Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Presidendi kantselei ostis luksuskaatri

Lp. vaagija,  2011-09-25 14:14:31
kas te olete minuga nõus, et antud artikliga levitab Kesknädal valet, mustab Eesti Vabariigi presidenti ja õhutab viha presidendiinstitutsiooni, eriti praeguse presidendi, vastu?

juku  2011-09-25 14:22:03
usu mind- sellele küsimusele meie Vaagija ei vasta. Ei tea- kas kardab või ei saagi aru et valetab.

vaagija  2011-09-25 14:32:28
Lugupeetud to Lp. vaagija, 2011-09-25 14:14:31
Arvan, et Kesknädala süü seisneb selles, et nad tsiteerisid Playboyd. Ei ole kuulnud, et Playboy, kui algallika vastu, oleks keegi süüdistust tõstatanud.

eelmisele  2011-09-25 15:00:32
endla ei hakka piinlik või ??? ja teiesugused tahaksid veel riigis juhtida ? Oi-oi, mis tasemeni siis langeks...

Lp. vaagija,  2011-09-25 16:54:55
Kesknädal mitte ei tsiteerinud vaid refereeris Playboy artiklit. Playboy ei valetanud, sest Siilats on tõepoolest presidendikantseleile kaatri müünud.
Lp. vaagija, kas te sellest minu kommentaari osast aru?
Kesknädala süü seisneb valetamises, kuna nad ei suutnud, fakte teadmata, vastu panna kiusatusele kasutada seda Playboy artiklit presidendile halva varju heitmiseks, ja artikli lõpuosas esitlesid selget puhast valet. See oli Kesknädal, kes seostas kaatriostu presidendiga.
Kas Lp. vaagija sai ka sellest minu kommentaari osast aru?
Ja milline on Lp. vaagija seisukoht antud artikli osas, palun?

Lp. vaagija,  2011-09-25 18:25:04
kui teile jäi mingi osa minu kommentaarist arusaamatuks, siis palun küsige julgesti.

meeldetuletaja  2011-09-25 23:16:45
Kesknädala kommentaariumit Keskerakonna-vaenulikult risustajad võiksid siinkohal meelde tuletada kuulsat duetti Donizetti ooperist "Don Pasquale" - veidi moderniseeritult, tänapäeva Eestile kohastatult: "Te vaesed, totrad, narrid! Avage silmad-kõrvad, ja vaatke kuis te peremehed teid petvad kavalalt..." Kas tõesti nüüdisaja kuutõrvajad arvavad, et nende säärane albikäraantsulik usinus "kõrgemalt poolt" ka tasustamist leiab?



SP  2011-09-26 12:35:27
vaagijal saada vastust mis seaks mis tahes asjas keskerakonna või erakonnaga seotu halba valgusesse on lootusetu. Kui näiteks mõni keskerakonna junsu varastaks vaagijalt rahakotti, siis ka selles oleks süüdi Ansip-Laari valitsus, kes vaesekese halvale teele sundis.
Keskerakonnas on õnneks 41 % ise mõtlevaid ja ausaid liikmeid.

vaagija  2011-09-26 16:47:30
To Lp. vaagija, 2011-09-25 18:25:04
Mõistan Teie soovi sääsest elevanti teha. Kesknädal tsiteeris Playboyd:
„Väiksemaid kaatreid oleme müünud sadu ja suuremaid paarkümmend. Erakliente ei soovi nende loata nimetada, aga riiklikest institutsioonidest on ostjateks olnud presidendi kantselei ja Tallinna Sadam," teatas Siilats.
Ega ei olegi oluline, kas kaatri soetas praeguse või eelmise presidendi kantselei - isegi kasutamata seistes see "kulub" (tekitab kulutusi) - roostetades selle hind langeb iga päevaga.
SP demagoogiale ei ole mul midagi lisada.

Kaatrid ja miljardid  2011-09-26 17:29:51
Ehk kainestab Neivelti väljaütlemine tohutute rahasummade matmise kohta Eurotsooni pankrotipesasse ja rahva eest tegelikkuse varjamise kohta.
Mingist Ilvese või Rüütli või kellegi teise kaatrist pole siin mõtet rääkida: Eesti on endale euroköie kaela riputanud, õige on öelda, et eesti rahvale on Ansipi bande köie kaela riputanud.Loe artikli algust, ülejäänud leiad PM-st:
eivelt: risk on risk, olenemata sellest, kas annad garantii või laenu (21)
26.09.2011 14:45

Pankur Indrek Neivelt kirjutab oma blogis, et juttu, mida paljud räägivad, et Eesti ei pane EFSFi raha, vaid annab garantii, on piinlik kuulata. «Risk on risk, olenemata sellest, kas annad garantii või laenu,» leiab Neivelt.



SP  2011-09-26 18:01:57
vaagija! Fakti tõestamine ei ole demagoogia. Fakt on see, et Sa oled savisarist ja argpüks.

musta pori näkku  2011-09-26 18:11:17
Lp. vaagija, 2011-09-25 14:14:31
kas te olete minuga nõus, et antud artikliga levitab Kesknädal valet, mustab Eesti Vabariigi presidenti ja õhutab viha presidendiinstitutsiooni, eriti praeguse presidendi, vastu?

No tore on, paljast faktist, et Siilats müüs presidendikantseleile kaatri, saab sellise hirmsa süüdistuse välja lugeda? Mis vahet seal, kas ostis Meri, Rüütli või Ilvese kantselei.
Fakt on, et kaater on presidendikantselei omanduses. Ja Kesknädal juhib poliitikalehele omaselt sellele tähelepanu.
Mis siis???
Meri tõepoolest sõitis Kaatriga - Paslepas, eeldatavasti. Ja kas ta ei käinud kaatriga külas isegi ERi Klasi või kellegi kuulsuse sünnipäeval Hiiumaal? On nagu meelde jäänud.

Mis juhtuks kriibu jt solvatutega, kui Rüütel oleks lubanud endale kaatriostu??? Tema puhul ei saada aru isegi sellest , et tal valmis 50ndatel enda ehitatud maja!
Miks Ilves kaatrit maha ei müü? Rasked ajad ju.



kriibu  2011-09-26 19:48:10
Mitte midagi ei oleks juhtunud minuga, kui Rüütel oleks olemasolevale lisaks veel ühe kaatri ostnud. Mida ma oleks arvanud, on minu asi, aga öelnud ei oleks ma midagi. Ju siis oleks seda kaatrit vaja läinud.
Märkate erinevust mõttelaadis?
Teie kisate Ilvese kaatriostust ka siis, kui ta ei ole kaatrit ostnud.
Muide, nn rasketel aegadel müüa oleks halb otsus, sest hinnad on maas. Rüütli ajal oleks ehk kõige sobivam hetk olnud müümiseks, sest siis ei olnud kaater veel vanake nagu praegu ja rahval oli raha palju käes. Kindlasti oleks leidunud inimesi, kes maksnuks presidendile kuulunud kaatri eest üsna hea summa. Hea summa võib selle eest veelgi saada, aga mitte praegu. Vast paarikümne aasta pärast, aga nii kaua peab kaatrit korras hoidma. Siis ostaksin võibolla isegi, kui ta töökorras oleks. Tore oleks ju lapselapsele kinkida ja öelda: Selle kaatriga sõitis president Meri, taasiseseisvunud Eesti Vabariigi esimene president.
Vahva ju, eks.
Te olete ikka krdi haledad, tõepoolest.

Krdi haledad!  2011-09-26 21:40:48
Lõpetage ükskord see kaatri pseudoprobleemist jahumine ja vaadake, mis toimub Riigikogus.Tahetakse ju libesell Ilvese heakskiidul võtta vastu otsus miljardite garanteerimise kohta Kreeka pankrotipesale.Miks te sellest mööda vaatate?
Kes maksab lõpuks kinni need miljardid?Alles Ansip kilkas, et kui vaja, kärbime veel.Kellelt?Lõpetage ükskord irvitamine rahva üle ja tunnistage, et Eestist on kliki juhtimisel saanud Eurtsooni-ja Liidu ripats, Põhjamaade koloonia, kust rahvas põgeneb ja ülejäänutel on tulevik tume, väljaarvatud neil krdi haledatel.
Tõepoolest, hale värk, kaatrihaiged!

SP  2011-09-27 00:46:16
Kõik te kes olete käendanud oma lastele õppelaenu või lihtsalt laenu, olete teinud tegelikult seda oma varaga, miks te seda tegite, mis ajendas teid seda tegema.Risk on ju meeletu, et teie peate selle tagastama mitte see kes laenu sai.
Kreekale laenu saamiseks kollektiivseks garandiks on tegelikult see sama, ainult mastaape arvestades numbrid suuremad. Ja kes ütleb, et ühel hetkel ei vaja ka meie riik sellist abi (näiteks kui Savisaar saaks mingi võlu väel võimule ja hakkaks kogu riiki hõlmavat reisisaatja majandusmudelit rakendama.).

omaanile  2011-09-27 06:38:11
Eestisse on tulnud elama kreeklasi, kes teevad siin tööd, et maksta võlgasid Kreekas.

To SP  2011-09-27 11:50:34
Mäletame kõik, kuidas paljud hoiatasid Ansip ja Co`d mitte tormama uppuvale laevale.Siis oli küllalt spetsialiste, kes tegelikku olukorda teadsid.Mis sundis Ansipit seda tegema, ei tea, kuid nüüd, mil üha enam eksperte ei anna euroraha liidule mingit lootust, tahab seesama Ansip garanteerida loe: kinkida 2 miljardit praktiliselt uppunud laeva päästmiseks.Mis õigusega-vaese riigi ja rahva arvelt?Selle kuriteo pärast peab ta loodetavasti ükskord vastust andma.

  2011-09-27 14:41:25
Kes tahab raha välja anda? Mitte keegi. Mina ka ei taha.
Kes tahab hädas olles, et keegi aitaks teda? Kõik tahavad. Mina ka tahan.
Kui Eesti jätkab senisel kursil ja hoiab oma rahanduspoliitikat äärmiselt konservatiivsena, siis võiks ju EFSF-ile trääsa näidata ja öelda ei. Aga kas Eesti suudab jätkata? Kui mingi ime läbi tuleb näiteks järgmistel valimistel võimule Savisaar, siis algab meeletu laenuralli ja paari aastaga olema hullemas olukorras kui Kreeka praegu. Sest mitte keegi ei suuda mind veenda, et kui Savisaare linnavalitsus on korruptiivne, siis valitsus ei tuleks korruptiivne. Mitte keegi ei suuda.
Ja kes meid siis aitab, kui hädas oleme? Siis on Euroopa kod meile trääsa näidata.

vaagija  2011-09-27 15:13:28
Olen ikka seda tähele pannud, et mida suuremat laimu esitatakse, seda sagedamini ei juleta isegi pseudonüümi all esineda.

Ikka Savisaar  2011-09-27 16:39:11
Me räägime Eurotsooni krahhist, siis seltsimehed aga jahuvad ikka, mida kõike Savisaar TEEKS, kui aga tema võimul oleks.Tulge mõistusele, oravaserlad, Eesti viis pankrotipesasse Ansip kuritegelik klikk, millest Savisaar on väga kaugel.Nad garanteerivad 2MILJARDIT EURot, mis tähendab äramaksmist (Neivelt).Mida aga need kaabakad rahvale valetavad?

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Järgmine

Nimi 
E-mail