![]() Rail Baltic: tunnelisse ja viaduktile?
2014-06-10 13:08:33
Vaagija ei tee põllumaal ja karjamaal vahet- no kas keegi ikka usub veel et see Vaagija nime all esinev tegelane on traktorist Märjamaalt ???
ehh
2014-06-10 14:14:02
Vaagija kumiiriks on Valgevene diktaator- vot seal on kord majas ja tark valitsemine- onju Vaagija ?
2014-06-10 14:54:55
Vaagija nimetab Lasnamäe platse söötiks põldudeks- aga eks mõnel inimesel ongi piiratud see mõistus kes vaid Kesknädalat loeb ja TTVd vaatab (pika peale hakkabki uskuma, et kunagise Õismäe ringi muruplatsil oli põld mis tänu Laarile lillepeenraks tehti)
Põliskodanik
2014-06-10 15:02:51
Kunas ma Riiga või Pärnu sõidan,mina,põline kodanik,jkirjas 1685 aastast kui vabamees kes tuli ei tea kust,kaasas eit,lehm ja varakirst ja talu põliseks ostis.Muidugi kordas ta järeltulija seda ostmist paarsada aastat hiljem saksale jällegi.Seega-kunas ma sõidan kui mul pole raha Tallinna arsti manu sõita.Mitu arsti vaja käia,tõsised asjad-kas annan pärast Eesti riigi kohtusse?kui haigus käest ära.Nemad räägivad et Rail B vaja et lahedam reisida.Võtku ja reisigu mujale ja mujal.
Vaagija
2014-06-10 15:17:24
Keskerakondlikud ettepanekud olukorra parandamiseks : mitte ühelegi maapiirkonna elanikule ei tohi müüa kinnisvara raadiuses 30 km linnast (samuti ei tohi seda neile ka välja üürida), kõik noored peavad läbima katsed (need kes ei kõlba ülikooli- rakendatakse kohalikus elus tuletõrjujana, tänava pühkijana jne). Kõik noored , kes siiski said loa ülikooli minna annavad allkirja, et pärast kooli tulevad nad tagasi elama maale kus on nende koht. Kogukonna peale võib olla vaid 1 traktor ja seegi ei tohi töötada põllul üle 8 tunni nädalas- kõik ülejäänud töö teevad elanikud käsitsi s.h tuleb keelustada lüpsimasinad jmv tehnika mis röövib elanike töökohti. Igal maa elanikul peab olema vähemalt 1 leh, 3 siga, 20 kana, ja valikuliselt veel paarkümmend lindu või pudulojust. Kogu toodang tuleb jagada võrdsuse printsiibil ehk näiteks 1 muna endale 9 ühiskonnale (toodang müüakse munitsipaalpoodides poole hinnaga- samas saavad müüad palka 3 korda rohkem kui tavapoodides, selle vahe maksab kinni riik). Kõik söötis põllud tuleb uuesti üles harida ja midagi seal kasvatada olenemata kas toodangu osas nõudlus on või mitte- kui läheb raisku siis vähemalt oli silmaga kena vaadata kuidas inimesed kõplasid suvi läbi põllul ja laulsid internatsionaali. Samuti tuleb kõikidele kuni 40 aastastele noortele laste kvoot (vähemalt 5 last peres), kes plaani ei täida karistatakse julmalt sunnitööga (käsitsi kartulipõllu kobestamine jmv). Kõik lapsed annavad vande, et nad ei õpi ühtegi võõrkeelt (et saatanast välismaa inimesed neid enda juurde ei meelitaks), samuti on maal keelatud interneti kasutus, ja muu tänapäeva tehnika mis soodustab rahva väljarännet. Kõik piirkonnad tuleb tarastada kõrgete aedadega et välistada põgenikke- oma külast saab välja vaid eriloal mille väljastab esimees (selle määrab Edgar Savisaar). Ühesõnaga see lühike kava kuidas me päästame eestimaa maakolkad !
kiin
2014-06-10 21:57:32
Viimase kommentaari eelviimane lause on pea sõnasõnaline tsitaat ukaasist, millele keskerakondlaste poolt taevani kiidetud Valgevene dikdaator mõni päev tagasi alla kirjutas. Valgevene elanikel on tänaseks maapiirkondadest lahkumise keeld peal tõepoolest. Nad võivad seda teha vaid vastavate instantside loal. Ning keskerakondlaste lemmik batja Lukasenka, kes on kuulutanud avalikult oma iidoliks Hitleri, on nimetanud selle ukaasi allkirjastamist avalikult pärisorjuse taastamiseks. Ukaas jõustus allakirjutamise hetkest ning selle allkirjastamine oli kolm või neli päeva tagasi.
Tõeleid
2014-06-11 18:00:22
Kuulge,jätke oma pudrutamine ja kavalalt teemast mööda juhtimine:).Rail Baltiku surmaheitlik projekt on siiski väärt tõsist arutelu!
Hardo Aasmäe arvamus
2014-06-14 17:03:46
Seletamatu jonn suunata Rail Baltic läbi Vahe-Eesti metsade otse Riiga ei ole midagi muud kui Venemaa salahääl projekti kasutamiseks oma huvides. Pole vahet, kas seda räägib sotsiaaldemokraat Palo, isamaalane Samost või reformierakondlane Kallas. Ainult keskkonnaminister Keit Pentus on osutunud osaliselt eriarvajaks.
Rail Baltic on Eestis kujunemas ulatuslikuks eurokorruptiivseks projektiks, kus varjatult tegutsevad käsikäes eurokorruptandid ja Venemaa. Vaieldamatult on Venemaa huvides hoida Rail Baltic eemal Tallinna−Tapa−Tartu−Valga koridorist. Avalikkus peaks selles küsimuses olema eriti tähelepanelik. Tallinna−Tapa−Tartu raudtee sõltub täielikult Venemaa kaubavoogudest, seepärast peab Venemaa selle raudtee toimimist kaudselt alalise poliitilise tingimise objektiks.
Hardo Aasmäe arvamus
2014-06-14 17:06:17
Tartu trass on vajalik Lõuna-Eestile
Eesti jaoks muudab asja veelgi keerulisemaks Euroopa Liidu nn väävlidirektiiv, mis peab muutma mereveo Läänemerel kallimaks ja suunama osa põhja-lõuna suunalistest kaubavedudest Eesti (ja Balti riikide) raudteedele. Palju on räägitud selle direktiivi soodsast mõjust Rail Balticu kavandamisel. Paraku ei taheta kõnelda nn väävlidirektiivi halvavast mõjust olemasolevate raudteede kaubavedudele. See muudab Eesti sadamad Vene kaubavedudele kallimaks ka ilma igasuguse poliitikata. Pole vaja olla strateegiline geenius, et mõista Rail Balticu Tallinna−Tapa−Tartu− Valga transpordikoridori eeliseid. Kui Vene kaupa jääb vähemaks, siis loodetavasti asendab seda põhja–lõuna suunaline kaubavedu. Vastasel juhul jääb Tallinna−Tapa−Tartu raudtee ainitiselt Vene kaubavoo meelevalda ja viib Kesk- ja Kagu-Eesti vaiksele sotsiaalmajanduslikule hääbumisele. Julgeolekukaalutlustel on vaja uuendada olemasolevat Viljandi raudteed täies ulatuses ja pikendada seda üle Ruhja ( Rūjiena) Volmarisse (Valmiera). Eesti regionaalpoliitika vaatepunktist on see igati kasulik, eriti arvestades, et peame sellest ise kinni maksma 44%. Kõik tundub olevat lihtne ja arusaadav. Paraku on raudtee-Schröderite kõnekoor Eestis endiselt häälekas ja distsiplineeritud. Kõik asjaosalised raiuvad nagu rauda, et otsus on ammu juba Euroopa Liidus tehtud ja meil pole siin enam midagi teha peale kuuletumise. Tagatipuks on AECOMi uuringus olulisi arvutusvigu. Paraku tahetakse selle alusel magama panna miljard eurot.
2014-06-14 17:06:35
Hardo Aasmäe arvamus
2014-06-14 17:07:33
Paralleelid Nord Streamiga
Käekiri Euroopa Liidu ladvikus on hämmastavalt sarnane Nord Streami looga. Algul tagas Saksamaa kantsler Gerhard Schröder läbi Euroopa Liidu soosingu Nord Streami ehitamiseks Ukrainast ja Valgevenest mööda ning seejärel läks ta Venemaa palgale ja Putini suuvoodriks. Praegu paistab asi olevat sarnane. Vahe on vaid selles, et Brüsseli asjaajajad potsatavad Rail Balticut juhtima, et asi lõpule viia. Ning Rail Balticu puhul tuleb meil endal see Vene lõbu kinni maksta. Näib, et Venemaal on meie valitsevates ringkondades üsna tugev varjatud tugi. Osa hoiab sellest Pärnu suuna korruptiivsest projektist kinni teadlikult, osa on kaasa läinud parteilisest teadmatusest. Seda näitab kurb tõsiasi, et Euroopa Parlamendi valimiskampaanias asus vaid valdavalt sõltumatutest kandidaatidest koosnev Iseseisvuspartei nimekiri ühemõtteliselt Tartu trassi toetama. Olgu siinkohal nenditud, et nn lõpliku otsustamise jutt Rail Balticu küsimuses on mõeldud lootusetuse meeleolu külvamiseks avalikkuses, et raudtee-Schröderid saaksid vabamalt tegutseda. Tegelikkus on midagi muud. Kes teeb otsuseid, see muudab neid ka ära. Sama olukord on ka Rail Balticuga. Koridori muutus Eestis ei too kaasa lisakulusid. Eesti omarahastust see lausa vähendab. Seega tuleb see meile odavam ja parem.
Hardo Aasmäe arvamus
2014-06-14 17:08:58
Valimised panevad asjad paika
Olulise tähendusega sellel ümberotsustamise teel on Euroopa Parlamendi valimised. Parlament kinnitab uue transpordivoliniku. Juba tema kinnitamisel saab teemapäraselt asja kallale asuda. Pealegi on trassi kulgemine iga riigi siseasi, eriti siis, kui see ei suurenda Euroopa Liidu rahalisi kohustusi. Tartu suunal seda ei juhtu, sest osa mahukaid mullatöid jääb ära. Osaliselt on olemasolevad raudteetammid kasutatavad. Eestis on praegu ajutise olemusega vahevalitsus, kes pole eriti pädev suuri otsuseid tegema. Juba sügisel algab riigikogu valimiseelne aeg, kui Rail Baltic on kahtlemata üks olulisi teemasid. Kui eurokorruptandid kavatsevad enne seda ülepeakaela otsuseid teha, siis vaevalt need pärast valimisi püsima jäävad. Tänapäeval on Rail Balticu nurjumise oht seotud peamiselt Eesti võimu jäärapäise sooviga lähtuda Venemaa huvidest ja kitsa kliki omakasust, eelistades seda Eesti avalikele tulevikuhuvidele. |