![]() Raske õppustel, kerge lahingus
mida teha
2006-12-20 06:43:48
Vabalt saab kasutada lihtsustatud sõjaväeteenistuses ka
muidu välja praagitavaid laiskvorste ja väljaostjaid.
Tavaõppes on abiõpe, tuleks luua ka abiteenistus.
sõdur
2006-12-20 19:11:26
Asendusteenistusse kutsutavad kutsealused on muidugi
inimressurss. Probleemne on,kuidas saata kõrgvererõhutõbist
või nõrga sljaga noormeest kustutus-või päästetöödele.
Suure tulekahju kustutamisel pole füüsiline koormus palju
väiksem kui korralikul maastikuõppusel. Päästekompaniid
tuleksid taastada, komplekteerida füüsiliselt tervete
meestega, mitte nõrgukeste ja pooltõbistega. Paraku on
tänapäeva kooli kehaline kasvatus nii ära minimeeritud, et
spordihuvita noored on suuremalt jaolt kehvapoolse füüsisega
eestimees
2006-12-21 09:43:46
Mul on vahest selline tunne et Eesti poliitikutel puudub
eestikeskne mõtlemine.Pisiasjad on elus tegelt kohutavalt
olulised ,sest inimese elu on ainus ja kordumatu.
Vana sohver
2006-12-21 21:00:49
Hr Laanetile soovitaksin tagasi tuua põhimanteedele ka
liikluspolitei. Jutt et politsei on hirmufaktor, on
siseministri suust kuulda küll rohkem kui imelik. Seni ikka
arvasin, et politsei on turvalisuse tagaja. Aga nüüd tuleb
välja et hoopis hirmufaktor!!! Liiluspolitsei puudumine
põhimaanteedel on tekitanud juhtides karistamatuse tunde.
LE ei tähenda mitte midagi. Selle rikkujaid on rohkem kui
täitjaid. Ja miks ka mitte rikkuda, kui võid seda teha
karistamatult. Minule jääb arusaamatuks, miks EV lubab
lõputut seduserikkumist liikluses. Eks selle üheks põhjusek
olegi siseministri arusaam , et politsei on hirmufaktor.
Teine kurja juur on justiitsminister. Justiitsmister
arvab, et politseikontroll on kodanike põhiseaduslike
õiguste rikkumine. Aga inimeste põhiseaduslike õiguste
hulka kuuluvad ka õigus omandile, tervisele ja elule (nende
kaitse). Kuidas neid kodanike põhiseaduslikke õigusi riik
tagab, kui teed on täis roolijoodikuid, narkojoobes juhte,
hullunud kihutajaid? Kuidas võetakse rajalt maha
roolijoodikud, narkojoobes juhid, ärandajad, kuidas
tabatakse sõidukites olevad tagaotsitavad, kurjategijad,
salakütid, varastatud kaup jne.jne., kui politseid teedel
ei ole? Ei vaidle vastu, et kõige tähtsam on see, mis on
kahe kõrva vahel. Aga kui seda pole? Kui puudub
liikluskultuur, mida on hr Laanet ka ise sunnitud tõdema ,
politseid aga ei ole, kuidas siis tagada julgeolek teedel,
hr-sed Laanet ja Lang? Kuidas tagatakse liikluses kodanike
põhiseaduslikud õigused omandile, tervisele , elule? Kumb
on tähtsam, kas väike, abstrakte põhiseaduslike õiguste
rikkumine politseikontrolli näol või kodanike omandi,
tervise ja elu kaitse? Julgen arvata, et inimesele on kõige
tähtsamad tema tervis ja elu. Selle tagamisel on tühine
politsei poolt peatamine täpes. Kui kontrollida ei saa või
ei tohi, kuidas siis tagada kord liikluses?
Mis nipp või imevalem teil selleks on, lugupeetud
ministrid? Aga tundub, et seda imenippi või valemit teil ei
ole. Vastasel korral oleks teedel liikluskultuur, mitte
kultuuritus nagu praegu.
|