![]() Esimese hõbekuuliga löödi rivist välja Kallas – kas teisega sihitakse Krossi? Rõivast? Või hoopis Savisaart?
JAAK
2014-11-13 11:53:54
Anonüümik JAAGULE, sa nii osavasti rikud teema käsitlust oma juraga, et tahtmatult tundub, et oled Kalluta aga või tema õpipoiss?
Ela minu vanuseks ja ma ei sooviks, et siis selliseid kaabakatest noori on, kes niimoodi vanainimestega auguvad kui see siin järjepidevalt toimub. Ma panustan kirikus jumalale ja sellega panustangi kõigile. Sest meie hümngi ütleb Jumal hoia Maarjamaad. Kui jumalale ei anneta, siis ei saa ka temalt loota. Teiseks käin ma loomaaias ninasarvikut söötmas. ee on ka panustamine. Kolmandaks oravad toituvad minu linnusöökide varudest. See on ka panustamine. Ja kui palju ma riigile panustan oma kolme lapse ja seitsme lapselapsega! Kulla mees kõik nad sünnist surmani maksavad, panustavad iga suutäie eest, mis on ju käibemaksu all. Väikelaste riietest, kärudest ja mänguasjadest ma ei räägigi. Nende hinnad on laeni, sest niikuinii lastele peab ostma. Nii kollanokk, ehk paneksid nüüd oma noka kinni, muidu tuleb sealt aina totramaid helisid?
Miks sa nutad lillekene
2014-11-13 14:21:06
õied täis sul pisaraid. Me peame alluma jõule. Kes on alati sõjas süüdi? See kes kaotab sõja. Miks? Sellepärast, et kaotas. Kui Hitler oleks sõja võitnud, siis alles oleks Nürnberg teada saanud milliste elude hinnaga žukov sõja võitis ja kui palju süütute inimeste elusid lasuvad tema ja Stalini hingedel.
Kui palju tapeti põgenevaid haavatuid, naisi ja lapsi paatidel ja laevade uputamistega? Kui palju tapeti haavatud sõdureid? Kui palju vägistasid ja tapsid elajalikult vene sõdurid "vabastatud" maadel ja linnades naisi ja apsi? Kui palju hävitati linnu ja hukkusid süütud tsiviilelanikud? Kui palju, palju koledusi tulnuks päevavalgele ka küüditamistest üle kogu suure NL territooriumi! aga sõja võitjad said kohtumõistjateks. Poodi üles andekaid teadlasi, ministreid ja kõiki, kes Saksamaa kiire majandusliku kasvu ja õitsengule olid kaasa aidanud. Kohtumõistjad olid ise suuremd süüdlased kui kohtualused! Midagi tänast Eestit nagu meenutab.
maali maalt
2014-11-13 16:33:09
1993a. toimusid Tallinnas välis-eestlaste päevad. Mul oli külas sugulasi Rootsist, Austaaliast ja vend USA-st. No siis oli huvitav kuulda, mida nemad siis pajatasid, kuidas ja kes meile vabaduse tõi. Peategelasteks olid siis Laar ja Tunne Kelam, kes võitlesid meile välja vabaduse, kuidas nemad ja Eesti Komitee kõik siin korraldasid. Nende sõnul Savisaar polnud mitte keegi s.t.mingi vene muti sohilaps ja üldse üks harimata inimene. USA eestlased siis korjasid ligi 100 tuhat dollarit Eesti Komitee jaoks, et nad saaks hakata välja andma Eesti passe. Muidugi neid passe me kunagi ei näinud ja kadunud raha pärast olevat ka mehed omavahel riidu läinud. Seda muinasjuttu, mida nad seal USA-s kokku ajasid ja valetasid väliseestlastele sai tookord küll naerda. Aga see, mis nendelt meestelt järgnes hiljem see ajab juba lausa nutma.
tõsieestlane
2014-11-13 16:44:52
'Maali maalt' pajatab kibedat tõde - nii need asjad tõepoolest olid. Paraku on rahvale, eriti, kui ta on sattunud totaalse propapressi alla, omane juhtunut unustada ja arvata, et igasugused väljamõeldised tõepoolest aset leidsidki. (Vrd Neid, kes väitsid enda osalemist Talvepalee vallutamises 1917. aasta oktoobris, olevat olnud rohkem kui Paleeväljakule üldse rahvast mahtus; pealegi tegelikult mingit vallutamist polnudki - Eisenstein lihtsalt lavastas selle oma mängufilmis.) Seepärast on vaja, et tõde suurest pöördest Eesti elus jääks rahva pärimustesse õigel, tegelikkusele vastaval kujul, ja sellisena ajalukku läheks. Noor põlvkond peab teada saama ja tulevikku viima tõe!
Käsi peseb kätt
2014-11-13 17:05:37
Sina ,edik-poiss,said oma kuldkuuli onu Jakuša käest juba ammu kätte,
mis hõbekuulist sa enam unistad?
Sepa-poiss
2014-11-13 17:08:15
Vanaonklile paneme pööningule uue põranda alla.
Rahvamees
2014-11-13 19:58:48
Eesti justiitsmaffias ei vastuta ükski ametnik seaduse ega rahva ees. Ametisse on ametnikud määratud reformitruuduse, mitte erialaste teadmiste järgi. Seega vastutavad ametnikud ainult ülemametnike ees ja räigete seaduserikkumiste ja tagakiusamiste loetelu on lõputu. See kõnesolev fakt reformivalitsejate ülekohtu kohta Eesti rahva vastu on üks miljonist.
maakas
2014-11-13 21:03:10
EDGAR SAVISAAR on EESTI mees ja parimat siin pool peipsit ei ole.Teie vaenulikult häälestatud ahvide kari,teil pole ajusid ollagi......lakkuge reffide per...d kuni teie keel kurku imetakse
Äkki keegi aitaks vaesekest....ei maga, ei söö....ja koos lainega neil veel mingi kallur voodi all kummitamas
2014-11-13 22:35:01
JAAK 2014-11-12 09:01:03
Kui kolm tuntumat suli Laar, Rauarobi ja rahvusvaheliselt tagaotsitavate nimekirjast Eesti riigist osa maade Venemaale KINKIMISE eest, mahakustutatud kurikuulus Kross, oma hõbekuuliga isegi edukalt läbiviidud õppuste järel, ei suutnud Savisaart kõrvaldada, siis on see ju faktidega kinnitust leidnud, et hõbekuul ninasarvikut ei võta. JAAK 2014-11-12 09:15:01 Kriibu ja Kalluta aga valvsad valvekoerad, kui te jälle siin auh, auh laimama ja solvama hakkate, siis tooge oma süüdistuste kohta kindlaid fakte. Nii nagu selle kirja autod on väga hästi igat oma lauset juriidiliselt faktidega põhjendanud. Sina auh, auh Kriibu oled Juba "teenistuses" ja kohe seitse küsimärki au ja hea nime järele lisanud! See on üks ilmeksimatu inimtüüp rahva reeturist ja võimu ja valitsuse ees tallalakkujatest. Need on alati valmis igal soodsal juhtumil omakasu ajenditel reetma, laimama ja valetama. Selliseid kasutas kgb oma agentidena. Ilmselt kandusid need traditsioonid koos osa kgb töötajatega kgbst kaposse üle? JAAK 2014-11-12 09:36:45 Auh, auh Kallut aga ilmub kohe varsti mind idioodist kesikuks nimetama. Ma võtan temalt selle võimaluse ja teatan, et ma ei kuulu Keskerakonda. Ei tunne isiklikult Savisaart ega ole temaga isegi vestelnud. Ei ole ka teie väidetel batja poolt palgatud, sest palkamise all ma mõistan seda kui mulle makstakse. Minule pole sentigi makstud. Nii Kalluta aga see vist on juba sajas kord kus ma lausa anun sind ja teisi valvekoeri, et kui te kedagi siin milleski süüdistate, siis esitage selle põhjenduseks ka konkreetseid fakte. See auh, auh on ammugi liiga labaseks ja mõttetuteks ju niikuinii muutunud. Te ju näete, et teie sekumine ei mõjuta minu, Laine, Eva, Vaagija ega kellegi teise ausaid oma südamevalu avalikustamist sellest, mis puudutab meie võimu ja valitsusevastaseid, rahvavastaseid ja ausate inimeste õgiglustunnet riivavates küsimustes. JAAK 2014-11-12 10:06:50 Anonüümne argpüks Kriibu, kui sa nii lugupeetava ametniku vastu nii labaseid süüdistusi (näiteid) esitad, siis siit juba kinnitus sellest, et oled siin "teenistuses" valvekoer. Meil oli siin juttu hõbekuulist. Aga sinu jahupeani see ei jõuagi. Just sina nimetasid hõbekuule Savisaare vastu (kuhu ka sina ise kuulud) vormivad hõbekuule õiguskaiutseorganid koos meediaga ja sinusuguste müüdavate hingedega, keda on alati igas riigis leidunud. Kui need hõbekuulid kõik Laari, Seppiku, Pihli jne. jne. Reformierakonna, IRLi vastu ausasti, õiglase ja erapooletu avalikustamisega ilmavalgust näeksid, kaoksid Savisaare tühised eksimused, nagu Toobalile "teatri" etendus pisiasjadena
Süüa vaja viia....
2014-11-13 22:35:46
Kasvõi see Silver Meikari saaga. Või siis see "teater" Simmide riigireetmise menetlemises, mille eest nüüd ka premeerimine peaprokuröriks jne. jne. Sa Kriibu ei ole nii loll. Miks sa ennast nende rräpaste sandikopikate eest siin nii lolliks teed? Räägi siis ka sellest Reffide elamislubade saagast, mis ka ju kenasti kinni mätsiti. Räägi kuhu kadusid pangast kümned miljonid dollarid? Kas autor sai nüüd mälu tagasi ja kohe rahvusvaheline majandusteaduse professor!! Kriibu kui sul keelepaelad valla pääsesid, siis lase edasi, aga ausalt, rõhutan AUSALT KÕIGIST JA KÕIGEST.
JAAK 2014-11-12 11:15:07 Sageli öeldakse tõde kunsti kaudu satiirina maalides või teatrilaval, filmides. Satiiri seriaali Pehmed ja Karvased alguses teatab Meri püst, et rahvas ei tea midagi. Seda iga seeriaali uue osa alguses. Kui rahvas veidikenegi teaks ja omaks omal veidi ajusid mõtlemiseks, siis saaksid Reformierakondlased ja IRL ainult niipalju hääli kui neil liikmeid on, kui sedagi? Sellised nagu Seppik, Laanet, Kross, Aeg no küll on justkui väljavalitud seltskond, kes veel sellest erakonnast puudusid. Huvitav, et kui Savisaare pihta sihitud hõbekuul pöördus Laaneti ja Seppiku endi vastu, siis miundi Reformierakonda abi otsima. Mis seal nüüd välja haudutakse? Kas Aeg ka nendega liitub oma kapo teadmistega abistama korralikus vandenõus? JAAK 2014-11-12 11:43:31 Me oleme hiljaaegu saanud uue riigikohtu esimehe. Me saime uue peaprokuröri pikaajaliste otsingute ja telgitaguste vaidluste järel. Rahvas ootab ja loodab muudatustele õiglasema ja ausama õiguskaitseorganite süsteemi tegevuses. Vast möödumas on aasta ajast, kui õigusteaduste doktor Ando Leps avaldas siin kommenteerides arvamust, et uus riigikohtu esimees on kogemustega tubli uueks riigikohtu esimeheks ja kindlasti toob uusi tuuli ka kohtumõistmisse. Hr. Leps oli minuga nõus, et ooperi- ja estraadilaulja Kuslapile inkrimineeriti ebaõiglaselt õnnetusjuhtum kriminaalkuriteoks. Senini on see karistus muutmata! Küsimus seisneb selles, et riigikohus saab oma otsuse langetada alles pärast kriminaalasja läbivaatamist. Kahjuks see toimik ise kohtusse ei astu. Sain kultuuriministrilt ammendava vastuse, mida tuleks edasi teha? Saatsin kultuuriministri kirja koos endapolsete nõuannetega Rahvusooperi peadirektorile. Palusin need materjalid edasi saata maestrole Kuslapile. Kuna ma kusagilt vastust ei saanud, siis saatsin peadirektorile järelepärimise, kas materjalid saadeti edasi. Ka sellele ma vastust ei saanud. Nüüd on sellest juba aasta möödunud. Jääb mulje, et Rahvusooperi teater ei soovi rahvakunstnikule tehtud ülekohut heastada ja soovib, et ta jääkski kriminaalkurjategija tiitliga!
Ja ikka edasi....
2014-11-13 22:37:31
JAAK 2014-11-12 11:55:40
Juba 23 aastases kohtupraksikas on riigikohtu loakoja lemmikvastus kolme sõnaline: "Menetlemiseluba mitte anda" Kahjuks ei pea ta ka põhjendama, miks ta seda luba ei anna. Tõepoolest heaks lakmuspaberiks on Savisaare riigikohtusse saadetud kaebus. Näeme kas riigikohus astub vanu jälgipidi politiseeritult või on ta tõesti uute tuultega muutunud erapooletuks ja ausamaks? Kui meenutada juhtivprokurör Lepa teenistust, siis uus peaprokurör minule küll mingisuguseid lootusi tublima peaprokuröri ametis ei tekita. JAAK 2014-11-12 15:04:09 Grete kas sinu piirkond on samasugune saladus nagu su tegelik nimigi? Kas kuulud Keskerakonna juhatusse x-piirkonnas? Soovitan proua Reindel kontrollida, kas Keskerakonnas tõesti on sellist Grete nimelist, kes siin nii rumalate süüdistustega Keskerakonda häbistab. Ta matkib pimesi neid valvekoeri siin. Muidugi kui ta ise ei ole Kalluta aga oma grafomaani jutuga? On ju selge, et tema kommentaaride ideoloogiline maailmavaade on vastassuunaline KE omale. JAAK 2014-11-12 15:41:10 Kuule kalluta aga, sa parem räägi ausalt sellest, milline osa on sinul minu lugudega seoses? Need lood on faktid, mis oma riikliku ebaõigluse ja ülekohtutega teevad haiget surmani, sest neid varjatakse ega uurita. Need kinnimätsijad edutatakse siseministriks ja peaprokuröriks. Sa parem ole enda vastu nii aus, et kui need sind isiklikult puudutavad, siis esine nagu mina ausalt oma nimega ja ütle välja mida sul öelda on, aga ära mängi siin anonüümsena lolli ega keeruta ühte ja sedasama jura. Ja mis selles siis halba on kui ma grafomaan olen? Äkki olen kirjanik? Oi, aga kes siis kirjanik on kui mina grafomaan olen? Kalluta aga ega sa juhuslikult eile öösel Jaguga viina ei joonud? Võibolla nüd juba Grete nime all?
Lõppu ei tule...
2014-11-13 22:38:18
JAAK 2014-11-13 09:22:14
Mul on sinust kahju Eva. Pidasin sind arukamaks, aga siiski loodan, et tegemist on järjekordselt nime vargusega, liba Evaga? Nii nagu siin eelpoolgi üht "mängu"" mängitakse, kus miilitsaveterani nime all kommenteerija järel esineb kohe Vaagija hoiatusega, et Jaak jäta järele. Ilmselt on seegi liba Vaagija? SOOVITAKSE TÄHELEPANU SUUNATA SELLELE; NAGU OLEKS Jaak selle miilitsaveteran kommentari autor. Lollid ja läbipaistvad "mängud" Kalluta aga juhtimisel. Muuseas viimasel ajal armastab ta palju nimetuna ja ka teiste kommenteerijate nimel kirjutada. Tema sõnakasutus ja vaenulik äraspidise maailmavaatega stiil, teemasisutu laim ja solvangud on ilmeksimatult äratuntavad. Solgikallutaja ka Kriibu, kas vaatasite eile Pealtnägija saadet. Kas Lembit Kolgi jutt politseist ja õiguskaitseorganitest ei tuletanud teile kohe Jaaku meelde? See jutt oli ju nagu minu pideva jutu kordamine juba 23 aastat. Veel nõustun Kolkiga, et meie õiguskaitseorganite süsteem on erakordselt usalduse kaotanud maffiale sarnane omavaheliste kokkulepetega otsuste langetaja ja politseigi on samamodi politiseeritud ja valitsuse käsutäitja, mitte sõltumatu korrakaitse süsteem. Kallutaja ja Kriibu, kelleks te endist menti Kolki nimetate? Mille poolest ta minust erineb? Niisiis ka idioodist kesik ja laimaja? JAAK 2014-11-13 09:53:44 Vabandust EVa, ajasin su segamini nimega Eve Eve, miks sa nii halvasti Savisaarest mõtled? Kas oled noor, uus põlvkond, kes ei elanud kaasa nendele ühest riigist lahtirebimise võitlusele? Kas sa Savisaare teoseid pole lugenud? Kas sa elad tänapäeval lahtiste silmadega ja oled ise võimeline mõtlema ja aru saama, kes siin maffiale sarnanevas Ansipi õigusriigis, millegagi tegeleb ja mille poole keegi püüdleb? Võ sa oled läinud automaatselt kaasa selle massipsühhoosiga, mis Keskerakonna ja Savisaare vastu valitsev koalitsioon on valla päästnud? Kui inimene on aus iseenda vastu, siis ta sellliseid järeldusi ei teeks ilma arukate analüüsideta. Siin on selliseid küllaga, kelle arust on kik idioodid kesikud ja laimajad, kes kirjutavad midagi sellist, mis neile ei meeldi. Kui sulle ka Savisaar ei meeldi, siis pea endast niipalju lugu, et võüta asja mõistusega ja kõrvuta enda mõistust tema omaga, enne kui nii rumalaid lauseid kllegi tise kohta ritta sead. See on lihtsalt sõbralik soovitus. Oleme kuidagi märkamatult üksteise vastu liiga tigedaks muutunud. Ju seegi meie valitsuse teene on, kes erinevate meetoditega püüab rahvast lõhestada. Näidete toomine läheks liiga pikale.
Puhkas veidi ja ikka edasi
2014-11-13 22:39:05
JAAK 2014-11-13 10:56:37
Anonüümne argpüks TO JAAK miks sa kardad oma nime? Saan sinu murest aru ja oled tubli Keskerakonna liige kui tunned muret tema rahakoti pärast. Mis teha, rahvas on vaene. Mina ei ole Keskerakonna liige ja minult ei võeta raha vastu. Ma ei julge pakkuma ka minna, sest ega siis ainult siin valvekoerad ole? Minu kohta läheks kohe kaebus politseisse, et andsin altkäemaksu. JAAK 2014-11-13 11:23:37 Anonüümne JAAGULE, tere, saame tuttavaks. Minu nimi on tõepoolest Jaak, aga sinul? Sa räägid panustamisest. Panustada tuleb ikka laiapõhjaliselt. Miks sa nimetad mind eraisikuks? Mul on talu firma. Kanad kuked, koer, kassid, keda vahel tapan ja ma söödan ka linde. Palju käib rähni ja isegi oravaid, kuigi see vist kesikutele ei meeldi? Kui ma Keskerakonnale raha panustan, siis on kohe kriminaalasi kaelas ja hakatakse uurima, mida ta oma firmale selle eest saada tahab. Muidugi mina pole Seppik, Laanet, Aas ega Kross Nende kohta ei uuri keegi miks nad erakondi vahetasid? Kui nad oleksid KE länud, oleks jälle mitu kriminaalasja kaelas. Ma saan aru, et sa püüad mind õnge tõmmata, aga seda teeb siin Kalluta aga ja Kriibu ilma sinutagi. Nii, et demagoogi juttudega ära mind hirmuta, ma olen ammugi juba ära hirmutatud. JAAK 2014-11-13 11:53:54 Anonüümik JAAGULE, sa nii osavasti rikud teema käsitlust oma juraga, et tahtmatult tundub, et oled Kalluta aga või tema õpipoiss? Ela minu vanuseks ja ma ei sooviks, et siis selliseid kaabakatest noori on, kes niimoodi vanainimestega auguvad kui see siin järjepidevalt toimub. Ma panustan kirikus jumalale ja sellega panustangi kõigile. Sest meie hümngi ütleb Jumal hoia Maarjamaad. Kui jumalale ei anneta, siis ei saa ka temalt loota. Teiseks käin ma loomaaias ninasarvikut söötmas. ee on ka panustamine. Kolmandaks oravad toituvad minu linnusöökide varudest. See on ka panustamine. Ja kui palju ma riigile panustan oma kolme lapse ja seitsme lapselapsega! Kulla mees kõik nad sünnist surmani maksavad, panustavad iga suutäie eest, mis on ju käibemaksu all. Väikelaste riietest, kärudest ja mänguasjadest ma ei räägigi. Nende hinnad on laeni, sest niikuinii lastele peab ostma. Nii kollanokk, ehk paneksid nüüd oma noka kinni, muidu tuleb sealt aina totramaid helisid?
vaagija
2014-11-14 00:37:35
Kas lõppu ei tulegi sellele Jaagu jurale siin. Jaagukene saa aru, keegi ei viitsi su iba isegi lugeda.
vaagija
2014-11-14 08:29:17
Kas lõppu ei tulegi sellele Jaagu jurale siin.
EDGAR ON PÜHA MEES! Raiuge see fakt endale ükskord peakolu sisse ja alles siis tulge rääkima.
Pilk KN kommentaaridesse
2014-11-14 08:54:37
Kas siin on nüüd uus Vaagija, keegi, kes teeb häbi tõelise Vaagija nimele ja kallab kommentaariumis solki ?
Teet
2014-11-14 09:02:34
Kui ebaausaid võtteid kasutatakse parimate inimeste laimamiseks näeme igal sammul, et vüimule pääseda kasutatakse alatuid võtteid. IRL-i ja osaliselt ka Reformi valimiskampaania aluseks on laim, vassimine, vihavaenu õhutamine, hirmutamine, ehkki keegi ei kavatse meid rünnata, Ja seda kõike ausa töö asemel. Aga see tomib ja valijaid leidub ka ilma töötulemusteta. Selles räpase võimuvõitluses abistavad neid kuulekad, alatud, valelikud Tuuli Koch-i sarnased ajakirjanikud, kes silmi pilgutamata laimavad Eestimaa parimaid inimesi ja sealjuures karistamata, sest omad mehed on igal pool paigas. Taevas tule appi, mis on Eestimaast saanud ja kuhu me nii jõuame.
Teet
2014-11-14 09:05:54
Vabandan kirjavigade pärast--võimule ja toimib.
Eve
2014-11-14 09:15:01
Parimatest parim poliitik on Savisaar, kes teeb kõik, mis võimalik meie inimeste heaks. Teda laimavad alatud inimesed. Kallase kohta ma ei usu ka ühtegi halba sõna, teda laimati meelega. Kallase pooldajad on Reformierakonna parim osa, kes koos Keskerakonnaga suudaks meie elu paremaks muuta. Ansipi pooldajad on viinud meie elatustaseme juba viimaste hulka ja see protsess jätkub. Nad pole küll enam IRL-iga koos, aga nende tegevuses ma vahet ei näe.
Liia
2014-11-14 09:36:59
Tuuli Koch sai preemia oma valede eest. Seda on jube isegi mõelda. Ei tea missugune kool ja mis vanemad on sellise jubeda inimese üles kasvatanud. Ta valetab, vassib igal sammul. Paras paar Eerik-Niiles Krossiga, nende koht on trellide taga. Krossil on austamisväärsed vanemad, kuid tema pole neilt midagi õppinud. Ta ema lasteraamatud on südamlikud, headust õpetavad, kuid poega pole nad mõjutanud. Paljud lapsed on muutunud paremaks nende raamatute mõjul, kuid mitte poeg, kes on tuntud rahaanuse ja alatute tegude poolest.
|