Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Indrek Tarandi kandideerimisest võidavad kõik

Lubja Pia  2011-06-22 12:41:04
See on hea , et Venemaalt karrupstsiooni imporditakse. Tallinnna asjal on juba Moskva mekk man.

JB  2011-06-22 13:19:49
Kui Edgar nii kangesti numbreid armastab, siis toome talle mõned numbrid. Rahva lemmik Tarand sai 2009. a europarlamendi valimistel üle 100 000 inimese toetuse, mis moodustas 25% valimastel osalenud häälte arvust. Ilves sai 2004. aastal kõigest 76 000 häält, mis moodustas aga 33% valimas käinute arvust. Ja erinevalt Tarandi häältest ei olnud Ilvese häälet puhul tegu protesti, vaid toetushäältega. Kes on siis suurem rahva lemmik?

Tarand vastandas end parteidele, ei pidanud mitte midagi muud tegema ja korjas lihtsalt oma hääled kokku. Kellele vastandab end Tarand täna? Parteidele, riigikogule või Ilvesele? Mille eest ta seisab? Kas ainult selle eest, et presidendi valimistel tekiks debatt? Või hoopis selle eest, et presidendi valimised läheks kodanike poot valitud riigikogu käest ka mittekodanike esindavate valijameeste kätte? Millised on Tarandi garantiid, et valimiste valijameestele mineku korral esitab keskerakond kandidaadiks just tema? Millised on tema garantiid, et ta ei ole keskerakonna peuibutuspart, keda kasutatakse valimiste riigikogust ehk kodanike käest välja saamiseks? Keskerakondlase ausõna?;) Lubage naerda...

Virgo Kruve  2011-06-22 13:41:27
To: nagu ikka 2011-06-22 08:14:50
Riigieelarve ei ole tasakaalus!
Riigieelarve seadus
RIIGIEELARVE TULUD KOKKU 5 609 205 346 € ja RIIGIEELARVE KULUD KOKKU 5 915 452 649. Järeldus, Tulusid on 306 247 303€ vähem kui kulusid. See tähendab, et 306 miljonit on puudu või 4,78 miljardit krooni. See on umbes samas suurusjärgus kui Tallinna linna eelarve. Link 2011. aasta riigieelarve seadusele https://www.riigiteataja.ee/akt/128122010006

Ilves  2011-06-22 14:38:55
saab presidendiks ainult e-valimistega.

Jaanus  2011-06-22 15:09:59
Ei ole Ilvesel vaja mingeid E-hääletust vaid küll näete presidendi valib ära riigikogu . Ei ole rahvasaadikud nii lollid ,et Keskerakonna "peibutusparti " tõsiselt võtaks . Kahju ainult Tarandist kes ennast "määris" Keskerakonna jutte uskudes.

eestlane  2011-06-22 15:28:18
Indrek Tarandi kandideerimisest vöidame KÖIK! Miks arvatakse ,et Tarand on poisike,kes siis Ilves on, oskab vaadata ainult oma naise uisutamist, kalli fotoaparaadi kasutamist.Mis kogemusi on Ilves ules näidanud oma presidendiks olemise ajal? Jah, Tarand ei ole töesti teinud sellist nime nagu edaspidi presidendiks purgiv Siim Kallas. Tema tegi nime oma 10 miljoni dollari kadumisega,kas sellise nimega inimest tahategi presidendiks?Ei ole see Tarand midagi poisike. Kui uks väljasttulnud Ilves oskab lossis istuda siis oskab seda paremini teha pöliseestlane,täidab oma lubadusi, mitte ei söö neid lubadusi.Ilves täidab ainult reformikate lubadusi, mis puududavad väga valusasti meid eestlasi. Rasmus Vool- miks arvate, et muu rahvusest kodanikud ei ole rahul Tarandiga? Seda oskab iga kodanik ise utelda,mitte aga oletada,et vaadake muu rahvus ei ole nöus. Oleme kull, ikkagi paremini kui Ilvesega.Meil ei ole sellist presidenti vaja ,kes on tuttav muu maailmale, meil on vaja presidenti kes on huvitatud oma Eestimaal elavatest eestlastest ja muu rahvusest kodanikega.Tarand ei ole esinduslik, kas Ilves oma kikkilipsuga on esinduslik? Muidugi, selle völts e-hääletusega sai Ansip tagasi ministriks.Tehke e- hääletus, siis saate jällegi völtsida ja Ilves pääseb presidendiks!

jah  2011-06-22 15:40:21
Ilvese seljatagune rämps on ähmis, lausa paanikas ja rämpsule omaselt ei suuda oma hüsteeriat kuidagi talitseda. Ja ikka astutakse sama reha otsa, sõimatakse valimatute sõnadega kõike ja kõiki, kes ei meeldi. Ja tulemus on vastupidine, inimeste toetus sõimatavatele aina kasvab.

eestlane  2011-06-22 15:52:38
Kulla eestlased! Vötke kätte ja lugege Postimehe uudiseid.NN.President Ilvesel on ule 250000 eurot laenu s.o.Eesti kroonides pea ule nelja (4) miljoni ja selline inimene julgeb veel tahta meie Eesti presidendiks!? Mis kortereid ostetatkse Eesti rahadega Saksamaal ja välja uuritakse.Pole siis ime kui oleme vaesed, eks peaks andma köikidele sellistele kusimustele vastuse rahandusminister ja peaminister.TULE TAEVAS APPI KUHU ME SELLISE PEAMINISTRI JA PRESIDENDIGA oleme jöudnud.Kuipalju on laene kogu 101-riigikogulasel ja kus maailma otsas asuvad nende uued elamud?

eestlasele  2011-06-22 16:05:30
Minu teada riigikogulased hääletavad presidenti tavapärasel viisil, mitte ei ole mingit e-hääletamist.
Mis puutub siia lossis istumine? Lossis istuda oskame me arvatavasti kõik.
Räägid mingitest lubadustest. Presidendi õigused ja kohustused on põhiseaduses kenasti kirjas ja tegelikult ei ole presidendil väga suuri õigusi Eesti Vabariigis, et midagi kardinaalset muuta või ette võtta. Presidendiinstitutsioonil on rohkem esindusfunktsioon. lisaks osalus seadusloomes. Milliseid lubadusi saab sel puhul anda? Need lubadused (kui neid ikka saab lubadusteks nimetada) mis Ilves on andnud, on ta ka täitnud.
Ja jätke kord juba see ilkumine presidendiproua kallal. Ta on tark naine ja süda on tal õige koha peal. Ei topi tema ennast ise uskile meediasse. Meedia on see, kes ta üles otsib ja loo saab siis, kui ta on nõus ja saab ka siis, kui ta ei ole nõus. Vahet ju eu ole. Aga ette heita ei ole Evelin Ilvesele mitte kui midagi.

vaagija  2011-06-22 16:25:12
Küsin siis omakorda Rasmus Voolult: kas Jüri Adams ei rääkinud tõtt?
Kas Rasmus Voolu & CO eesmärk ei ole Keskerakond päriselt areenilt kõrvaldada?
Kas kahe kandidaadiga presidendivalimised on halvemad, kui ühega?
Kas president Ilves ei tervitanud Tarandi kandideerimist?
"Eelmisel korral, kui Keskerakond toetas Arnold Rüütlit, oli poliitbroilerite üks temavastane argument, et Rüütel on liiga vana. Kuigi Rüütli tervis on heas korras tänaseni..." Kas see ei ole nii?
"Sest nii nagu meie kõik oleme rõõmsad Eesti vabanemise üle kommunismist 20 aastat tagasi, ei lepi vähemalt Keskerakond ka 70 aasta taguse natsiretoorikaga. Mäletame Balti ketti, kus sirp ja vasar ning haakrist olid üheskoos vihatuimad märgid. Meie eitav suhtumine totalitaarsetesse režiimidesse ja nende retoorikasse pole muutunud." Kas see ei ole nii?
"Tarand peab Eesti põletavaimaks probleemiks, nagu meiegi, tööealiste inimeste massilist väljarännet." Kas on vastuväiteid?
"See oleks tõesti uus algus Eesti poliitikas. Loodetavasti pööraks Eestis sündinud ja kasvanud riigipea riigi taas näoga oma rahva poole. Uus riigipea võiks ületada liiga laiaks kärisenud lõhe erakondade ja rahva vahel.
Ja ma tõesti loodan, et just valimiskogust hakkab lahenema ka vastasseis omavalitsuste ja valitsuse vahel. Riigikogus presidenti tehes poleks selleks lootustki." Jne.


vaagija  2011-06-22 16:26:09
Seletan heameelega austatud Indrek Räätsale, et ei ole mõtet neid parandamatuid eluheidikuid ilmaaegu provotseerida, vastasel korral võid ka eestlastest odekolonnijoojatelt samuti sõimata saada.


Õige, Ilvesele ei  2011-06-22 17:33:21
Tema tausta tuvastamiseks võiks keskerakonna saadikute grupp hagi kohtusse anda. Kui Ameerikas president kohtusse kaevatakse, siis miks ei või seda Eestis.
Teiseks Ilvesega seoses asjaolud:
*Põhiseaduse § 79 lg 3 järgi saab presidendiks olla sünnijärgne eesti kodanik, vähemalt 40 aastat vana, kes on tugevalt seotud Eestiga KodS §5 lg 1 mõttes.*
11.04.2006.a. Eesti Ekspressis “CIA jälg Ilvesel küljes” selgub, et Toomas Hendrik Ilves oli seotud Ameerika Luurekeskagentuuriga (CIA) ligi 10 aastat. Ta on sündinud välismaal. Huvitav missugune tugev side sel mehel on Eestiga?

1990- te algul ilmus Ilves Eestisse ja edasi tema tegevusest on teada
http://www.kodueest.ee/ jt. meedia väljaannete andmetel ärastas Ilves Toompeal korteri tööandja eluruumide arvelt.
-Tegemist oli Tallinna korteriskandaalide ajaloos pretsedenditu juhtumiga. Ilves – vaatamata sellele, et seadus seda ei lubanud – , otsustas ta 5. septembril 1996 selle Toompeale tekitatud eraomandi siiski ära müüa. Üllatavalt esindas Ilvest selles tehingus notariaalse volikirja alusel Eerik-Niiles Kross, millest Ilvese müügitulu olnuvat võrreldes kuludega üheksakordne.
Loomulikult ei makstud nende tehingute pealt riigile ka tulumaksu.
-Saanud sedasi justkui ENSV-s töötatud aastate eest, nagu sajad tuhanded ontlikud eestimaalased, Tallinnas küll erastatud korteri, kolis toonane välisminister Toomas-Hendrik Ilves mõne aja pärast hoopis talle üüritud Välisministeeriumi residentsi. Ilvese sõnul olevat residentsivajadusest rääkinud kadunud president Lennart Meri tookordse peaministri Tiit Vähiga, ent kui 20 000 krooni suuruse üüriga residentsi kasutamist uurima hakati, tuli välja, et minister vajas kallist elamispinda proosalisel põhjusel: tal oli vaja kuhugi elama panna oma mittevajalikuks muutunud abikaasa Merry Bullock koos kahe pojaga. Minister oli hakanud kokku elama tänase vabariigi esileedi Eveliniga, kelle käe läbi hiljem haihtusid maksumaksja miljonid (welcome to Estonia).
Kusjuures seda 20 000-kroonist kuuüüri residentsi eest ei suvatsenud Ilves maksta enne, kui maksmata üüriarved poliitringkondadest meediasse jõudsid. Maailma mailt kodumaile pesa teinud Ilves arvas, et küll pärismaalased oma taskust ka tema pere tühised lisakulutused ära maksavad.
-Kõik mäletavad kuidas Ilves vägisi tahtis Eesti elektrijaamu USA-s pankrotistunud firmale maha müüa.
*Nüüd esineb Ilves televiisoris, peab ennast vaata et moraali ja eetika etaloniks??? Kuhu me oleme jõudnud, see on mitu korda hullem kui nõuka ajal Ansipi kontor seda tegi.

Loe ja imesta  2011-06-22 17:59:47
_jah 2011-06-22 15:40:21
Ilvese seljatagune rämps on ähmis, lausa paanikas ja rämpsule omaselt ei suuda oma hüsteeriat kuidagi talitseda._

Oi, kuidas mulle meeldib see kommentaar.....kui ilmekalt näitab keskerakondlaste suhtumist teistesse inimestesse, kõik peale keskerakondlaste on rämps.

Kuule, "jah 15;40", mis siis teed selle rämpsuga kui võimule saad?

eestlasele  2011-06-22 18:07:05
Kui presidendil ei ole mingisuguseid öigusi,milleks siis meile sellise tiitliga inimest uldse on vaja, hoiame raha kokku, enne lahkumist aga tasugu oma ilmatuma suur laenuvölg ja muud Ärma taluga seotud kulutused.Kas president on siis mingisugune huppiknukk?Eestlane on selle kohapealt kull rumal,eriti pensionärid,kellele Ansip lubab iga valimise eel pensione tösta,ning rumalad astuvadki uuesti reha peale. Kui halvustavalt oskab uks peaminister eestlaste kohta öelda.Soovitan Ansipil muretseda urnid kuhu saaks panna pensionäride tuhk,sest kusige ja teile vastab riigikogulane,milliseid väljendusi ta vanade kohta on öelnud. Tahaks aga teada ,kelle töö ja vaevaga ehitatud hooned on ehitatud, mida nad ärastasid-erastasid? Parem Tarand kui Reformikate pugeja.

Gazza  2011-06-22 18:09:57
Tunnistan, et minu arvateski on Ilves t...pea aga tal on vähemalt üks hea omadus: kesikutega ta tegemist ei tee.

oh ei  2011-06-22 18:18:57
KÕIK EI OLE rämps. Suur enamus ei ole rämps. Rämps on see kommude kontingent, kes Ilvese taha koondudes ülejäänutele avalikult verbaalset solki valab. Sina kaasa arvatud, sest sind on verbaalse sogi valamise ametisse palgatud.

Jaanus  2011-06-22 18:35:18
Lausa vastik on kuulda kesikute poolt lugupeetud Eesti presidendi Ilvese solvamist . Ei ole praegu Ilvesest paremat presidenti ja loodan väga ,et Riigikogu saadikud tema presidendiks uuesti valivad . Tarand oli ka tubli mees , kuid nüüd kui ta sekeldab Keskerakonnaga enam nii ei mõtle .

kas...  2011-06-22 19:06:25
...Sa, Jaanus, ikka lugesid kommentaari Õige, Ilvesele ei!?Seal on piinlikke fakte sinu"lugupeetud" presidendi kohta.Sina eelistasid sellest sujuvalt üle libiseda.

Tandem Kallas-Ilves?  2011-06-22 19:13:24
Arvata võib,et Ilves nõusus "vastu tahtmist" presidendiks kandideerida Siim Kallase soovitusel ja kokkulepel temaga.
Sellega tahtis Kallas kindlustada
endale presitenditooli pärast Ilvest.Võib juhtuda,et Ilves ei saagi teist korda presidendiks.Sellisel juhul ei saa Kallasest õnneks kunagi presidenti."Mäluhäiretega" ja miljonite dollarite "kadumisega" seotud isikutest ei tohi kunagi saada riigi presidenti.

JB  2011-06-22 20:01:30
to õige
Keskerakondlased taas tõestamas seda, kuidas nad asjadest aru ei saa. Kohe mitte sugugi ei saa. Väidetakse, et presidnt peab olema sünnijärgne eesti kodanik ja kuna ilves ei ole eestis sündinud, siis ei olegi ta nagu sünnijärgne eesti kodanik. Miks nii väidetakse? Kas puhtast lollusest või puhtast kurjusest? Sünnijärgne kodanik tähendab seda, et iga laps, kelle üke vanem on eesti kdoanik, saab sünnijärgseks eesti kodanikuks. See, kus ta sündis, ei loe.

Runal või õel, aga tõenäoliselt mõlemat keskerakondlane väidab ka veel Ilvese seotust CIAga, kuna Ilves töötas CIA rahastatud raadios Vaba Euroopa. Jama on aga selles, et CIA lõpetas Vaba Euroopa rahastamise 1971. aastal, Ilvs läks raadiosse tööle aga alles 1084 aastal. See ongi keskerakondlaste poolt kaagutatav presidendi side CIAga ja agendiks olemine;)

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Järgmine

Nimi 
E-mail