Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Hiigelmonument eesti rahvale?

Enn Oja  2013-03-20 07:56:51
Sangaste lossist:
http://et.wikipedia.org/wiki/Sangaste_loss

kalldun siisski arrvama et Sangaste jääb suurtest rännduritevoolust liialt 'eemale . nagu ka Pokuma mida saab elusojjda vajd k'oolide su.nttkülastustega .

mujdu aga Uudu räägib minu juttu . olen samuti olld vasstu jusst sellise mahalaottatud kl'aa.slohmaka ehitamisele sest mejje l'ajjusel nõuab selle küttmine kümmnejd kuj mitte sadu tuhandejd eurosid mõttetut lisa . arukajm kuju.nd on kera, sellele lähädane kuupp ja ega pisut venitatud risstahukaski üle mõjsstuseoleks .

padupessimist  2013-03-20 10:03:50
Igatahes läheb see eestirahva mausoleum kuradi kõvasti maksma. Lõpuks võib-olla lüüakse see rahvake sealt seest koguni välja ja tühjaksjäänud ruumid üüritakse võõrastele nende rahvuslikeks mängudeks.

muigaja  2013-03-20 12:01:03
Endel Lippmaal tundub olema õigus. Miks ei võetud kuulda akadeemikut ja kultuurieliit asus püstitama mälestusmärki. Eks kultuuritegelased tundsid, et eesti rahvas on hääbumas nagu tunnistas Margus Tsahkna ja nüüd püüdsid veel kokku koguda neid säilmeid, mis on alles jäänud. On ju selgeks saanud, et me oleme ennast maha müünud Euroliidule, milline hävitas meie iseseisvuse ja pikkamööda hävitab meie eestimaise majanduse oma saksapäraste direktiividega. Järgmine samm on vältimatu, Eesti sulab Euroopa föderaalriiki. Siis hakkab meil kehtima ühtne keel, arvatavasti inglise keel. Eesti keel kaob ametlikust asjaajamisest ja muutub igandiks, sest juba praegu eelistavad noored inglise keelt eesti keelele. Sellepärast oligi vaja ehitada see monument, et järeltulevad põlved saaksid uurida, millised olid eestlased, kes oma iseseisvuse ise maha müüsid juba teist korda.

vaagija  2013-03-20 23:24:28
Artikli autoriga üsnagi nõus.
Ilma naljata.
Äsja vajus üks 18-tonnine traktor seal ehituse käigus mingisse tiiki, juht pääses vaevu eluga. Halb enne?

vaagija  2013-03-21 09:22:57
Mina olen ka nõus, aga vaagija 2013-03-20 23:24:28 on siiski liba.

kriibu  2013-03-21 17:49:13
vaagija, kuidas sulle tänane uudis meeldib? http://www.e24.ee/1176918/soome-otsustas-alandada-ettevotte-tulumaksu-ja-tosta-tarbekaubamakse

vaagija  2013-03-22 13:46:45
kriibu juba otsib võimalust, kuidas teemast kõrvale kalduda - põhiteemal tal ju õelda ei ole midagi.

kriibu  2013-03-22 16:42:33
vaaija, miks ma ennast kordama pean? Olen ERM-i ja selle asukoha kohta oma arvamust Kesknädalas juba piisavalt arusaadavalt esitanud.

kriibu  2013-03-22 16:52:14
Aga kui sa just tahad, vaagija.
Küsid: "Kas keegi julgeb väita, et vähenev elanike-reisijate arv ei mõjunud kaasa Estonian Airi jätkuvale miljonisüstide vajadusele?"
Jah, julgen küll väita. Estonian Airile mõjus hukutavalt vale juhtimine: valed sihtkohad, valed sihtgrupid ja ähmane visioon. Katse-eksituse meetodil lennufirmat juhtida ei saa.

kriibule  2013-03-23 16:41:19
Kord ka kuuleme kriibult ka midagi mõistlikku!Ehk areneb edasi,loodame, ja keskivastane vahkviha annab järele ja teeb ehk mõistuse selgemaks.

vaagija  2013-03-23 16:56:35
Olen kriibu suhtes samal arvamusel.

Magnus  2013-03-23 20:18:14
Täna puudutati ERM-i hüpersuperhoone püstitamise mõistlikkuse/ebamõistlikkuse teemat Tallinna TV uudistesaates. Mõned riigikoguliikmed olid enam kui skeptilised (vägisi?) käivitatud lahenduse arukuses. Eriti kriitiline oli Igor Gräzin, kelle arvates sedasorti hiidhoone püstitamine pole mõistlik. Riigikoguliige Riisalu meelest oleks olnud mõistlikum kasutada ära mõnd Tallinnale lähemalolevat vana mõisa - konkreetselt Kolga mõisa.

vaagija  2013-03-24 10:34:01
Kas need väljamaalastest lapsukesed, kes selle uue ERM-i projekteerisid, tegid ka põhjalikke tehnilisi analüüse olukorraks, kui Eestit tabavad 1968-1969. aastate tormid - see ERM-i fassaad ju Mälestuste välja poolt vaadatuna paistab maketil olevat väga suure "purjepinnaga" - mis saab siis, kui see katus tormiga hoobilt lendab vana ERM-i müüridele uueks katuseks?

kriibu  2013-03-25 15:38:14
No ma tänan südamest, et peate minu persooni nii tähtsaks, et arutlete minu üle.
Aitan teid, et te ei peaks oletama: kriibu on nii kaua kesikuvastane kuni kesikupartei käitub nagu mingi grupeering, mitte poliitiline erakond; nii kaua, kuni kesikuparteid juhitakse nagu grupeeringut; nii kaua kuni kesikuparteis kestab isikukultus ja korruptsioon. Kuni need asjad kestavad, ei suuda ma kesikuid pooldada. Teil oli võimalus teha erakond, teie valisite Edgar I Püha. Aga oleksite võinud valida Ratase ja võimalik, et oleksite praegu juba Toompeal võimul koos sotsidega. Edgar I Püha ei vii kesikuparteid võimule mitte kunagi.
Aga teie ei saa ju sellest aru...

vaagija  2013-03-25 18:28:08
kriibu taas kohal oma õõnsate dogmadega ja mittemillegiga põhjendatud sildistamistega - mingi grupeering, mitte poliitiline erakond, isikukultus, korruptsioon jne.
Eesti suurima erakonna liikmeskond valib ise ilma kriibu diktaatorliku näpuvibutuse vahenduseta endale kõige õigemaks juhiks kas Edgari või Jüri. Samahästi võiksin ju väita, et sotsid vahetagu Mikser Pihli vastu välja ja me olnuks juba ammu Toompeal, sest opositsioon on juba ammu koalitsiooni suhtes ülekaalus, aga keegi ei pea seda diktaatorina kellegile dikteerima, iga erakond otsustab ise. Nii, kriibu, on lood siinpool sood, aga teiselpool sood on teised lood...

kriibu  2013-03-25 19:30:17
vaagija, mina ei dikteeri teile, mida te tegema peate. Ma ainult räägin, miks ma kesikusekti ei poolda ja mis peaks juhtuma, et ma pooldama hakkaksin.
Ise te selle pärast mu EA teemal kirjutatud kommentaari teemaks võtsite ja nüüd jälle häda majas...

vaagija  2013-03-26 10:02:23
Jah, kriibu, seda ma tean juba ammuilma, et kriibu hakkab siis keske taevani kiitma ja pooldama, kui neid on kriibud-kraabud suutnud suruda Rahvaliidu seisu.

Nimi 
E-mail