![]() Vasakerakonnad edenevad, parlamendiparteid taanduvad
Kain.
2010-11-10 09:40:25
Olgu nüüd selle DELFI küsitlusega kuidas on, eks see üks paras meelelahutus ole, aga sellegipoolest - miks arvata, et eestikeelses Delfis hääletas massiliselt venelasi, et nende eelistusele nii kindlalt viidata saaks? Aga - ega ma ei vaadanud ka, ehk oli venekeelses sama üleval....?
SP
2010-11-10 09:55:32
Kogu maailmas saavad vasakerakonnad peksa ja selles pole Ansip süüdi, ei tea miks peaks Eesti erand olema, kui isegi Kreeka ei poolda enam vasakpoolseid. Mis puutub aga Keskerakonda, siis siin pole tegemist maailma vaatega vaid pendliga, mille liigutajaks on ühe mehe ego.
arvaja
2010-11-10 11:12:27
Kuna Postimehe küsitluses pakuti liiga palju üle, millele järgnes tugev kriitika, siis nüüd korrigeeriti tulemusi pisut reaalsemaks,Õiget küsitlust meil ei korraldatagi, see on siililegi selge
glavlit
2010-11-10 11:19:27
KE on endale küll tubli infoallika Delfi nn küsitluse näol leidnud. Sama hea on joomalauas korraldada küsitlus poliitikaeelistustest ning esitada see ajakirjanduses mingi "avaliku arvamuse uuringuna". Peab ikka viimane häda olema, kui Keskhäda juba selliseid "küsitlusi" ülesupitama hakkab.
See selleks. KE-le ei jäägi tegelikkuses midagi muud üle kui s...ta mängu juures head nägu teha. Neil võib olla küll stabiilsem valijaskond (?), kuid kindlaks on tehtud ka see, et KE on teine eelistus väga väikesel seltskonnal, mis ei võimalda märkimisväärselt toetust suurendada. Kindlasti võiks rõhutada veel seda, et kui Eesti on viimase paari-kolme aasta jooksul läbi teinud suurima majanduslanguse, siis huvitaval kombel pole praeguse koalitsiooni toetusprotsendid vähenenud ... vastupidi??? Kuidas selline asi üldse on võimalik??? Kaks lahendust - kas koalitsioon on teinud head tööd või on opositsioon tõeline käpard, kui isegi sellist konjunktuuri pole suudetud ära kasutada??? Ilmselt hübriid mõlemast. Pigem tekib mulje, et valitsus on küll majanduslanguses "süüdi", kuid KE "targa juhtimise" all sureks vist üldse nälga. Viimane lause võikski avaliku arvamuse kokku võtta, st valitsusega ei olda küll rahul, kuid mingit muud alternatiivi ka ei nähta!!!!!!!!!!!!
TÄPSUSTUS!
2010-11-10 11:20:50
"Delfi astus valede teele"
NB! NB! Tegemist on siiski EIP TEABETOIMKONNA JÄRELDUSTEGA! mille ma kui huvitava leiu edastasin. (Tegelikult oli see mustvalgel kirjas.) Nii või teisiti täiustavad EIP ja Kesknädala kommentaarid üksteist ja nõustun üldjoontes mõlemaga. Olen tõesti Iseseisvuspartei toetaja, kuigi vihjes Kn-le seda ei maininud. EIP-l on selline hea omadus - ta hindab iseseisva mõtlemisega inimesi. Mina olen vasakpoolsem kui EIP, kuid kõige tähtsamaks loen Eesti SÕLTUMATUST, seega ELiidu riiklikku olemust mittetunnustavaid vasakpoolseid erakondi EI SAA VALIDA! Kahjuks. Tervitades, Tõnis Bleive
Klaus Völler
2010-11-10 11:34:02
Einoh, Delfi "uuringu" põhjal nii vägevaid järeldusi teha on tõepoolest tase omaette. Isegi Manivald ja Minna peaks sellest aru saama.
JB
2010-11-10 11:39:49
Keskerakonan jaoks on olemas ainult ühte sorti usaldusväärseid uuringuid ja küsitlusi ja need on seda sorti, mis keskerakonda ja tema ideid toetavad. Kõik teised on halvasti korraldatud, erapoolikud, võltsitud jne;)
Tõnis, parteitu
2010-11-10 11:56:20
"Nii või teisiti täiustavad EIP ja Kesknädala kommentaarid üksteist ja nõustun üldjoontes mõlemaga." LOOMULIKULT KÄIB SEE VAID DELFI-küsitluse KOHTA! Emor ja Turu-uuringud... Emor ja Turu-uuringud... Iseseisvuspartei esimees kirjutas paar nädalat tagasi siin veergudel meie statistika-ametist. Kesknädal pidas vajalikuks artikkel põhjalikult edasi anda - siit küsimus, miks peaks uuringufirmadesse kriitikavabalt suhtuma, kui isegi sellise RIIKLIKU INSTITUTSIOONI nagu ESA seda on, kohta on suured kahtluse õhku visatud? Leito ja Leito. Ma ei tegele isikukummardamise, vaid tõsise murega, miks on AINULT ühe inimese, ühe erakonna hoolde jäetud rääkida TÕTT. Keegi tema väiteid ju ei KRITISEERI (sõna esialgses tähenduses)! Ei lükka ümber ega ei täienda. Lugupeetud kaasrahvas, millega me tegeleme??? p.s. Savisaare puhul sarnane vastutuse koondumine. Kui ta ka võitleb vaba riigi eest, ei saa ta seda liiga otse teha; küllap saabuks kohe KOLMAS INFARKT. Mõned mõtlevad, ülejäänud magavad - liiga ilus loodus ja palju ruumi meil siin Eestis. Olge mureta, lollidelt võetakse ära. 700 aastat tagasi tulid ühed ülerahvastatud maalt. Praegu on Moskvas päris kitsas. Krõbisevat see-eest on...
Tõnis
2010-11-10 12:08:18
Niisiis, kuueosalise artikli "Statistikaamet – manipuleerija või rafineeritud kurjategija?", millest 3. osa siingi ilmus, kahes esimeses selgitas EIP esimees muu seas, miks nõnda teravalt lahknevad Emori ning Turu-uuringute küsitluste tulemused. Meenutagem, Emori järgi on RE-l vaid natuke puudu täielikust enamusest Riikikogus, Turu-u. jällegi tõestab, et RE ja KE on võrdse toetusega!!! Lugege, KE toetajad, kes teid peale 2003. aasta kongressi alt veeti, otse Liitu tagasi: www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid-liikmetelt-avatud/items/vello-leito-eesti-statistikaamet-manipuleerija-voi-rafineeritud-kurjategija-i.html www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid-liikmetelt-avatud/items/vello-leito-eesti-statistikaamet-manipuleerija-voi-rafineeritud-kurjategija-ii.html
keskfänn
2010-11-10 17:41:49
Nu mis jama siin kirjutatakse...ükski tõeline keskparteilane pole kunagi Delfit lugenud, ta isegi ei oma selliseid sõpru-tuttavaid.
Kõik keskparteilased, kes oma väidetes vihjavad Delfile POLE KUNAGI KUULUNUD, EI KUULU PRAEGU JA EDASPIDI KESKPARTEI RIDADESSE. Tegu on ansiplaarlaste provokaatoritega...
Õnge Enn
2010-11-10 17:50:20
Mina küsiksin lugupeetud Tõnis Bleive käest, miks suletakse "rahvuslaste ja iseseisvuslaste" portaalides juurdepääs inimestele, kes on seal välja toonud faktid nn. "rahvuslaste" omaaegse tegemiste kohta.
Selline tore lugu jah, nagu endise koputaja ja praeguse "rahvuslase" kohta julged selgitust küsida, kohe on juurdepääs suletud!
Lemme Krimm
2010-11-10 17:51:22
Kõik märgid näitavad, et vabamüürlaste pill on lõhki. Kui nii edasi läheb, siis teeb Savisaar tõesti uue valitsuse.
Tõnis
2010-11-10 19:02:32
Lugupeetud Õnge Enn,
ma ei tunne ühtegi iseseisvuslaste portaali peale www.iseseisvuspartei.ee Kui räägite sellest - täpsustage, mind kui nende pooldajat huvitab igasugune teave neist; seda enam, et ajakirjandus - Kn mõningase erandina - nad maha vaikinud on. Mina pole see, kes ülistaks Sinimägesid jms. - saksa vormis ei võidelda eestlaste eest. Ma tean, et selliseid on ka EIP-s, seal 1300 liiget ju. TÄHELEPANU Enn ja teised! Eestis on palju LIBARAHVUSLASI, IRL-i ning ERL-ga eesotsas. NEMAD EI OLE ISESEISVUSLASED. (portaalid syndikaat.ee, ersp.ee jms. räuskav rämps)
Tõnis
2010-11-10 19:07:43
Libarahvuslusest ja iseseisvuslusest. www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid.html 30-03-2008 Põhiseadusest 12-03-2008 Eesti Iseseisvuspartei missioonist 23-02-2007 Iseseisvusrahvuslased contra eurorahvuslased 03-10-2007 20. septembri eriarvamus Eesti Rahvusliku Liikumise kohta 14-03-2008 Kes on klikirahvuslased? 13-01-2009 Vello Leito: Milleks riigireeturparteid Riigikogus vajavad tervet armeed mart helmesid, martin helmesid, erl-e, tms-e ... ? 16-02-2009 Eesti Iseseisvuspartei avaldus Koostöö Kogu 16.02.2009 deklaratsiooni asjus 26-04-2009 EIP analüüsitoimkond: Projekt 666 15-05-2009 Vello Leito: Koloss, millel pole isegi mitte savist jalgu, südametunnistusest rääkimata 15-07-2009 Vello Leito: Libarahvuslast ära tunda on väga lihtne 18-06-2009 Vello Leito: kalju mätikud - kasulikud idioodid eesti rahva aborigeniseerijatele 09-11-2009 Vello Leito: Ta nägi võidu võimalust. Täistekst, I-III 02-11-2008 Tõnu Kalvet: Eesti rahvuslike jõudude koostööst 02-11-2008 Vello Leito: Henn Põlluaasa lugedes 16-04-2008 Keskerakonna programmilisest seisukohavõtust Rahvuslaste Pooltunni 20. saade (eetris 14.07.2008) www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/rapo.html?file=tl_files/sounds/2008-07-14.mp3
kriibu
2010-11-10 21:16:25
Unistada ju võib, aga tegelikkus on selline, et 33% inimestest on veendunud parempoolsed, 33% on vasakpoolsed ja 33% on need, kellest kunagi ei tea, kuhupoole nad kalduvad.
Siin on aga üks konks. Veendunud parempoolsetest ei saa kunagi vasakpoolseid, küll aga on vasakpoolsete hulgas neid, kellest saavad parempoolsed. Seega - vasakpoolsete valitsuseks ei ole mingitki võimalust. Mikser võiks teid ju päästa, aga sellegi kaardi olete riigi tasandil maha mänginud.
möhh
2010-11-10 23:20:23
to Klaus Völler
Kas sulle ei meeldi "Express Grupp" ja Hans H. Luik?
Õnge Enn
2010-11-11 11:40:51
Lugupeetud Tõnis!
Vabandan, kui seostasin erinevaid rahvuslikke liikumisi, nimelt ma pidasin silmas Sõltumatut Infokeskust. Nimelt on tõesti jäänud mulje, et Eestis on kombeks ennast "sõltumatuks" tituleerida just kõige sõltunumatel. Kahjuks jääb miskipärast mulle mulje, et need kõik on üks liikumine. Soovin edu Teile!
Tõnis
2010-11-11 13:18:20
Ennu vabandus vastu võetud. Palun edaspidi avardage teiste eelarvamustega inimeste silmaringi! Libarahvuslased on need kõige hullemad VAENLASED. Rahvuslus on ära pilastatud nende rüveda töö tulemusel. Ei pea olema isegi põhimõtteline Iseseisvuspartei pooldaja, et praegusel hetkel teha kõik, et nad saaksid Riigikogus oma sõna öelda. See on ka nende (ja teistegi rahatute parteide) eelis rahaerakondade ees - neil on mõistlikele inimestele kohe tõsist tegevust pakkuda. Mitte sõnavahtu ja intriige.
Tõnis
2010-11-11 16:01:22
...veel, Õnge Enn, juhuslikult leidsin. Lugege siit varjunime "lahendused" väiteid ja kõik saab selgeks: http://si.kongress.ee/2-augustil-kaebas-vabaduspartei-pk-esimees-neli-liiget-uehiskonna-oonestajatena-kaposse-2.html
lubage naerda
2010-11-11 23:27:53
Mis on Õnge Ennul eesti rahvuslusega pistmist?
|