![]() Simson kehtestas bussiliinidele piirhinnad
maali maalt
2018-05-02 07:06:10
Rääkisime Edgariga kohe, et üks ots tasuta ja tagasi topelthinnaga. Kõik oleks rahul, sest valik ju on.
maali maalt
2018-05-02 07:56:22
maali maalt 07:06:10 on liba. Libaja on ikka kärme käsi, iga 1 minuti järel on uus liba komm.
Milleni
2018-05-02 10:05:40
pole Katariina ajuke veel jõudnud ega vist jõuagi. See on vajadus tegelike bussiliinide järele. Midagi on kuid kõiki see ei rahulda. Vaja on korraldada kohapeal laiaulatuslik küsitlus, kes kuhu millal ja kui sagedasti sõidab. Siis saaks ära määrata, kes käib kuskil tööl, kes korra nädalas linnakeses toitu ostmas jmt. Siis saaks bussiliinid vajaduse järgi rühmitada. Ning et kaugus peatusse ei ületaks 5km. Praegu on küllaga üle 10-kildist tühja maad.
Siis saaks osa bussiliine tõesti teha kord nädalas liikuvaks ja bussid panna vedama sagedasematele liinidele. Eriti tuleks üle vaadata kellaajad, et saaks kuskile mujale liikuda. Näiteks jõuan hommikul esimese bussiga Võrro, seal 5 minutit varem on Tartu buss juba väljunud. Järgmist bussi pean 2 tundi ootama. Kagu-Eestist saab ka õhtul Tallinna poole aga tagasi mitte kuidagi, kohalikud liinid lõpetavad juba kella 17 paiku sõitmise. Ja kuidas sõita Võromaal ja Põlvamaal Lätti? peatus pakub sõitu läbi Tartu, kuid siis on terve päev läinud ja tagasi õhtul enam sama teed ei saa. Proovige Põlvast sõita Valka ja tagasi. Pole ühendusbusse isegi raudteega. Täielik korraldamatus aga lärm sotsialismiehitamise ümber on piiritu.
Kõige
2018-05-02 10:10:59
lihtsam oleks võtta eeskujuks 60ndate ja 70ndate bussiliinide teatmikud. Mis on aja jooksul muutunud. Siis sai Tallinnast Mustveesse ja Kallastele õhtul ja läbi Tudu ja Avinurme, aga nüüd? Mine ja passi Rakveres või Jõhvis või Tartus busse.
Mäletan mõnusat bussiliini Tudulinna-Avinurme-Piilsi-Mustvee-Omedu-Koseveski-Saare-Maarja-Tartu. Heal ajal ja kindel sõit. Sõitsid vist 2 tudulinlast oma bussiga vaheldumisi. Ja buss oli pool või üle selle täituvusega. Tudulinnale ja Avinurmele sunniti peale küll Jõhvit ja Kohtla-Järvet aga inimesed ise eelistasid eestikeelset Tartut.
Et siis
2018-05-02 21:44:01
superministri täispissitud tiivasuled kõrgemale ei kandnudki?
Õnneks
2018-05-05 07:45:24
jääb see sotsialistlik bussisõit 10 kuu pärast minevikku. Midagi piletita saab lubada siis, kui raha või seisvat kaupa on ropult üle. Olen samuti näinud kaupa, mis alandatud 90% või maksab ainult 1€. Sest laod on täis ja sitast on vaja lahti saada. Kuid Katariina kui breežnevlikus vaimus kasvatatud laps nii lihtsatest majandusasjadest aru ei saa.
Käin
2018-05-05 07:49:22
aastas 2-3 korda ka Tallinnas. On mugav küll jänest sõita, kuid kas see peabki meie majanduslik eesmärk olema? Igal asjal olgu siiski oma kindel hind. Kui makstakse veel peale, siis päevapilet võiks vabalt olla 3€ nägu. Siis ei vurra ka lapsed kuskile linna teise otsa vanemate valitud eliitkooli, vaid jalutavad paarsada meetrit kodulähedasse. Ning Lasnamäe vanamutid ei sõida Laagrisse 10 senti odavamat persepühkimise paberit ostma. Ime et seda veel raha eest jagatkse, seda kasutab ju samuti iga inimene. Vaid mõni maakas tõmbab Kadri näoga ajalehega üle sitase perse.
2018-05-06 12:12:47
https://www.nelli.ee/sahin-tasuta-bussiliiklus-kuradile-mingu
|