![]() Kas KaPo püüdis süütõendite fabritseerimisega Tallinna linnavalitsust lõksu meelitada?
Dollar
2009-03-30 21:17:02
Ei usu et Rahvarinde juht müüks maha riigi, mille ta ise loonud on. Igasugu vene nuhkidele oli palju atraktiivsem Kodanike Komitee, kes ajas asju Läänemaailmaga kust tuli see nö kapitalistlik taak ja dollarid
Ants
2009-03-30 21:19:27
Tiinale-- Tuleme veel tagasi "pronksöö" juurde mis muutis 180 kraadi minu arvamist Keskerakonnast , nagu õieti kirjutas "Vaagija" kes on lugupidamist vääriv Saaremaa mees , kuid meie arusaamad on peale "pronksööd " täiesti vastupidised Tallinna Linnavalitsuse osast "pronksmässus ". Miks lugupeetud Tiina Sa lähed mööda faktist ,et vene duumasaadik käis neil päevil salaja kell üks öösel Ain Seppiku korteris kohtumas Savisaarega. Ja kui Ain Seppikult küsiti millest räägiti tol ööl siis ei osanud Seppik äkki midagi mõistlikumat väljamõelda kui -- KOERTEST. Ja mida hoolikamalt jälgid Keskerakonna käitumist siis seda tugevamaks kasvab veendumus ,et tehakse koostööd Eesti riigile vaenuliku Ühtse -Venemaaga . Mis puutub aga politse tegevust esimesel ööl siis see oli küll hale ja näitas kui "peata" oli meie politsei juhtkond. Kord löödi maija alles teisel ööl. Kuid on ka tõde millele Sa ei saa vastu vaielda-- Hr. Savisaare sõnad---" venelastele tehakse liiga". Kas ei minda juba liiga kaugele venelaste"sõbralikusega "?Ja ära püüa mulle rääkida ,et seal olid ka palju eestlasi noori. Oli kuulda ainult venekeelset rõvetat sõimu ja karjumist "vsjo nase ,ja Rassiaa"
Dollar
2009-03-30 21:22:34
Kas Keskerakond pidi Ansipi kuulipilduja ette hüppama või Pronksöö ajal??? On ikka arusaamine poliitikast.
Tiinale
2009-03-30 21:25:21
__Tiina 2009-03-30 20:20:27
Olen nõus vaagijaga. Pronksiööl ei märatsenud venelastest eesti kodanikud, pigem kodakondsuseta noored, kelle polnud midagi kaotada. Ja selle pronksiöö provotseeris Ansipi valitsus. Meie kriminaalseadustikus on minu teada punkt, kus ka provotseerija on sündinud kuriteos süüdi._ Nii otse ei maksaks ikka küll valetada! Pronksiööl süüdimõistetutest oli väga palju eesti kodanikke!!! keda just selle "pisiasja" tõttu ei olnud võimalik venemaale üle piiri kupatada nagu mõne siin märatsenud venemaa kodanikuga tehti. Ja mis puutub provotseerimisse, siis paluks mitte ära unustada, et Tallinna linnal on ka linnapea....vähemalt nimeliselt. Ja selle "nimeliselt" linnapea tegevusetuse tõttu tuli riigi Valitsusel sekkuda...keegi peab ju kodanikke kaitsma pealinnas kui külavanem eelistab põõsas redutada.
Dollar
2009-03-30 21:27:50
Oravad on lapsena palju On Remuse muinasjutte lugenud kus kapitalistlikud põhitõed kirjas.
- Üks teeb paha, teine annab naha, sootuks süütu kannatab. Ai tummeri ker- kor - kommeri...ai tummeri ker- kor- kommeri........mullid tõusid vee pinnale.......Haara sabast muidu ma upun...karjub Ansip...aga mullid tõusid pinnale ja tegid ikka....ai tummeri- ker- kor- kommeri....ai tummeri ker- kor- kommeri.
Naaskel
2009-03-30 21:39:18
Õigus oli siin ühel eelkommenteerial Tallinna linnapea oleks ammu pidanud sekkuma valitsuse poolel ja selgitama ,sellele "öisele vahtkonnale " miks peab äraviima pronksokupant. Seda ei tehtud ja Antsipil oli ainus võimalus teisaldada koheselt pronksokupant sest oli juba teada ,et 9 mail kavandatud üldist suurt miitingut ja vastuhakku valitsusele,. Veelkord Antsip tegutses tookord nagu peab. Ja tema tema äkki kõrgustesse tõusev reting näitas ,et eestlased pooldasid tema tegutsemist. Usun, et ka Sina Tiina saad aru mis oleks toimunud kui Antsip nii otsustavalt poleks tegutsenud
faktid
2009-03-30 22:09:49
kui ei oleks seda puusliku ära viidud tollel ööl, oleks see märatsemine kestnus kindlasti 9. maini ja kauemgi. Seda tunnistas mulle hilja aegu üks endine öise vahtkonna aktivist, kes preguseks on meelt muutnud puusliku suhtes. Oli kavad mai alguseks veel rohkem inimesi sinna kokku ajada, miitinguid mitmes paigas pidada ja mitte rahumeelseid, samuti pidid tulema Moskvast ( seda teadis kindlasti ka Savisaar, Seppik ja veel mõned seltsimehed) naša aktivistid, korraldama linnas mitmesuguseid kogunemisi ja valveid. See on fakt, sest inimene kes mulle rääkis on usaldusväärne.
Lugege veel artiklit tänasest päevalehest: www.epl.ee/artikkel/463824 Mis te sellest aravte?
pets
2009-03-31 00:16:35
Lollid on need kes ei taha tõtt uskuda.
vaagija to Ants
2009-03-31 00:33:49
Minu lugupidamise juures vabandan, et sekkun Sinu dialoogi lugupeetud Tiinaga mõne fakti osas: duumasaadikud kutsus Eestisse proua Ergma ja kuna kutsuja pani paika kõik tähtsamad kohtumised duumasaadikutega, siis Savisaare ametlik kohtumine sai võimalikuks vaid pärast kõiki tähtsamaid kohtumisi nii hilisel ajal - Seppiku ütlemist "vestlesid koertest" oli ju irooniaks õeldud üliagaratele ajakirjanikele. Ants, kas sa tõesti usud, et Savisaar on nii võimas mees, et lööb NATO segamini ja müüb Eesti maha? Miks ta Sinu arvates peaks seda tegema, kui Eesti taasiseseisvumise nimel pidi Savisaar ja Rüütel korduvalt oma eluga riskima - Sa ise olid neil ärevatel päevadel Kodukaitse staabiülem ja kõige selle supi keskel - miks ta siis Eesti rahva appi kutsus, ta võinuks ju samas kohe Eesti intritele ja Lõssenkole maha müüa - ta oli kindlameelne ja päästis eesti Vabariigi, täpselt sama kindlameelne on ta ka täna - algusest peale toetas NATO liikmeks saamist ja täna on meil NATO vihmavarju all kindlustunne ja mitte üks võim ei suuda meid mitte kunagi NATO kaitse alt Venemaale müüa. Mul on kahju, et oled ennast lasknud mõjutada sellel valimiseelsel laimukampaanial, kardan, et oled endale mitte kõigeparemad sõbrad valinud, kes sind eksiteele viinud?
hts
2009-03-31 10:01:24
00:33:49! Seda ei usu keegi ja loomulikut pole ka võimalik, et Savisaar ja Keskerakond NATO-t segi lööb ja Eestit maha müüb, seda mõtleb mõni Vene duuma saadik või Keskerakonna sõbrad Venemaa ühtsuse parteidst, vähemalt loodavad meie ninasarvikute peale.
Savisaare elu pole ohus kordagi olnud, miks sa seda nii arvad. Ohus olid hoopis Rüütel, VÄljas, Lippmaa ja veel mõned , keDa oleks võidud Moskvas arreteerida ja Siberi "sanatooriumisse" saata. Teiseks, et interid piirasid Toompead, siis lossis olnud inimesed ei kartnud kordagi, et Eesti vabadus oleks ohus ja Eesti rahvas ei aitaks. Seakl ei olnud Savisaar üksi ja tema kui peaministeri kohus oli rahvas Toompeale kutsuda interlasi korrale kutsuma. Olin ka ise üks sinna mineja ja mingit hirmu ega ohtu ei olnud, see minek oli püha kohus. Mis puutubvalimis eelsesse laimu kampaaniasse, siis kesikud on seda teinud alati ja pidevalt, kui nad ise valitsuses ei ole. Eriti agarad on laimamises perekond Savisaar, Seppik, Sepp, Lenk, Simpson ...
vaagija
2009-03-31 15:07:55
to hts - //Seda ei usu keegi ja loomulikut pole ka võimalik, et Savisaar ja Keskerakond NATO-t segi lööb ja Eestit maha müüb// - täpselt minu arvamus 100%, aga sellepärast ma seda väidangi, et MIKS siis teie kogu aeg siin sadu kordi jahute, et Savisaar müüb Eesti Putinile maha - seda ma tahtsingi sellega väita, et see nii ei ole, on vaid teie valimiseelse kampaania demagoogia. Ise vaid valimiste laimukampaaniat levitate vahendeid valimata ja räägid veel mingist KE laimust(?!?).
Savisaare elu oli ohus just intrite rünnaku ajal, sest polnud teada, kas rahvas jõuab õigeks ajaks, võidi ju ka rahva kogunemist takistada. Oht oli juba selle pärast suur, et isamaalased otsustasid Toompealt lahkuda. Loe "Peaministrit", siis saad teada, et näiteks Laanjärv otsis Toompea šeifist vist ainsa püstoli ja õpetas samas Savisaart seda käsitlema. Oht oli veelgi suurem, ise mäletan bussijuhina liini sõites, et pärast Savisaare üleskutset rahvale appi tulla, mida kuulsime bussiraadiost, lendasid Hämari punahävitajad korduvalt üle bussi katuse nii madalalt pea puulatvu riivates, mida kogu okupatsiooni aegu varem näinud ei olnud - ilmselt võeti meid juba sihikule, sest kardeti, et vean Tallinna suunal rahvast kokku. Samas mu abikaasa oli juhuslikult samal päeval Tallinnas ja oli just istunud bussi, et koju sõita, kui bussijuht keeras raadio valjuks, pidas bussi kinni ja küsis reisijailt nõu, kas minna ka Toompeale. Kõik olid nõus, bussijuht parkis bussi samasse, luges reisijad üle ja ütles, et enne ära ei sõida, kui kõik on tagasi tulnud. Kõik läks õnneks, vaid kahjuks isamaalased laskusid samal ajal rahvale vastu Toompealt alla, kui rahvas üles läks.
ARVAJA
2009-03-31 15:41:15
To Autor on Kaagverest??? 2009-03-30 00:57:08
"Loen siit lehepealdisest : "Anna ministrile kinga" ?" Kui sa ei tea veel, siis see "Anna ministrile kinga" on poliitiline satiirmäng, kus antakse valitsusliikmetele "kinga" ja seda mängu ei mängi ainult Keskerakondlased ja Keskerakonna toetajad, vaid ka parempoolsed ise. Mina olen selles mängus saavutanud tipptaseme - ma annan isegi peaministrile "kinga". Ja viimane, kuues tase ongi "kinga" andmine peaministrile.
Autor on Kaagverest?
2009-03-31 16:06:15
ARVAJALE :
_Kui sa ei tea veel, siis see "Anna ministrile kinga" on poliitiline satiirmäng, kus antakse valitsusliikmetele "kinga" ja seda mängu ei mängi ainult Keskerakondlased ja Keskerakonna toetajad, vaid ka parempoolsed ise._ Eks igasugu lollustega on alati kaasaminejaid. Aga on ka neid, kes näevad antud "mängus" kutluurituse ja labasuse vohamist. Meie elus ongi suureks probleemiks saamas, et ei osata enam teha vahet, mis sobib ja mis ei sobi. Kahju. Lapsed ja noored võtavad eeskuju....ja kahjuks sellisest "rämpsust" eeskuju võttes ei ole küll midagi head ellu kaasa saada.
hts
2009-03-31 16:37:15
vaagija! mulle meeldivad ausad inimesed, kes mõtlevad ja siis ütlevad. Sina paned küll pada, ainult mõni bussijuht võibolla usub. Ei lennanud mingeid lennukeid Tallinna kohal sel päeval , olin ise teel Toompeale ja päris kaua pärast seal. Nägin kõike pealt. mis seal toimus. Samuti ei olnud Savisaar üksida seal ohus, seal oli neid inimesi päris palju ja siiani pole keegi tunnistanud, et eriti kartsid. Nüüd selgub, et Savisaar karis ja õpis püstolist laskma. Ei tea keda, kas sadu interlasi kuue padruniga või ... On näha, et sa kuulsid bussi hääle asemel juba lennukite undamist ja pommide plahvatamist!!!!!!!!!
Arvaja! sina annad siin Keskerakonna lehes kogu aeg peaministrile "kinga". aga peaminister on ikka kohal ja eestlaste hulgas väga populaarne tegelane. 16:06:15! Olen sinuga arvaja suhtes ühel nõul. Kui ei ole midagi kahe kõrva vahel, siis pole midagi teha. Teised erakonnad võiks teha mõne mängu keskerakondlastest poliitikutest, aga kultuursed ja haritud inimesed ei tee ja see "satiirimäng" ei tõsta karva võrdki KE populaarsust. Kahju sellest!
vaagija
2009-03-31 17:18:20
to hts - enne loe kommentaar läbi ja siis hakka pläägutama - ma ei õelnud, et see Tallinnas toimus - ütlesin "Tallinna suunal" - sõitsin kohalikke maakonnasiseseid liine - täpsemalt olin Harjumaal Sooniste-Ellamaa vahelisel lõigul - vaata kaardi pealt järgi - suunaga Ämari ja Tallinna poole - need olid Ämari hävituslennukid. Punkt.
Ahaa, tähendab sinu järgi tookord Toompeal ohtu ei olnudki - mõtle natuke kaine peaga - kui Eesti rahvas ei oleks Toompeale tulnud või ei oleks lastud tulla, siis millega sinu arust oleks see intrite mäss lõppenud - nad olid juba ju lossihoovile sisse murdnud? Vasta.
hts
2009-03-31 18:00:41
vaagija! Kahjuks ei olnud neid veel lossihoovis vaid murdsid väravaid ja inimestele lossis nad küll ohtu ei kujutanud vaid hoopis millegi muule. Ämaras ja Ellamaa kandis võis kindlasti lennukeid enne ja pärast veel näha. Seal ei ole ju midagi imeliku, nõukogude väed olid Eestis sees, ei olnud veel ära viidud. Sina seostad kohe ohtu Toompeale... Huvitav kas selle bussiga sõitjad ikka olid kõik nõus kodu asemel Toompeale minema ja mis liin see võis olla. Enne mõtle tõsiselt, kui midagi kirjutad. Sina olid kusagil Sooniste Ellamaa vahelisel lõigul, mina olin Toompeal ja nii kaua kui ei olnud enam mingit intrite ohtu Toompeale tulekuks. Sina vaatasid telerist, mina olin kohal. Kutusti appi sellepärast rahvast, et intrid ei saaks hoonesse sisse ja seal märatseda (nii nagu hiljem pronksöö ajal)
vaagija
2009-03-31 18:35:35
to hts - õige, aga nad murdsid ju lossiväravaist läbi ja ka raske veoauto veeretati käsitsi väravate eest ära, nii jäi vaid minutid, kui nad oleksid ka lossis sees olnud, vaid eestlaste massiline Toompeale tulemine hirmutas neid ja loobusid viimasel hetkel lossi sisse murdmast. Kas usud tõsimeeli, et kui eestlased ei oleks Toompeale tulnud, siis Lõssenko oleks lossihoovis oma kaaslastele hõiganud umbes nii, et noh - tegime natuke nalja, läheme koju?! Vaid eestlaste tulek peletas intrid minema, oli suur õnn, et provokaatorit ei juhtunud olema, kõik suutsid külma närvi säilitada, siis ei tea, millega oleks võinud kõik lõppeda.
Ellamaa kandis nägin punahävitajaid sageli, kuid nii madalalt esimest korda ja see oli varsti pärast seda, kui Savisaar rahvast kutsus, arvan, et see oli teadlikult lavastatud jõudemonstratsioon. See buss, millega abikaasa sõitis oli Tallinn-Pärnu liinibuss ja rahvast oli bussis pool bussi.
Ants Erm
2009-03-31 19:24:11
Mõnedkokkuvõtvad mõtted veel.
1. Pronksmees ole tõepoolest liialt kauaks oma kohakle jäänud...ja müts maha Ansipi ees, et ta selle lõpuks ära tegi, mid teised ei suutnud. 2. Kui poiss oleks oma kohale jäänud, siis kakleksime siiani seal. 3. Jutud lõimumise tagsilöögist on kõvasti ülepaisutatud...Eest Vabriigile tolerantsed venelased tundsid selle üle pigem piinlikkust kui viha. 3. Paraku kaldun arvama, et märatsejad (ja eriti initsiaatorid) ei olnud sugugi vaid vene kodanikud. 4. Savisaare muutumine, on mu jaoks siiski müstika. tunnustdes tema kunagist tegevust ja mäletades tema toonaseid kõnesid...ei saa aru, mis tema peakeses toimub - on see piiritu võimuiha või veel midagi hullemat, aga Eesti asja ta enam küll ei vea. 5. Kodanike komiteede loomine (millest muide algas Savisaare allakäik) oli geniaalne idee...kui me ikka tahtsime oma, eestikeelset riiki. Saavutatut ei tohiks mõne mehe ambitsioonide ja mõne teise soigumise pärast makha mängida. Ja lõpetuseks - tueltan Teile kõigile meelde, kellele andsid Edinaja Rossija eest kõnelejad hiljuti Ordeni!
ARVAJA
2009-03-31 19:50:09
To Autor on Kaagverest? 2009-03-31 16:06:15
ARVAJALE : _Kui sa ei tea veel, siis see "Anna ministrile kinga" on poliitiline satiirmäng, kus antakse valitsusliikmetele "kinga" ja seda mängu ei mängi ainult Keskerakondlased ja Keskerakonna toetajad, vaid ka parempoolsed ise._ "Eks igasugu lollustega on alati kaasaminejaid. Aga on ka neid, kes näevad antud "mängus" kutluurituse ja labasuse vohamist. Meie elus ongi suureks probleemiks saamas, et ei osata enam teha vahet, mis sobib ja mis ei sobi. Kahju. Lapsed ja noored võtavad eeskuju....ja kahjuks sellisest "rämpsust" eeskuju võttes ei ole küll midagi head ellu kaasa saada." Mida valitsusvastast ja moraalitut näed sa poliitsatiirilises mängus "Anna ministrile kinga" . Ega selles mängus ei tulistata ministrite piltide pihta, nagu tegi kunagi minister Laar oma kambaga Savisaare pilti tulistades, öeldes enne tulistamist: Kes Savisaare pildile pihta ei saa, on Savisaare sõber. Aga õnneks leidus inimene kes rääkis hiljem juhtunust Savisaarele ja Kesknädalale.
argumentum ad hominem
2009-03-31 20:41:52
Selle loo õigsus on ju väga hõlpsalt testitav. Kui sellele järgneb vaikus, siis on kirjutatu õige. Kui aga artiklis esitatu ei vasta tõele, siis sellele reageeritakse kindlasti, võetakse selle kirjutajad vastutusele ja järgneb "valge" ajakirjanduse rünne Kesknädalale. Huvitav, kuidas sellele reageeritakse.
|