Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Eesti elu tegelikud teemad 2: "Milleks omasooiharaile paraad?".

Arvan nii  2007-10-17 11:38:56
Olen kirjutajaga täielikult nõus. Oleks vaja ette kujutada, mis juhtuks maailmas kui kõik inimesed oleks sellised. Kas see maailm oleks kaunim ja parem. Ainuke mõte minu arvates on sellisel vabameelsusel - lasta kõigel minna,nagu praegu muuseas tehaksegi, et lõppude lõpuks paneb niiöelda turg ise kõik paika. See on raske tee, aga siis näitab aeg, mida inimesed ise valivad.

Kaarel  2007-10-17 13:20:00
Minu meelest võiks Rihvka teha kõik selleks et varjata oma homofoobsust, et see enam ei korduks ja et edaspidised sellesisulised ilmingud jääks muu ilmarahva eest varjule.

Arvan naa  2007-10-17 15:08:41
Maailm on niisugune nagu looja ta on loonud. Inimene ei ole suutnud siin paljusid asju mõista. Küll on ta olnud käbe igal võimalusel igat asja kähku hukka mõistma. Eriti just valge inimene. Oma agaruses on ta suutnud väga palju looduse mitmekesisusest ja erinevatest liikidest ning erinevatest ilmingutest pöördumatult hävitada ja mitte ühelgi juhul luua. Naeruväärselt tihti on tänaste absoluutsete tõdede või moraali kaalutlustel tehtud hävitustöö osutunud mõne aja pärast rumalaks veaks ja loomuliku nähtuse eiramiseks mille pärast vähe aja möödudes on häbi ja tahaks aja parandada. Tegu on aga inimese omaenese rumaluse pärast tehtud ja olukord pöördumatu. Praalivad moraalijüngrid ja fanaatikud on olnud ajaloos alati kõige rumalamad, oma tegudes kõhklematud ja entusiastlikumad hävitajad.

rbq  2007-10-17 15:30:37
Väga hästi põhjendatud arvamus. Igal ühel on õigus oma arvamusele, samamoodi geidel. Nö tavainimesed ei saa aru, mida need peded tõmblevad oma võrdõiguslikkusega ega leia vahet, kas ollakse abielus või mitte. Aru ei saada sellest, et me kõik tahame õnnelikud olla. Paljusid teeks õnnelikuks just õigus abielluda ja perekond luua. Samasooliste perekondadele võib loomulikult mõningaid lisanõudmisi püsitatada, aga ka tavalistele perekondadele võib siis nõudmisi püsitada. Näiteks, kui samasoolised saavad lapse, siis on oluline, et lapse elus oleks keegi püsiv ka vanematest erinevast soost. Tavalises perekonnas on samamoodi oluline, et kui lapsel on ainult üks vanem, võiks olla tal keegi kasvatav isik ka teisest soost. Sellepärast ongi hea lapsi ristida, siis on neil ristivanemad.

Eve  2007-10-17 17:29:04
Omasooiharaile ei tohiks mingeid järeltulijatega seotud õigusi anda just laste huve arvestades. Olete jälginud ntnende eestvõitleja Lisette Kampuse partnerivahetusi? See käib kordades kiiremini kui heteropaaridel. Nad vajavad pelgalt tähelepanu, mitte õigusi ja nendega kaasnevaid kohustusi. Ristivanemaile langeks sellisel juhul tõesti lapse üleskasvatamise kohustus (just nagu Lisettet ei kasvatanud tema näitlejatest vanemad, vaid maavanaema).

Juta  2007-10-17 19:56:39
eve, te näikse õite kursis olevat tolle blondi tegemistega? Peate suisa partnerite üle arvet. Kuidas konto hetkel on? Äkki olete isegi üks kibestunutest?

endine kolleeg  2007-10-17 20:08:04
Ega ometi mitte Eve Osa isiklikult? Räägime hoopis teie partnerivahetustest Noorte Hääle ajal ja veel lähiminevikuski. Või napsulembusest? Või ehk intrigaanimainest? Ei tasu siin noori sarjata, kui endal kirju minevik, millest mõndagi pajatada :)

AGA  2007-10-18 09:10:13
Kuidas samasoolised saavad lapse? Kas loomulikul teel.

Toriseja  2007-10-18 11:05:28
Kuidas saavad, kuidas saavad? Eks nad ikka osta. Kui armastus ja au on ostetav-müüdav, asi siis last osta. Last võib isegi tellida - spetsiaalselt välja valitud materjalist. Kõlab võikalt? Kõlab küll, kuid tänases Eestis on seegi lapsesaamisviis võimalik. Vaja on ainult raha. Kuna mõni eestlane võib olla suures rahahädas, ei pruugi selline lapsetellimine eriti kulukaks minna.

Ecce homo!  2007-10-18 14:59:35
Kapist välatulemisel on ka poliitilis-halduslik põhjus. Nimelt on igasugused saladustega isikud santaþeeritavad. Ka Eestis on kindlasti pealtnäha altkäemaksujuhtumitena tunduvaid tegusid, mille taga on välapressimine kapihomolt. Näeksin maadevahetajaid pigem homoparaadil kui trellide taga, ehkki esteetiliselt oleks viimane variant meeldivam.

Tahaks selgust  2007-10-18 17:59:54
Miks Lemme Krimm ,ei võta sõna siin ? Kas homod on ka kõik vabamüürlased? Mis on kirjas homode kohta salaprotokollides?

rbq  2007-10-18 22:22:46
mis värk kõigil nende vabamüürlastega on? Lapsi ei osteta, see on nii ignorantne mõtlemine, et andke abi! Miks niisugust juttu ajada, kui asjast midagi ei tea? Uurimine teeks siinkohal head. Muidugi kui tegemist on tavalise pingete väljaelamisega, siis olge lahked, kuniks midagi radikaalsemat ei tee :) Peale selle, kas keegi tahaks täpsemalt sõna võtta, mis on homoseksualismis NII halb ja vale? Loomulikult on jama, kui mõned geid oma seksuaalsuse kogu oma identiteediks võtavad. Teisest küljest, miks peaks kedagi kottima teise inimese intiimelu? Heterod on ju kõik kapist väljas, keda see huvitab? ;)

arno  2007-10-18 22:42:55
Ka minul on sorovno seni kuni keegi neist mulle külge tükkima ei hakka. Palju kära peaaegu ei millestki.

Lemme Krimm  2007-10-19 00:35:20
Vabamüürlus soosib omasooiharust ja teeb kõik selleks, et pereväärtustel oleks vähem kaalu. Ka homode kohta on Salaprotokollides, loe ise.

Häda  2007-10-19 06:29:17
Põhjus on selles, et inimese loomulikud instinktid kaovad ju niiviisi ära. Järjest rohkem. Ei ole heterod vaid on loomulikud inimesed ja mitteloomulikud.Kaks loomulikku inimest võivad ka metsa minna ja järglasi saada ja ellu jääda. Või üksikule saarele. Kuid arvan et kaks homot arvatavasti üksikul saarel järglasi ei saa.

tõeleid  2007-10-19 11:12:22
feminism soosib omasooiharust. rohkem naisõiguslust, rohkem pedesid!

Eve to nn endine kolleeg  2007-10-19 17:46:29
Näen, et olen kellelegi pidevalt hirmsasti pinnuks silmas. Kas on ikka nii raske seedida, et olen endiselt oma esimeses abielus, st elan mehega, kellega ülikooli ajal abiellusin? Kurb, et Sa ise oled üksik, viljatu õis.

k  2007-10-20 22:46:01
Vastuseks artikli autorile: üks põhjus, miks mitte-aktivistidest homod ja homosõbralikud lähevad paraadile, on see, et nad näevad tänases Eestis oma olemasolu ja meelsuse väljanäitamiseks siiski vajadust. Nii mõnigi võib-olla ei läheks paraadile, kui ei oleks eesti meedias ja kommentaarides palju homovastasust ja -sallimatust. Nii tuleb näidata kasvõi seda, et on ka teistsuguse arvamusega inimesi. Ja et neil inimestel on näod ja nimed ja nad ei ole ohtlik anonüümne seltskond. Kellegi eraelu üle arvet pidada ja seda avalikkuse ette tirida on aga kole ja maitsetu, ning paneb tõesti mõtisklema selle üle, mis mõru pill inimest selleks sunnib.

to k  2007-10-20 22:56:24
selleks,et teistsugune olla,ei pea tänavale läbustama tulema.Sa lihtsalt ole teistsusgune ja kogu lugu.Oma tuba,oma luba.Aga-kui sa tuled tänavale oma teistsugusust demonstreerima,siis püüa aru saada,et see on avalik ruum ja sellele on kõigil ühiskonna liikmetel ühesugune õigus ja välja töötatud normid,kuidas selles ruumis viibida,et mitte tekitada kaaskodanikele ebameeldivusi.Lihtne ju.Pea endast ise lugu,siis austatakse sind ka.

Täiesti nõus.  2007-10-21 16:36:43
Olen eelmise kirjutajaga väga nõus. Pea endast ise lugu, siis austatakse sind ka.

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail