![]() Riik ja rahvas väärib paremat
vaagija
2010-03-01 17:03:13
Ma samaga vastama ei hakka ja ütlen lihtsalt - Ilona! "Ei olnud mul aega kuulata raadiot ega midagi muud." Kui sul ei olnud aega, siis minul oli aega telet vaadata ja raadiot kuulata ja sellepärast ei pea olema Tallinna elanik tänapäeva tehnika tasemel, et olla asjaga kursis. Veel tahan märkida, et Pronksi puhul oled põhjuse ja tagajärje segi ajanud. Kas lugesid kokku, mitu lille(koormat) sealt Tõnismäe platsilt ja piirdevõrgust Pronksile järgi veeti? Nii kaitsti Pronksi, mis pärast juhtus, see oli tagajärg.
keskerakondlane
2010-03-01 17:22:53
olen juba kunagi öelnud, et realiikmel on hea olla, sest savisaar ei saa korraldusi anda, sest ta ei tea ega tunne, mis on loomulik. Näeb kui inimene on erakonnas olnud kümme aastat ja kingib suurest armust märgi (mille olen ka mina saanud:-{). need kes on tal lähemal peavad käima joont mööda ja kõrvale ei tohi astuda, sel juhul ta ei saa soojaid kohti omavalitsustes, ei saa riigikogu liikmeks ega ministriks, samuti firmade juhatustesse ja nõukogudesse. Kui Edgar ütleb või toobal kirjutab, on see siis õige jutt või hämu ja nõuab et keegi koleks nõus seda jama allkirjastama või isegi nõuab mingil temal artiklit. Samuti on erakonna latviku koosolekul, nagu nõuka akal EKP-s, valitsuses või ministeeriumis, mida suurem "ülemus" ütles, see pidi nii olema ja kõik noogutasid päid ja plaksutasid, pärast hoidsid käsi rusikas. Midagi polnud teha, sest kõik 100% olid nõus!!!
Olen käinud kõikidel keskerakonna valimis "kongressil" ja pean ütlema, et nii see on. Mida ütleb Edgar ja kaasa aitavad Eesmaa, Must, Lenk, Seppik, Simpson .... Viimstel valimistel oli nii, et arutluseks sai sõna mõni inimene, teada kes ja teised kust oli karta kriitikat ja mitte nõusolekut lihtsalt plokeeriti , põhjusega ajahädas olemine. suured karjujad on muidugi ka pensonärid ja muust rahvusest erakondlased. Neid viimseid nägi eriti palju enne viimaseid omavalitsuse valimisi rohelistes telkides, kus nad kordasid üht ja sama, mis oli ette öeldud ja sedagi mitte riigikeeles. Muudele küsimustele nad vastuseid ei osanud anda :-)))) Olen keskerakonnas olnud juba 15 aastat. Paljud kellega koos astusin on välja astunud või erakonda vahetanud. Põhjus, et keskerakond ainult lubab ja pärast lubadusi ei täida, ning pidev kriitika teiste üle, midagi ise tegemata! Olen juba varsti pensonär ja astun lähi ajal erakonnast välja, siis julgen INIMESTELE silma vaadata, kes teavad et olen keskerakonna liige olnud.
Ilona
2010-03-01 17:38:44
Vaagija! Tänan sisuka vastuse eest! Olen väga liigutatud meie perede hirmu pärast. Samuti, põhjust tead ise, pole sinu suguvõsa Vene okupatsiooni ajal taga kiustud nagu 2/3 eestlastest on tunda saanud! Tänan veelkord! Kahju, et ma sind ei tunne, oleks paljuski rääkida, sest vaatad telekat, kuuled raadiot ja näed kaugelt mis tegelikult linnas toimus sel ajal. Kahju muidugi, et ma olin toas ja sed veel kolmandak korrusel !!!!!!!!!
Võid mulle öelda põhjused ja tagajärjed! Jään ootama. ega seda ei tea paljud eestlased veel täpselt.
Ilona
2010-03-01 17:44:47
ah jaa! Ei tea mitu lillekoormat ära viidi. Oleks täitsa huvitav teada. Pane see ka oma kommile juurde , vaagija! tean seda, et puusliku juurde enam lilli panema ei saadud ja aia küljes olevad lilled vedelesid hommikul kaitsjate poolt ära tallatuna maas. neid küll seal enam koormate viisi ei olnud. See oli hommikul kella 7.45 aeg , kui läksin Endla tänavale jala tööle. Kuhu need koormad viidi, sest puuslik oli veel üles panemata Sõjaväe kalmistule?
vaagija
2010-03-01 18:00:31
to keskerakondlane - pean tunnistama, et nii viletsat erakonnakaaslast kohanud ei ole - ei usu üldse, et erakonnast oled - isegi pikaro on sinust palju asjalikum mees.
selgitus
2010-03-01 18:13:46
Ilona! Ärge lootke, et siin vaagija, Aadu ja teiste "tarkade klubi" liikmete käest vastust saate. Näete ise kuidas ta keskerakondlasele vastas aga Teie küsimusele ei vastanud. See on nendele iseloomulik ja sellest peate aru saama ja mõistma. Kui jutt läheb konkreetseks või küsida fakte, siis vastust ei tule. Loen siin komme ammu, vahel ütlen mõne sõna ja siis saan peatäie sõmu, sest mul on olnud teine arvamus "tarkade klubi" omast. Mis teha!
vaagija
2010-03-01 18:21:01
Austatud Ilona! "Samuti, põhjust tead ise, pole sinu suguvõsa Vene okupatsiooni ajal taga kiustud nagu 2/3 eestlastest on tunda saanud!" See lause minu kohta ei sobi, sest olen ka ise nende 2/3 eestlaste seast. Põhjuste ja tagajärgede kohta oskan vaid niipalju õelda, et õige aeg Pronksi äraviimiseks oli siis, kui läksid kõik leninid-kalininid-kingissepad, stalinid viidi ära juba Hruštšovi sula aegu. Või siis hiljemalt Jüri Mõisa linnapeaks olemise aegu, siis oli veel rahulik - aga koostöö Koganiga ei lubanud Mõisale seda teha. Aga vene hingele oli see langenuid leinav Pronks ikka väga suure tähtsusega - nagu meile Vabadussõja ausambad. Muide Pronkssõdur olevat ainus ausammas üldse, kus sõdur on leinavas asendis langetatud päi. Sellest ka nii palju lilli sinna toodi. Koormaid ei lugenud, aga ühte veokastitäit nägin küll ja hiljem seda kuhilat Pronksi uuel asukohal. Ikkagi Pronksi juurde viidi, sest Pronksi ülespanemisega kiirustati, sest hakkasid kuulujutud levima, et pronks on tükkideks lõigatud.
Ants
2010-03-01 18:31:48
Vaagija -mind Sa tunned ja tead ,et mina olin isegi Keskerakonna asutaja liige ,kuid nüüd on häbi ,et olin . Mina juba astusin välja Keskerakonnast ja võtsin rinnast asutaja hõbemärgi. et poleks piinlik tänaval sellega liikuda. Siin eelpool kommenteeriv Keskerakondlane kirjutas selget tõtt . Minu lugupidamine. Ja minule ei saa Lgp. Vaagija küll öelda, et ma ei usugi ,et olid Keskerakondlane kuna tead ,et olin. Tore oli lugeda ,et kuigi võttis aega saavad ometi ka Keskerakonna liikmed aru mis toimub,kuhu tahab Erakond Eesti viia.
vaagija
2010-03-01 20:05:35
Austatud Ants! Teadsin, et oled kriitiline Keskerakonna suhtes, kuid et välja astusid, on uudis, kuigi loogiline jätk. Minul on palju tuttavaid ja sugulasi, kes on teistes erakondades, ometi me suhtleme ja ei pea selle pärast vaenlane olema - on iga inimese vaba valik, kas talle meeldib vasakpoolsus või parempoolsus, tsentrism või liberaalsus - nii nagu see kogu Euroopaski on. Nii loodan, et jään ka Sinuga normaalselt suhtlema, kuigi meie arvamused lähevad lahku. Siin esinenud keskerakondlane on kuidagi väga kiusliku tooniga - arvan, et Ants see küll olla ei saaks - aga tegin talle vist oma vastukommiga liiga.
Eesti patrioot 2010
2010-03-01 21:07:47
kuule vaagija! Sa oled teinud liiga päris paljudele, kahju, et sa ei mõista seda. et kõik mis sina ütled ei ole sulatõsi ja puussse paned ise rohkem kui need kümned sinust erinevad vastajad. Kas või see Ilonale salvavalt vastatud eespool või viimane sinu komm kus tahad temaga suhted tasandada.
Põhjus miks valele ajal ära viidi ei ole sinu poolt mõte õige ja miks. kõike monumente ei saadud ja ei teatud, et sellega peaks tegelema kohe ja praegu. Kõige tähtsam on, et see tehtud sai ja sellega on rahul nii punaveteranid, need kes kannatasid selle sõduri käe läbi. Rahul ei ole ainult öise vahtkonna ekstremistid ja venekeelsed rahvuslased, kes ei mõista ega tahagi mõista eestlasi ja ka muid rahvuseid. Kui palju on Venemaal sõja mälestusmärke maha lõhutud, teisekohta viidud, säilmeid ühishaudadesse maetud ja siia juurde kuulub ka eestlastest küüditatud haudade hävitamine suurel Venemaal, eriti venemaa Siberi kesk ja lõuna osades. Kus on näiteks Laidoneri haud, ei tea ei Venemaa ega kohalikud, kes seal elasid. Ja veel. Kui oleks hakatud juba tol ajal puuslikut ära viima, siis oleks olnud sama olukord ja seda ei saa võrrelda Kingisepa-LeniniKalinini. Lauristini ära viimisega. Need on liiga erinevad kujud ja tähendused! Mis puutub sinu solvatud kiusliku keskerakondlasesse, siis selles ei ole midagi kiusliku, vais ta kirjutab täpselt mis erakonna sees toimub ja väga mõitetavalt. huvitav fakt! Sina kes ütled et ei ela tallinnas nägid kuidas Tõnismäelt viidi koormate kaupa ära lilli, aga kuhu, kuhu! Mõtle loogiliselt, need lilled oleks juba ammu ära närtsinud hunnikus, kui neid oleks pandud puusliku juurde Sõjaväe kalmistul. Tol korral ei lastud panna enam lilli Tõnismäele, kuigi mõned lilled olid aia küljes ja aia ümbruses, järjekordne sinu luulu ja ettekujutus! Rohkem oli lilli 9 mail ja siis viidi need ära mõni päev hiljem nagu ka varematel aastatel.
vaagija
2010-03-01 22:09:04
Eesti patrioot! Ei mõista, mille üle me vaidleme - räägid ju tõtt. Küsin vaid, et kus ma Ilonat salvasin? Monumentide äraviimise koha pealt arvan siiski, et kui Mart Laar šokiteraapilisi reforme sooritas, siis oli tema põhimõte, et saba peab raiuma mitte jupp haaval. Miks siis nüüd Laari valitsuse linnapea Mõis pidi arvama, et "jupiviisi" sambaid raiudes pidanuks vähem valus olema? Põhjus oli proosalisem: koostöö intritega. Veel küsin: kas telest ei saanud näha, et võrgust korjati ükshaaval tuhanded täiesti veel närtsimata lilled suureks koormaks autole ja kommentaator ütles, et lilled lähevad pronksi uuele asukohale? Kes meist siis luulutab?
Ilona
2010-03-01 22:30:13
Laar ja intrite koostöö: See on ju naeruväärne, sest intrid vihkasid kõige rohkem ajalooaseid kes rääkisid ja kirjutasid Eesti Wabariigist, Eesti okupeerimisest, küüditamisest, metsavendlusest, Eesti leegionist jne. Mis luulut sa ajad ja mis jupitamisest sa räägid. Isegi puuslikut ei oleks Tõnismäelt kindlasti enne 9. maid ära viidud, kui Vene ekstremistid ei oleks hkkanud seal Moskva käsul ööpäevast valvet tegema (Moskva našaga), ei oleks seal provotseerinud ega rahvast sinna kokku kutsunud (Reva, Linter, Lebedev, Serõk, Klenski ja teised ). See, et nii kiiresti viidi oli valitsuse väga õige otsus.
vaagija! Sa teed ennast ikka päris naerualuseks. Mis ajal need lilled korjati, sulle öeldi, lilled toodi 9 mail sinna ja need viidi nagu ikka mõni päev hiljem prügimäele närtsinud ja osa viidi vast puusliku uude asukohta kuhu ta üles pannakse. Kas seda üldse on vaja meelde tuletada, need olid linnas väga rasked päevad kõigile ja masendavad. Sinule tundub see kõik kangelasteona.
Hääbuvast kommunismist
2010-03-01 23:16:06
Milleks "vaaagijate/teemade/aadudega" vaielda.
Nemad olid vene okupatsiooni ajal okupatsioonivõimude leeris ja esindavad seda meelelaadi siiani. Kommunisti hing kisub ikka sinna öise vahtkonna ja vene haisva okupatsiooni tinamonstrumist sümboli juurde.
Lai irvitus
2010-03-01 23:20:25
_vaagija 2010-03-01 18:00:31
to keskerakondlane - pean tunnistama, et nii viletsat erakonnakaaslast kohanud ei ole - ei usu üldse, et erakonnast oled - isegi pikaro on sinust palju asjalikum mees._ Vaagija on Keskerakonna au ja mõistus. Sellest on kõik aru saanud. Keskerakondlased on uhked vaagija siinsete äärmiselt tõetruude stalini ürituse ideaali kõrgel hoidvate kommentaaride üle. Miks teda pole märgatud ja lava peale torgatud?
Lai irvitus vaagijale lisaks
2010-03-01 23:23:47
_Aga vene hingele oli see langenuid leinav Pronks ikka väga suure tähtsusega_
Ära mõnita vene hinge! Neil öise vahtkonna kaabakatest teksavarastel ei olnud vene hingega miskit pistmist. Marodööride kari, hullemad kui metsloomad, sest isegi metsloom ei peksa oma pesa segamini. Lõpeta venelaste segamine sinna jätiste karja hulka! Selge?
vaagija
2010-03-02 00:20:11
Ilona - rääkisin Laari ja Mõisa linnavalitsuse koostööd ja liitu intrite juhi Koganiga. Mäletan täpselt, et kui piirdeaedu maha võeti Tõnismäel, siis korjati kõik värskelt aia külge pandud lilled autokoormasse, mis viidi pronksile järgi. Mis kangelasteost räägid - olen kogu aeg olnud pronksi kalmistule viimise poolt, aga ei ole rahul, kuidas seda tehti.
Ants
2010-03-02 00:28:03
Lgp."Vaagija", arusaadavalt ei sega see ,et Keskerakonnast lahkusin meie omavahelisi normaalseid suhteid , olgugi meie kardinaalsetest eriarvamustest. Kuid Sina oled mulle ausalt suur mõistatus -peaksime olema mõlemad "ühelpool barrikaadi" mite erineval poolel ? Meil on ometi sarnased saatused , nii minu kui ka Sinu isa tapeti venelaste poolt Vangilaagris , mõlemite pered olid küüditavate nimekirjas . Sina käisid ka Siberis mina mitte tänu emale ,kes kasvades üles metsavahi tütrena metsas omas lausa metslooma ohutunde . Meie "kadusime" alati õigel ajal. Kuid mina ei andesta IIALGI venelastele oma isa ja vanaisa mõrvamist ,kes kumbki milleski süüdi polnud. Mina olen veendunud "vene sovietide" vaenlane, Sina lausa kiidad neid !? . Ka mina usun - valitsus näitas otsustusvõimet kui koristas selle "mädapaise- pronksmehe " Tõnismäelt. Seda ei olnud võimalik kauem seal hoida kuna oli muutunud juba "Vene sovietide" kultus kohaks,kus peeti riigivastaseid kõnesi ja sõimati eestlasi fašistideks. Lillede kohapealt Tõnismäel kontrollin homme kui peaks aega olema ,minul on kõik mis televisioon on üle kandnud sellest "pronks jamast" jäädvustatud magnetofoni lintidele.
vaagija
2010-03-02 01:11:46
Austatud Ants! Kõik on ju õige, mida räägid, ainuke suurem vahe meie jutus on selles, et Sina ei andesta iialgi venelastele, mina aga ei andesta iialgi Stalinile ja stalinistidele nende kuritegusid. Sest vene rahvas ise ka väga palju kannatas Stalini repressioonide tõttu, eriti 1938. aasta massilised arreteerimised ja surmalaagritesse saatmised. Lähemalt sellest kõigest rääkis mulle lähemalt hea sõber, Venemaa eestlane, kus Leningradi ja Kirovi oblastis arreteeriti eestlaste küladest kõik mehed, ka venelased, kes seal elasid ja keegi ei tulnud neist tagasi. Barrikaadide kohta ütlen Sulle, et loodame ikka ilma barrikaadideta hakkama saada - siis peab juba päris kodusõda käima, kui juba barrikaadidele ronime. Mina kui vaesest perest ja ise ka vaene pensionär, pooldan vasak-parem teljel mitte rikaste ja ilusate paremliberaalset turumajandust, vaid euroopalikku vasaktsentristlikku sotsiaalset turumajandust, kus ka vaesema inimese eest niipalju hoolt kantakse, et tal ikka eluisu ära ei kaoks ja ise oma elu kallale ei tikuks. Kirjutad, et olen Sulle suur mõistatus - mul sama probleem - Sina oled mulle suur mõistatus: minu teada Sa miljonär ei ole, aga ikkagi valid valimistel vaid rikkaid ja ilusaid - miks Sa euroopalikku(Soome, Rootsi, Norra, Saksamaa jt.) sotsiaalset inimkeskset turumajandust ei poolda? (loe minu kommi sotsiaalsest solidaarsusest eespool). Kas nägid täna väga kahetsusväärset juhust, kus lootuse kaotanud Eesti mees oma Eesti passi Toompeal põletas - masendav oli seda vaadata - kas sellise Eesti eest me koos Laulvat Revolutsiooni tegime?
2010-03-02 08:17:03
KREMLIMEELSELE VAAGIJALE-Massirahutuste organiseerimist pronksööl uuriv kaitsepolitsei viis läinud neljapäeval tunnistuste andmiseks kaasa mitu Öise Vahtkonna liiget. Nende hulgas olid ka Keskerakonda kuuluv Jelena Šeremet ja Loksa linnavolikogu Keskerakonna fraktsiooni liige Renata Järve.Loksa linnavolikogu liikme Sander Piibemanni kodulehekülje andmetel tegeles Järve ässitustööga ka Loksal - 28. aprillil Vene Gümnaasiumis toimunud diskol olevat ta ärgitanud rahvast sõitma Tallinna mässama, kirjutas Eesti Ekspress.
Piibemanni kodulehekülje väitel leiab Järve ka ühelt politsei poolt marodööride ja riigivastaste tuvastamiseks üles pandud fotolt. Punapäine neiu kõneleb pildistamise hetkel mobiiltelefoniga.Keskerakond oli ka seotud pronksööga,teie erakonnas on väga palju kes korraldasid ja märratsesid-klenski ja veel väga palju noori
vaagija
2010-03-02 09:23:04
Jah, ühte riigivastast nägime eile Toompea platsil.
|