![]() Riigi teed ja Tallinna teed - kuidas edasi?
2013-10-02 17:09:26
Väga asjakohane artikkel.
Minu arvates meie elu ongi tänaseks üles ehitatud rohkele teedekasutusele . Me pole olnud suutelised ajalooliselt ja osaliselt nõukapärandina tihedaks kujunenud teedevõrku kohandama liikluskoormustele kus vaja ja paljudes kohtades ei leia jälle teedevõrk piisavat kasutust Elanikkond vananeb ja riigi asustustihedus väheneb pidevalt. On ju teada statistilised andmed , et meil on ühe inimese kohta vaat et kõige rohkem avalikus kasutuses olevaid teid. See on suhteliselt vaeses ja suhteliselt kiiresti hääbuva elanikkonnaga riigis nonsess. Pakun, et üürikorterite ehitusele töökohtade aga ka haridusasutuste lähedal tõmbekeskustesse panustamine oleks otstarbekohasem . ilmselt pole raske teha tasuvusarvutust .
Pullivennad poliitikud!
2013-10-04 22:25:51
Tallinn sai sex aastaks 2,7 milj.€ ja Kärdlale anti 0,9 milj.€. Nüüd küsimus, millises erakonnas on veel praegune Kärdla linnapea? Õige vastus ja seda nimetataksegi poliitiliseks korruptsiaks!!!
Poliitproff
2013-10-05 01:40:35
Teed mida kasutavad eestlased,lätlased poolakad jne sadamasse søidux ja tagasi,ei peax juba puht loogiliselt ainult pealinna hooldada olema a kuna valitsus linnalegi ettenähtust AINULT SENTE JAGAB,siis ei hakkagi seda teemat üldse üles vøtma,tühi vaev.
to poliitprostituut
2013-10-05 21:36:49
muki, marss nurka!
vaagija
2013-10-06 22:58:41
"Igatahes on Pärnu maantee jm riiklikud maanteed Tallinna piires linna hooldada.
Helsingis see nii ei ole. Seal on riigivõim koostöös linnavalitsusega teinud kokkuleppe, mis töötab kõigi huvides." Meil on siis 41% riigimaanteid ja 59% kohalikke teid, samas riigimaanteedele eraldatakse kütuseaktsiisist 85-90% ja kohalikele teedele vaid 10-15% (?!). Suurest agarusest ära panna vaid Tallinnale jäävad kannatajaks kõik omavalitsused. Oleme ju uhked sellise Eesti üle!
sass
2013-10-07 17:58:56
Rohkem saab ka lugeda, kuidas toimub teede lammutamine ja miks: http://www.lammutamine.ee
|