Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti Kongress lõhkus Eesti rahva solidaarsuse

ARVAJA  2010-03-23 00:28:46
To eesti kongress 2010-03-20 09:14:19

Kas sul siis (poliitiline)maailmavaade puudub või omad sa (poliitilist) maailmavaadet?

Mina küll oman.
Keskerakondlik maailmavaade on mul, kui see peaks sind huvitama.

ambuja  2010-03-23 08:41:40
Noh, saigi siis rahvas mõtlema pandud. Ega muidu keegi ei mõtle kui vürtsi ja pipart ei raputa. Nüüd on näha, et saadakse aru sundüürnike olukorrast aga mitte täielikult, sest sundüürnikel pole jätkuvalt võimalust oma munitsipaalkorterit erastada. Kui valitsus selle võimaluse annab, siis võib öelda, et ülekohus on heastatud. Keegi, kes arvas, et ma olen elus kõik kergelt saanud, see väga eksib. Aga nagu ma varem mainisin, tagastada oleks tulnud tühi maja, siis poleks mingit ülekohut olnud. Veel, need, kes majadesse elama pandi, olid ju üürilised. Ega neil ei olnudki õigust sellele majale. Kuid see õigus oleks neil tekkinud kui valitsus oleks niimoodi otsustanud ja majade hinna endistele omanikele kompenseerinud. Kas saite nüüd aru?

Ilona  2010-03-23 09:11:21
vaagija-ambuja, ära käsi mäletada, vaid vasta küsimusele, kui muidugi oskad!
Arno, sinule käivad koledasti pinna peale need endised kommunistid, tueleb neid ka vaadata eraldi, kes olid ideelised ja kellele peame olema tänulikud, et Eesti riik ja eestlased alles jäid. Nii, et mõtle!

NO..  2010-03-23 09:27:36
küll käib siin üks tatipritsimine, tere Ants, sa ka elus ja terve,ja kohe hakkad oma sõpru kaitsma, tegelikult nende kahe kirjamehe jutt on täitsa ÕIGE...

Tasuta lõunad  2010-03-23 10:20:28
ambujale:
Nüüd on näha, et saadakse aru sundüürnike olukorrast aga mitte täielikult, _

Mis olukord neil siis on? Närv must, et teist korda ilma rahata elamispinda ei anta.
Üürikorterites elab suur hulk inimesi, ei vingu keegi käsi pikal.

Tohhooo  2010-03-23 10:23:45
_Kuid see õigus oleks neil tekkinud kui valitsus oleks niimoodi otsustanud ja majade hinna endistele omanikele kompenseerinud. _

Eriliselt hämmastav idee. Valitsus oleks kompenseerinud?
Ja kus sel valitsusel see rahapada siis oleks olnud? Ikka kellegi teise taskust oleks võetud.
Ma ei saanud isegi üliõpilasena korteri järjekorda vene okupatsiooni ajal, nüüd peaks hakkama neid, kes tol ajal muidu elamispinna said, veel abistama?
Eriline idee.

aivar47  2010-03-23 12:04:46
Kas keegi lõppude lõpuks selgitab,kuidas Eesti Kongress võimule saades kodueestlasi oma kodudest välja tõstis?Millal Eesti Kongress võimul oli?Ja kes Te lõppude lõpuks olete,et nii räigeid valesid kirjutate?Loodate,et siin on ainult noored,kes seda aega ei tea?Te olete hullemad kui pedofiilid!

Nördinu  2010-03-23 12:17:54
No küll alles see 'arno' ütles (häbenegu ta endal silmad peast!) 2010-03-23 00:09:08 :

"Ilona, mõtetu on püüda sellele punase lutikana võõrast kodu enda omaks pidavale bandele ja nende eestkünelejatele ambujale ja vaagijale midagi TÕESTADA. Sellised ei vaja tõestust vaid täidavad oma etteantud ülesannet"

Tekib üksainus suur küsimus: KELLELT SAADUD ÜLESANNET TÄIDAB ARNO?

Selliste arnodega ei tahaks küll Eestis kokku puutuda. Nemad on lausa valmis kaasinimesele nuga neeru lööma. Olgu siis vanaema lehma lellepoja majauberiku pärast või lihtsalt niisama - suurest sinimustvalgest rahvusmeelsusest...


Noor inimene nördinud  2010-03-23 14:11:20
Nördinule: punakommunistide reziim on mujal euroopas kuritegelikuks kuulutatud juba ammu.
Siin ainult leebelt õiendatakse selle punakatku üle, endised tippkommudest vanamehed ikka veel võimul ka Eesti Vabariigis...võimul ja raha tasku ajamas

Rasmus Vool  2010-03-23 14:53:28
14:11:20! kes need tipp kommunistid on, mainid nii aga nimeliselt ei oska kedagi öelda. See kes oli Linna või rajooni TK esimees või osakonnajuhid, või EKP rajoonikomitee instruktor või osakonnajuhataja , ei ole veel tipp kommunist ja kui neid ei oleks olnud eestlaste hulgas, kuhu me siis oleks jõudnud. Kui tehaste direktorid või põllumajanduses tipp juhid poleks olnud eestlastest kommunistid mis oleks siis? Enne kui midagi välja ütled tuleb peaga mõelda, mis oleks tagajärjed. Seda ei oska siin kommijad öelda. kahju!
Sama jutt käib ka siin Arno, vaagja, ambuja ja veel mõne kohta!
Jutu järgi kõike teadjad ja suured tegijad, aga lõpuni oma selgitusi ei oska viia. Kui küsid üle, siis vastust eitule. Ilona on siin seda katsetanud ja vastust ei tule. See näitab inimese tõelist taset!

aivar47  2010-03-23 15:31:58
Tippkommunistid:
1.Arnold Rüütel
2.Andrus Ansip
3.Edgar Savisaar
Ei viitsi neid Eestile nn:vabadusetoojaid:rohkem üles lugeda

WSS  2010-03-23 15:36:56
to

ARVAJA 2010-03-23 00:28:46
To eesti kongress 2010-03-20 09:14:19

Kas sul siis (poliitiline)maailmavaade puudub või omad sa (poliitilist) maailmavaadet?

Mina küll oman.
Keskerakondlik maailmavaade on mul, kui see peaks sind huvitama.


Mis tähendab maailmavaate puudumist nagu ka tervel kesikkonnal, kehtib JUMAL EDGARI TAHE. Kogu maailmavaade. Minu jaoks kitsarinnaline.

Noor inimene  2010-03-23 16:00:48
To: Rasmus Vool 2010-03-23 14:53:28

Tippkommunistid olid punapartei keskkomitee, min nõukogu, plaanikomitee tippjuhid.
Karl vaino bande.

Ja tegelikult see jutukene komparteilastest,eestimeelsetest nõukogude korra õõnestajatest ajab ainult naerma.

Kes oli tõeliselt eestimeelne ei astunud sinna punasõnniku sisse.

Rasmus Vool  2010-03-23 16:54:06
Millest sa aivar47 järeldad, et need kolm on olnud tipp kommunistid ja mis oli nende patt Eesti riigi ja rahva ees kui nad olid kommunistid. Mina ei leia midagi taunimist väärt kui võrrelda näiteks Karotamme, Vainot, Ristlaane ga näitekas, kes olid nõus Eesti ja eestlased iga hinna eest maha müüma, kultuuri ja rahvust hävitama. Mis tegid nad kommunistina valesti? noorel inimesel soovitan pöörduda oma vanemate ja vanavanemate poole ja uurida Eesti ajalugu viimse 200 aasta jooksul, kui ise ei küündi minema raamatukogusse. praegu on päris arvestatav hulk raamatutid ilmunud ajaloost, mälestusi, elulugusid, mida tuleks teada igal noorel inimesel. ei saa sinu jutust aru mis komparteilastest õõnestajatest ajab sind naerma. Selgita!

Ants  2010-03-23 17:00:53
Tere Sullegi -NO . Arusaadavalt ruttan kohe oma sõpru --Ilonat ja Arnot kaitsma, kuidas siis muidu , meil on samasugune arusaam toimunust ja meie pole mingid sundüürnikud kes siin kooris halavad, kui maja antakse tagasi tema õigele omanikule kelle käest punavõim ta kunagi röövis. Ambujale - aga väljavõte Sinu enda kommentaarist (vaata eespool) :" tagastada oleks tulnud TÜHI maja , siis poleks ülekohut olnud !? . Kuigi kunagiselt peremehelt kui teda Siberi küüditati võeti maja koos mööbli ja kõigega ,siis minuteada sai ta nüüd küll tagasi TÜHJA maja ? Kuid võibolla tead Sina teistsuguseid juhuseid ,et sundüürnikult võeti ka kogu vara (mööbel) ära ja anti endisele omanikule ? See on siis küll ülekohus nõustun 100 % Sinuga.

vaagija  2010-03-23 17:56:57
Lp Ants - "kes siin kooris halavad, kui maja antakse tagasi tema õigele omanikule kelle käest punavõim ta kunagi röövis. " Tagastamise vastu ei ole keegi - võimude viga oli selles, et ühe ülekohtu heastamisega tekitati uus ülekohus: miks ei andnud valitsus sundüürnikele õigust EVP-dega erastada samaväärne pind võrdväärselt kogu rahvaga - tuhanded vene sõjaväelaste korterid seisid ju tühjalt - kuhu need haihtusid?

Tõsieestlane  2010-03-23 18:21:53
Tähelepanemiseks: Ühed sundüürnikega asustatud majad olid need, mille punavõim kunagi omanikult röövis; teised aga olid need, milda pärisomanikud ise olid maha jätnud (argusest või veresüü sunnil Eestit pagedes) ja mille peale omandiõiguse vastavalt Eesti Wabariigi seadustele juba ammugi (vist 10 aasta pärast) kaotanud. Nüüd aga ilmusid välja nende mahajäetud varade kunagiste omanike lehmalellepojad ja asusid juba Eesti Wabariigi ajal selles majas elanud üürnikke ja nende pereliikmeid välja ajama - püha omandiõiguse alusel, mis värskendus tänu sellele, et "õigusliku järjepidevuse" alusel kuulutati küll välja (uus!) Eesti Vabariik, kuid (vana ja tõelise ja igikestva ja seniajani püsiva) Eesti Wabariigi seadusi ei taaskehtestatudki. Miks neid ei taaskehtestatud? Eelkõige seepärast, et nende põhjal poleks saanud teha seda suurt uut, sinimustvalget ülekohut (täienduseks punasele ülekohtule), mis nüüd on, vaga nägu ees, kuulutatud restitutsiooniks ja ülekohtu heastamiseks ja Eesti tõeliseks vabastamiseks jne. Ning kõik need, kes pole rahul ajaloo sellise ülekohtuse arendusega, kuulutatakse keskerakondlasteks ja savisaarlasteks (koos kõigi juurdekuuluvate "täpsustustega"), lisaks ähvardused ja sajatused, mõnel veel ka alusetud, kommunistide omadest 100 korda jäledamad "põhjendused".

rwi  2010-03-23 18:24:47
tõsieestlane! Loe mis sa kirjutasid ja tea, et see on puha vale!

Noor inimene arvab  2010-03-23 18:40:50
TO Rasmus Vool : Vaino Väljase osas tuleb au anda tema käitumisele. Tegutses ja taandus poliitikast.

Ülejäänud kamp jäi ka Eesti vabaks saades võimule....võimu ja rahahullud kameeleonid.
Värvivahetajad, põlgusega vaatad selliseid igas pulmas peiukesi.

Noor inimene lisab  2010-03-23 18:42:51
TO Rasmus Vool : naerma ajab see jutt, et istudes kõrgetel kommunistliku partei juhtpositsioonidel väidavad nad nüüd, et ajasid seal hoopis "Eesti asja"....kaevasid ilmselt tunnelit Helsingisse seinavaiba all.

Eelmine | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Järgmine

Nimi 
E-mail