![]() Enne buumi oli meil vara ja polnud laene
keskerakondlane
2010-04-11 22:13:34
olen keskerakonna liige, aga mitte pannud edgari poolt tööpostile, nagu paljud tallinna linnavalitsuses ja linna alluvuses olevates firmades! Mis teha, paljud kes on keskerakonnas oskavad tööd teha ka ilma Edgari käskude ja kohustuiste ja mõtlevad oma peaga, teevad ka Keskerakonna ja keskerakondlaste kohta kriitikat, ei värise oma koha pärast tööl ega oma arvamuse avaldamisel. Selliseid inimesi ei ole mina üksi, on kümneid, on veel palju rohkem ja need inimesed võivad saada erakonnale saatuslikuks, kui kõik teada annavad mis erakonnas toimub. See pole erakonna ründamine, see on ELU!
selgitust
2010-04-11 22:23:16
kust võib lugeda Olga Sõtniku, Deniss Boroditši blogi eesti keeles ja millal viimane räägib ka eestlastega eesti keeles!
aivar47
2010-04-12 08:29:59
Kõige parem komm on KESKERAKONDLASELT 22.13.Inimene on tõesti keskerakondlike vaadetega.Igasugused vaagijad,arvajad ja muud poolpeeretajad ei tea keskvaadetest midagi-nende keskond on kolelollerakond.Ehk ülalnimetatud tegelased vastavad,miks Savivasja ei tee koostööd teiste keskerakondadega(Soomes,Lätis),vaid pani tolmujutt taga Moskva poole,kui KGBšnik võimule sai?Jeltsini aegu ei olnud ka suhete arendamisest Venemaaga huvitatud?Ehk selgitaksite,sm VAAGIJA ja SM KES KURAT VEEL?Aga selgitust paluks,mitte järjekordset hämamist ja valetamist!
vaagija
2010-04-12 09:32:53
Kuule poolpeeretaja aivar47(sinu enda sõnavara) - kas ise kirjutasid ja ise vastad? sinule selgitan ma siis midagi, kui sinust tsiviliseeritud inimene, tsiviliseeritud väitleja saab. Seniks head aega!
ambuja
2010-04-12 09:47:23
Sai jälle rahvas pandud mõtlema ja ütlema mida ta teab. Kui ikka veidi provotseerid, siis ikka midagi näed. Kuid selgub, et Eesti Kongress oli kokku klopsitud ja kandidaadid olid kindlaks määratud. Kas selline kongres esindas kogu rahvast ja kas tal oli õigus võtta vastu otsuseid, mis puudutasid kogu Eestit, välja arvatud iseseisvuse taastamine. Iseseisvuse taastamine on üks ja restitutsioon on teine. Restitutsiooniga ei olnud sugugi nõus suur osa Eesti elanikest, sest pidi arvestama, et 50 aasta möödudes oli tekkinud uus riik uute elanikega, kes kõik pidasid Eestit oma koduks. Selline restitutsioon tähendas paljude suhtes ülekohut ja ähvardas kodusõjaga, mida valla päästma ei kõhelnud Tunne Kelam. Et ajalugu oli sammunud edasi, siis Eesti edasise saatuse üle otsustajaks võis olla vaid demokraatlikult valitud Ülemnõukogu. Leedus ei toimunud sellist restitutsiooni ja pole kuulda, et keegi oleks protestinud. Meie restitutsioon tekitas aga 100000 eestlase genotsiidi ning lisaks põhjustas Pronksiöö. Riigi piir on muutmata, viies kolonn elab edasi, tagastati ainult varandust ka nn. lehma lellepoegadele ja sulidele, kes oskasid dokumente võltsida, selline oli restitutsiooni tulemus. Sellepärast oli Eesti Kongress rahva lõhestaja.
diana
2010-04-12 10:03:53
ambuja, sa oled haige, kõike mida teed ja ütled naertakse välja. Kuidas sa juba aru ei saa, et oled teiste naerualune ja sinuga kogu aeg manipuleeritakse ja sa lähed selle õnge kogu aeg. Sa oled juba ammu minu lakei oma arvamustega!
andestus ja karistus
2010-04-12 10:15:18
ambuja teeb meie eesti ajaloost ja rahvast uue lähenemise ja tõekspidamise. tema jutus on sama iva, mida räägitakse Moskvas kremlis peaministri kabinetis.
Sa ambuja juba korrutad üht ja sama vähemalt 20 korda. Ehk aitab juba, sellest on villand. me saame aru mida sa taga igatsed ja mis on sinu eesmärk. Meil leidub sinu mõtelaadiga inimesi Eestis veel, kellel ei ole püha Eesti riik ja rahvas. Sa oled haige, nagu ütleb Diana ja ta ei eksi. Kas see haigus tuleb sinu vanusest, minevikust, sinu eripärast kõike vihata ja ennast õigustada või on need juured juba kaugemal. Seda teavad sinu mõtekaaslased ja lähedased. Neil on võibolla sind võimalik aidata ravida, kui soovivad ja nad on eestimeelsemad, kui ei, siis aitab ainult aeg ja haud.
vaagija
2010-04-12 10:17:04
Aga diana - ambuja jutt restitutsioonist on ju õige - põhiseaduseski kirjas, et omandiõiguse ülekohtu heastamine ei tohi tekitada 50 aastat hiljem uut ülekohut - just 100 000 eestlase suhtes nii ebaõiglaselt talitatigi. Leedi rahvas suutis meist targemini talitada - selle koha pealt on ambujal õigus.
diana
2010-04-12 10:53:34
vaagija-ambuja! Kas oma vara tagastamine, mida okupatsioon oli ära võtnud, on omaniku suhtes kuritegu, omavalitsus ja linn peaksid leidma seal olevatele inimestele vähemalt samaväärsed korterid, linn pole paljudele seda nõuet täitnud. Kui mina olen ehitanud omale maja, siis on mul õigus seda tagasi saada kui võõras võim on minult või mu lähi sugulastelt selle ära võtnud. Paljud tagasi nõudlejad ei elanud välismaal, nagu sa oled palju kordi rõhutanud, vaid elasid meie kõrval üüri või kommunaalkorterites. Paljud tagasi saajad lubasid elada edasi inimestel kes seal olid, olenes mis inimesed seal olid, kuidas korterid korras olid jne. Võibolla üür tõusis sellega, see oli põhjendatud, sest majad olid käest ära lastud, on vaja teha hädapärasemad tööd maja juures, mis on tegelikult ikka väga kaalis. Ja teiseks, sinu mõtest võib välja lugeda, et Eesti rahvas, ma mõtlen eelkõige eestlasi, polnudki õigust nõuda omale vaba sõltumatut Eesti Vabariiki. Eesti riigi taastamisega tehti enamusele eestlastele ülekohut ja tehti nende tahte vastaselt kõike.
Mida tegi Leedu rahvas teisiti, tahaks väga teada. Ainult räägi õigust, ära uduta!
ambuja
2010-04-12 10:53:55
diana. Näha on, et teie suhtes on ajupesu hästi mõjunud ja teil on ka kaaslasi. Ega ei saa midagi parata. Kutsa haugub ikka peremehe heaks. Soovin teile elada omas usus koos omasugustega. Olen siin kommenteerinud, et vaadata kui paju rahvast teab tõde ja kui palju on ajupestuid. Näen, et ajupestutega pole mõtet vaielda. Teid on nii kõvasti mõjutatud, et parem on vasikaga võidu joosta kui teiega vaielda.
Mulle on Eesti riik olnud püha sellisena nagu esimese vabariigi ajal. Aga mis riik see praegu on kui nn.restitutseerijad räigelt tegid ülekohut 100000 eestlasele. Samas tagastati varandused nn. lehma lellepoegadele, igasugused sulid said võltsitud dokumentidega oma valdusesse kinnistuid, mille kiiruga maha müüsid, ärastati nõukogude aegne majandus, kingiti ümberasunud sakslastele ammu kinnimakstud vara. Setomaa saatus ei huvita neid ärastajaid, Narva tagune maa antakse ära põhiseaduse vastaselt. Sellist Eestit ei või nimetada pühaks. Sellisest Eestist jookseb rahvas minema. Üle 100000 eestlase on ära läinud ja ei tule kunagi tagasi. Teie ainus leivanumber on hirmutada Moskvaga, keda te kardate nagu vanakurat välku. Eestimeelsusest pole teil sooja ega külma, varsti unustate ka eesti keele, sest inglise keel on teile meeldivam. Isegi sünnipäevalaulu olete ära visanud ja nüüd pursite inglise keeles häbipöösti, häbipöösti tuujuu. Kurat, sellised on siis need uued poolinglased.
NO...
2010-04-12 11:01:05
jaa, ainukest õiget juttu räägivad siin ainult vaagija ja ambuja, ülejäänud on elust kibestunud inimesed, ja muidugi oma arust väga targad inimesed.See, et need majad tagasi anti on Tallinnas iga nädal näha, kogu aeg neil ilus jaanituli linnas, kohale jõudes lausleekides, ilus eks,EK...
vaagija
2010-04-12 15:11:29
dianale - Teie pikas kommis on ju enamus õige ja keegi ei ole vastupidist väitnud - ärge lahtisest uksest sisse murdma hakake. Oma vara tagastamise vastu ei olnud keegi - pahandus tuli sealt, kui need eestlased jäid endale korteri erastamise õiguseta, kelle kodu näiteks punased puruks pommitasid ja majavalitsus määras nad tühjalt seisvatesse majadesse, mille omanikud 50 aastat hiljem välja ilmusid. Pärijate ring aga oli meile seadustatud laiem, kui teistes riikides, ka Saksamaal. Ebaõiglus ja uus represseerimine seisnes selles, et näiteks kui Lasnamäe uutes majades said kõik muulased endale uued korterid EVP-dega erastatud, siis tagastatavate majade elanikele sellist võimalust ei antud EVP-dega ka muule pinnale - jäeti lihtsalt kuuse alla, kui omanik tahtis nad välja tõsta ja süüdistus kõlas, et kes teid käskis võõra pinna hõivata, mis sellest, et tänu 50-aastasele hooldusremondile uute elanike poolt paljud majad üldse säilisid.
diana
2010-04-12 16:13:02
vaagija-ambuja! Mida tehti Leedus teisiti. See küsimus jäi vastamata. ootan vastust aga ära valeta. tean ainult nii palju, et ka Leedus ja Lätis anti majad tagasi ja edasi ... See on ka loomulik et omanikuga majades ei saa kortereid erastad või väidat vastupidist. Miks ilmusid pärijad välja 50 aastat hiljem ja mitte varem? Kui suur on pärijate ring mujal maailmas, no näiteks saksamaal. Kes süüdistas neid kui nad pidid elama kuuse all peale väljatõstmist. palju neid on olnud ja kus on need kuused kus all nad elasid? Kui inimene elab ükskõik kus, teeb ikka oma elamises hooldusremonti, isegi okupatsiooni ajal hooldasid neid maju riik, sest enamus majad olid linna arvel.
tahan et veel selgitad mulle hoopis seda kõike nüüd teise kandi pealt.Kuidas need inimesed peaksid kõigesse suhtuma kes ei läinud Eestist ära. Lihtsalt riik võtis väevõimuga majad ja korterid käest. pandi ühte kolmetoalisesse korterisse elama kol perekonda ja midagi polnud teha. Nüüd oli võetud vastu tagastamise seadus ja kõik võtsid OMA tagasi, milleks on täielik õigus. Mul on tunne, et sa vaagija-ambuja oled elus jäänud höövelpingi vahele, ei oska sa tööd teha, ei oska elada ja nüüd on kõiges süüdi riik, kus elad. Kui on raske, mine otsi paremat, kuigi sinusuguseid ei võeta kusagil kahe käega vastu. Olen selles kindel!
vaagija
2010-04-12 16:48:43
dianale - kõige pealt olge nii lahke ja ärge tehke kahest inimesest ühte - siis olen nõus ilma vastastikku solvamisteta edasi Teiega väitlema.
diana
2010-04-12 17:25:20
ma eisaa aru kuidas on teie käekiri kommides nii sarnane ja seda ei ütle ainult mina, seda on öelnud paljud varemgi siin. Inimene kes tegeleb päevast päeva erinevate inimestega, see on minu töö, saab midagi aru. Või olete sõbrad ja omavahel pidevalt konsulteerite. Küsimustele ootan vastuseid, sest kui nendest alustasite rääkimist mõlemad, siis laheke oma vastused ikka nii, et asi selge oleks. muidu mina arvan, et te räägite mida mõtleteaga tegelikus on midagi muud.
Lai naer ....padjapüürierakonnale
2010-04-12 18:49:01
ambuja, otsige palun oma ajupesujutule keskerakonnas kaaslasi.
Ei maksa siiski teisi inimesi nii lollideks pidada, kelle ajusid saab mingite "padjapüüridele" trükitud näolappidega ära pesta. Keskerakond oma isikukultusega on naeruväärsuse tipp. Kas te kummardate ka nende padjapüüripiltide ees igal hommikul sügavasti?
Lai naer
2010-04-12 18:50:43
Kumb küll kumma vari on? Vaagija ees ja ambuja järel....siis jälle mõne artikli juures vastupidi.
Kaks teid ongi? Kunagi oli siin veel üks suurepärane lugejate naerutaja "otsustaja" vist oli nimi.
€.$. bin Zaheeb┌∩┐ صاحب ┌∩┐
2010-04-12 21:41:40
Tavaliselt, kui esitad vaagijale otseseid küsimusi, peab ta paremaks kaduda. Ilmub hoopis siunav ambuja, kes hakkab juttu muudele teemadele keerutama. Ja vastupidi. Käekiri on sama.
Tõenäoliselt ongi mingi palgaline, kes laulab seda, mida kästakse. Kuigi ma ei saa aru, mis palka väärib üks isikupäratu marionett, kes sellele - niigi ennast silmini täis teinud pragmaatikute erakonnale iga päev pangede viisi s...a krae vahele juurde valab. Üsna ruttu peaks igale ühele selgeks saama, et ambuja ja vaagija ainus erinevus Lemme Krimmist seisneb selles, et neil on käiamiseks paar plaati Lemme ühe vastu. Grammofoniga pole mõtet diskussiooni laskuda :) Minu poolest vaagigu ja ambugu vanas vaimus ja niikaua kui veel jaksavad. Ongi parem, ja paras neile.
2010-04-12 22:07:52
Ajaloo kohta võib ju pada ajada, aga tagantjärele ei saa Rahvarinde ega EK tollaseid tegusid muuta . Kes tahab tõde teada, see uurib tolle aja dokumente.
Fakt on, et töötute st hädasolevate inimeste arv on kohutavalt suur ja lapsed kannatavad. Kas töötuid on 100 000 või rohkem - vähem, aga töötute % oli 14 või 15. No ei aja naerma. Lausliberalism oli libe jää, mille liug tõi meid mäest alla. Kui oleks arvestatud vanade kap. riikide poolt viljeldud majandusmudeliga, siis oleks kukkumine ilmselt väiksem olnud. Rahandusminister ütles, et maksude laekumine oli loodetust parem, st, et makse tõsteti liiga palju. Samas ei saa makse lõputult tõsta. Maksutõstmine ei lahenda olukorda, see on kergema vastupanu teed minek ehk siis kui muid mõtteid kriisist väljumiseks ei ole.
vaagija
2010-04-12 22:47:41
diana - minul on asi selge ja kui Teil ei ole, siis on see Teie probleem. Mina kommin siin juba kolm aastat ja seni selliseid "uurijate" poolt esitatavaid küsimusi, nagu siin SP ja diana esitavad, mulle esitatud ei ole. Ma ei ole ambujaga isiklikult isegi tuttav mitte, meie tutvus piirdub siinsel KN-i kommentaariumis, kus oleme mõttekaaslased.
|