Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Reformierakonna juhtpoliitik politsei kahtluse all

arbo  2008-10-24 12:03:48
24.10.2008 11:40

Kaitsepolitsei otsib praegu Pärnu linnavalitsuses läbi linnapea Mart Viisitamme ja abilinnapea Simmo Saare kabinette.
Prokuratuur kinnitas, et linnavalitsuse ruumides toimub läbiotsimine, kuid pikemaid kommentaare ei jaganud, kirjutab Pärnu Postimees.
Ajalehe andmetel toimub läbiotsimine seoses Pärnu spordihalli riigihankega, mille võitis osaühing Steniard.
Steniardi omanikering on sama ehitusfirmaga Oma Ehitaja, mis renoveeris Pärnu linnavalitsuse uut hoonet ja ehitas taastusravikeskuse Estonia sauna- ja spaakeskuse hoone.

pada sõimab katelt ...

Lemme Krimm  2008-10-24 16:27:38
Vabamüürlased on nüüd Viisitamme kallal. Näis, millega see tsirkus lõpeb.

Ants   2008-10-24 19:54:26
Õige Lemme- Krimm , millega see tsirkus Pärnus lõpeb?? Keskerakonda kuuluv linnapea Viisitamm ise viidi politseisse ülekuulamisele . Terve linnavalitsus koos linnapea Viisitammega suli-bande.

ARVAJA  2008-10-24 21:38:09
Ants, Ants kas sa arvasid sama Tallinnas Vladimir Panov'i suhtes, kui nimetatud isikut süüdistati korrpsioonis, Tallinna Vee aksiate ebaseaduslikus omastamises ja kes teab milles veel. Ajakirjandus oli in corpore (lad 'kehas' kõik, täieskoosseisus) kohal. Aga kohtus ei suudetud ühtegi süüdistust tõestada, sama asi võib ju olla ka Herman ja Heete Simmile, Mart Viisitamm'ele, Simmo Saar'ele ja teistele esitatud süüdistustele, mis võivad ju lõpuks osutuda meedia mulliks.

vaagija  2008-10-24 23:30:21
Kas mitte liiga vara siin Ants juba rõõmustab - oleks vähe õiglasem, kui nimetaksid keskerakondlasest linnapea kõrval ka endist linnapead ja Pärnu maavanemat? Juba süüdi, süüdi, süüdi - jätaksime süüdimõistmised siiski kohtuorganitele. Need nõiajahid algavad iga kord, kui valimised lähenevad - Villu Reiljaniga venitavad järgmiste valimisteni välja! Ja pärast mulli lõhkemist isegi ei vabandata.

Ants   2008-10-25 00:22:20
Vaagijale. Just Keskerakond on see kes lärmi tõstis -- vaata artikli pealkirja . Kuigi sulisi ei ole Keskerakonnas mitte vähem kui Reformierakonnas. Nii ,et "Pada sõimab katelt-ühed mustad mõlemad." Ja see ,et Panovi puhul ei suudetud süüd tõestada pole mingi ime. Ka Rakvere Riigi teravilja suurvargust ei suudedutki tõestada. Ainult ,et vili oli kadunud , süüdlast nagu polnudki . See on meie Eesti äraostetavas kohtus tavaline. Küll see Viisitamm ka ennast" välja keerutab".Süüdi jäävad ainult pisisulid.Tuletage või meelde Maapanka-- süüdi jäi ainult üks "tankist" , kõik juhtkond kõnnib praegu vabaduses ringi. Raha aga kadus.

arbo  2008-10-25 07:14:41
huvitav, et kui mingi kohtuotsus on vastuolus rahva õiglustundega, kukutakse kohe kohust müüdavuses süüdistama. minu arvates saab kohus otsustada vastavalt seadustele ning kogutud tõenditele. kui tõendeid ei ole, ei saa kohtunik öelda - mõistan teid süüdi, kuna pööbel nõuab verd!

teema to arbo  2008-10-25 12:50:28
olen sinu seisukohaga vägagi nõus, ainult, et kas see käib ka Galojani kohta????

Ants   2008-10-25 14:32:57
Arbole --- Sinu kommentaarist."Kui kohtuotsus on vastuolus rahva õiglustundega, kukutakse kohe kohust müüdavuses süüdistama, aga kohus saab otsustada ainult kogutud tõenditele tuginetes".Toon näite Järvamaalt Noor alles 18 aastaseks saanud Laiksoo ,kellel puudusid juhiload ja arvatavasti oli ka purjus,sõitis isa autoga surnuks 3 inimest. Isa aga Järvamaal tuntud ärimees ,kellel raha küllalt. Poiss käitus ka kohtus küllalt ülbelt teades oma karistamatuses. Ja kohtunik mõistis ---- tingimisi karistus . Kui mitu laipa veel peab teele jääma ,enne kui selline huligaan kellel rikas papa kinni läheb ??. Poisil oli ka varem politseiga pahandusi kuid isa "raske" rahakott päästis alati. Ja nüüd "arbo" --kas ka siin "puudusid kohtul küllaldased tõendid" ja ei saanud süüdi mõista ?? Ei , kõik Järvamaa inimesed on veendunud -- "kohtunik osteti ära"

arbo to ants  2008-10-25 14:48:45
viimases ekspressis kirjutab janar filippov sellest pika jutu, mille lõpetab nii:
"Tegelikult ei saanuks kohtunik ­Pihlak ka parima tahtmise juures noorhärra Laiksood reaalselt vangi mõista, sest seda ei luba Riigikohus. Meenutame ­siinkohal paari aasta tagust lugu, kus Viljandimaal Ramsil viis poissi peksid jalgadega surnuks neile juhuslikult ette jäänud vindise külamehe. Siis ­otsustasid esimese ja teise astme kohtud noori väga ­rangelt karistada.
Riigikohus arvas aga ­teisiti: "Alaealiste poolt toimepandud kuritegude korral on karistusõiguse jaoks tähtsaim täideviija isik(sus), mitte aga tema poolt toimepandud tegu ja selle raskus. Karistusõiguse ülesanne on ­alaealise puhul just uue kuriteo toimepanemise ärahoidmine, tema sotsiaalne ­järeleaitamine ning integratsioon; karistusõiguse vahendusel toimub nn pedagoogilise defitsiidi tasakaalustamine. Alaealise mõjutamise eesmärgiks on esmajoones seega kasvatamine, aga mitte karistamine."
Sellega muutis riigikohus alaealiste, varem karistamata kurjategijate reaalselt vangi saatmise sisuliselt võimatuks.
Ennustasime aasta tagasi, et sellele lahendile hakkavad tulevikus viitama kõik alaealised tapjad, röövlid ja narkokurjategijad.
Niisiis vanahärra Pihlakut ei tasu liiga palju süüdistada. Õigusejumalanna tegi, mis suutis, lihtsalt tänases Eestis on ta mitte üksnes pime, vaid ka kätetu."

Ants   2008-10-25 18:26:01
Ants to arbo . Nõustun ,et ei ole vaja karistada kui ainult ähvardus aitab noormeest "õigele teele" ,kuid eelkõige peab süüdlane arusaama oma teost, mille tagajärjel hukkus 3 inimest. Ilma lubateta purjuspäi autoga kihutama minna võib lugeda isegi tahtlikuks tapmiseks. Kuid ei taha ka mina nii ränka karistus, kuid see noormees ei ole küll arusaanud et midagi väga halba tegi. Tema suhtumist asjasse näitab juba see ,et sama noormees (Joosep)veel enne kohtuotsuse jõustumist tahtis juba ralli sõitma minna , ja oli väga solvunud koos isaga kui rallikorraldajad teades milline pahameele torm puhkeb , ei lubanud poissi sõitma.Joosep pole suvatsenud isegi kohtuda ja vabandada hukkunute omaksete ees. Ja nähes ,et kui on raha ei juhtu midagi ,küll siis kihutatakse jälle purjuspäi ja mõni saab jälle surma.Tingimisi karistus on ainult siis karistus kui süüdlane oma süüteost aru saab- Laiksoo Joosep aga kohtus ütles "Mina ei mäleta midagi", ja tema arvates vist sellega on kõik öeldud. Kuid raha eest kirjutatakse ka ajalehtedes noormehele kaitsekõnesi.

arbo to ants  2008-10-25 19:31:36
ma ei räägi (artikkel samuti) sellest, kas konkreetsel juhul peaks poiss kinni minema - riigikohtus on loodud pretsedent, kui saad aru, mida see tähendab. edaspidi pääsevad kõik alaealised "tahtmatud" tapjad tingimisi. ilmselt.

ARVAJA  2008-10-25 20:29:02
Minu arvates on see Joosep Laiksoo'le määratud karistus ikka täiega vale. Kui ikka tapad 3 inimest, siis minu arvates tuleks selline inimene vähemalt 15 aastaks, kui tal on samalaadseid "kangelastegusid" politseis juba varem "ette näidata", siis tuleks need korrad korrutada 15 aastaga. Kuigi inimelu ei saa mõõta rahas, ega aastates.

tuhha  2008-10-25 20:40:27
Korruptandid trellide taha! Erakondlikust kuuluvusest ja positsioonist hoolimata!
Vangi, raiped! Kapol on veel palju teha, et õhk puhtamaks saaks. Mõni erakond läbiks lausa puhastustule.

ARVAJA  2008-10-25 22:39:14
Parandus.Minu arvates on see Joosep Laiksoo'le määratud karistus ikka täiega vale. Kui ikka tapad 3 inimest, siis minu arvates tuleks selline inimene vähemalt 15 aastaks kinni panna, aga kui tal on samalaadseid "kangelastegusid" politseis juba varem "ette näidata", siis tuleks need korrad korrutada 15 aastaga. Kuigi inimelu ei saa mõõta rahas, ega aastates.

teema  2008-10-26 07:45:58
see, mis praegu omavalitsustes toimub, on kõige pesuehtsam represseerimine. Kui ma veel eile mõtlesin, et nende kapo pealelendude taga võib tõepoolest mingi korruptiivsuse hõng olla, siis tänaseks on selge, et nii see pole kaugeltki. See on lihtsalt koalitsioonileppe täitmine- lennutada keskerakondlikele omavalitsustele kapo peale, korralada tööl ja kodudes läbiotsimisi, pidada linnajuhid kinni ja seda kõike ajakirjandust kaasates ja tv pildil näidates. Siis näidisrepressioonid või? Ja valitsejad on solvunud, et neid natsideks nimetatakse. Nõnda just natsid tegidki ja meie riiki juhitakse ka täna natslike võtetega. Tahaks sellele koalitsioonileppele küll õiguskantsleri hinnangut, aga valitsusjuhilt ootaks avalikku vabandamist, et ta lasi koalitsioonileppesse natslikud jõuvõtted võtta ja need ka teoks teeb. Mind huvitab, mis toimub selliste represseerijate ajus ometi, kas nad tunnevad end nii saamatutena, et ainus viis end kehtestada on jõuvõtted?

arbo to teema  2008-10-26 08:33:32
ja jah ning seda ka veel ja siis nõnda veel ka, just just!
kas sul läks eile õhtu vähe pikale - mine katsu nüüd välja puhata ...

teema to arbo  2008-10-26 08:37:10
jah, jah, tola olla ei ole mingi auasi ega uhkustamise koht. Aga ega tola ei taipa, et ta seda on.

arbo to teema  2008-10-26 09:10:41
kui sinu eelmist kommentaari lugeda, ei saa sa vist enam tõesti millestki aru.

Meg  2008-10-26 11:31:24
arbo. Loe Teema kirjutis uuesti hoolega läbi ja mõtle, mõtle,mõtle.Äkki taipad?

1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail