![]() Kas prokuratuur teeb mulle 20. augustiks kingituse?
eelmisele
2016-08-13 19:35:04
Sinu kehva kooliharidust näitab ilmekalt sinu eesti keele oskus, ka kirjakeel!
kai
2016-08-13 19:56:34
Labane ja võlt Enn Jalak. Minu liignimi on Metsanurme, ainult see ei anna Sulle midagi, sest genis olen privaatne. Kui leiad sellenimelise, vaata ka aastarvu. Olen 84 aastane. Ülikool on lõpetatud, pole olnud pioneer,kommnoor ega kommunist.
Abielus kaks korda, mõlemast lesk, lapsi neli, kolm poega ja tütar, viimane on abielus soomlasega ja elab Soomes.Ma korra mainisin, et lapsed ei ela Euroliidus, unustades, et Soome sinna kuulub. Üks poegadest perega käis eelmisel nädalal kodus , lend oli 14 tundi pikk. Tagasi nad siia ei tule, vähemalt seni, kui pukis on klikivalitsus.Pealegi on lepingud neil kõigil üsna pikad. Kõik on lõpetanud Ülikoolid, aga siin selle haridusega on ka töötud, mujal hinnatakse oskusi. Rohkem ma Sinuga suhelda ei soovi ja paluks ka mitte vastata-mis puutub jumala veskitesse, siis keegi lahkus Sul üsna noorelt ja oma süü tõttu.
Ants
2016-08-13 20:47:29
Nüüd tean täpselt kes oled proua Metsanurme isegi elukohta tean . Tean ka kui alatu ja reeturlik Sina oled. Ma ei eksinud oma arvamuses ja tean ka seda miks käid "pead vastumaad tagumas" püha Batja ees kes Sinule korra väikse heateo tegi . Kuid sellist reeturliku sõpra kui Sina omale küll ei taha . Küll reedaksid ka Batja kui midagi selle eest saab . Ja Sinu alatust näitab juba see kuidas räägid minu noorema poja surmast kes töötas Eesti Energias kuid usaldas Elektrivõrgu dišpetserit liialt kes ütles läbi mobiili kõrgepinge vool on alajaamast väljalülitatud-- kuid tegelikult jättis selle tegemata. Hiljem keerutas ,et mitte kinniminna lüliti olnud katki . Poeg Eesti Energia avariibrigaadi brigadiir Tallinnas Elektrit õppinut puudutas esimesena kõrgepinges olevat remonti vajavat alajaama--- järgnes silmapilkne surm . Mis on siin temal pistmist "jumala veskitega" kellele tegi liiga minu poeg ,et julged mõnitada veel --närakas . Oled veel alatum ja jälgim kui alul arvasin .
Jaagule aga---- Sina kes oled mees kes palju käinud, palju näinud ,käinud elujooksul läbi tulest vees ja vasktorudest--- kas selline alatu Proua Metsanurme kes mõnitab inimese kõige valusamat kohta on Sinu kaitsealune ?? Kas Sina Jaak oled kunagi mõelnud miks kõik Savisaare sõbrad järsult temale selja keeravad ,isegi truu abikaasa Vilja kes pilkeks, surmani solvununa astus Reformierakonda . Kas Sina Jaak tundsid isiklikult Savisaart --mina tundsin olin igati tema austaja kuni avanesid minu silmad ning mõistsin tegu on "väikese Staliniga"
JAAK
2016-08-13 21:01:47
Sulle Ants on tõesti ühe õrnbema soo esindaja sünad südamesse läinud, Kuid mida siis mina oean tegema selle anonüümse oätikarja solvangutega? mida peaks tegema Savisaar sekkusew justiitsterrori puhul sellrs kommunisti õigusriigis?Invaliidistamisest ei piisanud ja kohe oätipunt IRL ja RE ASUSID AKTIIVSELT POLIITIKUT TERRORISEERIMA!
Täname
2016-08-14 09:00:25
Täname Armsaid eesti juhte ja aitame kallist naabrit Lätit!
Arvavad: vahva sõdur švejk 13.08.2016 22:31 Valitsus kes õlle hinda tõstab kaua ei püsi. Ja selliseid juhte nimetas ta poolpeeretajateks. 9 0 Sobimatu Ühine vestlusega Indrek2 12.08.2016 20:14 Usume ikka Pihkurit - tema ütles et mingit "alkorallit" pole ja ei tule! Usume kaltsu ka! Vasta 218 4 Sobimatu just 12.08.2016 20:31 miks ta otse kaltsu-taavetile seda ei saatnud...DELFI EDASTAGE see sinisokist kõlupeale...nagunii on ta ju eesti hävitamise KINDLALT edasi peafüüreriks oravakaabakate rollovaraste poolt topitud... 142 4 Aga Reformi-IRLi-Ants annab aga tuld Savisaarele, püüdes idioodi visadusega tõestada, et taasiseseisvuse eest võitlemise ajal oli Savisaar kodus ämma juures ja hoidis lõngakera, kui see sukka kudus. Ja ta kiidab inimesi, keda ikka selja tagant pussitamise pärast reeturiteks peetud on-Viljat, Seppikut ja teisi tühisusi.Samas laimab ta ausaid siinseid arvajaid, nimetades end ausaks maameheks."Aus" maatühisus on ta, kõige ehtsam äraostetud kaltsukubu, kes ei oska oma rumalust mujal eksponeerida, kui selle lehe ridadel.Mõttetu ja täiesti kasutu laimamisest elatuv ahjualune. Muide, parandan oma varem öeldut: arvasin, et kõige parema mulje presidendikandidaatidest jätavad Helme ja Jõks.Nüüd ütlen: Helme ja Kallas-teen seda TV-s nähtud diskussiooni põhjal.Jõks lasi oma püksid ja lipu põhjalikult täis oma uskumatu "naljaga", aga mis seal imestada, IRL ju.Kuidas Vabaerakond nüüd oma armsamasse suhtub?Ei piiksugi siiamaani. Reps aga ajab poliitkorrektset vahtu ning võiks hoopis mingit tarbijakaitse organisatsiooni koos oma Simsoni ja Ratasega juhtida, keda ta kiitis.Repsi võimalused on lootusetud.Kui aga juhtuks vastupidine, oleks jälle pukis üks hall kokkuleplane.
2016-08-14 09:05:05
to 2016-08-13 21:59:25
Millal sa ise viimati "pitsi sülitasid"?
ehitaja
2016-08-14 09:16:19
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/riigikontroll-omavalitsused-ei-tohiks-ebaseaduslikku-ehitamist-taluda?id=67657469
Kuna ehitusbuumi ajal tekkis juurde palju ebaseaduslikke ehitisi, mida uue ehitusseadustiku järgi peab aastaks 2020 seadustama, siis "surve" omavalitsustele on olemas. Tagantjärgi seadustamiseks tuleb tellida audit, mille hulka kuuluvad projekteerimine, nõusoleku saamine omavalitsuselt, naabritelt ja kaasomanikelt.
kriibu
2016-08-14 10:05:44
Maali, armas naine, kas sulle ikka ei jää meelde, et Savisaar ei ole kunagi peaminister olnud? Savisaar oli ministrite nõukogu esimees ja hiljem peaministri kt.
Ants
2016-08-14 10:28:52
Kunagi kirjutasin kõik sõimavad Omaani ja tema "lajatab kaikaga" igaühele . Isegi Rein kes igati sümpaatne mees kellega oleme ilma sõimuta erinevate seisukohtadega vaielnud sai Omaani käest sõimata . Omaan tõsi ka Sinu kallal ollakse kui koerte kari . Ka alles viimases kommentaaris mind mõnitasid teen mina Sinuga ühepoolse rahu --- Mina ei ütle Sinu kohta ainustki SÕIMUSÕNA -Sina võid mind sõimatas palju ainult soovid -Nõus ?
Rein on minule sümpaatne mees keda huvitab tõde, on ajaloolane . Jaak no Sind tümmitatakse siin küll tublisti ei tea kellele ette jäid . Sinul on omad seisukohad toimuvast minul omad, pole mingit põhjust üksteist sõimata . Arutame Jaak rahumeelselt ilma sõimuta .Oled nõus ? "Vaagijat" tunnen ammu ta on minule kirjasõber ja mina ei usu laimu mida nii ohtralt temale kaela kallatakse . Temal on samuti kõigest oma nägemus ja miks peaks see halvem olema minu omast. Kõiki oma oponente ei jõua üleslugeda kuid minu soovitus kõigile jätame sõim ,mõtle ehk on siiski ka oponendil õigus . Iga probleemi on võimalik vaadelda erinevate "nurkade" alt. Ainult üks siin kommenteeriaist proua Metsanurme on nii alatu ,et ei soovi sõnagi temaga vaielda . Otsustage lugupeetud kaaskommenteeriad ise -- Ähvardus kui mina ei jäta "rahule" Savisaart ja teda avalikustab minu nime . Mis ähvardus see on igaüks kirjutab nime all mida soovib . Mina juba aastaid nime all Ants . Tegelik nimi Enn Jalak . Siis ähvardus tema avalikustab mis juhtunud minu peres . Enda teada mittemidagi mida peaks varjama ? Ja siis tuli proua Metsanurme välja "pomm uudisega" minu noorem poeg kes elab oma elu mujal kellel on naine ja lapsed ---olevad surma saanud oma tööülesandeid täites . Oli Eesti Energia avarii brigaadi juht õppinud elektrik kuid Elektrivõrgu dišpetser jättis kõrgepinge liini väljalülitamata kuigi läbi mobiili nii ütles , et on seda teinud Pahaaimamata elektrikud alustasid tööd esimesena puudutas kõrgepinge vooluall olevat alajaama minu poeg kes sai surmava elektrilöögi . Öelge nüüd lugupeetud kaaskommenteeriad kas proua Metsanurme on terve mõistusega ,äkki tuleks ta arsti juurde saata .Mis on minu pojal tegemist poliitikaga ta pole vist elus Kesknädalatki lugenud . Küll oli abipolitseinik ja Kaitseliidus rühmaülem . Mis saladus pidi siis see olema,et proua Metsanurme ähvardas mind ,et teeb selle kõigile teatavaks !? Ainus mõte tekkib tema mõistus pole korras . Kas tahtis sellega mind mõnitada kui nii--- siis on see kohatu ja alatu . Kas Proua Metsanurme ei mõtle-----alati võib mingi õnnetus juhtuda ka Sinu Soomes töötava pojaga ! Kuidas tunneksid ennast kui mina siis parastaks ja rõõmustaks ?
JAAK
2016-08-14 10:29:48
Toh oh Kriibut pole kaua olnud ja nüüd äkki selist lollust siin kohe avaldabl Savisaar pole kunagu peqminister olnud! Kes ta siis oli kui vene tanketid siia sõitsud ja Savisaar sõitis musta volgaga teletorni kaitsma? Kes ta siis oli kui kutsus rahvast Toompeale lõssemkolaste vastu kaitsma?Kas hakkate Laari moodi ajalugu võltsima?
TO 21.59-25
2016-08-14 11:17:30
Sa solgikallutaja tõesti
ei lahku minutikski arvuti tagant. ja alati oled sa samal tunnil ja isegi minuyil kohe mulle solki -laimu kaela kallamas. Kas oled tõesti ise nii suur joodik, et kohgu aeg mulle seda omistad, nagu see sinu mmodi on teistele oma negatiivseid omadusi omistada.
Antsule
2016-08-14 11:42:19
Sul pole vaja teha mingit ühepoolset rahu, sest fakt jääb faktiks: kui mind ei rünnata või ei sõimata, ei ründa ega sõima mina samuti kedagi.See aga ei tähenda, et ma mõne seltsimehe arvamusele teravalt ei reageeri-ärge oodake!
Nii et, Ants, jäta mind rahule ja mina jätan sinu rahule, kuid mõne sinu kummalise väljapurske peale jätan endale õiguse reageerida. Samas soovitan sul ka siinsed naisterahvaste nimedege arvajad rahule jätta, neil on oma arvamus, mida sinul pole õigust mõnitada.
oPossum
2016-08-14 11:51:31
Lugupeetud kaaskommenteerija ja teie loomingu lugeja ning tahtmatu kriitikuna ütlen nagu sa seda palusid Ants, et Tammsaare "Tõele ja õigusele" siin järje kirjutamisel pole küll vast enam suuremat mõtet ehkki teete seda mõlemad nii sina, kui su naissoost oponent nagu näha suurima pühendumusega ja mitte just kõige kehvemate tulemustega, sest mul on olnud seda ausalt öeldes lugeda mitte vähem lõbus kui omal ajal "Tõde ja õigust". Aga kuna sügavam tõde, olgu siis õigusega kuidas on, on seal juba Tammsaare poolt ammu välja öeldud ja teie kahe piltlikult väljendades üleaedsest vanainimese omavaheline kemplus ja teineteise sarjamine sellele vaevalt enam lisa toob. Pigem teete end üksnes suure ilma ees mõlemad naerualusteks ehkki oma elus tehtu ja korda saadetuga pole te seda ilmselt ära teeninud kumbki kuigi vahel eksinud või vääratanud ole me ilmselt kõik. Kui aga muidu kohe kuidagi ei saa, siis nüüd kus te teineteist ka juba lausa nimepidi teate, saate ehk hoopis kusagil neutraalsemal pinnal kokku ja peate seda duelli juba omavahel kohvitassi taga aga mitte enam kogu külarahva ees edasi nagu kaks viksi ja viisakat inimest kunagi, siin aga oleks mõttekam vast ikka konkreetses artiklis öeldule, kui millelegi muule keskenduda. Vähemalt tundub nii, kogu lugupidamise juures.
kriibu
2016-08-14 12:05:26
Jaak, ta oli siis ministrite nõukogu esimees.
oPossum
2016-08-14 12:14:04
Kulla kriibu, sama hästi võiks siis ju ka öelda, et Eesti polegi parlamentaarne vabariik kuna meil on juhtumisi ainul riigikogu. Ehk siis asi pole vast mitte ikka niipalju nimetustes kui nende taga olevas reaalses sisus ja ministrite nõukogu esimees või peaminister nagu Saksamaal ka näiteks kantsler tähendavad kõik tegelikult üht ja sama asja. Või nagu vanasti öeldi, heal lapsel ikka mitu nime!
2016-08-14 13:15:29
naljakas on lugeda kuidas debiilik JAAK invaliidi ja puudega (ise ta seda mainib) hommikust õhtuni Kesknädalas passib
Eelmisele
2016-08-14 13:47:30
Sa ei ole loll ega ka debiilil. sa oled tõeline kaabakas, kes sonib minguisugst sisutut jura, Peaasi, et oleks solvav ja laimav. Mis on sinu viimase kommentaari sisu? Kuidaqs mina siin päevad läbi istun? Kas sa lugeda ei oska? aVÕI EI TUNNE SA KELLLA?
maali maalt
2016-08-14 14:17:54
Kulla kriibu. Meie peavoolumeedia kangekaelselt nimetab Savisaart peaministriks ja ka millegipärast raamatutes, isegi teiste erakondade mälestusraamatutes ikka Peaminister. Valitsuse juht on alati peaminister olgu ta Venemaal, või Türgis.
kriibu
2016-08-14 14:26:31
Mulle meeldib ametinimetustes faktitäpsus. Jah, ta oli peaministri ülesannetes, aga ta ei olnud peaminister. Esimene peaminister sai ametisse pärast esimese riigikogu valimisi.
Ants
2016-08-14 14:33:00
oPossum . Ja ma tunnen proua Metsanurme juba ligi kümme aastat , tutvusime Kesknädala kommentaarides ja hiljem olime kirjavahetuses kuigi pole kunagi kohtunud ega tahagi kohtuda , sest ma ei andesta kunagi reetmist . Kui inimene kellele midagi usaldan ja ütlen kirjutan ainult Sulle sellest hoopis internetis kõigele kirjutab--- sellist reetmist mina ei andesta ja ei soovi mingi kohvitassi juures rääkida . Lõpetan selle teema ikka sõnadega "jumala veskid jahvatavad aeglaselt kuid õiglaselt " Parem lahkun -ajutiselt siit , savisaarlaste suureks rõõmuks kommenteerimast . Kuid kindlasti ütlen kunagi jälle sõna-sekka Edu teile Omaan ,Jaak , Rein ,"Vaagija" ja "Kriibu" muidugi ka Obossumi onu
|