![]() Haapsalu raudteed on rohkem vaja kui kooseluseadust
ants
2014-07-16 09:44:37
Mõte on hea.
Asjakohane
2014-07-16 10:58:27
mõtteviis Teilt.Haapsalu raudteed oleks tõesti vaja aga mitte mingisugust tutkade rail baltikut ja sooiharate seadust.Mis ajal on meil antud elada kus kõik mis on ebanormaalne ja ebaotstarbekas teostatakse raha kokkuhoiust rääkimata.See mis on normaalne,selle jaoks raha ei jagu,ei jagu raha Haapsalu raudtee ehituseks,pensionideks,lastetoetusteks,arstiabiks jne.Pederastidele eraldati riigi eelarvest 30 000€ ???
2014-07-16 15:48:38
Kõiki raudteid oleks vaja kiireks muuta-mujal maailmas need ju palju kiiremad ja Inglismaal lähevad rongid igasse maakonda nii et inimesed saavad elada maal mistahes maakonnas ja käia Londonis teatris külas jms.ja õhtul koju -sest graafikud on nii sätitud,sellega arvestatud ja ronge tihemini.KUI nad tihemini ja kiirem käiksid siis tekiks sõitjaid ja elanikke.Ja piletid oleks talutava hinnaga ka "alam"klassidele.
Penzcar
2014-07-16 16:32:45
Hei, teie raudtee pooldajad!
Kujutage ette, et Haapsalu- Tallinna liin on juba käigus. Mis siis teie arvates paremaks muutub? Kas sealsed kauba- ja reisijatevood on nii pagana suured ja maantee nii ülekoormatud, et ülikallis raudtee on ainus võimalus? Ehk läheksite korraks bussijaama ja selgitaksite välja päevase reisijate hulga, enne, kui siin esineda. Näiteks Pärnu raudteeliin kiratseb, kaubavedu on nullilähedane ja aknast näen igal hommikul, kui vähe reisijaid rongi peale läheb. Uskuge, bussitäit ei saa kunagi kokku. Miks siis arvate, et Haapsalus teisiti läheks?
Odava populaarsuse taotlemine
2014-07-17 21:43:12
Kas keegi peale autori teab arvata mis seos või ühisosa võiks terve mõistusega inimese jaoks olla artiki pealkirjas pakutava Haapsallu viiva raudtee ja kooseluseaduse vahel?
fr
2014-07-18 06:38:25
Rumal ettepanek on hinnata Haapsalu raudtee vajadust praeguse bussireisijate arvu alusel. Sinna ei saagi õieti ka bussigagi sõita, sinna ei lähegi otse kiirbusse, pole õieti maanteedki. Kõlavahe bussidega võid vaid loksuda. Haapsalu on juskui Eestist ära lõigatud. See on aga Eestile tähtis strateegiline koht, kou Eesti kannatab, et Haapsalu on ära lõigatud. Haapsalu raudteed on Eestile palju rohkem vaja kui Rail Balticut.
eestlane
2014-07-18 06:47:59
Toompea eesmärk ongi selline Eesti tükeldamine ja lõhestamine. Sellistelt valitsuse palgalistelt kommentaatoritelt nagu Penzcar ja "Odava populaarsuse taotlemine" siis ka sellist kuritahtlikku poliitikat õigustavad kommentaarid. Iseloomulik, et nende varjunimedki on sellised epakad ja oma nime ei juleta panna. Haapsalu ja ka kogu Eesti vastu suunatud vaenukampaania algas just Reformierakonna ja IRLi ajal.On ikka mõtted, mis Toompeal liiguvad! Ilmne on, et kooseluseadus on praeguse koalitsiooni jaoks olulisem kui Eesti majanduse areng ja eestlaste elu, seda ütleb autor.
Kooselust
2014-07-18 11:42:08
Üha rohkem tublisid inimloomi tuleb kapist välja. Ka riigikogus pidavat neid palju olema. Loomulikult soovivad nad oma suurele palgale ja sellele järgnevale pensionile veel lisa saada. Kui pederastid saavad oma tahtmise, peab riik neile ka veel lisaks eripensioni maksma. Ikkagi erivajadustega, teised...
to Penzcar
2014-07-18 14:01:26
Vaevalt küll et Inglismannid kaubavoogude alusel otsust.inimeste vajadusi.
Laine
2014-07-18 16:41:39
Õigus to asjakohasel.Seni kui Kuked raudtee ära hävitasid olid rongid alati täis. Kui noored on siin kommenteerijad kes isegi seda ei tea. Jutt ei ole ainult Haapsalu raudteest vaid üleestilisest.Loll on kuulata juttu et pole sõitjaid.Rongid sõitsid, küll mitte mugavad aga tihedalt. Rahvas käis rongidega tööle-koju. Graafik oli hea. Loomulikult, kui kadusid rongid, kadusid ka inimesed. Rahvas sättis oma elu ümber - see oli sunnitud tegevus.Kui Haapsallu läheks rong tekib raudteeaarde ka inimesi. Praegune süsteem on lihtsalt hävitav. Kõiges on arvestatud ainult välismaad ja selle rahvast.Vastupidi loomisele hakatakse inimeste elusid lõhkuma. Kellele tuleb Rail Baltik? Mida hakatakse vedama kust? See näitab et mingid plaanid on mida ka rahva eest varjatakse.Varsti tehakse kullast lennutee - aga lapsed, vanurid,invaliidid - teie oodake.Ütlete et Rail Baltik tehakse EU rahadega, aga selle maksmine lõpeb enne kui te üldse alustate.Elron on nagu haige kana, küll on ühel jalal viga küll teisel, ei tast õiget sõitjat pole.Graafikud mittesobivad ja muud hädad.
Rongisõitja
2014-07-19 10:57:13
Minu arvamus raudtee liiklusest on selline.Esiteks minule meeldib rohkem sõita siiski rongiga sest ta on avaram.Uued vagunid,kas nad on ikka mugavamad?Ehitus sama nagu linnaliini buss ja kahe vaguni ühendus nagu ameerika mäed?Vanad vagunid olid lihtsad ja praktilisemad.Loen õigeks,et riik ise korraldab rongivedu sest siit laekub tulu otse riigikassasse ja on rumalus riigi-maksumaksja raha eest pidada üleval eraettevõtlust.Riigi kui ka ettevõtte käekäik oleneb kõik ainult juhist.Võtame Tallinna ATP kus on tugev juht ja saadakse väga edukalt hakkama ka omavalitsuse allüksusena.Muidugi virisejaid ja kaikka pildujaid leidub ikka,seda näen ka oma töökohal aga müts maha arukate juhtide ees ja neid ei ole kunagi ülearu.Kordan veelkord;Riigi ja asutuse käekäik oleneb suuresti juhi võimekusest.
!
2014-07-19 13:07:05
Rongisõit tuleb muuta tihedamaks 10x liine tuleb juurde tekit.sõidukiirust suurendada sel määral,et kiirem saaks,aga samas võimalik peat.ka igas jaamas.Siis ei saa kiirus olla 200 aga kui raudteed korda teha siis 100 küll-selle Rail B.asemel.Ja piletihind selliseks,et kõige vaesemad võiks sõita ka või pensionäridele hoopis prii.Muidugi doteerib riik´luss kaubaveod.Aga selleks et inimesed koliksid,tuleb peale raudtee väga heade sõiduvõimal.(milleta midagi olema ei saa) teha lõpuks plaan ja hakata ellu viima teat.tootmist teat.Maakondades nendega kokkuleppel ja konsult.ja Maavalits.anda omapoolsed ettep.riigile-nii modustubki plaan ja hakkavad tekkima tootmised.
kod
2014-07-19 21:05:18
homod tahavad ju ka raudteel sõita. kooseluseadust ei tohi nüüd ka mõnitada.
L.
2014-07-21 07:55:17
isegi Saaremaal oli raudtee
kod
2014-07-21 13:31:53
foto borrosoga on tähtsam.
to kod
2014-07-21 14:56:48
Kas ei aja naerma ehk ka imestama tõsiasi,et kui sm või hr Ansip Putini kõrval truualamlikult poseeris siis ei võetud teda Peaministri toolilt ega ka nüüd siis Euroministri kohalt maha Aga kui nüüd oli pildil kuulus USA muusik ja laulja pildil koos Putiniga siis tema Eestisse pääs keelustati???
vaagija
2014-07-21 15:43:30
to L.
Jah, nii et lisaks Läänemaale ei ole ka Saaremaal enam raudteed. Stalin tõmbas kaardile kriipsu - siia saagu NLiidu suurim kaitserajatis, raudtee. Saaremaa mehed olid kaks korda õnnelikud - nad said tööd raudteed ehitades ja järgmine kord raudteed lammutades. Vedur ikka sõitis juba ja jõudis ühe lehmagi alla ajada. Kas teeme Rail Baltikuga nüüd sama?
Laine
2014-07-22 11:40:27
Ja nii ongi, et kui meie eliit käib või tuleb venemaalt, ega meie tea mis asju ta seal ajab, on kõik vait. Kui tuleb Savisaar, virutatakse talle mikrofoniga nina pihta.Ometi räägiks ta hea meelega alti oma käikudest. Ainult seda ei kuulata - irvitatakse, pannakse talle oma sõnu suhu, alandatakse nii et saab.Mina pole kellegi fänn, olen erakonnatu, aga pööran oma näo alati nende poole kes omade viha all kannatavad.Häbi teile öelda on LIIGA LEEBELT ÖELDUD.Vähe sellest, et Rail Baltiku ehitamisega lõhutakse inimeste elu. Aga kui palju peab külast edasi sõitma, et pääseda teisele poole. Nii kaugele sõitvale rongile, millel tuleb ka kiirus ei tule ülesõidu võimalust nii pea.Aga ikkagi, kellele see raudtee tuleb? Pole kuulnud, on ta siis reisirong või kaubarong. Nii et ees sõidavad bensiini tsisternid (toon näite) ja lõppu haagitakse üks reisivagun ka.Aga lõpuks arvan et Rail Baltik jääb ehitamata.Kui ta saabki valmis, kust võetakse rongi käigusolemise kulud.Need on probleemid mida me ei tea ja ega nad kõike ka ise ei tea.
|