Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Rahvas arvab: parim president on Arnold Rüütel!

to to Noor inimene  2009-01-14 23:51:19
"Kas on garantiid, et need kärnakeerajad praegu ei püüa parteilist karjääri teha nüüdsetes erakondades" . Ansip juba tegi.

tuhha  2009-01-15 10:09:49
Ühiskondlik arvamus on manipuleeritav ja küsitluste "õige" vastuse saab alati küsitluse sisse nö programmeerida.
Heaks näiteks on kasvõi Kesknädala praegune gallup: ei ole võimalustki öelda, et ma ei taha Kesknädalat tellida, ma ei ole seda kunagi tellinud ega hakkagi kunagi tellima.
Eestlaste president on Meri. Selles ei ole kahtlustki, küsitlege lasnamäelasi palju tahate, teie oma mure. Ja parim peaminister on olnud Kallas ja tema järel Laar. Küsitlege keskerakondlasti ja te saate hoopis teise vastuse.

ambuja  2009-01-15 10:27:12
Megile.Ma näen, et te olete tundlik selliste vaimuhaigete anonüümsete kommenteerijate suhtes nagu saatan, tuhha jne. Oma aadressi nad ei julge panna, et neid ära ei saaks tunda.Näha on, et nad on kinnimakstud palgalised mudaloopijad. Kõige parem viis neist lahti saada on neist mitte välja teha. Sest nad on rõõmsad, et oma debiilsete väljenditega on pälvinud tähelepanu. Halb, et selle portaali valdaja ei puhasta internetti sellistest mudaloopijatest nagu mujal tehakse. Aga kui need mudaloopijad näevad, et nende töö on asjatu, siis nad jäävad varsti vait.

SP  2009-01-15 10:39:24
Suur teadlane unustab ära ühe fakti,et Sm.A.Rüütel olles ENSV-s kõrgel kohal oli automaatselt ka üks kohaliku KGB juhtfiguuridest,mitte mingi labane koputaja.

V. Putin  2009-01-15 11:07:00
L. Meri rikkus räigelt süümevannet ja ta ei oleks kunagi tohtinud olla EV president

osutaja  2009-01-15 12:05:29
to tuhha;
//praegune gallup: ei ole võimalustki öelda, et ma ei taha Kesknädalat tellida, ma ei ole seda kunagi tellinud ega hakkagi kunagi tellima//
Sina kuulud kategooriasse: ’Ei, loen seda internetist’. Nii lihtne sul ju vastata ongi !
Mina, näiteks, ei loe Reformi ja IRLi lehti. Ja mul pole ka mingit tõmmet seda nende lehtede portaalidesse teatama minna!
Mis sind siia tõmbab?!

osutaja  2009-01-15 12:11:33
to SP 10:39:24
//Sm.A.Rüütel olles ENSV-s kõrgel kohal oli automaatselt ka üks kohaliku KGB juhtfiguuridest//
Aa ! Siis sellepärast tegigi välisminister L.Meri riigipea A.Rüütlile mitmesuguseid takistusi USAsse visiidile sõitmiseks ! A.Rüütel oleks võinud ju seal kellelegi (kellele ütlemist L.Meri kartis) öelda, kes on kes ! Näiteks 1990.a. sügisel kuulutas L.Meri ühel koosolekul, et Arnold Rüütel on CIA (Ameerika Keskluure Agentuuri) agent. A.Rüütel valmistus siis sõiduks USAsse ja ilmselt tahtis L.Meri, et N.Liidu „organitel“ tekikski kahlustus ja nad ei laseks A.Rüütlit üle riigipiiri. Tookord vist õnnestuski A:Rüütli visiidi edasilükkamine ja L.Meri läks tema asemel. Hiljem käis A.Rüütel USAs palju kordi. Aga väliseestlased on rääkinud, et siis, kui L.Meri oli ÜN esimehe A.Rüütliga USAs kaasas, üritas L.Meri seal ’esimest viiulit’ mängida ja A.Rüütlii suhtlemise järele valvata.

Tõnis Viilol  2009-01-15 12:59:28
Mäletate kui Rüütel loobiti sõnnikuga üle. Pidevalt tehakse seda ka Savisaarega ja teiste keskerakonna liikmetega. Rüütel oli parim olnud presidentidest. Savisaar on pühendanud ennast rahvast teenima ja tahab rahvale head. Mäletate kuidas puhuti üles Meri. Selgus, et KGB teenistuses. Mäletate kuidas puhuti suureks Ilves nagu haritud, heade maneeridega jänki. Meil ei olevat ühtegi teist sama tasemega. Käitumise poolest ma kunagi nii kombelõtva inimest ei olnud näinud niisugusel ametikohal. Meie karjakud oleksid ka kikid sirgeks kohendanud ja tõelise daami ligiduses käed taskust eemal hoidnud. Meri ajakirjanuse andmetel ajas kokku üle miljardi. Ilves on lasknud ajakirjanduse andmeil oma võlad üle kolme miljoni rahval kinni maksta ja tema teisi lõputuid laristamisi teavad ju kõik. Tahetakse tema mainet tõsta. See enam ei õnnestu. Tegelikult ta on kõige ebapopulaarsem president euroopas.

Meg  2009-01-15 13:26:06
to ambuja;
Eks ma olen püüdnud neid vältida ja katsun ka edspidi. No vahel ajavad sellist lollus, et lihtsalt viskab üle. Edaspidi püüan,vähemalt üritan.

To Tõnis Viilol, Teil on täiesti õigus. Rüütel oli PARIM, Ilves -tühikargaja.

jumal to saatan  2009-01-15 14:51:11
Teenisin 33 aatat tagasi Nõukogude armees OPORNO POKASATELNÕI --s.o.jalaväe eliitvaeosa POLK, Kui sõduri igapäevaelus tekkis kriisisituatsioone, siis kui seljad koos oli mul venelasega oli mul kindel tunne, et väljun situatsioonist võitjana või vähemalt minimaalsete kaotustega. Venelased olid ainukesed 37 (kolmekumne seitmest) eri rahvusest kellele sai alati kindel olla(isegi mitte oma rahvuskaaslastele, rääkimata tsurkadest)Polgu iskkoosseisust tsurkasid (Kaukaasia ja Aasia rahvad)70 % , ukrainlasi, leedukaid ligi 20%, venelasi alla10% Näiteks eestlasi ja juute oli kokku vähem kui sakslasi.
" Lihtsalt soovitus! Mine poest läbi ja osta endale näiteks aju, kui müüakse! Venelasega (naaber) ei ole võimalik häid suhteid hoida, tõestus Ukraina näitel muide olemas, Gruusiast/Georgiast rääkimata. Nii, et elulised kogemused lükkavad umber tsitaadis esitatud väite, et venelasega ei saa häid suhteid
hoida, siis otse vastupidi, kriisisituatsioonis saabki ainult loota venelasele.


am to jumal  2009-01-15 15:34:59
Ma olen suga paljuski nõus, kuid vene riik (impeerium) ja selle suhted naabritega on hoopis teine asi kui suhted vene inimesega.

osutaja  2009-01-15 15:55:18
to am to jumal;
Tänapäeva Vene riigi (impeeriumi) president ja Riigiduuma on valitud vabadel valimistel Venemaa inimeste poolt.

to O/B  2009-01-15 16:05:39
Miks rikuti EV Põhiseadust Meri valimisel presidendiks? Ükskõik kuidas me ka ei arvuta, Meri pidanuks saama 64 poolthäält. Seega üks hääl jäi puudu. (Kui tahate teisiti arvutada, siis puudu jäi 0,666... häält, mis olid ju vastuhääled. 0,333... ei saa kuidagi ümmardada üheks). Sõnaga pettus? Või ma eksin?

Otsustajale  2009-01-15 17:14:58
Millal on Venemaal tõesti vabad valimised olnud ja millal on vene rahvas loobunud imperjalislikest püüdeist. Need elavad ikkagi vene rahvas edasi, hoolimata sellest, et needsamad püüded on venelase elu selliseks teinud kui ta on.

Ervin R.  2009-01-15 17:16:44
Vene massi arvamine ei loe Kremlis midagi.

arbo to osutaja  2009-01-15 17:46:23
"Tänapäeva Vene riigi (impeeriumi) president ja Riigiduuma on valitud VABADEL valimistel Venemaa inimeste poolt." - no sellist idiootsust poleks isegi sinu poolt oodanud.
maailma ühes mainekamas demokraatiapingereas, Freedom in the World on näiteks venemaa poliitiliste õiguste eest saanud 6 palli (1-täiesti vaba, 7-kõige vähem vaba) ...

K-kohuke  2009-01-15 18:41:53
Ma ei imesta üldse, et lepsid ja co nii arvavad ning Meg-osutaja pundike kaasa kiidab. Vanad ja noored venemeelsed peavad ikka oma ideaaliks Putini-Venemaad. Gorbat ja Jeltsinit nad eriti ei taha meenutada, üks lõhkus nende ideaalriigi ja teine ei kippunud meid ahistama ega omanud KGB minevikku.

Saatan  2009-01-15 19:39:36
jumal to saatan 2009-01-15 14:51:11
Teenisin 33 aatat tagasi Nõukogude armees OPORNO POKASATELNÕI --s.o.jalaväe eliitvaeosa POLK, Kui sõduri igapäevaelus tekkis kriisisituatsioone, siis kui seljad koos oli mul venelasega oli mul kindel tunne, et väljun situatsioonist võitjana või vähemalt minimaalsete kaotustega. Venelased olid ainukesed 37 (kolmekumne seitmest) eri rahvusest kellele sai alati kindel olla(isegi mitte oma rahvuskaaslastele, rääkimata tsurkadest)Polgu iskkoosseisust tsurkasid (Kaukaasia ja Aasia rahvad)70 % , ukrainlasi, leedukaid ligi 20%, venelasi alla10% Näiteks eestlasi ja juute oli kokku vähem kui sakslasi.
" Lihtsalt soovitus! Mine poest läbi ja osta endale näiteks aju, kui müüakse! Venelasega (naaber) ei ole võimalik häid suhteid hoida, tõestus Ukraina näitel muide olemas, Gruusiast/Georgiast rääkimata. Nii, et elulised kogemused lükkavad umber tsitaadis esitatud väite, et venelasega ei saa häid suhteid
hoida, siis otse vastupidi, kriisisituatsioonis saabki ainult loota venelasele.




Nii naljakas mittelugupeetav, ma nigu kah teenisin ja veits hullemas kohas. Pean mainima, et parim sõber oli Peterburi venelane ja Lääne Ukrainlane. Aga jutt oli Venelasest riigi mõistest elik Suurvene Imperialismist. Kaks iseasja nagu! Aju ost Sind ilmselt enam ei aita?

Noor inimene  2009-01-15 19:54:51
Lugedes ambuja kommentaari ongi kinnitus arvamusele presidentide kohta.
Rüütli ajal pandi kõigil teisitiarvajatel suud kinni ja puhastati meedia "natsionalistlikust rämpsust".
Loomulikult ambuja jaoks on selline "president" olnud suurepäraseks juhiks.
"Vaimuhaiged, debiilsed" olid ka nõukogude ajal kõik punaokupatsiooni vastased. Osa pandi isegi hullarisse, kes 25+5 pääses.


vaagija  2009-01-15 21:54:07
to arbo - näen Vene impeeriumi ajalugu veidi teises valguses: Stalini totalitarismist väljumisel oli esimene sammukene Hruštšovi sula, järgmist sammu demokraatia suunas tuli kaua oodata - see oli Gorbatšovi NLiidu perestroika, edasi Jeltsini Venemaa. Ka Putin ja Medvedjev on vaatamata tagasilöökidele kokkuvõttes siiski edasiliikumine, kas see meile meeldib või mitte. Jah, demokraatiani on Venemaal veel pikk tee, aga et seal üldse midagi positiivset ei ole juhtunud, on küll liialdus.
Kas teises suurriigis USAs on demokraatiaga kõik korras? Mäletan, kuidas tasavägistel presidendivalimistel USAs AlGore kahtlustas võltsimisi ja andis asja kohtusse.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Järgmine

Nimi 
E-mail