Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kui Keskerakonda poleks, tuleks ta välja mõtelda

Super  2011-07-27 02:59:40
Kui hr.Tarandil on aseesimehe toetus saab temast kindlasti president!

MUSKETÄR  2011-07-27 06:15:13
Kadri! Sul nupp nokib, kuid mitte piisavalt. Te pole aru saanud vajadust muutusteks. Tänase päeva seisuga on Savisaare nimi sama, mis härjale punane rätt. Seda fakti oleks pidanud kesikud juba ammu tunnistama. Loomulikult on kesikud sama palju süüdi, kui Savisaar, kuid valides uue liidri, on võimalik siiski asjade käiku muuta. Paraku olete täna koos Savisaarega muutunud suurimaks piduriks poliitiliste võimaluste saavutamisel. Teie lausa loll lojaalsus mehele, kes seda ei vääri seab kogu Eesti rahva praeguse aferistidest koosneva valitsuse pantvangideks, sest sidumine Savisaarega oleks veel hullem, see oleks kodumaa reetmine. Kadri, saa suureks, küll siis tulevad ka suuremad mõtted...

skoor  2011-07-27 06:46:02
täiesti nõus.Kui võrelda valimistulemusi, siis Savisaar tõi erakonnale rohkem hääli kui keegi teine

Enn Oja  2011-07-27 09:21:13
Kadri looke lausa kubiseb poliitiliste altkäämaksude pakkumisvajadusest rahvale et rahvas mingil juhul endale võimunõudma ei akkaks.
Millepoolest erineb Kadri Andrusest kui samamoodi kutsub oma kaaspetiseid üles jääma vanajuurde et mingeid uuendusi mitte mingil juhul läbi ei viidaks?
Lianitt Iliitsi kutsuti stagnandiks, miks ei sobi se võõras mõiste samale põhimõttetuseletoetuva Kadrikohta?

Draakon  2011-07-27 10:17:01
Loeme siis ette,milliseid muutusi oodatakse.
Kõigepealt soovitakse Keskerakond koos oma karismaatlise juhiga hävitada poliitmaastikult,nagu õnnestus Rahvaliiduga,Rohelistega jne.
Teiseks loodetakse,et kui ei õnnestu erakonda hävitada,siis vähemalt sokutada etteotsa näiliselt keskerakondlane aga meelitades heade lubadustega tuleviku karjääri osas - saaks sama tulemuse,kui õnnestus Sotsidega.
Kolmandaks,kui ei õnnestu ei esimene ega teine variant,siis tuleb aga hakata tõestama,kuidas on andekad, ütleme Keskerakonna sees olevad ja sinna,kui juhuslikult sattunud inimesed ja kui nad teeksid kõik,et Savisaar esimehe kohalt maha võtta - siis arvatavasti ka need juba aimavad oma tuleviku kudset kärjääri.
Keskerakond Savisaare juhtimisel on tõesti poliitmaastikul nendele juhtivatele jõududele ees, kui punane tuli ja enne iga oma otsuse tegemist tuleb niikaua, kui eksisteerib Keskerakond koos Savisaarega - iga otsuse tegemisel sellega arvestada aga kui lihtne oleks seda nn.riiklikku aga tegelikult ärilist tegevust jätkata ühiskonna arvel rikastumisel ilma Savisaare ja Keskerakonna olemasoluta.
Siin võib küll julgelt väita,et eesmärk pühendab kõik abinõud.

Juri Rjabikov  2011-07-27 10:24:43
Kuidas Simpson saab öelda, et Eestis pole häid inimesi palju. Enamus on head inimesed, kärsaninade hulgas Keskerakonnas ei tea öelda.
Ratas võrreldes Simpsoniga on tegija, mitte lubaja, nagu artikli kirjutaja.
Kui ratas räägib kõike seda mida Keskerakond taotleb, miks ei või siis Savisaare kõrvak kandideerida esimehe kohale. Milles on kärsaninad kõhklema löönud ja teevad Ratasele vastu.
Miks ei tee kärasninad midagi selleks, et rahvas ei lahkuks Eestist, paljud lähevad ajutiselt tööle ja õppima. Miks ikka paljud juht poliitikud lahkusid 2004 aastal Keskerakonnast ja ei tahtnud kärssninadega koostööd teha. Need olid väga lugupeetud teadmistega inimesed.
Seda arvate teie kärsaninad, et te olete vajalikud valitsuses, ilma teieta ei saada hakkama. Eesti rahvas enamuses arvab teisiti.
Keskerakond ja kärsaninad on kaotanud eestlaste usalduse, neil on jäänud ainult Tallinnas Lasnamäe ja Kopli, ning veel osaliselt Ida-Virumaa.
Ratas ja teised helgemad keskerakondlased võivad tuua erakonna isolatsioonist välja. Sina Simpson ei kuulu nende hulka!

Meg  2011-07-27 10:42:37
Siin on hoois teised mängud. Ratast soovib valitsus ja tehakse parajat promot Savisaare vastu. Miks? Ikka selleks, et viia Keskerakond rahvaliidu teed ja ongi tülikas, isepäine,tark mees eemaldatud.Mida Ratasele lubati? Kuuldavasti mitte just vähe aga kas sotside kogemus on läinud meelest!? Ja pole vaja kirjutada, et Ratas ja Laanet ei tegutse Keserakonna vastu, et nad on ustavad Erakonna liikmed-EI OLE!
Kui juba Riigikogus seda üsna avalikult räägitakse, on ilmselt põhjust.

Meg  2011-07-27 10:45:40
Ja kohe kaks viga-hoopis ja valitsusse-Keskerakonna-kokku juba kolm. Vabandan.

To J.Rjabikov  2011-07-27 10:57:20
Esiteks, J.R, viisakas mees pöördub (soliidse) daami poole, kasutades "teie" vormi.
Teiseks, tuleb välja, et minu poolt juurutatud nimi (mida ma vahepeal küll tagasihoidlikult kasutasin-WC-peldiku serlaoravad-peab paika, sest pöördudes kaudselt daami poole, kes on opositsiooniesindajana tuntud eesti poliitik, kasutab J.R.sõna kärsanina.J.R., KE on ainus opositsioonierakond Eestis, mis nimetab ennast demokraatlikuks riigiks.Igas sellises riigis arvestatakse opositsiooniga ja suheldakse temaga viisakalt.
Kolmandaks, KE-le ette heita, et ta ei tee midagi selleks, et inimesed ei lahkuks Eestis, on pehmelt öeldes arusaamatu.Kes teostab Eestis poliitikat ja teeb otsuseid, tänu kellele inimene ei tunne ennast oma kodumaal turvaliselt ega suuda kindlustada endale ega oma perele äraelamist?Kindlasti mitte KE.
Neljandaks, me kõik teame inimesi, kes on oma poliitilisi vaateid muutnud, paljud neist isiklikku kasu taga ajades, ja lahkunud oma erakonnast.Pole selles suhtes ka KE erand, ainult et KE-st lahkunutest on nii mõnigi jäänud oma ambitsioonide teostamisel toppama ja muutunud vetsupartei lakeiks..
Viiendaks, eesti rahva enamuse arvamuse üle otsustamine käib J.R.ilmselgelt üle jõu.Et selline enamus ei tule väga tihti toime igapäevaeluga , on puuduses ja meeleheitel, on küll õige, ka isegi riigistatistika avalikustab aeg-ajalt majandusliku toimetuleku %-e.
Kuuendaks, J.R.näib kindlalt teadvat, mida suudaks Ratas ja Co.Varsti on KE suurkogu, las nemad otsustavadki, mis neile parem on.Vaevalt et J.R.ja teiste serlaoravate silmakirjalikud krokodillipisarad KE käekäigu pärast KE-lasi ja K.Simsonit eriti liigutavad.

Tehke siin leheruumis endale teene ja kasutage vahelduseks ära suurepärane võimalus vait olla.

Enn Oja  2011-07-27 11:23:47
Pole vaja mingit saksikulteputavat 'teie' vormi, eestlane on aastasadu ööld öhele isikule SINA. Ei solkkeelele ja solksuhtumisele, selsimehed Ke-st!

Lp.Enn Oja  2011-07-27 11:27:45
Olen paljuski sinuga nõus, kuid soliidsete naisterahvastega suhtlemises ERITI tuleb järgida teatud etiketti.

logosaurus  2011-07-27 11:43:21
Bullshit!

kriibu  2011-07-27 12:12:34
Huh! Vetsupaberi-mees nimetab juba Keskerakonda riigiks! Tallinnas püüavad kärssninad ju riiki ehitada meie riigi sisse, aga et terve erakond riik on.... No tule talv appi!

ettepanek  2011-07-27 12:58:52
Jah - võiks ju näiteks puuetega
inimeste erakonna moodustada KE asemele!!!

Lõbus lugemine  2011-07-27 13:53:59
###iimased 20 aastat on Keskerakond tegutsenud ja tugevnenud, kuna juba Rahvarinde aegadest ühendab meid mure Eesti kestmise ja hea käekäigu üle###

Ajas päris laginal naerma.
Mis ühist on Rahvarindel ja Keskerakonnal???
Kirjas peaks olema Kommunistlik partei ja Keskerakond, mis sellest välja kasvas ja siiani vaateid esindab

Naer saalis  2011-07-27 13:55:11
###skoor 2011-07-27 06:46:02
täiesti nõus.Kui võrelda valimistulemusi, siis Savisaar tõi erakonnale rohkem hääli kui keegi teine###

Keskerakond ju ei usu e-hääletamisi.
Ju siis see tulemus ka võltsitud sai.

Siin on ikka tõeliselt lõbus  2011-07-27 13:58:42


To J.Rjabikov 2011-07-27 10:57:20 ###Neljandaks, me kõik teame inimesi, kes on oma poliitilisi vaateid muutnud, paljud neist isiklikku kasu taga ajades, ja lahkunud oma erakonnast.###

Hahaaa, üks sihuke on lahkunud Kommunistlikust parteist ja juhib nüüd keskjerakonda.
Naera puruks....kameeleonid lausa esinumbrid.....mis ideoloogiat siis kantakse, kas siiani sovetski suur rahvaste liit

SP  2011-07-27 14:00:14
Soliidne naine? Kas ka siis, kui Ta käis kõnelejat nuusutamas ja süüdistas joobes olekus, hiljem leidis, et see on kõige väärikam president Eestile. Soliidsusest on asi kaugel, kui jälgida ja kuulata "sollidse naisterahva" esinemisi , kõige tavalisem "turumuti" žargoon ja maneerid (kõlakatel põhinevad süüdistused).
Miks asusid noorvõitlejad ründama ja kaitsma, sest Savisaare "maadlusvõttest" võib erakond lõhki minna. Taheti näidata, et erakond on demokraatlik, asi läks aga hoopis teisiti.
Sarnane paralleel oli Edgari üleskutsega moodustada rahvaliikumine perestroika ja NLKP toetuseks (liikumine oli mõeldud summutamaks Muinsuskaitse ja teiste kodanike isealgatuslikke, rahvuslikke liikumisi) , asi läks kombinaatori kontrolli alt välja. Kuid tuleb anda kombinaatorile au, ta oskas ka selle peatselt enda kasuks keerata.
Kuid ajad on muutunud, rahvas ei huilga, kuuldes Savisaare häält, vahepealsed aastad on teinud oma töö, liig palju on olnud valet ja avalikku ämbrisse astumist. Miks lahkusid Edgari kõrvalt tema haritud, kogemustega kaastöötajad ja asendusid truud "vihmavarju hoidjad" ja noorkarjeristid, Edgar ei usalda tarku ja harituid, ta ei usalda inimesi kellel on oma arvamus ja seisukoht, ta kardab reetmist (ju on seda ise teistele teinud) ja teab, et need kelle "toiduahel" sõltub temast on temale truud.

oo, kuidas...  2011-07-27 14:11:50
...peldikuerakonna klaköörid kargasid nagu üks mees mulle kallale eessotsas tuntud peldikulakeiga, kelle nime ma suhu enam ei võta.
Ei häbi ega sündsustunnet, daam kallatakse sitaga üle ja neil peldikupoistel silm ka ei pilgu.
Veel kord, las põlatud KE klaarib ise oma probleemid, vaevalt et ta reformiklakööre selleks vajab.

Üks arengupuudega tüüp heidab isegi ette , et Savisaar on komparteis olnud.See on küll naljakoht, kui arvestada, et nende enda päikseke oli isegi kompartei ja KGB poliitjuht.

Tase jääb teil nõrgaks, peldiklased, harige ennast või pidage mokk maas.Te käitute nagu labased kaabakad, kes nii mõnigi teie hulgast on.

Kalju Ein  2011-07-27 14:28:56
Tahaks teada mõned asjad.
1. Kuidas valitsus on töötanud Tatase poolt, pole veel tähele pannud?
2. Mida on Ratasele lubatud, pole kuulnud?
3, Kes on öelnud, et laanet ja Ratas töötavad Keskerakonna vastu?
Kui midagi muud öelda ei ole siis hakkavad kärsaninad süüdistama, et neile teie ei öelda !! ( miks ta ise Ojale sina ütleb!!???)
Näiteks mina ei loe seda naisterahvast soliitseks, ja veel nagu oleks ta poliitilises eliidis, kes pidevalt sõimab ja otsib vigu presidendis, riigikogus ja valitsuses, oma erakonnas vigu ei näe. Kahju, et kärssninad ei saa aru 20 aastat, et Rahvarindel ja Keskerakonnal ei ole midagi ühist. paljud kes tegutsesid aktiivselt RR, ei läinud moodustatud KE üle. Miks? On palju kirjutatud ja kordan veel kust tulid Savisaare ja Keskerakonna hääled, Hääled tulid Lasnamäelt, Koplist ja Ida-Virumaalt. Kus kanditeeris Peakärslane. Lasnamäel. Kui oleks kanditeerinud näiteks Viljandimaal, kui palju oleks tulnud hääli siis? Vastake kärssninad, teiel ei ole midagi öelda selle peale.
Keskerakond kogu aeg määrib pähe Reformierakonnale, et seda juhib endine tipp kommunist, keda juhib sel juhul Keskerakonda? Mulle meeldib kuidas kirjutab SP: Väga hästi analüüsitud ja põhjendatud faktid. (sama Juri Rjabikovi kohta)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail