Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

„Meedia keskpunkti" 100. saade

Enn Oja  2014-03-20 23:23:08
selsimes v'aagia ajab s'assi sõna vabaduse ja rahhva võjmu .

kriibu  2014-03-21 08:05:11
Muidugi, vaagija, teil on õigus teada, mis tegelikult toimub. Selle "tegelikkuse" kohta on hea näide siin: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/videod-edgar-savisaar-valetas-lihtlabaselt-kaamerasse.d?id=68281075
Millal seda tõlkima hakatakase? Viimasel ajal on järjest ja järjest olnud olukordi, kus keskerakondlased peavad Savisaare sõnu "tõlkima".
Ja mis tema diktsiooniga lahti on? Peaaegu juba nagu Brežnev.

vaagija  2014-03-21 09:32:44
Jah, kriibu, eks me vananeme kõik, või kas kriibu ei vananegi? Aga kui kriibut sõna otseses mõttes ründaks ka selline ajakirjanike armaada, mida eile lavastati, siis kui tasemel suudaksid sellistele segastele küsimustele üksteisest üle karjudes välgukiirusel vastata?
Aga kevade avamisel oli linnapea juba tasemel ja seda ka uudistes TÄNA - pole just väike au esineda kõnega pärast nii kõrget külalist, nagu on seda Kissinger. Linnapea kõne üliõpilastele oli muide tal kokku lepitud juba oktoobris. Ja kas sa kriibu siis ei arva nii, mis on juba ju vana tõde, et 100 000 välismaale tööle põgenenut, 85 000 alatoitumusega last, 100 000 kaotust negatiivse iibega jne, soositud-ülereklaamitud padujoomarlusest hukkunutest rääkimata, mis on meie paremliberaalse kahe Laari valitsuse ja Ansipi 9 aasta valitsemise tulemus - kas need siis ei ületa sõjaaegset inimkaotust?

Enn Oja  2014-03-21 10:00:55
selles olen selsimes v'aagiaga nõus et mikkritega rünnata ej tohiks . asetagu oma 50 mikkrit lauale Ettkari (võj mõne tejse petise) ette ja küsiks korrda m'ööda . aga siis peakks ka Ettkar vasstama asjalikult asjast enndast, mitte vasstama juudim'oodi omab'oolse küsimusega võj mölisema ooppis küürulise tulumaksu mõjust sipelgate suguelule .

Eva  2014-03-21 10:36:25
Oi no küll on inetu kõnepruuk mõnelTallinna televisiooni ründajal.Suur viha et saade nii pop või mis et üle ajab...Minule ei meeldinud seekord ainult see et Ummelas tsiteeris soomlaste ytelust venelaste kohta. Sama moodi võib ka öelda iga ravuse kohta et näiteks võispraetud inglane jääb ka ikka inglaseks, samuti soomlane. Mina kui slaavi kultuuriinimeste seltskonnas terve eluaja liigelnud inimene armastan neid ja mu süda valutab väga praeguse pärast, mis tehakse praegu slaavi riigis, Tulebki välja et kogu rüüstamise taga oli Ukraina kulla kättesaamine. Muud noid lombi taga ei huvitagi. Sealhulgas sküüdi kuld, mis tõesti on ju vaaraode varandustega ühel pulgal.Minu jaoks on see kohutav teade.See kinnitab maailma kulla enda kättehaaramise oletust, et siis olla ilma isandad.Härra Lenk oli viimases saates väga soliidne. Tema oli juba esimeses saates tasemel, isegi sama pintsak j lips, teised on aga teinud suure arengu ka esinemsioskuse ja välimuse osas.
Urmi oli aga seekord tõesti hurmav, nagu vahel HL ytleb, kevadises rüüs...Aga Ummelase vastu pole ikkagi ühelgi tavakanalil kedagi vastu panna, möirake siin palju tahate...

kriibu  2014-03-21 11:25:47
vaagija libises muidugi kenasti mööda sellest, et Savisaar kaamerasse (rahvale) otsesõnu valetas, öeldes, et sellist juttu pole olnud.

kiin  2014-03-21 14:35:03
Ukrainast leitud sküütide aarded on pea sajaprotsendiliselt Venemaa valduses, täpsemalt Peterburis ja Talvepalees.

vaagija  2014-03-21 15:29:26
Olen Evaga kindlasti samal arvamusel.

nentija  2014-03-21 16:51:51
Savisaar pole rahvale valetanud, küll aga on tema öeldut moonutatud, sõnu ja väljendeid tekstist kurikavalalt välja kistud. Käib sõda inforindel! Ja vastane võib olla väga vääritu!

vaagija  2014-03-21 17:29:52
Täpselt nii!

  2014-03-21 18:08:48
Nii et sel videoklipil kus Savisaar teatab et tema pole midagi niisugust öelnud, ei ole mitte Savisaar, vaid mingi Savisaare välimusega mitteSavisaar?

Kriipijate kinnisideed  2014-03-21 19:46:26
Ikka Savisaar, ikka tema ründamine!Kriipijad aga ei piiksata sõnagi tema lemmikute sotside esimesest ehmatavast ämbrikolinast, kui veel ministriks saamata daame suurfirma kohta-lõpptulemusena praegustki koalitsiooni halvustades (IRL ja REF)-suuri sõnu loopis.Sotsid tõestasid JUBA, kui "andekad" poliitikud nad on.Reffidel on oma roosade partneritega ilmselt kõvasti tegemist.
Ahsoo, kohe annavad sotsid loa ametlikuks kooseluks ka pededele.Elagu roosa homoseksuaalne partei-sotsid!

  2014-03-21 19:54:02
Pedesõbrad on ju ka kesikud. IRL ainsana on teatanud et ei poolda seda seadusseelnõu.

eelmisele  2014-03-21 20:15:55
Aga pede tähendab ju läänelikkust...

to tõdemus  2014-03-21 20:17:00
Eestil on teatavasti mitu ajalugu, mis pole hetkekski peatunud jne.

kriibu  2014-03-22 08:00:49
Vaata, omaan, Palo ei ole mingi "daame". Palo on tark majandusinimene, edukas ettevõtja. Eks ta ole kaua valitsusest eemal olnud ja polnud enam harjunud, et riigiettevõtteid tuleb siidikinnastes kohelda ja tõtt välja öelda ei või. Igaüks meist teab, et EA olukord on stt mis stt. Palo ütles selle välja. Sellises seisus eraettevõte oleks ammu pankrotis.
Ega ta midagi valesti ju ei öelnud. Kõik on ainult nii hirmus hellakesed, kui tõde ei meeldi, siis seda kuulda ei taheta.

To Kriibu  2014-03-22 08:39:44
Sõnaga "daame" ma ei solva Palot.Ta on küll näidanud end omasuguste hulgas kui beibe, sellest aga me sinuga vist ükskord juba rääkisime.Loomulikult ei jõua me sotside suhtes üksmeelele, sest erinevalt näiteks reffidest, kes avalikult ja otse tegutsevad rahva vastu, teevad sotsid oma silmakirjalikkuses seda vingerdades.Võtame või sotside "suur võit" 45 EUR lastetoetuse ja keskkooliõpilaste tasuta koolilõuna näol:selle kohta ütles Ligi talle omase brutaalsusega, et kui ühele anda, tuleb teiselt võtta (minu refereering).Esimesed linnukesed, kellelt võtta kavatsetakse, ongi jällegi vaesem rahvas.Ligi lubas kütteainete aktsiisi tõsta 20%.Ta küll ütles, et inimene oma koduküttes kaotab vaid 1%, kuid seda võib ta oma kassile rääkida.Mida siis öelda?Eks ikka seda, et ka sotsid, kes sõnades on rahva poolel, võtavad ühelt ja annavad populistlikult teisele.Kas see lastetoetus aitab eestlaste iivet suurendada, peatab väljarände?Lastetoetuse tõus on positiivne, kuid sellega on lootusetult hiljaks jäädud.Miks sotsid ei taotlenud kõrgepalgaliste emade tohutut emapalka vähendada?Kas ka Palo ei saa seda-ma pole küll kindel, kuid küsin lihtsalt?
Nüüd pedenduse teema: miks ühes sotside valitsusse minekuga hakatakse palavikuliselt ka pedede kooselu seadustama.Eks ikka seepärast, et teame ju maailma sotside pedelembelisust.Eelnevalt keegi mainis, et ka KE pole selle seaduseelnõu vastu.Pole, sest ilmselt põhiline aktsent selles on nn vabaabielude seadustamine, kuhu koalitsioon tahab toppida ka pedede ambitsioonid.Ning KE pole ju valitsuses!Siinkohal tahaks tunnustada IRLi (esimest korda!), et nad avalikult pedenduse seadustamise vastu esinesid.
Kriibu, ütlesid:"...Kõik on ainult nii hirmus hellakesed, kui tõde ei meeldi, siis seda kuulda ei taheta."
Õigesti ütlesid, kuid kui Savisaar naelapea pihta ja otse ütleb, ei kasuta sa kunagi seda väljendit-silmakirjalikkus, või kuidas?
Mis puutub aga Est Airi, siis on see ilmselt siiski p...-s, siinkohal on Palol õigus.Kuid kui ta on tark ja kogenud poliitik ja ministrikandidaat on, peaks ta teadma, kuidas väljenduda.Savisaar aga pole valitsuses ja tema ütlused ei meeldi "õrnakestele" oma tõe pärast.

kriibu  2014-03-22 09:00:10
Töötav ema ei saa emapalka.
Igasuguste kooselude seadustamine ja võrdsustamine abieluga ei minu meelest ka õige. Kui inimesed tahavad oma elu jagada ja teineteise ees vastutust võtta, siis inimesed abielluvad. Nii peaks see minu arvates olema. Homoabielude vastu olen ma raudselt. Ega seda meil ei tule ka. Usun, et püütakse seadustada erisooliste kooselu, mitte homode kooselu. See ei läheks läbi. Tark oleks seda isegi mitte riigikogu ette viia.
Mis Savisaarde puutub, siis sealt ei tulegi muud kui valet. Lausvalet. Õrnake või mitte, aga valetajaid ma ei salli. Demagooge ka mitte.
Populismist. Kas mitte Keskerakond ei taha sama teha: ühtedelt võtta ja teistele anda? Kes siin silmakirjatseb?
Rahaga ongi nii, et kui tahad kellelegi anda, siis tuleb teistelt võtta. Kui mul on laste jaoks ette nähtud kuus 100 eurot taskuraha ja mul on 2 last, siis ma annan mõlemale 50 eurot. Kuigi üks laps tahaks endale uusi tosse osta. Teine laps on lihtsalt oma tossudega paremini ümber käinud ja veel ei vaja neid. Kui ma annan nüüd tossude jaoks ühele rohkem, siis pean teiselt ära võtma.

Kriibule  2014-03-22 09:22:22
"Mis Savisaarde puutub, siis sealt ei tulegi muud kui valet. Lausvalet. "

Nii kategooriline on Kriibu siis, kui jutt on kellest-ikka Savisaarest.Ei hakka tKriibuga vaidlema, kuid kui võtame näiteks Savisaare viimased väljaütlemised Ukraina ja muu kohta, ei näe mina küll seal valet.Vale on see, kuidas tema ütlusi ja sõnu moonutatakse, ikka selleks, et S-t jälle halvas valguses näidata.Veel niipalju, et üks tuttav mees, kelle sugulane on kõrge sotsiametnik, ütles joomase peaga, et kuradi Savisaar tuleks ära kaotada.Eks terve sotside kamp, kellest mitmed juhtoinad on Savisaare välja õpetatud, mõtleb niimoodi.Kas see teeb neid paremaks, targemaks?

Kriibu nõustub, et andmisega tuleb kuskilt ära võtta.Kuid miks jälle neilt, kes kõige rohkem hädas on?Kui palju on neid, kes ei suuda oma küttearveid maksta või peavad külmetama?Kas Kriibu teab?Ma ei mäleta, kuid ka need arvud on meediast läbi jooksnud ja neid pole vähe.Talviste küttearvetega on hädas ka tavalise sissetulekuga inimesed.Miks võtavad sotsid neilt?Kui keskkooliõpilane saab nüüd koolis tasuta süüa, siis kas see kaalub üles fakti, et ta läheb koju, kus soojus on võla tõttu välja lülitatud.Ning asjaga kursis oleva inimesena tean, et vähemalt keskatüdrukud-paljud-ei söögi koolis, et hoida saledat joont-nii nad arvavad.
Muide, kellelt KE Tallinnas on võtnud?Valgusta mind!Andnud linlastele on nad aga küll.

Ära pedenduse teemal aja demagoogiat.Fakt on see, et samasooliste kooselu seadustamine on selles eelnõus samuti sees ja sotsid on PEDEDE soosijad!

Aga tossude jutt on sul ilus, nii tore oleks seda algklassilastele rääkida!

kriibu  2014-03-22 09:35:38
Keskkooliõpilaste lõuna on ka minu meelest liiast praegusel ajal. Seda olen ka siin Mailis Repsi sellelaadsete nõudmiste juures vahel öelnud.
Kellelt KE on Tallinnas võtnud? No kuule. Maksumaksjalt ikka. Ja on võtnud sinna, kuhu ei tohiks üldse võtta tallinlaste raha: erakonna propagandaks, eksootilisteks reisideks koos noorte vihmavarrehoidjatega jne. Neiks asjuks peaks olema erakonna raha ja isiklik raha. Ära nüüd hakka, et teised reisivad kaaa! maksumaksja raha eest. Reisivad küll. Keegi ei olegi stta sõna öelnud selle kohta, kui Savisaar ametiasjus - linnapeana - reisib. Kui aga reisib oma eraasjus või erakonna juhina, siis on lood teised.
Ja no kuule: kas sõjaaegsete kaotuste võrdlemine iibe languse ja vabatahtliku väljarändega ongi siis see "tõde"? Isegi Savisaar ise ei suutnud seda öeldut seekord ära "tõlkida", muutis küll mõne sõna, aga võrdlus on täiesti olemas.
Ma ei aja pedenduse teemal demagoogiat. Ütlesin, et tark oleks pedeteemat riikogu ette mitte viiagi. Eks kui asi sealmaal, siis näeme-kuuleme, mis sai, saab või saama hakkab.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail