![]() Jüri, tule omade poole üle!
Ilona
2011-08-26 10:13:41
Gert! see on ju selge, et selle essee taga on kärssninadest üks, ka ambuja või vaagija!
ambuja
2011-08-26 10:20:39
Lugesin kommentaare ja veelkord veendusin, et meie rahvas elab veel keskajas, eriti parempoolsed. Kui suur juht Ansip ütleb, et Savisaar on vene mõjuagent, siis kuulekad sabaliputajad noogutavad kaasa. Nad ei julge avaldada seda head, mida Savisaar on aastate jooksul teinud. Otsitakse pindu silmast, aga endal on seal palk ja seepärast muud ei näe. Kindlasti on ka Savisaarel puudusi, kuid tema teod on rahvale taganud heaolu.
Braavo!
2011-08-26 10:28:16
Savisaar, kui demokraatia isa, on üllitanud uue seaduse oma erakonnas, mis automaatselt elimineerib "valesti" hääletanud liikmed. Isegi kadunud Jossif ei tulnud niivõrd demokraatliku ja vajaliku triki peale.
Seega kongressil Ratase poolt hääletajad arvatakse erakonnast välja, ning nende hääled tühistatakse, kui erakonda mittepuutuvate isikute omad. Batja võib nüüd jälle kiidelda nõukaajast tuntud 100% poolthäältega. Kestvad kiiduavaldused!
Urmas
2011-08-26 11:03:27
Kodanik Väino Pärnpuu omab Eesti ajaloo kohta ikka neid teadmisi, mida õppis neljandas klassis õpikust pealkirjaga "Jutustusi kodumaa ajaloost". Eks minagi õppisin selle raamatu najal, aga õnnelik saatus tutvustas mind sel ajal inimestega, kes teadsid asju teistmoodi ja olid ise osalenud neis sündmustes. Siis sain juba aru selle raamatu valedest. isegi muistne vabadusvõitlus tituleeriti seal eesti ja vene rahva ühiseks võitluseks kurnajate vastu.
Ja sina Väino oledki jäänud sellele tasemele. Omaan on muidugi aktiivne politruk - kes ei ole meie poolt on meie vastu ja on "valmis tapma oma isa ja ema kui need saboteerivad partei käske". Miks ma siin kommimas käin - korra juba ütlesin, siin on kõige rohkem lollust mida kommida. Õiglustunne käseb kesiklikele lollidele öelda välja oma seisukoha, et te ei räägiks rahvast, kes teid armastab. Kui see rahvas teid armastab, miks siis alles eelmises KN-is üks P.K: Põlvast ei julgenud oma lugejakirja alla oma nime panna, kartis et see armastav rahvas tapab ta ära. Tõeline parteilane ei ei tohiks ju häbeneda KE-sse kuulumist ja ei peaks kartma tapmisähvardusi. Ja veel ambuja, milline Savika tegu on rahvale taganud heaolu? Ta pole ju midagi tarka teinud peale Rahvarinde lõppu. Programm, mis kesikutel on, tagaks küll mõningad paremused lihtrahvale, aga seda programmi ei saa KE ellu viia sel lihtsal põhjusel, et Savisaarega ei pääse ta kunagi opositsioonist välja ja ei saa oma häid ideid! (NB! neid on ausalt öelda KE-l ka olemas), mitte kunagi ellu viia. Seega sisuliselt petate te oma valijaid, kes asjatult teile oma hääle annavad. Mitte KUNAGI ei saavuta te oma praeguse diktaatori juhtimisel ja tema tallalakkujate nagu Toobal, Kutser, Reps ja teiste rumalate karjeristide olemasolul rahva poolehoidu.
SP
2011-08-26 11:41:44
ambuja, kahjuks pean sind kurvastama paraku olen ka mina nagu Lauristin, tolle aegsete "riigikukutajate" järeltulija. Oma nooruses kuulsin ja jätsin meelde mida räägiti osavõtjate poolt isiklikult. Paraku on meil loodud üks kuvand mida propageeriti ENSV ajal ja teine EV ajal, kumbki neist ei näita tolle aja tegelikku seisu. Ja tõesti Eestis ei olnud vasakpoolsed ideed laialt levinud, oli suhteliselt väike grupp ideelisi. Põhilised mässu õhutused tulid ida- piiri tagant, mida käpu täis üritas realiseerida. Mis on huvitav, et Venemaal olevad eesti kommunistid, hoiatasid siinseid, et Eestis puudub laialdane toetajaskond ja igasugune mäss on määratud hukule. Selle hoiatuse eest maksid nad oma eluga 30-40 aastal. Ja kui oli liikumas 40-kirja koopia, millele koguti rahvalt toetusallkirju, olid mitmed endised, veel elus, "põrandaalused" nõus liituma. ENSV-s olevad aktiivsed punased olid enamikus, Venemaalt tagasipöördunud niinimetatud venemaa eestlased, küüditatute lapsed, keda pöörati uude usku ja karjeristid, Eesti enda kommunistidest oli peale hävitustööd jäänud mõned üksikud.
Kui Sa ütled, et mõisate põletamine oli vasakpoolsus, siis Sa eksid, see oli enamikus pööbli röövretk.
eelmisele
2011-08-26 11:45:44
Ma ei nimetaks inimesi rumalateks, kui neid lähemalt ei tunne.Olen vestelnud päris pikalt Mailis Repsiga ja tean, et ta on tark ja intelligentne inimene.
Muus osas on teie kõigi laul sama-Savisaar on selline, Savisaarega läheb teil halvasti jne... tegelikult on ikka vist niiviisi, et Savisaart kardavad parempoolsed nagu tuld, sest vaimse pagasi poolest on ta peajagu üle kõikidest karvasabade iidolitest.Sellega praegu teema lõpetasingi. Veel: eelnevaid arvamusi ei kirjutanud teps mitte Vaagija ega Ambuja, vaid just mina, mitteparteilane, omaani nime all esinev arvaja.Oma tõelist nime ma ei avalda mingil juhul, sest siis on edasine juba arvatav: otsitakse välja kõikvõimalik info ja hakatakse siinsete karvaste poolt mind mustama.Muster on ju teada.Vaagija on hea paksu nahaga, et siinset labast sõimu talub.
Kunstiinime
2011-08-26 12:04:29
Kui ma oleksin üüratult rikas, ostaksin Prado muuseumilt nende ühe tähtteose - fesko "Saturn õgib oma lapsi" ja kingiksin Keskerakonnale, et kõik selle erakonna liikmed saaksid seda oma peamaja aktusesaalis nautida.
Urmas
2011-08-26 12:05:21
Jah, ka demagoogiaoskust võib nimetada vaimseks pagasiks ja selles on ta tõesti peajagu üle.
Mujal pole tema säravat talenti märganud terve iseseisvumisaja jookul.
Kunstiinime
2011-08-26 12:09:21
Vabandan kirjavea pärast - "fresko" on selle maalitehnika nimetus.
ambujale
2011-08-26 12:23:13
Ehk oled lõpuks nii armas ja loetled need heateod üles,mida siin mainisid.Konkreetselt--mida ikkagi on Savisaar rahva heoluks teinud,ära hakka siin kartulikuhjast ja puuriidast rääkima,see oli ühekordne ja valimisvõidu saavutamise vahend,mis näitas veelkord selle "rahvamehe" madalust.Tasapisi hakkavad päevavalgust nägema ka tema nördimus,et Eesti Vabariik taastati järjepidevuse alusel,mitte ei loodud uut riiki,kus tema oleks füürer.Savisaar tahab olla igas pulmas peiupoiss ja igal matusel peategelane,keda kõik kummardavad,sest lahkunust halba ei räägita.Teie kiindumus on muidugi kiiduväärne,kuid pidada 80-90% eestlastest idiootideks ja ainult sellepärast,et nad teie erakonda ei vali-on pehmelt öelda haiglane.Ärge hüpake oma varjust kõrgemale,kui hüppevõime puudub ja ainus argument on,et tema tegi,tema tõi,tema ehitas,tema,tema ,tema--see on isikukultus kõige räigemas tähenduses.Küsimusi Savisaare käitumises vabariigi loome alguses on sadu--näiteks:"Miks Savisaar kõikides oma kõnedes ja artikklites väljendas soovi IME,elluviimiseks,kuid ikka suure impeeriumi koosseisus,miks oli jalga lasi Rootsi kui Butš algas ja naasis kui see praktiliselt lõppes,miks ta istus mossitades nurgasmkui vabariik välja kuulutati,miks ta väldib KÕIKI Vabriigi üritusi jne jne,kuni selleni välja,et üks aus inimene,minnes kohtuma meisse vaenulikult suhtuva vene parteiga ei kutsu mitte kunagi Eesti Vabariigi Suursaadikut Venemaal nende kohtumiste juurde ja kõige lõpuks --loosungiga "No Pazaran" ,mis venelaste silmadele ja kõrvadele mõeldud,lasi ta ennast küll ilusti essuga täis ja seda talle ei andestata.Üks õige rahvamees ei sülitaks iialgi niimoodi oma rahva peale,et võimu nimel semmida nendega,kes seda vabariiki vihkavad.
JB
2011-08-26 13:46:20
to omaan
Mis on seltsimees omaani meelest reeturlus, mille eest tuleb keskerakonnast välja visata? MIda siis tegid Oviir, Viisitamm ja Seppik? Kas nad pöörasid selja astmelisele tulumaksule? Nõudsid Eesti Energia erastamist? Või toetasid "ultraparempoolset emapalka"? Ei, mitte ühtegi eeltoodust. Nad ei astunud välja nende ideede vastu, mida sisaldab keskerakonna programm. Nende patt on hoopis see, et nad on sõna võtnud omaani kummardatava isakese ja püha mehe vastu. Viimased ütlemised nt Oviirilt: "Keskerakonna praegune juht on end ammendanud", "Ainult karjäärihimuliste liikmetega erakonda üleval ei hoia". Vat see on omaani meelest reeturlus keskerakonna vastu, kui öeldakse midagi halvasti Püha Mehe kohta! Kas keegi veel peale minu tunneb karmi tsaarikätt ihaleva isiku haisu?;)
Heinar Kalm
2011-08-26 13:50:16
Tallinna linnalehest (ühtlasi ka linna Keskerakonna hääletoru) hästi rasvases kirjas reedel 26 augustil 2011 lk.2.
muidugi on ta (Jüri Ratas) üks minu poliitilistest lastest, isegi kui ta täna peab kavalaks seda maha salata." Resümee: Keskerakonna esimees Edgar Savisaar tegi avalduse, milles tõi välja juhatusse kandideerivatest keskerakondlastest need, keda ta usaldab. Jüri Ratas nende hulka enam ei kuulu. (postimees. ee) ja nüüd on minu küsimus. Miks Savisaar peab kõiki noori oma poliitilisteks lasteks ja kui keegi kandideerib samuti erakonnast esimehe kohale tema kõrval siis ta langeb soosikust välja. Kas see pole erakonnas diktatuur ja erakonna esimees diktaator. Kes üksinda kõike otsustab ja ei kuule juhatuse ega erakonna liikmete arvamust.
2011-08-26 15:04:47
ambuja! Kas siis Savisaar ei ole Venemaa mõjuagent ja kas see on paha!!!?
kriibu
2011-08-26 15:23:43
Üks kurbnaljakas kommentaar tänasest PM-ist:
Mind hakkas huvitama üks küsimus. Oletame, et Ratas võidab. Mis saab sellisel juhul Toobalist, Kutserist, Kotkast, Riisalust, Lengist, Tuus-Laulust , Simsonist, sellest karatekidist, (Y)ana Toomist, ninjalauljast, TTV esimehest jne. Mis saab golfiväljakust, TTV-st, MUPO-st, kirikust, Venemaalt laekuvast rahast, lasteaedadest, altkäemaksudest ja nende nõudjatest, linnavalitsuse arvutitest kommenteerimisest. Kuidas hakkavad edasi toimima pooltühjad turud, kuidas hakatakse kasutama olemasolevaid allmaailma sidemeid. Mis saab paadimaksust, lumekoristamisest, veeuputustest, taksomajandusest, parkimiskorraldusest. Neile ja veel paljudele muudele küsimustele tahaks vastust. Mis saab Savisaare kaotuse korral tema imagost vabadusetoojana. Mis saab Linnahallist, Lichtensteini laenudest, Nõmme majast, Savika saarest, Keila-Joa majast ja muudest sahkerdamistest. Mis saab hr. Edgar Savisaarest? ---------------------- Tõepoolest, mis neist asjust saab? Ja kuidas ja kes ja mismoodi hakkab kasutama seda komprat, mis Savisaarel väidetavalt igaühe kohta kogutud on?
Kibeste
2011-08-26 17:05:06
Savisaare uhmerdamine on muutunud kongressi eel lausa hullumeelseks. Mida kõike ära ei kasutata, et temast mis tahes kombel halba muljet jätta! Kahjuks on Jüri (kunagistele) omadele kindlalt selja keeranud - tagasikutsumine on lootusetult hiljaks jäänud. Kes on otsustanud lahkuda, võib minna - elame ju siiski vabas riigis...
arbo
2011-08-26 17:10:09
üle tüki aja ütlen kah sõna sekka - kuigi vahest seda lehte lugedes läheb ausalt öeldes süda pahaks.
kui edgar moskvast rahalunimisega vahele jäi, kirjutasin, et ainuke võimalus keskerakonnale tulla normaalsete inimeste jaoks poliitikasse tegijana tagasi on valida endale uus esimees. siis tundus see absurdina - tänasel päeval on vististi kaks võimalust: valitakse ratas ja eesti poliitika saab juurde nii tasakaalustatust kui võimalusi või valitakse savisaar ning lahkuvad keskerakonnast ka viimased asjalikud inimesed. ja ongi meil tekkinud "nr.1 vabaduse toojaga" eesotsas muulaste ning politikaanide partei. võimulolek tallinnas muidugi tagab mingiks ajaks majandusliku ressursi, aga - kas me sellist eestit tahtsimegi...
Renx
2011-08-26 17:17:13
Jube hala ja hülgemöla! Täismõistusega inimene sellist jama ei kirjutaks!
Kinnitus
2011-08-26 18:07:49
See leht on 3 päeva vana ja Savisaare artiklile on juba 137 kommentaari, enamus neist juba seltsimeestelt, kes kõigest hingest elavad kaasa KE saatusele.Just enne KE kongressi muutus nende kaastunne nii tugevaks, et heietatakse tõsimeeli, kuidas KE aidata, kuidas seda parteid muuta leplikumaks, sõbralikumaks(muidugi karvajalgade malli järgi), demokraatlikumaks-sama malli järgi.Hala KE "ebademokraatliku" juhtimise ümber on muutunud nii tugevaks, et on varjutanud presidendivalimised, mis on ju refromikarvaste projekt(mõtlen Ilvest)-kuidas selline pühaduserüvetamine üldse võimalik on?Ehk on siiski asi selles, nagu tänase PM pisike nupukene ütles, et valitsuses ja Ligi kambas käib palavikuline sebimine uue aasta eelarve ümber, mis tõotab tulla enneolematult kõhn-raha netu.Inimeste tähelepanu aga tuleb ähvardavalt ohult kõrvale juhtida ja mis selleks parim vahend on?Muidugi kära Savisaare ja KE ümber.See kaart on karvastel siiamaani mänginud, sest Savisaarest on tehtud deemon, kellega lihtsameelset inimest hirmutatakse.Teda aga ei hirmuta, mida toob talle talv, järgmine aasta, kui ta ei tea, millega üha kasvavaid kodukulusid maksta, millega süüa osta.Aga eks euroonud teavad, palju miljardeid Eesti Kreeka-sugustele pankrotipesadele andma peab ja juba andnud.KE juhtimine ja uue juhtkonna valimine on pseudoprobleem eksistentsiaalsemate juures.
Ja muidugi tervitatakse aplausiga igat KE reneraati ja mida halvemini ta oma partei kohta ütleb, seda tehtum mees-naine ta on. Siiri Oviir: sellises erakonnas on piinlik olla.Piinlik ei olnud aga tal sama partei lähetusel Brüsselisse suure raha peale minna.Seppiku kohta ei ütle enam ükski karvajalg halvasti, varem sõimati teda nõukogude kohtunikuks, kes ilmsüüta noori kinni pani.Kui need tüübid pole reeturid, kes enne oma partei kongressi selle lõhestamisele kaasa aitavad- kes nad siis on?Küsin veel kord: kas IRL või Reform salliksid sellist tegevust oma parteis?Vastus on jälle: ei!
Viga
2011-08-26 18:09:05
Eelmises trükiviga: reformikarvased.
JB
2011-08-26 18:17:59
to omoon
Aga miks sa arvad, et nemad on reeturid ja lõhestajad? Äkki on hoopis savisaar reetur ja lõhestaja? Suurema osa oma elueast on keskerakond kenasti opositsioonis istunud ja hambaid kiristanud. Inimestel on lõpuks vist kõrini saanud, üritavad midagi muuta. Äkk ituleks siin õhku visata oletus, et Savisaar on reformierakonna agent, kes võtab vene erakondadelt ära venelaste hääled ja sotsidelt ja rahvaliidult vaeste omad ning istub nende otsas rõõmsalt opositsioonis ja nende huve ei esinda. Ja kui erakonnakaaslased tahavad midagi teha, siis kukub hoolega rapsima, et ikka opositsiooniiga võimalikult pikk oleks. Seega võib täiesti oletada, et tegu on reformierakonna huve esindava seltsimehega, reeturiga;) |