Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

EW 95 ja paanikas eliit

kriibu  2013-03-06 16:37:39
Ei saa nüüd hästi aru..... Mida Toomsalu pakub? Mis on see võluvits, mis majanduskriisi tulemused otsekui nõiaväel pühiks ja kõik äkki ja kohe rikkaks teeks?
Mis see oleks?

  2013-03-06 18:12:18
Väga kõnekad hinnangud Eesti rahva suurte juhtide pidupäevastele sõnavõtmistele!

ajalugu  2013-03-06 21:36:32
Sama hästi võib sel aastal tähistada ka - Nõukogude Eesti 96

1917. aasta 5. novembril, kaks päeva enne Suure Oktoobrirevolutsiooni algust, moodustati Nõukogude Eesti eesotsas Jaan Anveltiga, mis eksisteeris 1918. aasta 4. märtsini, mil Saksa väed ajasid eesti kommunistid Eestist minema ja asuti Bresti rahust lähtuvalt looma Balti Hertsogiriiki.
1918. aasta 28. novembril loodi Eesti Töörahva Kommuun eesotsas Jaan Anveltiga, mida Lenin tunnustas 8. detsembril.
23. detsembril ratifitseeris Vene SFNV Ülevenemaaline Kesktäitevkomitee Eesti Nõukogude Vabariigi iseseisvuse tunnustamise otsuse. See riik likvideeriti Vene Loodearmee ja Eesti “valgete” poolt 1919. aasta 18. jaanuaril ja taastati uuesti 1940. aasta 21. juulil.
Eesti Wabariik oli Rahvasteliidu liige 1921. aasta 22. septembrist kuni 1940. aasta 21. juulini.
Nõukogude Eesti (Eesti NSV) oli aga Rahvasteliidu liige 1940. aastal 21. juulist kuni 6. augustini.
Kui EW pagulaspoliitikud (Uluotsa - Tiefi liin aga ka Tõnissoni liin) üritasid II maailmasõja ajal maksta Rahvasteliidu liikmemaksu, siis Rahvasteliit seda vastu ei võtnud. Kui püüti pääseda 1946. aastal toimunud Rahvasteliidu likvideerimiskonverentsile, siis eestlasi sinna sisse ei lastud. Ka ÜRO loomise aegu eestlasi jutule ei võetud.

  2013-03-06 22:39:25
EW osutus koos Saksamaaga olevat sõja kaotanute hulgas... Muud ei oska eeltoodust välja lugeda.

lugeja  2013-03-06 22:53:19
http://www.eesti.ca/avalik-margukiri-riigikogu-pohiseaduskomisjonile/article38859
Laekunud hinnangute ja seisukohtade alusel palume meie poolt tõstatatud põhiseaduse ja rahvastikukriisi vastastikuse mõju temaatika võtta töösse Riigikogu põhiseaduskomisjonis.

  2013-03-07 09:29:21
Toomsalu võiks peeglisse vaadata. Peale seda kui ta omal ajal "vasakpoolsena" Riigikogus oma klounaade läbi viis, oli see Eesti vasakpoolsuse sisuline lõpp pikaks ajaks - kes hakkaks ennast siduma vaimuhaigetega.

muigaja  2013-03-07 15:05:17
Tiit Toomsalu kogenud poliitikuna teeb tõsise analüüsi Eesti olukorrast. Ta lahkab meie valitsejate aastapäevakõnasi. Peapiiskopi jutt on kõige elukaugem, ta võrdeb meie elu sajanditaguste põhimõtetega. Ansip püüab jälle rahvale meeldida ajades umbmäärast juttu ja hirmutades kaudselt rahvast vene karu ohuga. Ene Ergma on küll kõige otsekohesem kuid see on ka kõik. Ilvese jutt on aga väga imelik. Samal ajal kui Eestit kiidetakse Euroopa Liidus ja tuuakse teistele eeskujuks kui edukas riik võitluses kriisiga kutsub Ilves hoopis pingutama püksirihma, andes teada, et rasked ajad on alles ees. Miks keegi ei räägi kuidas me ikka jõuame viie rikkama riigi hulka kui peame jätkuvalt pingutama püksirihma? Miks ikka makstakse Soomes ja teistes riikides töölistele sama tööeest neli korda suuremat tasu kui Eestis? Miks firmajuhid meil pigistavad oma töötajatest vere välja, et ise rahas supelda? Nemad on ammu viie rikkama hulgas ja nende rikkust toob Ansip eeskujuks. Aga selline vereimemine ongi põhjus miks Eesti jookseb varsti eestlastest tühjaks. Tuleb luua normaalsed töökohad normaalse palgaga ja kehtestada astmeline tulumaks ning ettevõtte tulumaks. Siiani veavad välisfirmad suured kasumid Eestist välja, mis on üheks meie vaesuse põhjuseks. Aga seda ei taheta tunnistada, sest valitsevad ringkonnad on seotud väliskapitaliga, saades neilt arvatavasti altkäemakse. Siia ongi see koer maetud.

eestlane   2013-03-07 17:16:16
Mis tead Sina "muigaja" koertest Sina oskad ainult laimata Eesti Riiki ja valitsust ja kiita Savisaart kui mingit pühakut. Sinu jutt ajab lausa oksele .

Muide  2013-03-07 18:54:55
"Miks firmajuhid meil pigistavad oma töötajatest vere välja, et ise rahas supelda? Nemad on ammu viie rikkama hulgas ja nende rikkust toob Ansip eeskujuks."-nii ütleb Muigaja.

See jäi lõpuks kõlama ka eilses Vabariigi Kodanikud saates ETV-s, kui saatejuht luges ette ühe televaataja mureliku kirja.
Kui juba kurikuulus vasakpoolsuse vihkaja Rannamäe asub vaeste kaitsele ja selliseid kirju oma saates ette loeb, on vist asi ikka väga s..t, kas pole?
Toomsalu aga rääkis tegelikkusest, just nii need asjad ongi.Siinkohal pole vaja teda märgistada, mees teab, mida ütleb.


to eestlane 2013-03-07 17:16:16  2013-03-07 20:47:12
Milles see laim siis seisneb?

  2013-03-07 21:00:02
to 2013-03-07 09:29:21

http://www.whale.to/c/lenin4.html
Adam Weishaupt's line
http://euro-med.dk/?p=13810

soovitus  2013-03-08 10:58:15
Seadusi tuleb muuta, et välismaalane saaks elu lõpuni presidemdiks jääda. Muidu hukkub Ärma loss ja Eestil on varsti pooled ekspresidendid, kes ju surmani rahva raha raiskavad. Niikuinii pole tähtis kes on president. Temal polemingeid muid funktsioone, kui katku ajal pidu pidad ja ise hästi elada, no ja see ädine säutsumine.

AHTO IMAVEREST  2013-03-08 11:15:15
Toomsalu pöörab tähelepanu puudustele. Palju igasugustel teemadel kommenteeriv Kriibu ei saa jälle Toomsalu mõttekäikudest aru. Lugejakirjas, kus ta Laidla mõtetest aru ei saanud, muutus Kriibu ühtäkki Kalla aga anonüümikuks. Kommentaare jälgides,on küll nii, et mõne mehe kommentaarid kutsuvad esile teatud kahtlusi. Jälgige Kriibut. Muidugi pseudonüüme ta muudab, kuid temakeelsus ja arvamuste käsitlus võimaldavad teda ilmeksimatult ära tunda.

TO EESTLANE  2013-03-08 11:25:48
Olen nõus oma mütsi ära sööma, kui see siin eestlasena esineja pole Kriibu või Kalla aga. Igal pool leiab ta kõiki kesikutena, Savisaare pooldajatena, kes riiki süüdistavad ja Ansipit ei kiida. Kunagi ei saa ta aru, miks keegi niimoodi kirjutab. Miks ta toimetusse ei pöördu? On ju loomulik, et kui toimetus avaldab, siis saab ka sellest õietiaru.Probleem ongi selles, et Kriibu, Kalla aga ei saa adekvaatselt asjadest aru ja siis ta laimab ja solvab, et niimoodi ennast rahustada.

MILVI  2013-03-08 11:46:43
Kuule eestlane, kui sa tõepoolest eestlane oled (tatari segu), siis oled küll väga halb eestlane. Kas Savisaar on halb inimene ja Ansipit ja riiki peab kiitma? Keda veel soovitad kiita. Oleme nõutud sinu igavest jama alati lugedes. Miks sa oma anonüümsust ühe pseudonüümi all kogu aeg ei kasuta? Kas niimoodi sind juhendatakse? Olen nendest asjadest mõnda kuulnud vene aegadest.

Peeter Puuksvilenoot  2013-03-08 13:42:10
krjjibu nu'ja se esstilane onn'juu üksja.see'sammane kahhtlase näuga issik käss kjiidavad ettkarit n'ujaakaveel antsiipit kaaveel

kriibu  2013-03-08 16:35:46
muigaja kommentaar kutsus kirjutama.
Minu arvates on Ilvesel õigus kutsuda üles püksirihma (veelgi) pingutama. Majanduskriis on üks selline asi, kus sellest välja tulemine on tegelikult inimese jaoks hullemgi kui seal olemine. Miks? Aga sel lihtsal põhjusel, et kui majandus taastuma hakkab, hakkavad hinnad kerkima, aga palgad kerkivad aeglasemalt. Kui palgad kerkiksid samas tempos või kiiremini, oleks tegemist inflatsiooniga.
Inimesena on alati tahtmine öelda, et miks kurat me ei ela nüüd hästi, kui meil ometi on oma riik ja suur vabadus. Inimesena on lihtne unustada, mida me nägime enda ümber 20 aastat tagasi ja võrrelda seda praegusega. Inimene tahab ju ikka kohe ja kõike. Inimene tahab hästi elada, see on täiesti mõistetav. Kahjuks ei ole olemas võluvitsa, mille puudutus kõik hoobilt ideaalseks muudaks. Ka ei ole see teie Edgar I Püha kuldkalake, kes teie soovid täidab.
See, mis toimub, on elu ja elu ning majandus käivad omade reeglite järgi.
Mitu aastat me oleme maas näiteks Soomest ja Rootsist? Keegi teab?

Ants  2013-03-08 21:41:14
Mina ütlen Eesti on Soomest ja Rootsist mahajäänud 50 aastat niikaua kui Eestis kestis vihatud Vene okupatsioon . Mille kohta uus-sovietid siin kisavad - polevatki olnud Nõukogude okupatsiooni , eesti rahvas "ise palus" ennast vastuvõtta Nõukogude Liitu

Tiina  2013-03-08 21:49:03
Tuleb kuidagi tuttav ette! Paarkümmend aastat tagasi tuli ka kiita valitsust hea ja õnneliku elu eest ja armastada palavalt oma riiki. Kui seda ei teinu, olid rahvavaenlane! Miks ei tohi vabas Eestis valitsust ehk riigivõimu kritiseerida? Inimesed, kes armastavad oma maad ja rahvast peavadki seda tegema, et see maa ja rahvas püsima jääksid. Mina armastan Eestimaad ja olen väga mures meie rahva tuleviku pärast. Kardan, et selle võimu all jätkates, meie rahval kaugemat tulevikku ei ole (ms. sama tundis ka Yana Toom). Riik võib küll püsima jääda, aga rahvas ei pruugi. See territoorium asustatakse lihtsalt sisserändajatega ja see ongi see nn. Eesti asi, mida IRL siin suure innuga ajab.

vaagija  2013-03-08 21:50:06
Nõus Antsuga, et vahepeal jäime Soomest ja Rootsist maha 50 aastat, aga probleem on ju selles, et miks nüüd pärast taasiseseisvumist 20 aasta jooksul Eesti mahajäämus Soomest ja Rootsist mitte ei vähene, vaid hoopis kasvab?

1 | 2 | 3 | Järgmine

Nimi 
E-mail