![]() Keskerakond ja Vasakpartei alustasid koostööläbirääkimisi
osutaja
2012-02-29 08:09:46
Mis tulema pidi,see tuli.
Vasakmõte
2012-02-29 08:30:58
Keskerakond vajab nende nime?
MUSKETÄR
2012-02-29 08:31:15
Ikka vee kehtib vanasõna: "Ütle kes on su sõber ja ma ütlen, kes oled sina..." Ka see juhtub agu sotsidegagi näitab ilmekalt eestlaste põlgust saamatute ja venemeelsete vastu...
Enn Oja
2012-02-29 09:42:25
kass nüüd akkab ilmuma ka Kesknjadal ?
karu
2012-02-29 09:56:15
Kesknjadal oleks pidanud hakkama ilmuma juba ammuilma!sest selliseid artikleid nagu KN avaldab vene rahvusest inimesed kusagil mujal ei näe ja arvavad et eestalsed on kõik samasugused jobud nagu ojamats
tavainimene
2012-02-29 10:39:51
Väga õige samm mõlemapoolselt.
Õelatele kommenteerijatele aga soovitus: vaadake tihedamini peeglisse.
pensinär
2012-02-29 11:33:03
Anna kannatust ja pikameelsust---see kõik on ju olnud ja teame,kuhu see lõpuks välja viib.Venelastega koostöö on nagu viitsütikuga pomm,mis niikuinii ükskord plahvatab ja neelab nii meid eestlasi kui lõpuks Eestigi.Minu arust,on see vaenulik ühendus,sest Savisaare soojad suhted vene võimuparteiga on teada ja nende "soovid" on samuti teada.Juba välisvaatlejadki märgivad ära ,et Savisaar on Moskva siinne esindaja.Pahatahtlikkus teistsuguse arvamuse vastu,aga kumab siin igas keskide kommentaarides läbi.Mina võin ju peeglisse vaadata,kuid näed seal mures nägu ja ängistuses südant,hirm taaskord vabadus kaotada on niiväga suur.Venelased ,aga pole siiani näidanud ainsagi sõnavõtu või žestiga ,et nad tegelikult meie omariiklust pooldavad,ikka unistavad oma "deršaavast" ja vene kohalolekust.Mida on eestlasel loota toomidest,kõlvartitest ja endistest padukommunistidest.Vabandage,kuid ma ei usalda ei keskisid ega hoopiski mitte venelasi.
muigaja
2012-02-29 13:36:05
pensinäär. Tänu Keskerakonnale ei ole Eestis veel tekkinud kodusõda. Ansip provotseeris küll venelastega tüli ja sai Pronksiööl häbiväärselt lüüa kui kesklinn rüüstati. Aga need olid vaid paljakäelised kooliõpilased. Kindlasti on endistel sõjaväe veteranidel kalašnikovid garaaži põrandasse peidetud ja ootavad oma aega. Ei aita teie virin ja halamine, et venelased on mõrtsukad ja okupandid. Kui juba IRL-i juhtpoliitikud vene maffiat siia smuugeldavad, siis tähendab et raha eest on rahvustunded müüdavad. Kelle peale te siis veel loodate kui rahvuslased end venelastele maha müüvad. Kuid Toom ja Kõlvart on eesti kodanikud ja valdavad vabalt eesti keelt. Nemad võitlevad parema tuleviku nimel Eestis.
Nõus
2012-02-29 23:49:39
muigajaga.
Puht pragmaatiliselt on KE õigel teel. Sotsid saavad hääli - on hea. Kesk peab ka saama, sest muidu pole ta võrdväärne. Kokku peab tulema üle 50 %. Kui praegu lubab naiivne Mikser mitte teha koostööd, siis valimistel PEAB. Kui läheb pugema Refile, lähevad sotsid lõhki ja tuleb kaotus- jääb üle ainult KE. IRL ei anna mõõtu välja ja ei vääri mainimist. ReF on vaja nurka suruda ja eeldused on päris head.
muigajale
2012-03-01 12:20:45
......on endistel veteranidel "Kalašnikovid" peidus ja küllap nad siis neid ka kasutavad,pugege neile niipalju kui tahate.Mina võin surra nende käe läbi puhta südametunnistusega...aga kas ka teie? Tuleb meelde Vares-Barbarus,kes ka nendega hea oli ja nende nõudmised täitis,kui aga mees nägi,mis eestlastega tegema hakati,lasi ennast häbist maha.Otse ja avalikult DZD kommentaariumis väitis üks venelane,et Venemaal on vaja seda maad,mitte inimesi,siia saab siis lihtsalt venelasi juurde tuua,eestlased pannakse teadagi kuhu--pole inimest-pole probleemi.Teid muidugi see oht ei ähvarda--kuid kuidas te suudate pärast seda edasi elada--ausalt ei tea,aga võib-olla polegi teiesugustel sellest probleemi,peaasi,et endal hea.Aga selle lausega reetsid sa veelkord venelase olemuse----vägivald,surm,laibad,terror---pidevad paid teiepoolt nende loomust ei muuda.Saksamaal vägistati grupiviisiliselt ka omaenda tüdrukuid,kes Saksamaale töölaagritesse olid veetud---õudne.Ei te hunte lammasteks muuda.
vaagija
2012-03-01 17:19:29
to muigajale
"...et Venemaal on vaja seda maad,mitte inimesi,siia saab siis lihtsalt venelasi juurde tuua". Selles on sul isegi õigus - meie praegune valitsus teeb kõik selleks ja kiidab takka - meil on vabadus reisida, kui ei meeldi kodumaal, minge minema! Ja seda soovitust viiakse täide sellise usinusega, et majanduspõgenikena välismaale põgenemine on kujunenud juba epideemiliseks... Ja mitte ainult venelased, vaid ka mustad ja moslemid tulevad varsti siia, sest loodus tühja kohta ei salli - me ise oma riigi väära poliitikaga põhjustame selle, et meie ise oma maa jätame juba vabatahtlikult tühjaks teistele tulijatele... Kas tõesti selle nimel me tegime nii üksmeelselt Laulvat Revolutsiooni, et nüüd oma isamaa ise uutele tulijatele kinkida???
muigaja
2012-03-02 11:08:14
vaagijale. Paistab, et meie rahvuslastel ja ärieliidil on rahva petmiseks vaja teha suuri sõnu väiksest armsast Eestimaast, kus peavad elama ainult eestlased ja venelased peaksid lahkuma. Kuid samas IRL-i eliit smuugeldab siia vene maffiat, astusime Euroopa Liitu kus rahvaste paabel ja igaüks võib valida endale sobiva elupaiga. Kuid nüüd on Eestisse tulnud juba peale venelaste hordidena soomlasi, rootslasi, sakslasi ja palju muid rahvusi. Eesti pidi olema ju rahvusriik, kus elavad ainult eestlased. Sellise valega püütakse nüüd järelejäänud eestlasi lollitada. Rahvusriigis peaks kõlama ikka eesti keel, kuid "eesti laulu " võistlustel ei saanud ma peaaegu ühestki laulusõnadest aru, sest nad olid ingliskeelsed. Kas me nii säilitame oma keelt? Aga sellega annavad noored mõista, et eesti keelt nad ei austa ja on omaks võtnud välismaa multikultuuri. Siis on neil ükskõik kus nad elavad ja seda soodustab veel meie valitsus kui ta deklareerib, et valige endale teine riik kui siin ei meeldi.Teeme siis järelduse: kui Eesti tahab säilida rahvusriigina, peab sellise valitsuse minema kihutama ja Euroopa Liidust välja astuma, et siia ei saaks vabalt trügida igasugust muud rahvast. Esimese vabariigi ajal majandas Eesti end edukalt ja vedas Lääne-Euroopasse peekonit, võid, mune. Kui me taastame põllumajanduse, siis võib Eesti muutuda uuesti jõukaks.
vaagija
2012-03-02 19:34:11
Nii see on, täiesti nõus.
vaagija,muigaja-ambuja,ruigaja.
2012-03-03 03:01:03
venelased peaksidki lahkuma.....sest NAD ON SIIN KOHUTAVA ALATUSE,EBAÕIGLUSE JA ANASTUSE TULEMIL ja see,et nad siin on paljunenud,seda alatust olematuks ei tee.Kõik rahvad,kes on oma anastajate alt vabanenud,on ka vabanenud tsiviilkolonistidest (kuigi midagi niisugust,mis 20 saj.toimus Balti riikides---otsene genotsiid põlisrahva vast....hävitati mehed,noormehed viidi nn"töölaagritesse",kus enamus neist suri nälga ja haigustesse,naised koos laste ja rinnalastega (kellest 90% suri teel Siberisse),isoleeriti oma harjumispärasest keskkonnast,vanurid surid samuti enamus teel või esimestel aastatel)----kas teil "mehed" häbi sugugi pole,et nüüd nendele vihatud kolonistidele hosiannat laulate,mida peab veel selle väikese rahvaga juhtuma,et teie südametunnistus (kui teil seda muidugi on--tundub,et punastel seda pole olemaski) ärkaks.Need venelased tulid siia vastu meie tahet,nad jäid siia ja nüüd kisavad kooris kuidas neid siin diskrimineeritakse----nii neetult halb on siin,kuid nagu kärbsed kleepuvad nad endiselt selle maatüki külge ja oma suuresti armastatud Venemaale minna ei taheta---mis armastus see on ja kas seda saab üldse armastuseks nimetada----see kõik on pesuehtne kolonisti-okupandi käitumine,laiutada vallutatud maal edasi ja nõuda ja nõuda ja vinguda ja vinguda.Jumal kuidas ma põlgan neid ja teiesuguseid samuti.
vaagija
2012-03-03 16:18:11
to 2012-03-03 03:01:03
Kas keegi on väitnud, et Stalini genotsiidi Eestis ei toimunud? Kõik on ju sellega päri ja milleks seda kogu aeg korrutada? Kasvõi sada aastat järjest. Meie türann oli Stalin ja sakslaste türann oli Hitler, aga mitte keegi ei süüdista Hitleri kuritegudes kolm põlve hiljem sündinud saksa rahvast selle pärast. Aga mida teeme meie?
vaagijale
2012-03-03 17:06:44
Sakslasi ei süüdista tõesti mitte keegi......sest saksa rahvas on kahetsenud,vabandanud ja kahjud heastanud.Saksa rahvas mõistab,et ta on süüdi,et lasi võimule sellise haige kääbiku,kellele inimelu ei maksnud punast krossigi.Aga kas me saame sama venelaste kohta öelda,kas nad on karvavõrdi kahetsenud,kas nad on vähimatki süüd tunnistanud----nende mõrtsukad käivad endiselt medaleid kõlistades "kangelastena" ringi ja noored ruttavad neile lilli viima----vot just seepärast austatakse saksa rahvast ja põlatakse venelast.Elada oma ohvrite maal,tundmata vähimatki piinlikkust---kõik on hoopis vastupidi.Noorelt eestlaselt nõutakse tööle saamisel juba häbenemata vene keele oskust ja see,mis toimub Tallinna linnavalitsuses,kus toomid,kõlvartid nõuavad juba ilma igasuguse häbi tundeta vene keelse hariduse jätkumist--seega oleme ka 20 aasta pärast samas seisus või veelgi hullemas.Miks eestlased lahkuvad---sest venelased laiutavad siin edasi-ülbelt,nahhaalselt.Eestlased olid ka kaevurid EW. ajal,kuid nüüd pole sinna neil enam ammu asja--kõik ju tehti selleks,et eestlane oma ainsatest maavaradest isoleerida ja vene keskkond on enamusele eestlastest vastuvõtmatu.Kindlasti tuleb nüüd teie poolt ,et venelane on ka maksumaksja----aga arvutame õige välja..vangidest moodustavad venelased 80%,mõrtsukatest 90% ,nad on töötud,sest pole võimelised oma pead kasutama,peale eestlaste sõimamise,nad pidavad olema väiksepalgalised,kes siis ikka peab üleval nende vange,nende narkomaane,kodutuid,töötuid--lööme eestlaste ja venelaste maksud lahku ja las igaüks toidab oma sandid ja vaatame,kas neil jääb siis üle veel oma haridust finantseerida.Jumal anna ometi kannatust.
vaagija
2012-03-03 19:15:36
to vaagijale
Tean seda, aga eks üks põhjus on ka selles, et need medalite kõlistajad ju tunnevadki end sõjavõitjatena ning sõjavõitjate üle kohut ju ei mõisteta - seda koos USA, Inglismaa ja Prantsusmaa liitlastega - nad olid ju ikkagi Euroopa vabastajad fašismist ning kõige suurem kannataja oli ikkagi Venemaa, sest kuigi Stalin alustas maailmavallutuse katsetustega juba Hispaania kodusõjas ja Gol-in-Goli kõrbes, oli Venemaale kallaletungija selles konkreetses sõjas siiski Hitler - olen käinud Peterburi Piskarjovi kalmistul, kus on tohutu väli tranšeesid kalmistuks üle miljoni tsiviilelanikule, kes hukkusid Leningradi blokaadis. Jah, Eestiga on lugu teine - ühest küljest Stalini sõjavägi vabastas Eesti natside okupatsioonist, aga teisest küljest asendas selle meile kommunistide teise okupatsiooniga tervelt 50. aastaks. Aga eks juba president Jeltsini poolt Eesti riigi tunnustamine oli meie suhtes väga hea samm, samuti käis esimest korda Vabadussõjas langenutele Koolipoiste Ausambale austust avaldamas Riigiduuma ametlik delegatsioon. Aga selles paned küll kõvasti mööda, et eestlased lahkuvad Eestist täna venelaste pärast - nimeta ükski nii arg eestlane, kes venelaste pärast Eestist lahkub. Me peaksime hoolitsema hoopis selle eest, et eestlased kõik majanduspõgenikena välismaale ei põgeneks - siis tekib küll kartus, et loodus tühja kohta ei salli ja eestlaste asemele tulevad uued venelased, mustad, moslemid jne... Jah, tundub küll, et enne pronksi mässu oli meil integratsiooniprotsess muulastega palju tulemuslikum ja positiivsem, aga pronksi vägivaldse äraviimisega kiirustamine vist tekitas trotsi, sest kiirustajatel oli ju kiire - Savisaar oleks pronksi ära viinud rahumeelselt ja kokkuleppel ümarlaua taga.
pan
2012-03-03 19:44:01
to vaagija,muigaja-ambuja,ruigaja. 2012-03-03 03:01:03
Aga Leedu võiks näiteks Poolale tagastada Vilniuse piirkonna ja Saksamaale osa Ida - Preisimaast!
genosse
2012-03-03 19:47:51
Lühikest aega oli Eesti Vasakpartei liige ka Margus Lepa, kus tal ei õnnestunud aga parteijuhiks saada.
http://et.wikipedia.org/wiki/Eesti_Vasakpartei
Enn Oja
2012-03-04 08:45:51
kass mõni mees Marsilt oskab öölda kuss kuradis selle selsimes vaagia Kollikolli kõrb peaks asuma ?
|