Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Igaühe eest!

lemme krimm  2005-08-17 08:21:57
jah,kas me asjata nõukogude ajal võitlesime kodanliku vabariigi vastu ,et mart laar ja siim kallas oleks võimu juures.mart laar on võtnud meilt nõukogude aja ,kus kõikidel ,ka nendel kes töö juures midagi ei teinud oli töö.Nõuame et kõikidel oleks võrdne palk!!!Ajalehtedes tuleb lõpetada keskerakonna vastane propaganda-see on imperialistide tellitud ja kõik ajalehed on nende poolt kinni makstud!!Ma olen ise väga kompetentne majandus-ja sotsiaalteadlane ja tean mida räägin.Esimese sammuna peame võitlema kogu ma elektrifitseerimise eest!!

nõus!  2005-08-17 08:27:55
täitsa nõus eeelkõnelenuga-olen töötanud kogu elu tehases ja teinud pioneerimärke ,ning töötanud koolis nõukogude riigi õiguste õpetajana .See on alatu ,et inimesed ei saa seda tööd edasi teha.Mu onu töötas ka kolhoosis ,kus kõikidel oli ka väärikas töö.

Ametnike palk tõuseb!  2005-08-17 10:31:44
http://www.postimees.ee/170805/esileht/174395_1.php

Pessimist  2005-08-17 10:38:50
Küsiks Hr.Toomas Vitsuti käest,et kui palju sellest 1000 st ehitatud munitsipaalkorterist said "sundüürnikud"?Minu teada läks üle poole nendest korteritest kuhugile mujale,mitte sundüürnikele.

sundüürnik  2005-08-17 11:17:20
Sundüürnikud saavad seaduse järgi kortereid ühes reas vanglast ja lastekodust tulnutega ja tulekahju või pommitabamuse üle elanutega. Linn peab täitma seda seadust. Niisugust seadust, et esmajones peavad korteri saama sundüürnikud ja näiteks tulekahjust kannatanud jäävad lageda taeva alla, ei ole olemas. See on seaduslik, et pooled korterid läksid "mitte sundüürnikele," nagu eelmine kommentaator väidab. Pigem oleks pidand omal ajal õigemini valima, et sundüürnikke üldse mitte tekitada, sest nagunii ei suuda ei riik ega OMV-d neile maksumaksjatele tekitatud inimõiguste rikkumist kodust ilmajätmisega kompenseerida. Surevad ära need sundüürnikud ja kõik. Ainult sellest ei räägi keegi, ka mitte KE.

Elle Tobreluts  2005-08-17 12:49:34
Tartust kirjutab aga abilinnapea 8.juuni Tartu PMs artikli"Sundyyrnike saaga hakkab löppema".Olles ise praegu linna sundyyrnik,st et saanud linnalt 7 aastat tagasi munitsipaalkorteri,mis aga muudeti varsti sotsiaalkorteriks,vöin kinnitada,et probleem on ja jääb.See oli omavalitsuse alatu vöte-teha maja sotsiaalmajaks ja ka korterid selles majas sundyyrnikele sotsiaalkorteriteks!?Nii et sundyyrnike saaga pole Tartus löppenud!

toksiline ingel  2005-08-17 14:03:30
Keskerakond hoolitseb meie eest viiel erineval moel...

kaltsakas  2005-08-17 15:53:45
kõigi maade lumpenkaltsaklased ühinege-teie peate saama karu õlut juua

Gaabriel  2005-08-17 16:25:25
Kuulge hr, Vitsut. Laste eest peavad vastavalt kehtivale korrale hoolt kandma nende vanemad ja eakate eest vastavalt nende lapsed. Niiet ei ole siin midagi vaja lipitseda.

kasvav stabiilsus  2005-08-18 01:42:38
Toime tuldi stabiliseerimise ja kasvatamisega. Kahe vastandlikku iseloomustajat. Kui on stabiilsus siis ei saa olla kassvu, kui on kasv siis ei saa olla stabiilsust

sõber  2005-08-18 01:49:31
Sundüürnik. Sellist asja ei ole olemas. Kes sunnib inimest olema üürnik? Kui inimesele ei meeldi üürnik olla, siis ärgu olgu. Kes sunnib teda elama võõras korteris? Ostku omale korter või maja ja elagu seal.

3 aastaga ei midagi  2005-08-18 02:13:21
Millega siis KK oma valitsemise ajal hakkama sai? Vaatame Vitsuti kirjatükki. Kavas oli ehitada 5000 munitsipaalkorterit, ehitati ainult 1000 ja nn sundüürnike probleemile see mingit lahendust ei toonud. omaniku üüripinnalt riigi üüripinnale, kus üür veel kõigele lisaks kõrgem, kui eraomaniku majas. Kehtivad üürilepingud tagastatud majades 15 eek ruutmeeter linna korteris 20 eek ruutmeeter. Teine nn saavutus linnaelanike arvu stabiliseerimine, mis minul kui linnakodanikul sellest kasu on linn on rohkem rahvast täis ja linn ei jõua oma infrastruktuuridega kuidagi järele. See 500 krooni, mis penskaritele jagati ei olnud mitte hinnatõusu kompensatsioon vaid häälte ostmine. Kuidagi teisiti seda nimetada ei saa. Kui keskerakonna poolt hääletad saad 500 krooni, see on ju puhas häälte ostmine. Ettevõtluse stardiraha see on nüüd küll tore asi, kui linnal üldse selline asi olemas on. Samasugust toetust annab ka riik. Mis siis järele jäi? Mitte, kui midagi, ainult kepikõnni reklaam. See tahetakse ka rüütlilt üle lüüa.

Lemme Krimm  2005-08-18 04:43:16
Esimene kommentaator, palun mitte kasutada võõrast nime, ARGPÜKS, kes ei julge oma nime all kirjutada! Kordan-Sundüürnik on inimene, kes juhtus elama tagastatavas majas ja on sunnitud elama omaniku majas, sest põõsa all ei ela. Arenenud riikides niisugust probleemi ei saagi tekkida, sest kui omanikule tagastatakse maja, siis makstakse sellele inimesele, kes ära peab minema, kompensatsiooni või antakse talle samaväärne korter eelmise asemele. Gaza sektoris anti 5 miljonit igaühele, et ta sealt lahkuks ja näete milline möll. Kui minule oleks antud ka ärakolimise eest 5 miljonit, siis ei oleks mitte ühtegi mokakobinat. Sotsiaalkortereid saavad need inimesed, kes ei saa munitsipaalkorteriga hakkama või vajavad abi. Sundüürnikule tegelikult ei ole midagi lahenenud, sest nüüd on ta linna üürnik ja mingisuguseid suuremaid õigusi tal ikka ei ole, ei saa ta oma korterit müüa,kui oleks vaja, ei saa ta seda vahetada, kui asjaolud muutuvad. Suures majas on ka sundventilatsioon, mis vibreerib ja müriseb, mida mõned inimesed ei suuda taluda, sest see mõjub tervisele halvasti- tekitab südamerütmi muutusi, vererõhu kõikumisi, kohutavaid pingeid ja unetust. Teised kodanikud, kes said oma korterid erastada, võivad oma korteriga teha mida tahavad, sundüürnikud maksavad ainult üüri, aga mingisuguseid muid õigusi neil ei ole. Ainuke hea asi on see, et ei pea olema põõsa all. Ma ei saa aru, mida on siin karjuda, sest ka munitsipaalkorteris makstakse üüri ja linnale. Mitte keegi ei paku sundüürnikele tasuta lõunaid nagu mõned siin näikse arvavat. KE on ainuke erakond, kes üldse selle probleemiga on tegelenud. Reform tahab ju uue valimisprogrammi järgi teha teed korda ja lõpetada munitsipaalmajade ehitamine, nii et inimesed on jälle nende meelest prügi. Korterikomisjonid kahjuks peavad andma korteri vangist tulnud inimestele ja lastekodust tulnud inimestele. Sundüürnikud on saanud kortereid selle järgi, millal on järjekorda pandud, on 1994-95 aasta sundüürnikke, aga kui sundüürnikul lastega omaniku majas ei ole põrandat all või vesi tilgub laest sisse, siis paraku tuleb ka hilisematega arvestada. Kortereid ei jagu ja korterivajajaid on palju. Uskuge mind, keegi ei saa midagi tasuta, sest nad maksavad üüri riigile.Ma ütlesin, et kõik jõuavad pensioniikka, noored saavad ju praeguste pensionäride arvelt teise samba. Elage niikaua, siis rääkige.

babahh  2005-08-18 09:23:23
kulle lemmekrimm ,ütle mulle üks põhjus ,miks MINA peaks sulle raha andma ,sellepärast et sa pole viitsinud elu jooksul omale eluaset muretseda. 5 miljonit...irv... Ja ära mingit haige ahvi okset hakka ajama ala "saad ise ka kunagi pensionäriks". Isiksus ja laps ei sünni siia ilma vanemate vahendina ja eesmärgi rahuldamiseks,ta on omaette vaba isiksus. Laps ei ole ei ole kohustatud siia ilma sündima vahendina"ala ,mina olen sind sünnitanud ja nüüd oled sa mulle elu aeg tänu võlgu". Loomulikult olen ma oma vanematele tänulik siia ilma sattumise eest ,aga nad on teinud seda armastusest ,mitte ideega ,et teevad endale pensionipõlveks hoolduspersonali.Loomulikult hoolitsen oma vanemate eest ,aga ma ei tee seda sundkorras ja teen seda meeleldi.See vanemate eesmärgipärane omakasulik sünnitamine on näitlik emapalga näitel -praegu on lastekodus juba 14 last ,kes sattusid sinna kohe pärast seda kui emapalga maksmine lõppes neile. Kes oled sina ,et nõuad minu raha ? Mida sa oled üldse andnud rahvale ,peale vihast ja ahnusest pakatavatest kommentaaridest?Internetiühenduse jaoks raha ometi üle jääb ,et siin kommida. Sinu koht on parasku ääres.

janku  2005-08-18 09:28:53
jep ,temasugused jooksevad alati miitingutel ahnete silmadega ja teavad 2-3 sõna "nõuame" ,"anna"jne. Ja alati on keegi süüdi ,nagu imperialistid vms.Nad ei taha lihtsalt midagi positiivset teha

Lemme Krimm  2005-08-18 09:41:24
Küürakaid parandab ainult haud! Minul oleks sinu vanemana häbi, järelikult on nende kasvatus mööda külge maha jooksnud. Ära karda, ei ole ma sinult ega ka mitte kellegilt teiselt midagi palunud. Sa ei suuda kõige lihtsama kommentaari mõtet tabada. Ilmselt see koolitee on nii vilets, aga kedagi ei ole võimalik õpetada, kes ei olegi võimeline õppima.

sm. krimm  2005-08-18 10:00:29
kuule "inimene",kas sa oled natuke rumal?Tema ei nõua ..riv ..iga teine sõna on "tahan,nõuan ,ümberjagamine..irv"Kelle raha eest ehitatud korteris sa elad -kas edgar savisaare isiklikest rahadest ehitatud korteris vä? ,või maksumaksja kulul?Püüa natukenegi teiste vastu aus olla,mitte susserdada. Küsimus oli -mida sa oled andnud eesti rahvale?Mida sa oskad teha oma kätega teistele?Nõukogudeaegset pedagoogitööd ei lähe arvesse

Pessimist  2005-08-18 10:40:25
to:Lemme Krimm.Minule EI OLE midagi tagastatud.Mina EI OLE riigilt saanud mitte midagi.Isegi mitte mingit üürikorterit.Mina ja mu vanemad on oma kõhu kõrvalt ja suure lisatööga omale elamispinnad ISE EHITANUD.Niimoodi on toiminud paljud eramajade omanikud.Sellel ajal,kui riigilt saadud korterite elanikud jõid õlut,vahtisid lakke ja peeretasid voodis,tegid teised inimesed TÖÖD ja muretsesid omale elamispinnad.Nad ei virisenud.Nad ei virise ka praegu,erinevalt teatud kontingendist,kes arvab,et sotsialism meil veel kestab.

Pessimist  2005-08-18 10:42:12
Keskerakond on võimul.Küsige,kuhu raha läheb?.Loe siit:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php ?id=11001455

Zoo  2005-08-18 11:10:44
Kesikud on jälle "sõnavabaduse" eest võidelnud. Mu eilne kommentaar on tsensori poolt likvideeritud. Ja see pole mitte esimene kord. Aga mis sellisest topeltmoraaliga poolearuliste sulide bandest muud oodata oligi. Sõnvabadus on nende arvates vaid nende privileeg demagoogitseda, valetada, vassida. Neil, kel teine arvamus sõnavabadust pole.

1 | 2 | 3 | 4 | Järgmine

Nimi 
E-mail