![]() Jaga ja valitse ehk heastamata ülekohus sundüürnike suhtes
tõde
2014-06-11 13:07:44
Vaenulik omandireform oli avapauk korruptsioonile ja ühiskonna lõhestamisele.Tänased Keskerakonna väidetava korruptsiooni süüdistajad on ise sellest läbi imbunud ning üha uued sigadused on ilmnenud kogu iseseisvusaja jooksul
Feja Räim
2014-06-11 13:56:49
Omandireformi aluste seaduse ja sellega seonduvate seaduste kuritegelik iseloom algab sellest, et Riigikogu kehtestas 1990. aastatel tagasiulatuvalt uue omandiõiguse 1940. aastate varale. Eesti asub õigusruumis, kus juba vähemalt 2000 aastat on kehtinud põhimõte, et seadusel puudub tagasiulatuv jõud. Sisuliselt tekitas Riigikogu poliitilisel teel uued omanikud, kellele jagas vara, mis oli juba uute omanike seaduslikus valduses. Riigikogul puudusid selliseks tegevuseks vähimadki volitused.
Väidetava õigusvastase võõrandamise ajal kehtinud õiguskord välistas täielikult sellise võimaluse. Juba Rooma õiguses kehtis põhimõte, et uue omaniku seaduslikus valduses olevat asja ära ei võeta, seda põhimõtet tunnistas ka Eesti Vabariik. Nii on must-valgel selge, et Riigikogu pani toime kuriteo, ennekõike oma seaduslikul teel omandatud kodud kaotanud inimeste vastu. Märkimisväärne on ka see, et korterivaldajad muudeti meelevaldselt sundüürnikeks. Inimesed olid saanud korterid ORDERI alusel ja üürilepinguid valdavalt polnudki. Õiguse korterit vallata andis order. Seega kuritegude laviin sundüürnikeks muudetud inimeste vastu, mis seniajani on kahju kannatjatele heastamata.
?
2014-06-11 14:09:51
On muidki ülekohtuid.
Kuidas neid heastada,reguleerida,lõpetada?
marx
2014-06-11 17:34:50
Sundyyrnikeks pääsesid siiski valdavas enamuses NLKP liikmed kes pääsesid seekaudu magusamate elutingimuste juurde kuna möeldi,et systeem kestab igavesti ja ma olen veendunud kommunist ja partei liige kes tegelikuses ajab taga vaid isiklike hyvesid!
2014-06-11 18:02:48
Ma eisaa aru mis sellel üürniku staatusel viga peaks olema? Kolm neljandikku valgest inimkonnast elab üürikortereis.
üürnik pole omandireformi sundüürnik
2014-06-11 18:15:32
sa eelmine üüripinna kiitja, tee endale selgeks, kes on sundüürnik. see mõiste ei peaks ju ajutegevusele väga ränk olema?
ju sinu suguvõsas, ehk sa isegi said õnnelikult mingi elamispinna erastada ärastada sisuliselt tasuta... nii tekkiski üks osa ebavõrdusest pluss need lõpmata tagastamised jumal teab kellele ja keda mingitpidi "sugulasteks" nimetatakse. Palju ikka valeostuseid, ja Euroopa õigusruumis ennekuulmatu ülekohus eesti rahva vastu.
tavaline sundüürnik
2014-06-11 18:19:58
tavaliseks sundüürnikuks sattusid siiski eestimaa põliselanikud, kes sõjjärgselt ja ka hiljem olid paigutatud elama riikliku elamisfondi elamispindadele, kust endised omanikud olid põgenenud välismaale parema elujärje peale.
nad ei asunud ju eestimaad kaitsma, vaid jookisd välismaale, jättes tvalised inimesed sõjakoleduste , vaesuse ja viletsuse kätte. need olid ikka plaju tolleaegse nomenklöatuuri esindajad, kes omandireformi enda kasuks raha eest ka suutsid keerata. kommunistidega pole sel palju ühist tagastatud varade osas.
A.S.
2014-06-11 20:07:59
Sundüürnike represseerimises ei ole süüdi mitte kommunistid vaid isamaalased ja nende valijad eesotsas Mart Laariga.
haruldast rumalust
2014-06-12 00:00:33
eksponeerib siis keegi marx (2014-06-11 17:34:50), kes kuulutab: "Sundyyrnikeks pääsesid siiski valdavas enamuses NLKP liikmed, kes pääsesid seekaudu magusamate elutingimuste juurde..." Kuigi sundüürniklusest ja selle tekitajaist on kui palju aastaid arutatud, on neid padulolle, kes millestki pole aru saanud, küll ja veel. Kas tõesti saame neist alles siis lahti, kui Jumal need ükskord ära koristab?
JAAK
2014-06-12 10:25:14
Kui Vello Rekkaro oli ÕVVTK liige, miks ta siis ei takistanud seda kohutavat Eesti elanike genotsiidi? Kui oli nii nagu Kadunud Peeter Kreitsberg ja nüüd Viktor Vassiljev Nõmmeraadios ja Heimar Lenk Tallinna TVs räägivad riigikogulastena, et pole selle või teise asjaga nõus, kuid nemad riigikogus vähemuses ei saa midagi teha. Eks siis küsimus, mis nendest seal siis üldse kasu on? Eks nii räägib nüüd ka Igor Gräzin ja nii mõnigi riigikogus kui see homoseadus seal vastu võeti, mida maskeeritule kooselu seaduse nime all tuntakse. Niisiis on riigikoguski homode ülekaal! Ei imesta, sest mind need riigikogu tegemised ja seaduseloome enam ammugi ei üllata.
JAAK
2014-06-12 10:57:29
Täiesti nõustun Feja Räime esimese kommentaariga. Kui riik tahtnuks läänemaailma ees pugeda ehk kibekähku eurooplaseks saada oma riigi laostamise arvel, siis see vana ajaloos endiste omanike vara tulnuks kompenseerida, aga mitte elamuid tagastada, kus juba aastakümneid elasid uued heausksed omanikud, kes neid maju olid remontinud ja sinna palju oma vara ja vaeva kulutanud. Üks selline juhus oli ka Nõmmel Metsa tänaval minu sugulase Partsiga, kes "oma majast" visati tänavale, sest maja omanikuks sai keegi endise omaniku sugulane, kes ise endist omanikku polnud näinudki, teadis temast oma vanemate jutu ja fotode järgi. See oli meie riigikogus põhiseaduse ja rahvusvaheliste konvensioonide, deklaratsioonide ja inimõiguste vastane genotsiid omaenda rahva vastu. Jälle küsin, mis riigi see Mart Laar siiski meile lõi sellise riigiametnike kaadriga? Küsin veel ka seda, et riigikogu võtab seaduse projekte lugemisele. Eriti olulisi seaduseelnõusid arutatakse, vaieldakse ja kaasataks nende kohta oma arvamusi ja hinnanguid andma vastava eriala teadlasi ja spetsialiste. Kus olid nii nõmedate ja tohutu hulga elanikkonna eluruumideta jätmise või sundüürnikeks moodustamise ajal need meie õigus- ja majandusteadlased ja ülikoolide professorid? Kindlasti ei ole Ploom, Leps,Madise ega kümned suurte erialaste teadmistega spetsialistid praegu selliste seadustega nõus. Aga kus nad siis olid, kui neid seadusi vastu võeti? Kus on meie rahva mõistus ja hääl eilegi, kui see nõme homode seadus vastu võeti, mille kohta Anveldi taolised klounid nimetavad hädavajalikuks perekonna seaduseks!!
JAAK
2014-06-12 11:19:03
TO 06. 11. 18. o2. 48. anonüümselt kommenteerija ei saa muidugi aru. See ju Aeru Endel või Kalluta aga, kes on hakanud tihti nimetuna esinema. Tema muidugi ei saa aru ja selles pole midagi imestada. Ta pole kunagi aru saanud ja ilmselt suure ärimehe pojana raiub kui rauda, et spekulatsioon on aus ja edukas ärimehe tegevus.
TO 18. 02. 48.
2014-06-12 11:22:52
Kas sellepärast elab meie president ka üürikorteris ja maksab Evelinile suuri makse?
Feja Räim
2014-06-12 12:36:58
Korterid olid valdusõiguses, saadud seaduslikul teel ja eranditult korteriorderi alusel. Tagastatud majades elasid enamasti põliseestlaste perekonnad, uuemad majad, mis ehitati nõukogude ajal, läksid valdavalt sisserändajatele. Eestlasi sellistes uutes mugavustega korterites ei elanud. Eestlased said üksikuid korterid, kui algas paneelelamuehitus ja asutused hakkasid oma töötajatele kortereid ehitama. Ka siis võeti sellisest majast veel osa kortereid üleliiduliste sisserändajate majutamiseks. seega ülalpool kodanik marx valetab, nii, et suu suitseb:
"marx 2014-06-11 17:34:50 Sundyyrnikeks pääsesid siiski valdavas enamuses NLKP liikmed kes pääsesid seekaudu magusamate elutingimuste juurde kuna möeldi,et systeem kestab igavesti ja ma olen veendunud kommunist ja partei liige kes tegelikuses ajab taga vaid isiklike hyvesid!" Sundüürnikeks tehti inimesed EV Riigikogu poliitilise otsusega, mis on tõlgendatav genotsiidina. Genotsiid tähendab vaenamist. See marxi jutt on vaenu õhutamine ja valetamine. Mõnes riigis käiks selline marx kriminaalkoodeksi alla kui genotsiidi eitaja. Näiteks pooles Euroopas küll.
Feja Räim
2014-06-12 12:41:49
Iga sundüürnikuks tehtud pere sai vähemalt 2 - 4 miljoni EEK suuruse kahju, millele lisandus uue korteri ostuhind koos pangaintressidega. Minult ära võetud korteri turuhind oli ca 3,8 miljonit EEK ja selle sai poliitilisel teel omanikuks tehtud isik tasuta omale. Minu isiklik kahju oli aga üle 5 miljoni EEK, sest olin vanuigi sunnitud ju omale veel korteri ka ostma.
JAAK
2014-06-12 15:24:51
Aga Rein Räim sellepärast nad olidki heausksed elanikud. Laari loodud maffia võimaldas igasuguseid seadusi vastu võtta ja lõpuks talle endale taevamannana üle kuue miljoni krooni kingituseks anti. Sellist oma rahva vastast genotsiidi ei oodanud keegi, kus oma ausad elanikud perekondade kaupa tõsteti elamispinnalt välja ilma midagi vastu andmata. Millal tuleb see tegelik õigusriik, kus need peasüüdlased kõik välja selgitatakse ja kohtu alla antakse, kes siin riigiks nimetatavas naffias rahvale nii pelju kurja on tekitanud? Kui palju peavarjuta inimesi hakkasid jooma, surid surokaatide ja viina segude solgi joomisel? Kui palju jäid seetõttu töötuteks? Kui palju lahkus välismaale? Kui palju sündimata lapsi? Ja seejuures see debiiliku võitu Ansip aina kordab, et küll on Eestis hea elada, see on õigusriik, mis varsti viie rikkama riigi hulgas.
A.S.
2014-06-12 16:16:32
Eesti Vabariik on terrorriik. Sundüürnike majanduslik ja psüühiline terror. Terroristid võetakse üldjuhul vastutusele. Kas see toimub ka meil?
kah tavaline sundüürnik
2014-06-12 17:55:20
Jube väsitav see teema juba. Paljud kodudest väljaaetud juba teispoolsuses.
2014-06-12 18:41:26
Seda teemat leierdatakse täpselt niikaua kuni eksisteerib keskerakondlik Tallinna linnavalitsus, mis omasõnutsi olla viimse kui ühe nn. "sundüürniku" kindlustanud munitsipaalkorteriga juba ammuilma. Aga noh, seda eeslinahast trummi tuleb ju taguda: niikaua kui võimalik ja niikaua kuniks see mõlemalt poolt räbalaiks.
endine tagakiusatu
2014-06-12 19:44:39
Selle solgitud omandireformiga antigi avapauk, et põliseestlased kahte lehte lüüa. See on teadlikult sepitsetud käputäie kliki vara ja rahaahnusest. Pandi ikka täiega, nii, et pilpad lendasid. Ja nüüd on siis viljad - rahvas rändab välja, hordide viisi elu hammasrataste vahele jäänuid, eluaegseid pangaorjasid jne... Poliitikutel jätkub häma ja mula lõpmatuseni. Häbi! Ei tea küll mille üle peaksin rõõmustama , kas selle tehtud ülekohtu üle?
|