![]() Seeniorid: miks eestlasi hirmutatakse Keskerakonna ja Venemaaga?
Meg
2009-05-14 17:18:20
arno, Sinu inimhinge on täiesti võimatu mõista. Ise näed väga hästi kuhu valitsus on riigi viinud,ikka laulad neile kiidulaulu. Arusaamatu.
kartlik
2009-05-14 17:50:33
Vanakurat kardab välku-egas välk sellepärast olemata ole.Mina kartsin lapsena vedurit...Igaühe isiklik asi mida kardab,see on inimesele seadusega antud vabadus.
teema
2009-05-14 20:50:49
Keskerakond teeb tasakaalukat poliitikat, aga marurahvuslastele see ei meeldi. Meie koostööleping Ühtse Venemaaga on kultuuri täis, see suisa pakitseb kultuurist.
Nojah
2009-05-14 21:25:22
Vene kultuurist. Nad on end alati pidanud meile kultuuritoojaiks. Nähtavasti Keskerakond arvab samuti.
arno
2009-05-14 22:51:29
vaagijale vastuseks. Siin annan Sulle õiguse. Ma pole ka mitte kuskil väitnud, et vaid Keskerakond üksinda püüab venelaste hääli. Alles see eelmisel suvel oli kui Rahvaliidu tipud käisid koos keskidega Narvas Narva "vabastamispidustustel"... aga mõned päevad tagasi marssisid sotsid koos našistide ja öise vahtkonna tegelastega "töörahva pühal" samas linnas ka pidasid pateetilisi kõnesid töörahva sõpruse ülistamiseks... Aga Laari pojukese kasutas oma "luuda" platsipuhastamise asemel hoopis eesti rahvale prahi silmapühkimiseks ja intritega mehkeldamiseks... Mis teha kui VÕIM on nii kohutavalt ahvatlev ja magus... sest võim tähendab "kraani" juurde pääsemist ja seal ikka veel midagi tilgub nagu praegu käimasolev "metsakampaania" kujukalt tõestab. Aga rahvuslaste süüks vähemalt venemaa ees pugemist küll panna pole võimalik. Ja hoopis rumal on Megi väide nagi ma vaid Valitsust ülistaks... Olen ikka vaid Eestimaa huvisid silmas pidanud ja kui meil on heade oponentidega enamasti erinev arusaam elust ja sündmusist siis pole mul mitte midagi Savisaare (kui kahtlematult võimeka poliitiku)vaid ainult TEMA POLIITIKA vastu. Olen isiklikult lugenud tsitaate Ühtse Venemaa juhi kirjast Savisaarele, kus see tuletab meelde kuidas Keskerakond oma valimishääled sai ja kui Keskerakond talle pandud LOOTUSI ei täida siis võidakse ka mõni teine koostööpartner otsida... Kui me vaid mõistaksime seda -kui vähe me teame poliitikute telgitagustest "tagatoalepetest" ja milline on nende lepete HIND...
vaagija to arno
2009-05-15 00:23:11
Nõus - pika kommentaari kohta teeks vaid ühe märkuse: kui kirja ennast ei ole, siis kus on garantii, et need tsitaadid ikka sellest kirjast on ja ei ole kuulnud, et avalikeks suheteks naaberriigi legaalse erakonnaga mingi konkurss toimib, kusagil eespool kommenteerisin, et neil on koostöö vist 27 või 29 välisriigi erakonnaga ja meie oleme üks nende seast.
Aga ikkagi tänane suursündmus - meie tublid tüdrukud said Moskvas edasi - EDU TEILE !
arno
2009-05-15 00:36:58
ja on ka asja rõõmustada, esinemine oli ka täiesti tasemel. Ja nende tsitaatide kohta olen kaks korda siinsetes kommides kirjutanud selle allika nime , väljaandmise kuupäeva ja lehekülje kust andmed pärinevad aga ma praegu ei viitsi neid jälle märkmikust otsima hakata aga nad on üldjoontes mõtet edasiandvad...... ja lõpuks olekski naiivne arvata nagu urgitseks Venemaa vaid meie kallal eraldi või ainsana... see oleks endi ilmne ületähtsustamine. Tegelikult iseloomustab selline "koostööde" hulk vaid venemaa haaret ja tegutsemise mastaapi.
Kain.
2009-05-15 09:46:50
Nojah-Aga mis on viga vene KULTUURIL? Sel tõelisel? Kultuuritusega on teine lugu- seda pole tõesti vaja importida, jätkub enestelgi!
arno
2009-05-15 13:33:37
Aga kas keegi siinkommijaist suudab leida kommi kus mina, Ants või Saatan oleks halvustanus Vene Kultuuri? Jään jäägitult nõusse väitega, et nõmedust jätkub meil endilgi üle ääre ja seda pole vaja importida aga JUST SEDA MEILE ENEMASTI PAKUTAKSEGI...
Leo
2009-05-15 14:32:28
Leo to Ambujale.Ka mina olen välis eestlane,ole nii hea ja ära pane igat väliseestlast samase koti!Ma lahkusin Eestist minul oli vene vindofka mis ei kuulunud Eesti riigile pool pätsi kuivanud leiba-seda andis minule üks lahke taluperenaine Pedja jõe ligital ja see oli minu varandus.Ma käisin sünnimaal külas 1992.aastal.Maja kus ma elasin Tartus oli just paaraastad varem ärapõlenud.Ma ei tahtnud midagi saada oma sünnimaa käest ja ma ei huskunud,et sünnimaa pidi minule midagi ilma maksuta andma.Ma jäin oma sünnimaale kolmeks nädalaks ja minul jäi väga hea mälestus oma sünnimaast!
to Kain
2009-05-15 16:47:16
Kultuur on elu kujunemise ja arengu alus. Vene kultuur ei ole siiski läänemaailm kultuuriga kaugelt võrdne ja just selle tõttu elavad venelased nagu nad elavad.
Veel vene kultuurist
2009-05-15 17:36:37
Lapsena olin hämmastunud nähes venelaste poolt mahajäetud põgenikelaargi tubades nende poolt jäetud "visiitkaarte".
Kain.
2009-05-15 20:52:33
Vene kultuur on täiesti võrreldav lääne omaga ja nii mõneski asjas isegi ületab seda.Asi on aga selles,et venemaal jääb liiga suurel osal rahvast kultuuri parim osa kättesaamatuks.Läänes aga on see kogu rahvale ühtlasemalt jaotunud- sellest siis läänemaailma kultuursus.Ega lääneski oma tasandid puudu aga need ei ole nii grotesksed.DELFI kommentaariumides võib aga igaüks näha kui kultuurse rahvaga meil tegu on- siin millegipärast seni päris viisakad kõik.
arno
2009-05-15 22:25:28
Seekord nõustun Kainiga , vaid sõnastaks seda veidi teisiti... Parim Osa Vene Kultuurist on Läänega täiesti võrdsel taseme kuna ongi peamiselt LÄÄNEST sissetoodud inmeste loodud, Läänes õppinud ja läänest omale inspiratsiooni ammutanud inimeste poolt loodud - seega oma olemuselt LÄÄNELIK aga kuna sellele on lisandunud Venemaa SUURUSEST, ÜRGSUSEST ja ARHAILISUSEST tingitud eripära, siis avaldubki Vene Kunstis just ainult TEMALE omane eripära ja erakordsus. Ka seesama Kigantomaaniasse kaldumine on omane just Vene Kunstile just tänu selle maa suurusele ja metsikule ja puutumatule loodusele(mida kahjuks küll kommunistid oma kolmveerandsajandise valitsemise jooksul kohutavalt suutsid lagastada ja mida nüüdse (meist hoopis hullema)kauboikapitalismi ajastul kiirtempos edasi lagastatakse. Aga meie eestlased õppisime Venemaad tundma(mitte meie süü tõttu) peamiselt vatijope, lubjaviltide, lutikate ja prussakate maana, mis küll on osake venemaa kultuurist - aga mitte KOGU KULTUUR...
vaagija
2009-05-15 23:22:56
Jah, eks suure riigi kultuuril on kalduvus gigantomaaniale, slaavi temperament veel pealekauba - seda võis ju eilegi Eurovisioonil näha - selle vastandiks meie väikeriigi põhjamaine vaoshoitud soliidne kultuur, mis kokkuvõttes gigantomaaniast rohkemgi edu võib tuua, ka sellest saime eile osa.
Samas teine äärmus ehk kultuuritus, nagu Kain ütleb://DELFI kommentaariumides võib aga igaüks näha kui kultuurse rahvaga meil tegu on- siin millegipärast seni päris viisakad kõik.// - julgen väita, et selles kultuurituses teeme silmad ette nii Lääne, kui ka Ida kultuurile. Vahel vilksamisi olen vaadanud DELFI-t - no ei, kaarega lähen mööda - hea seegi, et Kain leiab siinse kommentaariumi vähe viisakama olema - hoidkem siis seda kurssi!
Nojah
2009-05-16 01:59:11
Et selles suures rahvamassis ka haritlasi on, kuigi kommunism pidi kõigle klassita ühiskonna looma, on vene keskmine kultuuritase haritud maailma keskmisest siiski madalam.
DED
2009-05-16 03:18:24
Arnole.Kas Lev Tolstoi,Lermontov, Puskin,Saharov,Ulanova,Plisetskaja on läänest sisse toodud?Mõtle enne,kui kirjutad.
Tsirkus
2009-05-16 10:38:07
Njah..see keskerakonna propaganda ja demagoogia meenutab täpselt möödunud katastroofilist sovietiaega.Kõik teised on pahad ja ei saa mitte millegegi hakkama, ainult meie oleme need, kes lipp kõrgel ja naeratus näol ning marsisammul....toome kastanid tulest välja. Ja lollikesed usuvad, oli kuidas usuvad. Ma isegi arvan, et ega eesti rahvas enne aru ei saa, kui tsentristid on tõesti võimule saanud ja selle viimase p...keeranud, süüdistades muidugi järjekordselt parempoolseid parteisi kõikides hädades. Alati ongi ju teised süüdi, alates Asipist;) Võib olla ongi kõige parem ,kui kesikud ennast ise veega alla lasevad ja see on enam kui tõenäoline, kuigi kõige hullem on arvatavasti majanduses läbi ning hilisem võimuletulek annab vaid põhjust rusikaga rinnale lüüa ning pasundada, et majandus on päästetud. Kui nüüd aga natuke isiklikumaks minna, siis tegelikult meenutab kogu see punt alates kõige nõmedamast ning kaasajõlkujatest kesknoored kooliajast seltskonda, keda koridoris regulaarselt jalaga tagumikku peksti..igavesed opositsionäärid ning kibestunud inimeseloomad, kes mööda seinaääri lohisesid, saatjaks vaid kaasõpilaste naer ja kõhutuul.
Ootame ajaloo kordumist siis...
arno
2009-05-16 12:11:03
vastuseks DED ile. Minul on HARJUMUSEKS enne kirjutamist MÕELDA aga Teil nähtavasti isegi see VÕIME PUUDUB, muidu poleks Te sellist repliiki kirjutanud...
Ütle, kes on su sõber...
2009-05-16 12:30:42
Mida arvata erakonnast, kelle sõber ja liitlane hävitas Tsetseenia, kelle tankid lömastasid iseseisvate rahumeelsete riikide tsiviilelanikke.
|