![]() Keskpoliitikud Estonian Air’i lõplikust ma(a)ndumisest
elagu maffia!!
2015-11-11 12:04:27
Maffiastruktuure juhtivad poliitikud ei vastuta kunagi, nii ka Eestis. Reeglina peeti ka Estonian Airi teenistuses olevaid , eesotsas pilootidega,orjadeks.Orjapidajatest maffioosode kuritegelik bande pidi rahakraanide tühjenedes jätmagi vaesukese murule paremaid päevi ootama.Nii antigi firmale uus nimi, et uut rahapumpa käivitada
maha maffia!
2015-11-12 00:27:21
Eelkirjutaja on olukorra olemust väga täpselt tabanud. Kes juhtus vaatama "Foorumit", võis kogeda, et orjapidamislik süsteem on Eestis kõvasti paigas. Ainult et sellest pole lubatav rääkida. Rõhutakse mingisugusele "rahvuslikkusele". Toda on A.H.T. väga selgesti kajastanud "Põrgupõhja uues Vanapaganas". Ajad muutuvad, aga petturlus ja kurnamine rahvuslikkuse lipu all kestab edasi.
maali maalt
2015-11-13 21:10:53
Kõikidel tekib küsimus, kuidas ikka EA varad laevafirma Nordic Aviation Groupi kanditi, s.t. hoopis Infortari. Infortar on Enn Pandi õe Ene Pandile kuuluv Tallink Grupi firma. Omal ajal Enn Pant ostis riigifirmast Eesti Merelaevandus esimese laeva 1 krooni eest.
Infortar võtab üle EA varad ja tulevase tulu, riik aga kohustused. Kas see on kokkumäng Michaliga. Käsi peseb kätt. Sinna ringi kuulub ka kurikuulus Ain Hanschmidt, kes oli omal ajal seotud ka VEB fondi sertifikaatide kokkuostmisega. Ühesõnaga jälle üks maffia klann s.t. kitsas oma poiste seltskond, kes võtab jälle üle Eesti varad. Huvitav, et ühed ja samad nimed figureerivad nendes tehingutes. Mis ülesanne oli siis Henrik Hololeil EA pankrotistumisel? Kas ka tema käsi oli selles mängus sees? Ta on ju Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor. Nii et, ei tea, ei tea...
naiivne
2015-11-14 19:30:33
liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor!oi issake! kui palju tal neid muidu direktoreid siis verel seal komisjonis on ja noil alamaid ja muidu kannupoisse! millised ametnikehordid, ja meie ullikesõ loodame siin veel et midagi paremaks kunagi läheb!naiivsus.
|