on saanud see vastulöök positiivse hinnangu nii Euroopas, USA-s kui mujal. Soovitan lugeda välismaa ajalehti ja kuulata mis räägitakse välismaa raadiotes. Eriti neil kes siin ja mujal Eestis seda kritiseerivad.
Mull&Moll
2012-06-08 10:36:11
Kui võltsisamaalased,oravad,kesikud,sotsid,võltsrohelised kriminaalid ja peded või krimi-ja pedekalduvustega lontrused on pandud poliitikasse omaosalusega panustama ja parteisisesesse valimisvõitlusse kaasanud nii, nagu soovitas
19.sajandi teisel poolel Tartumaal Paunveres tuntud rändkosherlihunik Juhan Siegelbaum,siis selle soovitusega kaasnevast olukorrast veelgi paremat olukorda on väga raske tekitada. Seda teadis ka Juhani poeg Bugsy Siegel New Yorgis ja just sellepärast ta andiski oma maffia nõupidamistel ja koosolekutel alati hüva nõu sõnadega:" Materdage ainult omasid.Nii on kõige mugavam,ohutum,kasulikum ja kasumlikum." "Mull änd Moll ei aja kägu,ei aja jama ja ka ei lollita ausaid,korralikke,tähelepanelikke ja ka tänamatuid inimesi,"arvavad koos ja kooris doktor Kukkkägu ja härra Larry Lammaskaru. "Mina nii ei arva,"arvab Affanassi Lasnamäel. " Selleks,et edasi minna,peab midagi ka käegakatsutavalt ära tegema," arvab härra Nabatamees,kes on talumees Munamäel ja jätkab:" Joodik on Kadrioru pargis ja kuseb Hiina saatkonna kõrval puu najal. Mööduv politseinik jääb seisma ja küsib: "Vabandage härra, mida te urineerite seal?" Joodik vastu: "Ei ma uuri siin midagi. Kusen ära ja lähen edasi."
tõdeja
2012-06-08 13:07:59
Paneb [2012-06-08 09:11:13]
imestama kui loetavaks on saanud Kesknädal niinimetatud isamaalaste hulgas... Tõepoolest, Kesknädala kõige innukamateks lugejateks, lausa läbipuurijateks, ning ägedamateks kommenteerijateks pole, nagu võiks arvata, Keskerakonna liikmed ja nende sõbrad-toetajad, vaid Keskerakonna kõige raevukamad vastased, lausa keskerakondlaste verivaenlased, kes ootavad iga järgmist numbrit pikisilmi ja seda oma vaimutegevuses, mis on valdavalt negativistlik, püüavad maksimaalselt ära kasutada.
Rein
2012-06-08 13:11:24
Vaatan ka et siinsest kommentaariumist on saanud ärapanemiskoht ja nõutakse nüüd mingeid müstlilsi keskerakonna kuritegusi. No millised kuriteod need siis olema peavad? Kas lindiskandaal( mis oli ainult eetiline, ja eetiliseks kuriteoks tembeldasid selle parempoolsed koos meediaga) või siis see 100 euro provokatsioon?
teisest ooperist
2012-06-08 13:59:05
Noh, lindiskandaali hindamisel on tekkinud uusi tuuli seoses VEB- Fondi raharööviga. Kahtlustatakse, et selle raha eest tehti 1994 Reformierakond, aga kuna 1995 valmiiste järel sai valitsusesse hoopis Savisaar, siis tuli talle anda maksalöök, mida poliitiline seltskond mäletabki nn lindiskandaalina.
Pärast lindiskandaali on Reform sisuliselt 17ndat aastat võimul või vähemalt võimu häältega toetamas, ja riik, kuhu me kõik tänaseks jõudnud oleme, on Reformi tehtud - ehk siis röövitud raha eest tehtud, ja kohe alguses oli see idaraha-projekt. Nüüd kui pahaks läinud paised hakkavad n-ö välja haisema (Laari varasemad afäärid, IRL elamisload, Reformi must raha läbi terve nende ajaloo, kriminaalid IRL-i juhtkonda valimas jne jne), siis tasapisi hakkab veel siia jäänud rahvas aru saama, ja on küsimus vaid, kas midagi muutub või mattub veel enam sohu. Arvajad jagunevad pessimistideks ja optimistideks. Pessimiste on loomulikult rohkem kesikute ja ka uuenenud rahvuslaste erakonnas, optimistid on need, kellel on õnnestunud suurema osa rahva vaesumise arvel endale nuts tekitada; samuti on optimistid need, kellel on ükskõik, mis riigikord eestit valitseb, peaasi, et õllekene voolab ja leivakannikas pihus. Need kaks viimast seltkonda hääletavadki põhiliselt Reformi poolt ja sealt see 30 % toetust. Mis edasi saab - arvan, et Eesti ei peagi sellepärast muretsema, see on juba ära muretsetud meie eest. Me kõigume kaasa koos EL-ga, eurotsooniga ja ülemaailmse finantsturuga. Palju siin lootust on? Võibolla hakkame ka varsti suudlema teise inimese jalajälge. Ja linte polegi kellelegi vaja läinud, mida lindiskandaaliga otsiti!
kiin
2012-06-08 15:02:05
Miks eelpoolkomeenteerija arvab et ühtede või teiste inimeste edukusest tingitud heaolu on tulnud ilmtingimata kellegi arvel? Kui tänene edukas inimene on kellegi arvel edasi jõudnud siis on see tulnud tema enese aja peresuhete, närvide ning tervise arvel. Lumpeninäru kes muudkui vigisemas - kui keegi on minust jõukam siis see jõukus on tulnud minu arvel - ei kujuta ettegi kui ränka vaeva tuleb selleks näha et olla edukas tänases halastamatus konkurentsis.
vaagija
2012-06-08 18:02:16
kiinile niipalju, et paremliberaalne friedmanism ja kauboiröövkapitalism on juba maailmavaateliselt vabaturumajandusele iidsetest aegadest nii üles ehitatud, kui pool Aafrikat veeti Ameerikasse orjadeks või Suurbritannia koloniseeris pool maailma, mille tulemusel lõi õitsele ühtede inimeste heaolu teiste inimeste arvel. Tänapäeval nii robustselt enam asju ei aeta, kuid paremliberaalne vabaturumajandus saab toimida ikkagi vaid seaduseandja vaba voli järgi võtta vastu vaid neid seadusi, mis soosivad ühtede inimeste eelistust teistele, ehk rahvalikult õeldes - rikkad veel rikkamaks, vaesed veel vaesemaks... See on ka peamine põhjus, miks meie väike kallis vaba Eesti Vabariik täna ikka vähem ja vähem jätkusuutlikuks muutub, ääremaad ikka tühjemaks jäävad, iive ikka negatiivsemaks muutub ja ikka rohkem meie töötegijaist on sunnitud kodust majanduspõgenikena lahkuma ja võõrsil elatist teenima. Kahju meie kallist kodumaast.
Ilona
2012-06-08 18:10:44
tõdeja on hakkama saanud suure avastausega, aga kahjuks eksib oma arvamisega. Mis puutub isamaalusse, siis iga õige eestlane peaks armastama oma sünnimaad-isamaad. On tunda, et paljudel on ükskõik mis siin juhtub ja edasi kulgeb. Ega muidu ei halvustaks nii palju presidenti, riigikogu, valitsust ja neid kes ei ole nõus keskerakondlastest kommijatega. Kas ei ütle õigesti kalju Ein oma viimases kommentaaris slle kohta. Tegelikult ei ütle siin ajalehes paljud artiklid täit tõde, vassitaksem, valetatakse ja kirjutatakse oma nime all, millest keegi on juba varem kirjutanud. Enamus artiklid on kirjutatud 3-4 kodanike ja pandud erinevad nimed alla või on siis keskerakondlastel kirjutamise stiil kõigil ühtemoodi. See paneb mõtlema, et erakonnajuhid enne kontrollivad, mida võib ja mida ei või kirjutada.
rein süütuke, kus sa elad, et ei tea midagi. Kahju, et oled elust nii võõrdunud. tead kindlasti irlaste, sotside, refide kuritegusid ja kurjategijaid, aga ei tea kesikute omasid. On ju nii, või neid pole gi peale lindiskandaali ja 100 eoro jama :=}}} Too teisest ooperist! Kas sulle ei meeldi eesti Vabariik, parem oleks Eesti NSV Vene Föderatsiooni koosesisus. Mul on soovitus. Võta Vene kodakondsus ja sõida sinna elama. Head teed!! See mis kirjutad on nii Eesti vastu vaenulik jutt. Samuti mõtle hästi läbi, mida kirjutad, ära oma peast uut avasta ega arva nagu Udo Knaps ja Aadu seda teevad.
2012-06-08 18:19:38
vaagija! mis on paremliberaalne friedmanism ja kaboiröövkapitalism. Ülejäänud jutt on väga segane, millest ei saa aru ükski ajaloolane, jurist ega poliitik, rääkimata tavalistest inimestest. Kas see on kõik sinu arvamine või loed raamatut üle 10 rea ...
kriibu
2012-06-08 19:25:53
paremliberaalne friedmanism ja kauboiröövkapitalism on juba maailmavaateliselt vabaturumajandusele iidsetest aegadest nii üles ehitatud, kui pool Aafrikat veeti Ameerikasse orjadeks või Suurbritannia koloniseeris pool maailma, mille tulemusel lõi õitsele ühtede inimeste heaolu teiste inimeste arvel.
------------------------------- Vaagija, orjapidamine keelati Ameerikas 1865.aastal, Milton Friedman ei olnud siis veel sündinudki. Niinimetatud friedmanistlik majanduspoliitika hakkas levima alles eelmise sajandi kaheksakümnendatel. Oled vist tõesti kiiruga midagi üle 10 rea lugenud, lisanud midagi kuskilt meelde jäänut ja selle siis oma peas kenaks hommikuseks tatrapudruks mõelnud :)
Rein
2012-06-08 19:55:36
Vaagija väitis kõik õigesti, see kui nimi muutub, ei muutu sisu, käis ju vanas roomas orjade ekspluateerimine ja sama toimus ka Ameerikas 19 sajandil. Praegu käib ka eestis julm ekspluateerimine, kus rikkad rikkastuvad järjest rohkem vaeste arve. Olen tähele pannud ka seda, et vaagija räägib iga nädal kõik lahti ja alati on kriibud ja kiinid siin tagasi samade küsimustega. Millised need teised kuriteod siis keskil on, see kui keegi teeb pisipättuse ja millest tehtakse valmis tõeline riiklik kuritegu? Kahjuks on ka keskis olnud musti lambaid, aga ka see on tänu paremliberaalsele majanduspoliitikale.
Proff
2012-06-08 20:09:29
Võsa Peetrit ja paljusid teisi arvamusliidreid sildistab valitsusmeedia kõikmõeldaval viisil. Professionaalseid erialainimesi, kultuuritöötajaid, loomeinimesi esitletakse valitsusmeedias vaid siis, kui nad Reformipoliitikale takka kiidavad. Igat teisitimõtlejat aga rünnatakse vahendeid valimata. Peeter Võsale ikka jõudu oma tööd teha..
|