![]() Eesti on nagu joodikutest majapõletajaid pelgav küla
Laine
2014-08-13 09:19:56
Väga hea artikkel. Näitab tõeliselt eesti praegust olukorda. Ütlen kogu aeg, et see pole enam minu vaba riik kuhu toodi võõrväed sisse.Oleksin ka kaitsekulutuste tõusuga nõus kui meil oleks oma armee. Seda pole püütudki teha. Aastaid tagasi osteti ju ikka läänest seda vana tehnikat, meile kõlbas kõik. Teistes riikides areneb tehnika, meil istuti vanade tankide otsas.Kas just täpselt nii, aga piltlikult.Rahva heaoluks pole mitte ühtegi senti jätkunud.Isegi lastele mitte. Inimesed, kes te Tallinnas virisete - ei mina mõista.Küll augud, küll igasugused tühised ja alatud arvamised linna kohta.Aga linn on nii korras kui ta seda saab olla.Tulge vaadake mis maal toimub.Ja hullemaks läheb sest valdadelt võetakse raha ära.Kui arvestada Paides ja PKC Group kinniminemist on 600 töötut korraga juures.Aga uskuge ,uudistes tehakse sellest ikka nagu alati "ilus selgitus"Linnajuhid on Tallinnas tublid -nüüd tõrvatakse et ummikud on. Kui küüniline süüdistus. Millal siis remonti tehakse. Otsite iga puru mis linnas vale koha peal.Ja urgitsete.Tahate võimule, aga siis muutub ka Tallinn lihtsalt vaeseks linnaks.NATO on vaja ülevalpidada.
nentija
2014-08-13 09:24:22
Laine võtab Tallinna-vastase võitluse väga selgesti kokku... Just sellist tulevikku tahetakse meile peale suruda.
Jaak
2014-08-13 09:27:37
Sami kirjutist lugedes meenus mulle film "Nipernaadi" - ei tea miks?
nentija
2014-08-13 09:42:10
Teadagi miks - kaugemalt tulnud võõras mees oskab tihtipeale näha siinse elu pahupooli kiiremini ja selgemini ning pakkuda välja lahendusi, mida kohalikel isegi piinlik endale välja öelda, sest lahendus on liiga lihtne.
inimene
2014-08-13 09:49:03
suures osas olen nõus, kuid ei näe probleemi euroopast raha küsimises.
Miks on halb euro rahasi "kerjata"? Kui me niikuinii seal liidus oleme, siis võiks ju sest mingi kasu ka olla. @Laine Pealinnas on tegelikult jah olukord suhteliselt parem , kui mujal Eestis - Lihtsalt sellepärast, et Tallinn on palju rikkam. Aga inimesed ei vingu alati mitte vingumise pärast vaid , et saaks veel paremini. Tänava augud on väike asi. Neid ikka leidub, kuid väita küüniliselt, et Tallinna teed on väga heas korras (Nagu Edgar I väitis) ja remondist saab raha vähemaks võtta, ajab küll vihale (Eriti seepärast kuhu sealt võetud raha pandi)
Laine
2014-08-13 10:03:20
to @laine.Kas oled Tallinna linna kassapidaja.Linn on ehk tänu just sellele korras et rahasid paigutatakse nii nagu vaja on.Ja kuhu läheb rohkem või vähem vaja.Igaühe näpunäite järgi ei saada mitte midagi teha. Kuhu paneb Ligi juba aastaid rahad -pensionärid ja lapsed, alampalgaga töölised, hüljatud puuetega inimesed. Kas see ei peaks olema sul suurem mure kui korras linna raha lugeda.Aga ei,teie huviobjekt on ainult Edgar I, teie ei tea maast ega rahvast midagi.Savisaar ja keskerakond on aga linnas tublid ja hoidku teiesuguste linna rahalugejate eest.
to inimene
2014-08-13 10:07:47
Sa pole vist ammu Tallinnas käinud, tule vaata, kuidas siin teid remonditakse. Alati saab teid veel paremaks teha ja nii tehaksegi
to Laine
2014-08-13 10:10:36
Nii et meil on siis ka Edgar II oodata sest - nagu sa kirjutad, on Savisaar kandmas Edgar I tiitlit.
JAAK
2014-08-13 10:32:54
Mul on peatoimetajast Reindest kahju. Nüüd suletakse Kesknädal ja Reinde pannakse puuri või sunnitakse Eestist lahkuma. Reinde poleks tohtinud välismaalase arvamusi avaldada, sest nemad ei karda tõtt rääkida. Hoopis lihtsam on meiega. Meie ei julge isegi oma nime avaldada.
Sami Lotila (ma ei tea kas on õige öelda) innovaatilisemaks muutunud. See arvamuse avaldamine on hoopis teisest mastist, mis vanasti oli see ilkumine pesemata meeste aluspükstest. Tubli Lotila, mna arvan just samamoodi kui sina sealt välismaalt tulija neid asju näed. Kahjuks meil need, kellest olenevad muutused, seda ei näe.
JAAK
2014-08-13 10:37:17
Mul on peatoimetajast Reindest kahju. Nüüd suletakse Kesknädal ja Reinde pannakse puuri või sunnitakse Eestist lahkuma. Reinde poleks tohtinud välismaalase arvamusi avaldada, sest nemad ei karda tõtt rääkida. Hoopis lihtsam on meiega. Meie ei julge isegi oma nime avaldada.
Sami Lotila (ma ei tea kas on õige öelda) innovaatilisemaks muutunud. See arvamuse avaldamine on hoopis teisest mastist, mis vanasti oli see ilkumine pesemata meeste aluspükstest. Tubli Lotila, mna arvan just samamoodi kui sina sealt välismaalt tulija neid asju näed. Kahjuks meil need, kellest olenevad muutused, seda ei näe.
nojah
2014-08-13 10:39:39
Lotila on leidnud endale uue koha Kesknädala näol, kus oma paskville avaldada.Mujal neid enam ei avaldata..., Kesknädalale igati sobiv " sitalaulik"
JAAK
2014-08-13 10:43:10
Kella 09. 27. 37. ajal JAAK nimel Nipernaadi menutaja, kas sinu eesnimi on ikka Jaak või oled see solgikallutaja, kes varem on minu nime all kõikvõimalikke solvavaid kommentaare esitanud? Siiski mingigi kord peaks siin ka olema. Aga kui pole riiki, siis mis korrast me räägime?
inimene
2014-08-13 10:55:29
@laine
Ärge nüüd valesti aru saage. Huvitab väga ka see kuidas riigi rahasi paigutatakse. Rohkem kui linnas. Kas tõesti on teie arust halb, kui tuntakse huvi (loetakse raha) selle vastu, milleks meie kõigi ühist raha kasutatakse? "Savisaar ja keskerakond on aga linnas tublid ja hoidku teiesuguste linna rahalugejate eest." - Ongi nii? Keskerakonna unistus on kodanikud, kellel on täiesti ükskõik kuhu nende ühine raha paigutatakse? St on ükskõik kuidas kasutatakse vahendeid , millega elu paremaks muuta? Kurb. Samas loen välja, et riigi poolne rahakasutus siiski natuke huvitab. Tähendab "õige" partei puhul on kõik ükskõik, mis tehakse, kõik on õige. Vale puhul on põhjust kriitikaks?
JAAK
2014-08-13 11:17:54
"Laine võtab Tallinna vastase võitluse väga selgesti kokku. Just sellist tulevikku tahetakse meile peale suruda".
Eelnevate lausete autor nimega NENTIJA. Kas oled Kriibu või selle solgikallutaja seast? Lausete mõttest on raske aru saada. Mismoodi Tallinna vastast võitlust meile tulevikus peale suruda? Kui Savisaare asemel saab Tallinna meeriks Rõivas või keegi tema meestest, siis ongi Tallinna vastane võitlus muutunud propagandaks heast ja imetoredast Tallinnast, uhkete trammiteedega. ka tasuta ühistranspordiga ja mis iganes ilu ja uhkusega. Nentijast on raske aru saada? Kas jälle upitab oma väljamõeldud lauseid teiste kaela? Lotila kiitis Tallinna ja Laine kiitis Lotila artiklit. Mis Tallinna vastasest võitlusest Lainel juttu olu?
tõega näkku
2014-08-13 11:48:54
Võimuklanni silmis on Sami Lotila mõistagi riigivaenlane ja Vene mõjuagent, kui julgeb pissida võimude sipelgapessa.Artiklis kirjeldatu vastab täielikult Eesti riigi reetmise tunnustele, millele lisab tuure prominentide kapis luukered, millega nad on manipuleeritavad meie vaenlaste poolt
Kreml
2014-08-13 12:04:57
Sami, honorar on juba teel.
nentija
2014-08-13 12:30:21
Väga mõtlemapanev fotoallkiri pildile meie tänavusest laulupeorongkäigust: "VAID LAULUPEORAHVAS: Kartlikud eestlased poevad üha kaugemale oma minevikku, sest tulevik tundub neile liiga kohutav. Turva otsivad nad laulu- ja tantsupidudest, aga need pole talentide kasvulavad, tõdeb Sami Lotila."
Ja vehklemegi vaid oma mineviku ümber, ja oleme uhked selle üle. Mis aga saab edasi? Varsti müüvad eestlased isegi oma vanad kalmuaiad maha, sest kui nõudlust on, siis tuleb müüa - muudkui müüa... Lõpuks jääb müüa veel vaid hing...
GS
2014-08-13 13:45:00
Sirgeseljaliselt Venemaa hirmude eest hoiatamine ei ole argus vaid julgus.
Kui ma tahan teada mida arvavad soomlased Eestist, siis loen Alexander Stubb-i arvamusi/mõtteid. Soovitan Teilegi soojalt. Mitte meestesauna experdi omi.
GS
2014-08-13 13:52:10
Venemaa poolt toetatud ja relvastatud terroristid lasid alla tsiviillennuki.
Annekteerisid Krimmi, destabiliseerivad Ida-Ukrainat, ähvardavat Euroopat. Venemaaga ei tohiks ühtegi äritehingut teha. Mitte ühtegi. Karta neid ka ei tohi, Venemaa on vaene ja vilets riik, aegunud sõjatehnikaga. Tuleb olla konkreetne, julge ja ettevaatlik. Suhtumises Venemaasse on Soomel Eestilt palju õppida. Veelkord lugege Stubbi arvamusi.
Lyhike mees
2014-08-13 14:54:34
Kas meestesaunas pyksides istumine on argus v6i julgus? Lihtsalt kysin...
|