Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Idiootidele suunatud reklaam

Burov  2009-06-10 09:00:41
Artikli pealkiri meenutas, et pildikastis alalõpmata soovitatakse igasugu hambapastasi ja lisatakse, et seda soovitavad maailma kõik hambaarstid. Küsin, kas nad, hambaarstid, tahavad töötuks jääda???

saagija  2009-06-10 11:36:01
Väikese inimese väikesed probleemid. Vanust ka juba niipalju, et reklaamipsüholoogiast aru saada. Ega see kõige peale ei mõjugi, kuid inimkatsetega on kindlaks tehtud, et kui hind on 24 999, siis silm jääb pidama just sellel 24-l. See, et vastava "hinnapoliitika" vastu hakkab sõdima KE ... kuulub juba vaimuhaiguste valdkonda.

James Blond  2009-06-10 12:45:48
Võsa-Petsi saatest ja Keskähdalast saame me teada, milliseid inimesi meie ilusal isamaal tegelikult elab:)

Nõuandja  2009-06-10 15:58:57
//...Kas suudab vähemalt senini kainelt mõtlev ja alalhoidlikult tegutsev Keskerakond valimisvõidu korral meie ühiskonna sellest turbulentsist välja tuua, anda Eestile Eesti tagasi, vabaneda sadadest, kui mitte tuhandetest, suurtest ja väikestest Trooja hobustest...//

Ei suuda! Jääd veel lisaks ilma püksata, kui neid naiivselt usaldad.

EW-lane  2009-06-10 22:43:48
KE-st pärit linnapea, keda süüdistatakse venelembelisuses,on Tallinnast väljatõrjunud eesti keele ja asendanud ingliskeelega. Eks ikka selleks, et õppida seda võõrkeelt, et osata suhelda Brüsselis.

Mark  2009-06-11 06:59:52
Et siis mida...? Kui ei meeldi, et teatud klimaatilistel/ajaloolistel/majanduslikel põhjustel on nt Poolas odavam toota ja siia tuua õunu, siis võib alati osta siintoodetud kallimat kraami. Seda, et KE sätestab ühisturu raames mingid tollikvoodid on raske tahta.

Meg  2009-06-11 13:20:07
Enamus sisse toodud toiduained on täis topitud säilitusaineid.Need on tervisele väga kahjulikud. Miks me ise ei tooda? Jutt õuntest,neid kauplused ei taha-kodumaiseid-ja nii nad vedelevad aedades maas. Enne ostis neid Põltsamaa, nüüd ka nemad mitte.Topime lapsed säilitusaineid täis ja siis imestame,et miks meie praegune noor põlvkond haiged on.

Kalluta aga  2009-06-11 13:38:36
ei saa aru miks artikli autorile see reklaamindus nii närvidele käib. Sul on ju võimalus seda kaupa, mida sulle ebameeldivalt serveeritakse, mitte osta. Samamoodi on võimalus telekas reklaami ajal kinni panna. Ja las see murutraktor maksab pealgi 24 999 mitte 25 000. Jäta ostmata kui ei meeldi.

Kalluta aga  2009-06-11 13:49:42
ja veel ei meeldi autorile eurovanglad ja koerakrõbuskid. Ja nendega võitlemiseks peaks siis nagu Keskerakond võimule saama. Midagi lollakamat on keeruline välja mõelda!

andres  2009-06-11 14:22:38
sõna otses mõttes tahab autor tagasi nõukogude aega, kus reklaami polnud, väljamaa asju polnud ja telekast vahtis vastu paksuks söönud lõust kes rääkis kui õnnelik rahvas me oleme. Rasvunud lõust telekas on meil olemas, nüüd tuleks need teised asjad ära teha....... Tule taevas appi, kui palju idioote ......

Saatan  2009-06-12 03:27:47
Nõuka nostalgia, ei muud. Asjad ei muutu enne kui muutub mõtlemine. Viimane omakorda muutub siis, kui see nõuka põlvkond oma loomulikul moel kaduvikku läheb. Olgu muld neile siis kerge ja Jumal armuline.

Juhan  2009-06-13 07:54:38
loen ja mõtlen. KE toetajad peetakse vähese haridusega inimesteks aga siinsete kommijate haritus (just nimelt haritus) on ikka küll päris nigel.

Saatan  2009-06-13 08:28:18
Lugupeetav Juhan, palun põhjenda - too näiteid. Ise olen keskerakondlaste madalast vaimsest tasemest kõnelevaid näiteid nõrkemiseni välja noppinud. Ainuke asi, Te ei tunnista, kui ka nina sisse pista.

saagija  2009-06-14 16:20:34
Reklaam oma tundubki oma olemuselt esmapilgul idiootidele mõeldud. Kuid see on peen mäng. Oma olemuselt tülgastavad hambapasta, pesupulbri, nõudepesuvahendi ... reklaamid on tegelikult täitnud oma ülesande. Nad on pildil ja kui sa just eriline spetsialist pole, siis ostad ikka enese teadmata reklaami järgi, lihtsam on panna korvi teatud puhastusvahend, sest sul on reklaamist meeles ja võid kindel olla, et see ikka on pesuvahend. Ka maailma parim toode sellise kaubakülluse juures jääb ilma reklaamita täiesti märkamatuks, ikka ostad teada tuntud saasta, vaatamata sellele, et kvaliteedi ja hinna suhe ei vasta kuidagi ootustele.

Nimi 
E-mail