Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Kas KaPo püüdis süütõendite fabritseerimisega Tallinna linnavalitsust lõksu meelitada?

mai  2009-03-29 14:55:03
Nõus Antsuga. Ja kesikute populaarsust näitas kasvõi lihtne ja lõbus saade saade Rooside sõda, kus reformi pidas populaarsemaks 65 inimest 100-st, kesikuid vaid 24.

kaua võib!  2009-03-29 15:10:29
mai! Tegelikult ongi vahekord selline kui vaadata laias laastus, ainult Tallinnas ja Ida Virumaal on % suurem, sest seal on paljud valijad muukeelsed ja pensonärid!!!!! pensonärid ei saa aru mis toimub ja usuvad lubadustesse, kuigi need paljud ei täitu. Muust rahvusest inimesed ei saa aru, ei mõista mis siin Eestis toimub ja näevad Keskerakonna, savisaare venemeelsust.

teema  2009-03-29 16:49:34
to juss
Kirjutamegi, sest meile makstaksegi sellise jutu eest.

pensionär  2009-03-29 17:40:11
Siiski teete ülekohut pensionäridele kui arvate ,et enamus neist toetab Keskerakonda --vale ka meie teame Keskerakonna ja Putini partei sõprusest, ega vali enam Keskerakonda . Truuks on jäänud ainult eesti-venelaste enamus kes Savisaart kutsuvad -Meie Eedik. Kuid Riigikogu valimistel enamusel venelastel õnneks kaasarääkimis võimalus puudub.

Komu  2009-03-29 18:14:11
Huvitav kui siin lehel korra ära käid, tahaks pärast käsi pesema minna. Vaesed inimesed, kogu maailm teeb teile liiga. Äkki on asi ikka teis endis -kesikutes? Kas olete erakond või edkari kisakoor?

Ants Erm  2009-03-29 18:24:54
Tiinale!
Lp. Tiina, selgita mulle, palun, mismoodi kaitseb Keskerakond eesti rahvast? Tallinna valimisringkonnad sai omal ajal tehtud ka sel põhjusel sellised, nagu nad on, et Tallinnale ei tuleks venekeelne ja meelne linnavolikogu. Pea kakskümmend aastat töötas valimissüsteem tõrgeteta - hea omadus ka veel see, et eripärastel asumitel nagu Nõmme ja Pirita (Keskerakonna kants muide) oli ka võimalus sõna sekka öelda. Nüüd tuli teie suur juht ja õpetaja ja muutis kõik nulliks...ja ainult selleks, et venelaste häältega oma võimu kindlustada. Andestust, aga see lõhnab reetmise järele.
Lugupidamisega,
Ants Erm

Autor on Kaagverest???  2009-03-30 00:57:08
Loen siit lehepealdisest : "Anna ministrile kinga" ?

Kes ometi teil taoliste idiootsuste ja räiguste genereerimise autorid on?

Puudub veel, et te selle kuhugi koolilastele nina alla topiks ja õpetaks ka neile kuidas poisinolgid "peaksid" teiste inimestega ja valitsusse kuuluvate amtnikega käituma.

On teil aru ka peas või oletegi sellise käitumisega Kaagvere erikooli kasvandikud?

Selle "kingaloo" saadan aga nüüd Lastekaitseliitu seisukoha võtmiseks!

Puiatu  2009-03-30 09:22:12
Meie kool pandi(pannakse) ju kinni!

Reporter  2009-03-30 09:46:12
Kesknädala lugejaskond on niivõrd suureks kujunenud, et võiks kaaluda igapäevalist ilmumist vormistama ja võiks veel olla hommikune ja õhtune väljaanne. Oravad ja kaasajooksikud toetavad seda ettevõtmist!!!

Pankrott  2009-03-30 09:52:44
Ei saa, seegi viimane pigutus, sest maksuamet juba ähvardab minuga!

sipsik  2009-03-30 15:37:56
Aruldaselt ebameeldiv ajaleht, ilma rahata ka ei tahaks sellist oma postkasti. Peab ikka olema pea ja pealuu kes sellist soga toimetab.

ARVAJA  2009-03-30 17:16:50
To :))))=/ 2009-03-29 00:04:46
"arvaja! sa loe ja vaata ka mis on teinud head teised erakonnad ja võrdle, kas või siin, Kekserakonnaga ja sa näed, et keskerakod ei olegi midagi eriti teinud ja rahvaliit on hoopis viimasel kohal."

Või Keskerakond pole midagi teinud. Ohohh, sa ei tea mis sa räägid! Keskerakond on teinud Eesti rahvale palju head. RahvaRinne laulis Eesti vabaks, Edgar Savisaar tõi või laost poodi, ta jagas võid, piima ja viina talongide alusel, mis said rahvasuus nime Savisaare laudlina . Keskerakond tõstis pensione, keskerakond ostis tordi hinnaga tagasi Eesti raudtee, mitte raudtee firma Eesti Raudtee . Keskerakonna valitsuses oldud ajal olid sotsiaaltagatised kindlalt tagatud.

Nüüd mitte.

Ka sotsiaalminister oli pädev.
Aga eks sotsiaalminister ei olnud pädev.

vaagija   2009-03-30 18:10:43
to Ants Erm - //Pea kakskümmend aastat töötas valimissüsteem tõrgeteta // - see ju võibki õige olla - siis oli veel see aeg, kui venelased lahkusid Eestist, aga kui vene sõjavägi ka lahkus ja veel meelitati eraisikuid lahkuma, makstes neile isegi kolimisrahad peale -siis tuli vahe sisse, kes jäid, need sidusid ennast Eestiga ja lahkuda rohkem ei tahtnud ja vägisi sundida ka enam ei saa - Euroopa Liit tuleb kohe kallale. Väga paljudest said ausad Eesti kodanikud - eestimeelsed ja keele õppisid ka ära - tõsi pronksööd tegid suure tagasilöögi, aga nüüd on vaja mõelda edasi ja mitte enam eestivenelasi teise sordi inimesteks pidada - me ju ei taha viiendat kolonni siia Eestisse ise kasvatada, tahame, et vene noormehed ausalt Eesti Kaitseväes teeniksid - nüüd kõik erakonnad soovivad paremaid suhteid eestivenelastega ja kõik erakonnad püüavad nende hääli valimistel - kes on aga süüdi, et REF oma 20% venekeelsete toetuse pronksiöödel maha mängis ja nüüd on REF-il ja IRL-il vaid 2% eestivenelaste toetus, seda tuleb nüüd püüda parandada ja mitte neist väära valimisseaduste abil teise sordi inimesi teha.

Tiina  2009-03-30 19:42:05
Lp. Ants. Kui väidate, et politsei lõi pronklsiööl korra majja, siis see on lausvale. Politsei koondus pronkssõdurit kaitsma, vandaalidel lasti segamatult märatseda. Nutsin TV-2 vaadates, helistasin mitu korda politseisse, vastati, ärge segage tööd, politsei teab mis teeb, kui teile ei meeldi, vaadata, mis linnas sünnib, keerake telekas kinni. Pihl pärast seletas, et 3 tundi koondati jõude. Samas olid paljud seda meelt, et kui politsei oleks vaid rahvast juhendanud, oleks huligaanid kiiresti elimineeritud, ja tagajärjed poleks nii hullud olnud. Teie süüdistate Savisaart. Savisaar linnapeana, pidi tagajärgi likvideerima. Tema oli ka öösel kohal, kellelt Kanal 2 intervjuud sai. Valitsus, eesotsas peaministriga oli 3 päeva täiesti kadunud. Täissuuruses sai näha teda alles siis, kui oli pronkssõduri taasavamine eesti vabadussõjalaste kalmistul (mis on eesti rahvale sisuliselt näkku sülitamine), kus ta okupantide sümbolile alandlikult lilleparja asteas.
Kogu see üritus jättis väga rumala mulje, ja tekitas segadust ka enamikes lääneriikides. Sellest ainult ei räägita.

Ants Erm  2009-03-30 19:42:50
to Vaagija
Olen Sinuga põhimõtteliselt nõus, aga...eestimeelsed saavad valida niikuinii, kõik saavad ja kõiki erakondi, ja kõikidel valimistel: ma ei näe ühtegi põhjust, mis takistab eestimeelsel ja veidigi eesti keelt oskaval venelasel kodakondsust saamas. Probleem on sügavam - just pronksiöö näitas, et tegelikult on suur mass neist siiski paraku venemeelsed, s.t. tegelik "viies kolonn" ning nende üle haletseda ja neile pidevalt järeleandmisi teha, see tähendab endisesse situatsiooni tagais jõudmist. Pigem tuleb näidata, et see siin on Eest riik, eestikeelne ja meelne ning on kaks võimalust: leppida või lahkuda.
Ja nagu mulle üks tuntud akadeemik ütles: venelane austab tugevaid vastaseid. Olgem siis tugevad, ja teenigem venalaste austuse, pideva lömitamise ja järeleandmisega teenime vaid põlgust.

Lisaks  2009-03-30 19:49:50
mis puutub siia ühe valimisringkonna moodustamine. Lugege politoloogide ja sotsioloogide analüüse. Miks pidi Riigikogu muutma Tallinna volikogu suurust 79-le. Võinuks jätta samaks 63-le. Pirita elanike häälel on 4 korda suurem kaal kui lasnamäelasel. Ise koalitsioon alustas seda sõda. Jah, ma väidan et koalitsioon tahab iga hinna eest võimul püsida, mingu sellega põhja kasvõi Eesti riik ja rahvas. Selleks ei võimu saada, lubati maad ja ilmad kokku - ikka 5 rikkama riigi hulka. Nüüd ei osata ära kasutada eurotoetusigi. Kui hoolitaks Eesti riigist ja rahvast, siis astuks praegune peaminister tagasi ja tunnistaks oma ebakompetentsust. Tal ei jätku aga niipaljugi mõistust.

Tiina  2009-03-30 20:04:25
Kahjuks on paljud siinsed kommarid läbinud korraliku ajupesu õukonnameedia poolt. Ikka viinatalongid ja laudlina jne. Minu teada tuli see roheline laudlina tükk aega varem kui Savisaar peaministriks sai. Seejärel võimendati Putini partei ja keskerak. koostöö lepingut. Kõik "kahtlused" on seotud eranditult keskerakonnaga. Ühtegi süüdimõistvat otsust ei ole aga on "Kahtlused" nagu Gogoli revidendis. On "Kahtlus"!!! Kõik, mis on seotud keskerakonna ja Savisaarega "söövitatakse" sügavalt rahva mällu. Kui aga on konkreetsed tõendid valitsuskoalitsiooni süüdistamiseks - siis ei võeta seda tõsiselt enne, kui on süüdimõistev otsus. Seda aga ei tule, ükskõik kuipalju meedias sellest võiks kirjutada. "Kahtlused" Kranichi, Reinsalu, Pevkuri kiirest rikastumisest ei ületa kunagi uudiste künnist.
Lihtsalt on selline valikuline mälu, et lisaks Savisaarele said odavad kinnistud Keila Joal ka paljud reformarid - mis sellest. Korruptiivne on ainult Savisaar. Isegi 1980. lõpul oli ühiskond liberaalsem kui praegu, vähemalt oli siis tegu tõeliselt vaba ajakirjandusega, mitte jutumärkides vabaga.

vaagija  2009-03-30 20:08:47
to Ants Erm - olen ka põhimõtteliselt nõus, täpsustuseks siiski, et miks siis ka eestimeelsete REFi toetajate arv langes 2%-ni, nüüd ollakse väga kadedad KE peale, sest valimistel on alati kõik erakonnad eestivenelaste hääli püüdnud. Ei tahaks nõustuda, et pronksööl suur mass märatses - see oli siiski enamuses 16-17 aastased pätipoisid, kes ei olnud enamikus veel valimisealisedki, kelle koguarv eestivenelastest moodustas, kui ma ei eksi, vaid 0,2%. Eestimeelne integratsioon enne pronksi tegelikult, kuigi aeglaselt, kuid siiski järjepidevalt toimis, nüüd tuleb palju vaeva näha, et see heastada. Tugevad võime alati olla, aga see ei tähenda, et peaksime ühepoolselt 1/3 Eesti elanikkonna õigusi piirama, seda ka valimistel - kasvatagem neid eestimeelseteks võrdõiguslikel alustel.

Tiina  2009-03-30 20:20:27
Olen nõus vaagijaga. Pronksiööl ei märatsenud venelastest eesti kodanikud, pigem kodakondsuseta noored, kelle polnud midagi kaotada. Ja selle pronksiöö provotseeris Ansipi valitsus. Meie kriminaalseadustikus on minu teada punkt, kus ka provotseerija on sündinud kuriteos süüdi. Ärme räägime sellest, kas oleks millalgi edaspidi midagi toimunud. Poliitikat ei saa teda selle alusel, mis oletatavasti võiks juhtuda. Tark poliitik teeb kõik selleks, et ei juhtuks selliseid kollapse, on palju ettenägelikum ja analüüsivõimelisesm - ainult siis on ta poliitiks selle sõna õiges tähenduses.

vaagija   2009-03-30 20:21:47
Lisaks Tiinale - see on ikka totalitaarne totaalsus, et tänase kokkuhoiurežiimi tingimustes, kus kogu aeg kõik räägivad, et Riigikogu koosseisu tuleks vähendada - otsustati linnavolikogu koosseisu hoopis suurendada, kõik vaid KE-le ÄRAPANEMISE eesmärgil.

Eelmine | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Järgmine

Nimi 
E-mail