Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

70 aastat Teherani salaleppest loovutada Balti riigid

haletseja  2013-12-09 11:39:23
See, mida Ants 2013-12-08 22:56:45 on järjekordselt kokku kribinud, ei üllatagi enam oma rumaluse ja väärinfoga, vaid paneb üksnes imestama: kas tõesti loodab see sõge mees, et teda usutakse...
Lausa hale hakkab sellest pimedusega löödud rahvuskaaslasest, kes samamoodi, kui nõukaaegsed halvade õpsid (leidus selliseidki!) püüab väsimatult teha kaasinimestele ajupesu, panna neid uskuma asju, mida polnud, ja mitte nägema seda, mis oli, on ja jääb.

muigaja  2013-12-09 13:00:28
Faktid kinnitavad, et suurriigid hoolivad peamiselt oma heaolust. Väikeriigid neile korda ei lähe. Kas Roosevelt oli mingi humanist, kes hoolitses väikeriikide eest? Kuidas sai Roosevelt presidendiks? Maffia abil. Sellest on ka põgusalt räägitud. Mafioosod just elatuvadki teiste terroriseerimisest. Oli ju USA ahne vallutaja, kes vallutas endale terve Vaikse ookeani saarestikud. Aga jaapanlased tahtsid ka ja lõid jänkid sealt välja. Jänkide põhimure oli tagasi saada võim Vaikse ookeani üle.Staliniga tegi Roosevelt kokkuleppe sellepärast, et Hitler üritas ka USA-d oma käpa alla saada. Tegutsesid ju natsid ja USA-s. Stalin oli Rooseveldile vajalik Hitleri vastu. Ning vastutasuks oli Roosevelt nõus Stalini ahnusega Baltimaade suhtes. Räige vale on see, et USA pole tunnustanud Baltimaade annekteerimist. Aga nüüd tegutseb USA Afganistanis ja Eesti riik kiidab seda okupatsiooni, mis on samasugune kui Stalin vägivaldselt okupeeris Balti riigid.Eestlased on samasugused okupandid või nende käsilased.

vaagija  2013-12-09 13:09:11
Tänud Tõnis Siimule, et nii põhjalikult on meie ajalooliselt traagilise tõe siin päevavalgele toonud. Ja kokkuvõttes võta nii või võta naa, ikka taandub kõik sellest suurest tapatalgust vaid ühele kurvale tõele, mida ka varem väitnud olen - meie väike rahvas, eestlane, oli vaid nendele koljatitele - Hitler ühelt poolt ja Stalin-Churchill-Roosevelt teisalt - vaid kahurilihaks ja peenrahaks-vahetuskaubaks, mille nimel meid vaid ära kasutati. Ei enamat.

Poliitproff  2013-12-09 13:45:33
Nii on a Antsu sugustele pole møtet midagi selgitada,tema arvates on moslemid jne "alamrass" ja neil pole omal maal mingeid øigusi....

Maragratt  2013-12-10 04:57:08
Lp haletseja.Paistab,et teiesugune ei tea midagi mida meiesugused,nagu see on Ants ja mina.Ma olen lugenud ja lugenud,kuidas teiesugused ründavad Antsu.Vähemalt muigaja ja vaagija on viisakad aga mees kes kutsub ennast hollandlasest teeb Kesknädalale ja lugejaile ainuld mõrudad meelt.Kuidas laseb üks toimetaja niisugust ropa suu meest kirjutama selle lehele.?Selle mehe suu ei tõsta Kesknädala lugejaid.!!!!!

to Maragratt  2013-12-10 10:54:40
Aga mis parata, kui üks roppsuu räägib tõde, tõelist tõde, mitte mingit värisevat udusülti, mis muutub tuulesuuna muutudes?!

Maragratt  2013-12-10 13:05:27
to to Maragratt.Kui roppsuu räägib "Tõde" siis ma lõpetan lugemist Kesknädalaga ja ütlen Adjoos

Poliitproff  2013-12-10 13:09:25
Küsix siis ka "paljunäinud"kratilt sama,mis Antsult,KAS MOSLEMID JT POLEGI INIMESED JA NEIL POLE OMA MAALE KA MINGEID ØIGUSI....??Jänkid panevad pukki oma nukuvalitsused ja ütlevad kuidas keegi omal maal elama peab...

Poliitproff  2013-12-10 15:39:46
Nagu näha on Ants ja Kratt "paras paar",kummagil pole øigustust Iraagi,Afgaani okupeerimise osas eestlaste kuritegelikul kaasabil.....,a tunnistada ei taha,et seal elavad ka inimesed,kes vøitlevad oma kodumaa eest....niipalju siis nende 2 vanamehe nägemustest-arvamustest.....ise juba vanad a endiselt persevestid....

tõnu  2013-12-10 15:53:34
julgen ka sõna sekka öelda, ants räägib lõpmatuseni eesti meestest sinimägedes. ma tõesti ei tea, kas uluots tegi enne üleskutse või sakslased kuulutasid oma mobilisatsiooni enne välja, aga fakt oli see , et ega sa kõrvale ei saanud jääda, hirm oli see mis pani mehed saksa püssi alla minema, samuti nagu 41.a. venelaste moppi, karistused olid ju teada- seina äärde. ettevõtlikumad kablasid soome, kui oli raha või kulda rannamehele anda, nii et ka need ei läinud soome eest võitlema, kuidas nad soome rindele siiski pidid minema, olen ehk kuulnud, aga momendil ei mäleta. saksa sõjaväkke mindi vabatahtlikult küll, aga see oli varem, need mehed olid kurikuulsate politseipataljonide selgroog, nende teod ja saatus on teine lugu. ants, sa oled minust vanem, ära seda mart laari usu, kindlasti oled rääkinud nende sündmuste vahetute osavõtjatega, kahjuks on neid mehi väga vähe järgi. isa on mul 10 aastat surnud, mõtlen ikka, et liiga vähe sai uuritud ta käest, kindralstaabis ta polnud kummagil poolel, aga asjadest oli tal arusaamine ja väga hästi mäletas kõike. muide kaitseliitu ta ei seedinud, just seda uut, et mis kasu neist, 40.a. suvel seisid kahelpool maanteed, et rahvast teest eemale hoida, kui punaväed tallinna poole marssisid. aga selles olen antsuga küll nõus . et see juunirevolutsioon oli ju puhas venelaste export, ja väga räpakalt ja robustselt läbi viidud, ja vaielge palju jaksate, see oli ikkagi okupatsioon, või annekteerimine jne. ,sisu on ikkagi see , et venelane lõpetas eesti riigi existentsi

Ants  2013-12-10 16:56:26
Kindlalt olen Sinust Tõnu vanem mees ja mäletan teist ilmasõda . Mäletan isegi seda pühapäeva hommikut 1941 kui algas sõda . Meie pere elas Nõmmel mitmekorruselises majas üürnikena ja mäletan esikus rahva hurraa karjumist . Jooksin ka väliskoridori ja naabripoiss minuvanune teatas rõõmsalt -- "Sõda on alanud Saksamaa ja Venemaa vahel -küll nüüd need tiblad siit Eestist väljapekstakse . Vene mobilisatsiooniga läksid peamiselt linnamehed, maalt vähem sest mets oli ligidal ja mindi metsavennaks . Ja mäletan ka kuidas eestlased esialgu saksa sõdureid lilledega ja suure rõõmuga vastuvõtsid . Siis uskusid kõik ,et nüüd taastatakse Eesti Wabariik nii kui oli varem . Kuid seda ei juhtunud ja algas saksa okupatsioon muidugi kordades leebem vene okupatsioonist . Vabatahtlikult läksid saksa sõjaväkke need kes tahtsid kättemaksta küüditatud ja tapetud omaksete ja põletatud kodude eest . Kuid põhiliselt mindi siiski Eesti Rahvuskomitee kutsel Eestit kaitsma . Muidugi oli karistus mobilisatsiooni käsu täitmata jätmisel suur kuid meestel oli ka alternatiiv --minna metsa, seda tegid aga üksikud ainult . Kaitsetahe oli olemas --kaitsta oma kodusi Punaarmee tagasituleku vastu. Ja see eestlaste massiline põgenemine läände septembris 1944 . läks kusagil 70.000 põgeniku peamiselt naised lapsed, sest mehed olid rindel . Oleks veel palju rohkem läinud kui oleks ainult veel laevu ja paate jätkunud . See ,et need kõik olla sakslaste käsilased ajab ainult naerma . Sellist juttu võib rääkida debiilik ,ei naised lapsed olid sakslaste käsilased kes läände põgenesid . Mina austan neid tublisi eesti mehi kes suutsid tihti oma elu hinnaga üheksa kuud hoida rinnet "Sinimägedes" hoolimata ,et Stalini käsul rünnati pidevalt kuid rinne jäi püsima . Müts maha nende meeste ees .

T.Siim  2013-12-10 17:31:38
Saksa okupatsioonivõimud kuulutasid välja mobilisatsiooni (neid oli ka varem). 1944 aasta mobilisatsioon õnnestus just tänu Jüri Uluotsa ja rahvuslaste agitatsioonile. Eesti mehed võitlesid Narva rindel veelgi suurema ennastsalgavuse ja kangelaslikkusega kui seda tehti 1. Vabadussõjas 1918-20. Esimese Vabadussõja vaimu jätkus ka teise Vabadussõtta!

Poliitproff  2013-12-10 18:06:11
Müts maha iraaklase,afgaanide ees,kes jänkisi,inglasi,eestlasi jt on suutnud tappa oma maa vabastamise nimel.....

Ants  2013-12-10 18:41:35
Poliitproffile --Müts maha iraaklase,afgaanide ees , kes jänkisi,inglasi , eestlasi ,HOLLANDLASI ,sakslasi ,prantslasi ja teisi kogu maailma rahvaid keda ÜRO on saatnud sinna rahuvalvama on suutnud tappa oma maa "vabastamise" nimel......

Maragratt  2013-12-10 20:17:38
Poliitproff.Nüüd ma olen kindle,et sa oled Eestisse saadetud tiblade poolt,või sa kukkusid sünnil peapeale,et sa niisugust rämpsu kirjudat.Miks sa ei kirjuta,mida venelased tegid teistes riikides,kui need rigid olid tiblade orjad?

Poliitproff  2013-12-10 21:02:35
Pole vaja minna "kogu maailma rahvastel" suveräänsetesse riikidesse "rahu valvama" a veel enne seda "rahu valvamist"seal søda organiseerida.....a sitapead kes ikka teistele koju ronivad oma reegleid tegema,tulebki maha lüüa,nad on ju relvastatud ja ohtlikud kurjategijad....,kuidas teile Ants ja Kratt meeldib,kui teil øuepeal hambuni relvastatud sitapead ringi jalutavad......

Ants  2013-12-10 21:53:50
Poliitproffile -- Kui minu õuepeal hambuni relvastatud sitapead ringi jalutavad --kui ainult jalutavad jalutagu peale, kui aga tuppa tahavad tungida siis on mul relvad olemas ,sest olen reservohvitser ja Kaitseliidu liige . Las sitapead proovivad tuppa rünnata see neil valutult korda ei lähe .

Poliitproff  2013-12-10 22:55:10
Väga øige Ants ja täpselt nii käituvad ka iraaklased,afgaanid röövlitega omal maal..,ja øigesti teevad.....a mix sulle venelased øue peal ei meeldinud ega nad sulle ju tuppa ei trüginud....

Maragratt  2013-12-11 01:13:33
Tiblad ronisid minu sünnimaale ja nad olid hambuni relvastatud 1939-41.Minusugusele maragrattile see ei meeldinud.Miks nad mõrvasid kõik riigi tegelased ja lõid inimestel hirmuga suu kinni,Sinusugusel nnPoliitproff pole aimugi mis juhtus Eestis!Ja sa ikka plärad vana komude möla-loe õiged ajalugu ja siis hakka kirjutama Kesknädalale!Kuid paistab,et Kesknädalal on vaja kirjutajaid nagu oled sina!

Poliitproff  2013-12-11 01:22:19
Kratt,sa møtled ka kui midagi loed we.....seda ma ju küsingi,et mix te teistele koju ronite,kui teile endile ei meeldi,et venelane teile koju ronis....,kas oli su lolli pea jaox raske küsimus we....,eestlased nt Iraagis on ju søjakurjategijad.....

Eelmine | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Järgmine

Nimi 
E-mail