![]() IRL tõmbas valimiste hea tava leppele vee peale
teema
2009-05-20 10:52:14
mis siin imestada, Ken- Martti ja Urmas on ju suuremat sorti kaabakad, kes väänavad iga § enda kasuks nagu saviplönni.
Saatan
2009-05-20 10:55:41
Kas ma sain ikka õigesti aru. Keskerakond halab raharaiskamise pärast, kuid ise valmistub Tallinna TV sihtasutuse näol propaganda peale miljoneid loopima. Tubli keskkommunistid!
Plazma
2009-05-20 11:12:44
to: teema
lisa ikka siia nimekirja ka keski kõige suuremad kaabakad, alustades fyyrerist endast. oleks ju õiglane?
James Blond
2009-05-20 11:32:18
See IRL "veetõmbamine" on ikka väga kauge ja segane võrreldes keskerakonna veetõmmetega. Kesknädal kutsub ju üles umbusaldama Ansipit eurovalimistel, kus Ansip sugugi ei kandideeri. Samuti kutsutakse KOV valimistel hääletama reformierakonan vastu protestimaks valitsuse vastu. Hirmukarjest Eesti riikluse suunas ma üldse ei räägigi.
tüüpilised
2009-05-20 11:45:12
IRLi reaktsioonid a la "aga vaadake, mis te ise teete".
ambuja
2009-05-20 12:36:39
Siin on näha IRL-i tavalist demagoogiat. Tõstame lärmi lärmi pärast, et Keskerakonda laimata, siis ei pöörata IRL-i kahtlastele tegutsemistele tähelepanu.Veemaksu tõus oli minu teada isamaaliitlaste poolt kokku lepitud.IRL arvab, et rahvas ei mäleta ja loobib pori Keskerakonna pihta. Aga maamaksu tõus Tallinnas on seadusega lubatud piirides ja selle ümber kisa on puhas demagoogia. Tehakse kisa kisa pärast. Kui me makse ikka vähendame, siis ongi meil käes kriisiolukord, et tulumaks on ühe erakonna propaganda huvides vähendatud. Kui meil oleks astmeline tulumaks, oleks kriis ammu unustatud. Aga praegu oleme viie vaesema riigi hulgas.
to tüüpilised
2009-05-20 15:56:53
See "vaadake, mis te ise teete" on ikka rohkem keskerakonna laul. Antud juhul on aga hõige täiesti õigel kohal. Eriti arvestades seda, et keskerakond on kulutanud pool miljonit LINNA raha reklaamiks, kus astub ülesse batja ise ning kutsub eurovalima. Palun näidake mulle KOV seadustest paragrahve, kus KOV ülesanne on eurovalimisi promoda!
to ambuja
2009-05-20 16:02:54
Astmeline tulumaks on iga kommunisti märg unistus. Kui saaks, küll jagaks ümber. Võtks ära rikastelt vereimejatelt ja jagaks töörahvale. Saan aru, kes ise ei ole piisavalt võimekas, tahab ikka teise rahakotist noolida. Aga millisel viisil see meie riiki kriisist välja oleks aidanud? Või oleks lausa kriisi vältinud? Mõistlik inimene võiks vahet teha majanduse turgutamise ja raha ümberjagamise/riigikassa täitmise vahel. Astmeline tulumaks jagab lihtsalt raha ümber, ei turguta kuidagi majandust, vaid karistab edukamaid ja aitab maksta luuseritele sotsiaaltoetusi. Ja loomulikult aitab maksta trammipesijatele ja reisisaatjatele, mis on valdkonnad, mis teatavasti moodustavad suurema osa EV SKPst ja annavad olulise osa ekspordist:)
teema to to ambuja
2009-05-20 20:35:04
siinkohal pean märkima, et sa eksid sügavalt. Faktid tõestavad, et iga kommunisti unistus on proportsionaalne tulumaks. Meie Isa Andrus I kaitseb seda või ninast veri väljas ja Venemaal on sama moodi au sees proportsionaalne tulumaks. Rikkad Euroopa riigid kasutavad astmelist tulumaksu väga edukalt.
ONaba
2009-05-21 09:22:27
Mis puudutab vee peale laskmist, siis, mis nüüd oligi selle erakonna nimi, kes keeldus hea tava leppele alla kirjutamast? See oli seesama erakond, kelle puhul valimistega seonduvalt meenuvad K-kohukesed, rahastajate peitmine, linna rahadega tehtav propaganda ja muud sarnased JOKK üritused.
ambuja
2009-05-21 10:03:00
to-ambujale. Mul ei oleks proportsionaalse tulumaksu vastu midagi, kui riigi eelarve oleks tasakaalus. Kui valitsusaparaat tõstab oma palku sellisel määral, et maksumaksjate maksudest enam ei jätku, siis on kaks võimalust, kas valitsus vähendab oma kulutusi või suurendab makse. Et praegu müüakse eestimaad ja metsa odavalt, see on arulageda inimese tegu, see aitab ajutiselt, kuid see on ikkagi pisku. Olen ise ka firma juhtkonnas tegelenud palkade küsimusega. Boss ütles otse välja: maksame reatöötajatele nii vähe, et nad veel ära ei lähe ja ülejäänu jaotame omavahel. Kas keegi tahab veel väita, et palgad on õiglased kui boss otsustab? Seepärast ongi astmeline tulumaks selliste bosside korralekutsumiseks ja raha õiglaseks jaotamiseks. Niimoodi saab riigi eelarve tasakaalu ja valitsus saab endise palga. Muidugi on sellise asmelise tulumaksu vastu kõik, kes ratsa rikkaks tahavad saada oma tööliste kulul. See on ju läbinähtav.
Saatan
2009-05-21 10:39:15
ambuja, jälle kommunistlik retoorika väljas - oh neid vaeseid töölisi. Ise ju ütlesid, nii vähe et ära ei läheks. Mingu siis minema ja otsigu parem koht kui ei meeldi. Mis kuramuse pärast peab keegi (riik) hoolitsema kellegi eest, kes oma eluga ise hakkama ei saa? Ma kohe ei saa aru sellest? Minule isiklikult meeldiks, et riik minu ellu võimalikult vähe sekkuks. Olen arvamusel, et mingi nimetu ametniku nässakas ei tea minu elust ja kuida ma elan ja tahan elada mitte kuidagi paremini kui ma ise.
Ainuke milles ma Sinuga nõustun on valitsusaparaadi ülikõrged palgad. Ma tõesti ei tea ühtegi keskmist- ega väikeettevõtjat, kes suudaks endale 50 - 100 000 palku lubada erinevalt valitsusaparaadist. Kusjuures tööpanus sellel nn "aparatsikul" ei vasta mitte kuidagi töötasule. Seda saab aga reguleerida teisiti, kui sulle nii armsa astmelise mantraga. Lihtsaim variant on kehtestada seadus ametnike ja valitsusaparaadi palga ülempiiri kohta, ühtlasi kaotades igat sorti lisatasud. Teine variant, mis muidugi jälle ümberjagamine, kaks tulumaksu seadust; üks tavakodanikele, teine avalik õiguslike ametite pidajatele. Jabur - seda jah, kuid valitsus ise ju ei jaga, et raskel ajal oma palka kergitada ei ole tark tegu. Seda ei jaga ka Sinu iidol muide, kes loobib suisa miljoneid propaganda peale. Viimane näide ju SA Tallina TV. Milline heas leninlikus võtmes - ajakirjandus on rev. võiduks ülimalt tähtis.
Meg
2009-05-21 13:47:42
Kuulge Teie! Ärge ajage asjatut laimu,Savisaar andis Tallinna Vee kohtusse.teie jaurate ikka,et keskerakond on kõiges süüdi,Te olete ise süüdimatud. IRL,koos oma Laariga eesotsas.
Saatan
2009-05-21 14:37:32
Meg ju siis ei oska Edgar kohtuasju ajada, muud öelda ei saa. Kuna Teie füürer juhib seda linnavalitsust, siis on tema ülesanne probleem lahendada, kes selle tekitas on teine asi - täna tuleb lahendada, kui Eedu ei saa hakkama pangu aga pillid kotti ja tunnistagu ausalt oma mannetust, mis enamikule inimestele muidugi ammu teada tõsiasi.
teema
2009-05-21 15:38:41
täitsa koomiline, kuidas väidetakse, et valitsus EI PEA võtma vastutust tekkinud kriisi eest, aga Tallinna Linnavalitsus PEAB IRLi sigatehingute eest vastutuse võtma ja sigatehingu kiiresti lahendama, sest täna nõuab IRL selle lahendamist Keskerakonnalt ja IRLi nõudmised vastuvaidlemisele ei kuulu. Superkoomika!
Saatan
2009-05-21 15:53:13
Muide seekord olen Sinuga ka päri. Iseenesest mõista, et valitsus peab vastutama. Kriisi eest mitte, küll aga selle eest kuidas ta sellega toime on tulnud õigemini pigem ei ole.
See ääremärkus ja sisuline ei vabanda, aga Eedu tegemattajätmisi linnaviletsuses, mis Tallinna Vee asja puudutavad.
K-kohuke
2009-05-23 19:23:26
Igatahes huvitav pull, Kesikerakond kasutab valimiste eel ebaeetilisi võtteid, kuid ajab selle hoopis teiste kaela. Tüüpiline Savirovi võte: kõik enda patud ajada teiste kaela.
Kunagi küsiti Edikult kommentaari Keila-Joa suvila ostu kohta, selle asemel, et vastata, kukkus Ets teisi tõrvama. Anti siis võimalus vastata, kas: ei või ja. Selle asemel, et vastata, hakkas vanapaks jälle teisi mustama. Saade sai otsa, kuid Hundisilma seltsimees jättiski vastamata. Kesikute punt on uskumatud valevorstid
Meg
2009-05-24 09:50:45
Kuule K-kohuke:
Sa ei saa kas aru,või on Sul arusaamisega probleemid? See Keila-Joa suvila sai täiesti lahendatud ja midagi selles polnud valesti. Ostmise aeg oli hind selline,et hinnad pärast tõusid,selles ei saa kohe kuidagi Savisaart süüdistada. Praegu on ju sama olukord-hinnad on hoopis langenud ja need,kes ostsid majad laenuga,need peavad ikkagi maksma endist hinda.Palun ära räuska ainult räuskamise pärast. Ole objektiivne.
Saatan
2009-05-25 09:45:38
Eriti eetiline, on kortermajande ustele noorkesikute poolt keelumärkide kleepimine - elanike soove küsimata.
Eetika keskerakonna stiilis - ehk kommunismi (keskkommunismi) ehitaja moraalikoodeksi järgi.
Meg
2009-05-25 13:27:28
Ära valeta!!! Just elanikud pöördusid Keskerakonna poole palvega seda teha,et Oravad oma totraid reklaame neile ei paneks. Just küsisin oma tuttavate käest Tallinnas,et kas see keelumärk on tõesti olemas? Saingi vastuse-on,sest meie palusime.
|