![]() Keskerakond annab öölahingu
Lemme Krimm
2012-11-19 12:26:04
5. Minu lastel on kõigil üks isa.
See on Heikki Krimm. Olen siiani abielus paberite järgi ja ei kavatse midagi muuta.
Lemme Krimm
2012-11-19 12:36:29
Selleks , et oma õigust kaitsta, selleks peab olema raha ja kui sul seda ei ole, siis pead leppima sellega, mis on.
Eks nende kommenteerijate arusaam on nende oma asi ja ma isegi enam ei vihasta, kontrollin, kas keegi on nime kas Ega ma inimeste lollust peatada ei saa!
Lemme Krimm
2012-11-19 13:16:28
Tahtsin Pronkskuju kohta veel öelda seda, et ma soovitasin avalikult internetis seniajaks panna sinna videovalve ja kes rikub korda, see maksab ka trahvi. Oleks rikkujate trahv laekunud riigikassasse.
Juhan
2012-11-19 13:46:29
President Ilves olla Vabamüürlane, Antsip ja Savisaar samuti, kunagi kusagil kirjutasid ,et Sina ise oled ka Vabamüürlane . Järelikult kõik kuulute koos sinna ?
Lemme Krimm
2012-11-19 14:07:36
Mina ei ole vabamüürlane ja ei kavatse sinna kuritegelikku organisatsiooni ka mitte kunagi kuuluda.
Nagu ma olen kirjutanud, sealt välja ei astuta, aga on võimalik ka midagi teisiti teha. Eesti vabamüürlased võiksid seda teha, aga kahjuks enamus seda riski endale ei võta. Savisaare näite najal võite kõik näha, mis tähendab, kui ettekirjutatud mallist kõrvale astud. Savisaar on käitunud minu soovituste kohaselt, muidugi mitte viimastel aastatel.
vaagija
2012-11-19 14:22:39
Ilona, meeldiv tuttavaks saada, kuidas on Sinu nimi - eetiline inimene ütleb ju tutvumisel alati ka oma nime, või kuidas Ilonakene? Või kuidas, kas soovitad ka mind hakata siin väitlema oponentidega nende õigete nimede järgi, keda tean siin kommentaariumis tosina jagu? Kas sobib, kui ka Ilonat kõnetan õige nimega? Aga seni olen sellest eetilise inimesena loobunud, mu kunagine lastetuba oli suhteliselt heal tasemel.
Lemme ütles ju ka õigesti, et neid libasid võiksid ikka stiili järgi ära tunda küll, aga paistab, et Ilonal ei ole sellist soovigi. Aga selles on Ilonal õigus, et ega sageli olegi neid libasid nii lihtne ära tunda - ka vaagija suhtes on nad katsetanud erinevaid taktikaid - kõige lihtsam on ära tunda siis, kui nad pistavad vaid sõimama, aga sageli muudavad taktikat ja püüavad matkida vaagija enda stiili või püüavad vaagija suhu sokutada võõraid sõnu ja pärast kilkavad, et näe - vaagija salgab enda õeldut?!? Ka nime avalikustasid just libad - selline nende vassimise stiil ongi. Ilona ei taha aru saada, et on põhimõtte asi, kas kõigil on õigus esineda pseudonüümi all, või on võrdselt kõigile see keelatud. Loogiliselt võinuks ma ju kohe teiste eeskujul oma aliast muuta, kuid ei tee seda põhimõtteliselt, sest ausal mehel ei ole küll midagi karta - olen oma pika elu jooksul korduvalt käinud läbi tule ja vee ning kasvatanud endale nii paksu naha, et mul ei ole midagi kaotada. Aga selle poolt olen küll, et kõik hakkaksime kommina oma õigete nimedega, kaasa arvatud Ilonakene. Seni aga võib oma nime all esineda, kuid ei pea, eriti mitte Ilona käsu peale.
vaagija
2012-11-19 14:23:45
Ants, millele tugineb sinu väide, et 9. mail oleks toimunud Tõnismäel suuremad rahutused?? Mina väidan vastu, et rahutused algavad siis, kui minna nende ametlikult registreeritud ürituse ajal veterane solvavate loosungitega neid tülitama, nagu see juhuski. Vaata vanu filme ja kroonikaid, kus Pronksi austajad tõid autokoormaid lilli monumendi juurde ja kui tara oli juba ümber Pronksi ehitatud, siis pikiti kogu võre lilli täis, mis hiljem ükshaaval välja nopiti ja koormatena Pronksile järgi veeti. Kas seda tehti rahutuste algatamiseks? Ei, need lillekuhilad toodi lootuses, et neid lubatakse rahumeelselt veel 9. mai Pronksi juures tähistada - hiljem oldi nõus Pronks austustega teisaldama kalmistule, selleks ju ümarlaud toimis.
Indrek Rääts
2012-11-19 15:12:01
Lemme. puusliku ära viimisega sa eksid. See pidi toimuma suvel ja miks varem ära viidi. Laari ja Ansipi ajal oli erinevad olukorrad. Üldiselt olid süüdi ära viimisest öine vahtkond. Oleks kõik enne ära viimist rahulik olnud, ei olesk keegi viinud nii kiiresti. Põhjustest on varem kirjutatud. Hakkan ka juba Sergo moodi küsima. Kui oleks saanud teised erakonnad valitsusse, näiteks sotsid või kesikud, oleks nemad samuti muutunud naerualusteks, sest nemad ei oleks täitnud utoopilisi lubadusi. Enne valimisi ei tea ükski erakond, kes võib valitsusse saada, aga lööklauseid loobivad kõik. Eriti keskerakond. Näiteks pole ka Tallinna linnas oma lubadusi kesikud täitnud, kuigi lubadusi ja lööklauseid oli palju.
Lemme Krimm! Kuidas saab väike Eesti riik pehemndada ülamaailmsest kriisist tulenevaid majandus langusi, Huvitav teada. Võibolla selgitad, tean et Soomes oled koolis käinud ja sealt teadmisi omandanud. Ma saan aru nii Lemme Krimmist, et eestlased on ise süüdi, et nad pidid põgenema kodumaalt küüditamise hirmus ja nüüd ei ole enam neil kodumaale naasemise õigust- Nad on meile kõik vaenlased nr.1.
Ilona
2012-11-19 15:41:27
Minu pärast võite kommida oma nime all või aliaste all, aga mõnede vingumine, et on libad on ära tüüdanud. Teiseks ma ei vaata kunagi kellegi lause ehitust. Mul ei ole filoloogilist haridust. Samuti ei tee vigade parandusi, nagu mõnedele meeldib teha. Kirjutan minagi vigadega ja lauseehitus on sageli konarlik. Samuti ei saa ma võistelda Lemme Krimmi haridusega, kes isegi on olnud Edgar Savisaare poliitiline nõustaja, teda jälitavad ja kuulavad pealt kapokad. Samuti vaagijaga, kes on olnud küll Siberis, küll KGB kiusu all, küll vabadusvõitleja jne. Eks neilt see kogemus ja teadmised tulevad. Pole minagi teimeline ja üle keskea natuke, kõrgkooli lõpetanud Eestis, küüditatud ka lähisugulasi ei ole olnud. ( küsin Sergo moodi, ega ma teid vanu inimesi ja vabadusvõitlejaid ei sõimanud ega solvanud).
Ants
2012-11-19 16:12:31
Vaagijale- Et 9mail oli planeeritud suuremad valitsusvastased meeleavaldused pronksokupandi juures pole mingi saladus .Seda teadis ka meie KAPO . Arvata on ,et Venemaa samuti sellest teadlik oli. Ja seekord lõi Antsipi aktiivne tegutsemine neil "kaardid segi". Miks siis muidu ruttas Venemaa Duumasaadik salakohtumisele Savisaarega . Teades ,et KAPO jälgib neid tehti salakohtumine öösel kell üks Ain Seppiku korteris . Millest räägiti ei tea keegi . Kuid terve aruga inimene ei usu muinasjuttu nagu oleks spiiker määranud Venemaa Duumasaadikule kohtumisajaks Savisaarega kell ÜKS ÖÖSEL ja veel mitte mõnes ametiasutuses vaid Ain Seppiku ERAKORTERIS . Palun ära kirjuta küll enam sellist lollust mis lausa naerma ajab . Ole aus ja ütle ,et küll neil siis oli mida salaja kõigi ees arutada .
kiin
2012-11-19 16:20:21
Vastan vaagijale Antsu eest.
Linter ähvardas Vene telekanalile antud intervjuus kodusõjaga Eestis ENNE pronkssõduri teisaldamist. Bussitäite kaupa Ühtse Venemaa aktiviste saadeti piirilt tagasi Venemaale ENNE pronkssõduri teiseldamist.
veeliks
2012-11-19 16:45:02
Päev ENNE pronkssõduri teisaldamist tegi selle ümber ringe Georgi lintidega ehitud auto (võib-olla ka mitu), kõik aknad lahti ja automakist röökimas Venemaa hümn. Miks pidid iseseisva Eesti riigi kodanikud seda taluma?! Minu jaoks oli see igatahes viimane piisk karikasse - kui seda jõledust hommikul telekast nägin, oli küll üksainus mõte: viige see kuju ometi ükskord minema, ja võimalikult ruttu, siis vähemalt pole okupantide järeltulijatest viiendal kolonnil ja Venemaalt kohale kärutatud provokaatoritel enam põhjust Eesti Vabariigi (NB! mitte Savisaare-nimelise vürstiriigi) pealinna südames lällata vähemalt kaks korda aastas.
kriibu
2012-11-19 16:52:27
vaagija ütleb: "rahutused algavad siis, kui minna nende ametlikult registreeritud ürituse ajal veterane solvavate loosungitega neid tülitama, nagu see juhuski."
---------------------------------- See kolisevate (NSVL-i) medalitega veterankond solvas aastaid kõiki eestlasi, kui käis Eesti Vabariigi pealinna südames oma kuritegusid ülistamas.
Lemme Krimm
2012-11-19 17:01:37
Pronkssõdurist
Sellepärast olekski pidanud paigaldama kaamerad, et seaduserikkujaid ja korrarikkujaid trahvida. Seal oleksid kõik näod ja teod peal. Kõik Naši liikmed pääsesid lihtsalt näpuvehkimisega, see näitab.kuidas valitsus ise on venelastega seotud. Kuule viimane, need kilisevad-kolisevad on eestis omanikud, aga kodanikud tegi Laar sundüürnikeks. Vat nii on eesti riik käitunud oma kodanikega.Seda ei saa teha olematuks ja selleks andestust ei ole.
Lemme Krimm
2012-11-19 17:13:39
Ilona kuigi ei ole filoloogi haridust, siiski sisust võiks aru saada.
Mina ei vingu, vaid olen oma nime all kommenteerinud alates 2001 aastast. Kui nii edasi läheb, siis hakatakse niikuinii ütlema jälle ridade vahelt ja see nõuab eriti tekstist arusaamist. Kas sa vaatasid Pealtnägijat? Seda, kus saatanat välja aeti? Kui ikka ei tunnista kiriku tõdesid, siis hakkab kirik saatanat välja ajama ja kõige hirmsamal moel terroriseerima. Ükski KAPO ei julge sinna vahele segada, sest meie riigis puudub isikukaitse.
Lemme Krimm
2012-11-19 17:30:06
Indrek Rääts!Kuidas saab väike Eesti riik pehemndada ülamaailmsest kriisist tulenevaid majandus langusi, Huvitav teada. Võibolla selgitad, tean et Soomes oled koolis käinud ja sealt teadmisi omandanud.
1. Eesti riik oleks saanud seda pehmendada sellega, et ta oleks oma kohustusi täitnud. 6 Riigifunktsiooni Vastutus kultuuri eest, mis on rahva hing, hariduse eest, mis on rahva tarkus, meditsiini eest, mis on rahva tervis, sotsiaali eest, mis on rahva toimetulek, riigikaitse eest, mis n rahva turvalisus ja põllumajanduse eest, mis on rahva toidulaud. Nende eest oleksid pidanud riigi valitsejad kõigepealt muretsema. See on nende kohustus ja vastutus, aga Riigikogu ei teagi, mis on nende kohustus. Ega oma taskute täitmine ei ole nende kohustus. 2.Ma saan aru nii Lemme Krimmist, et eestlased on ise süüdi, et nad pidid põgenema kodumaalt küüditamise hirmus ja nüüd ei ole enam neil kodumaale naasemise õigust- Nad on meile kõik vaenlased nr.1. 2. Kus ma seda olen kirjutanud? Sellel teemal ma pole sõna võtnud, aga sundüürnike teemal küll ja kui on jäänud mingi vara saamata, kuigi Laar ja IL lausa kutsus vara vastu võtma, siis sinna ma ei saa midagi parata. Kui riik tahtis vara tagastada, siis oleks nad pidanud nendele inimestele, kes seaduslikult elasid tagastatavates korterites kompenseerima nende kodu või andma riigi poolt uue korteri, mida oleks võinud erastada. Meil represseeeriti ka neid, kes olid Siberis käinud ja oma Eesti Vabariigi ajal nad represseeriti uuesti ja aeti neid kodudest välja. Mitte Siberisse, vaid Eesti põõsa alla. Ma ei tea, kas on arusaadav? Seda tehti kõik OMANDIREFORMIGA!!!!!
vaagija
2012-11-19 19:06:32
Nii et siis libad on Ilona ära tüüdanud, aga paharetid ei ole mitte libajad, vaid need, keda libatakse?!?
vaagija
2012-11-19 19:06:54
No nii, nüüd olen siis ühe küsimuse pärast jõudnud oma vana hea tuttava Antsuga sõimu tasandile, ta nimetab mind lolliks, mina siiski Antsu nii ei nimeta, aga vaidlen küll.
Ants, kiin, veeliks, kriibu räägivad kõik tagajärgedest, aga paluks põhjustest ka rääkida. Ants arvab, et Venemaa oli teadlik ja saatis duumadelegatsiooni salakohtumisele Savisaarega??? Mina olen lugenud selle kohta teistsugust selgitust. Esiteks, kohtumine oli ametlik ja duumasaadikute pika päevakava koostas nende Eestisse kutsuja spiiker Ergma ja kohtumine Keskerakonnaga oli päevakorra viimane. Kuna eelmised kohtumised venisid üle aja, siis toimuski kohtumine peale 24. Ants, võid seda ju täna rahulikult Seppiku käest üle küsida, kui ei usu - tema ju erakonnas enam ei ole. Nii et Ants, kes meist ikkagi valetab? Ja ikkagi küsin: kuidas küll lillekoormatega valmistuti suuremateks rahutusteks, kui kõik osapooled olid sellega nõus, et kesklinnas on Pronksile kitsas ja ta viiakse rahumeelselt kalmistule, ainuke soov oli, et pärast 9. maid, sest lilli polnuks ju kusagile viia?
kiin
2012-11-19 20:46:54
Põhjus? Põhjus seisneb selles et Eesti libises Venemaa haardest välja. Ning seda ei andesta meile paljud. Kõik pronkskujuga seonduv ei olnud mitte mäsu põhjus vaid ajend - põhjuseks oli tahmine testida nii meie tugevust kui ka lääne reaktsioone. Kui pronkskuju oleks uuele kohale viidud Laari ajal oleks mäsu ikkagi tulnud. Küll juba ajend oleks leitud.
Lemme Krimm
2012-11-19 21:04:49
Elamislubade skandaal seda küll ei kinnita, pole see Eesti midagi Venemaa haardest välja libisenud
Pronkskuju niisugune teisaldamine, kokkulepetest mitte kinni pidamine tegi riigile ainult kahju |