Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Mida taotlevad Tallinna linnavalitsuse kukutajad?

Enn Oja  2013-10-16 07:33:47
uvitav kuj palju on salastatud kesskjõukklasi ja k'aasadunndjajd s'iia illmadekkind . juba nagu t'ollajal kuj 'rahhvamassid kirjutavad et ...' .

  2013-10-16 15:32:52
Inimesed tahavad saastast lahti saada- seda me tahamegi. Minge te nüüd puudega inimesed kõik kenasti Sireti ja Priidu auto peale ja sõitke hästi kaugele. Teie jäledused ajavad südame pahaks isegi 3 klassi õpilasel.

Enn Oja  2013-10-16 16:23:39
kuj kusskil rahvastik ehk rahhva arrv kassvab sis on põhjusejd 2:
1) inimesi sünnib rohhkem ehk 1' najsegohhta tuleb lappsi üle 2,05' .
2) inimesed tulevad s'inna elama kusskilt mujalt .

pakkuge vällja kummb on selle Tallina elanike arvu kasvu taga ning kaua selline kassv võjb vel jättkuda .

muigaja  2013-10-16 16:27:29
Eks need uusrikastest ärikad on tigedad kui herilased, et nemad ei saa osa Tallinna linna rahajagamisest. Nemad kahmaks kogu raha endale ja oma isiklike ettevõtetess ning vaeste ja laste jaoks ei jääks midagi. Oli ju selline linnajuhi asetäitja Pakosta, kes äritses maha oma tuttavatele üle kümne lasteaia ja siisoli vaja Savisaarel hakata ehitama uusi lasteaedu. See oli Jüri Mõis, kes äritses maha Tallinna Vee ja nüüd peame oma rahvusliku rikkuse eest maksma hiigelraha välisärikatele, kelle kasumid olid üle 50%. Ärikad müüsid maha Eesti raudtee ja Savisaar pidi selle tagasi ostma. Ärikad asutasid Estonian Airi ning selle kaudu pumbati kümneid miljoneid kroone välismaale ja ikka oli vähe, jälle võetakse kümneid miljoneid. Eesti Energia kaudu kandib Parts raha USA majanduse turgutamiseks ja tuhandete töökohtade loomiseks samuti Jordaanias. See ärikate grupp on muutnud Eesti riigi oma marjamaaks ja vaeste koonduslaagriks. Kuid samas on Tallinn Savisaare juhtimisel puhkenud õide ja jätkab õitsemist. 90% Tallinna elanikest on eluga ülimalt rahul. Ainult 10% ärikaid kiristab hambaid ja haub võimu ülevõtmist Tallinnas.

  2013-10-16 16:37:35
räägi meile täpselt Mauigaja mis õieti õide Tallinnas puhkes ? Lokkav korruptsioon- sellega ma nõus, ametnike omavoli- sellega ma nõus. Mis veel ? Ära nüüd betoonpostidest räägi meile- erinevalt Tallinnast ehitatakse teistes linnades objekte ilma suurema kärata- ma saan aru et iga paika pandud telliskivi pead sa Edgari teeneks- aga ärme mängi lolli hetkel.

Seega Muigaja- mis rahad ärikatel saamata on jäänud ja mis on Tallinna õied ?

Mudak Yeldayev  2013-10-16 23:34:09
Kuule Muigaja, Sa sõida õige s.tale oma Tallinna Vee jutuga.
Tallinna Vee müügiläbirääkimised ja lepingud valmistas ette Keskerakond. Kui Mõis sai linnapeaks, siis üks esimesi paberikuhjasid, mis talle nina ette allakirjutamiseks suruti oli seesama Tallinna Vee leping ja vastutöötamiseks oli kahjuks hilja - see oleks kalliks maksma läinud. Nii topitigi Mõis ja Virkus kenasti tanki. Jälk on vaadata, kuidas kesk hiljem oma sigadusi teiste kraesse üritab määrida. Aga pole lugu - piisavalt palju on neid inimesi, kes tegelikku tõde teavad.

häbistaja  2013-10-17 10:54:04
Tallinna Vee ärasolkimine (kelle kasuks ja kelle kahjuks?) on üks häbiväärsemaid "kapitalismi ülesehitamise" juhtumeid. Veel häbiväärsem on see, et häbiväärsuse toimepanijad ei häbene ning häbitult süüdistavad häbitus teos teisi - kes lepingu alla kirjutas, ongi süüdlane. Kas oli tal otsas pea või kapsas? Vanasti oli nii, et häbiväärsuse toimepanija pidi ennast ise karistama (isegi surmaga). Jaapanlastel on harakiri tänini kasutusel.

muigaja  2013-10-18 10:15:08
Mudak, kas sa tahad öelda, et Jüri Mõis oli ilma peata? Ei ütleks. Ta teadis küll kuidas Tallinnas võim oma kätte saada ja selleks sobis hästi eesti rahva kõige suurem vaenlane Jevgeni Kogan. Nüüd tahad öelda, et hoopis Keskerakond on süüdi, et Jüri Mõis Kogani oma sõbraks võttis.Aga ta ajas ju eesti asja koos selle okupandi Koganiga.See rahvulaste punt Isamaaliit on ju kogu aeg okupantidega koostööd teinud (enamlased-kelamlased). Nüüd Niiles Kross ajab eesti asja, et venelaste jaoks oleks Eestis vene keel riigikeeleks. Ning Isamaaliitlane Trivimi Velliste kingib venelastele Eesti territoriaalvett Balti meres ikka Eesti asja ajamisel. Nii on lood Mudak.
Keegi tahtis teada, mis on Tallinna õied. Need on rõõmsameelsete nägudega inimesed, ,kes kasutavad tasuta ühistransporti. Ning 90% Tallinna elanikest on Tallinna eluga ülimalt rahul. See tähendabki õide puhkemist.

kiin  2013-10-18 10:23:53
Velliste mitte ei kingi venelastele Eesti territoriaalvett vaid taastub sõjaeelne merepiir. Seoses võiduga teises ilmasõjas suurendas NSVL oma Läänemeres olevaid valdusi ning kuna piiriliiduvabariigiks oli Eesti NSV siis laienes ühes NSVL merealade laienemisega ka Eesti NSV-le kuuluv osa Läänemeres. Sõlmitava piirilepinguga taastatakse söjaeelne olukord - vähemalt ses suhtes mis puudutab Läänemerd. Narva jõe taguste alade ja Petserimaaga on muidugi iseasi.

kiin  2013-10-18 10:36:28
Edasi. Millest sai EV alguse? Kas Tartu Rahulepingust või Manifestist Eestimaa Rahvastele? Kui Tartu rahulepingust siis miks peetakse EV tekkemomendiks päeva mil avaldati Manifest Eestimaa Rahvastele? Või mille nimel ja eest võideldi Vabadussöjas? Manifest Eestimaa Rahvastele on meie riigi loomise algdokument ning ses on kirjas nimeliselt kõik need maakonnad, mis kuuluvad vastväljakuulutatud EV koosseisu. Petserimaad ja Narva jõetaguseid alasid nende seas pole. Petserimaa ja Ülejõe vald olid sõjasaak, mille saime venelastelt tänu edukale Vabadussõjale ja nüüd on nad need alad lihtsalt tagasi saanud. Täpselt samasugune sõjasaak nagu pool Sahhalini saartki mis läks Vene-Jaapani sõja edukamale poolele - Jaapanile - ja mis nelikümmend aastat hiljem läks Venemaale tagasi. Kas Jaapan nõuab praegu poole Sahhalini tagasiandmist?

kiin  2013-10-18 11:10:35
Petserimaa ning Ivangorodi ja sellega piirnevate alade elanike arvuks on ümmarguselt kolmkümmend viis tuhat inimest. Nendest üheksakümmend viis protsenti on mitteeestlased, keda ei seo Eestimaa ja eestlastega miski. Aga omati me karjume: seadkem õiglus jalule ja võtkem nad oma riiki! Kolmkümmend viis tuhat inimest ühelt poolt ja irlitsikute elamislubadega siiatoodud sada kolmkümmend kuus inimest teiselt poolt. Saja kolmekümne kuue venelase Eestisse smungeldamist peame hirmsaks kuriteoks, aga samal ajal kolmekümne viie tuhande mitteeestlase Eesti riiki toomist mitte. Kus on nende IRL-i kallal räusklejate ja Petserimaa kallal vingujate loogika?

Enn Oja  2013-10-18 11:54:01
mõned märkkused kiini/kiinu ajaloguulutistele .

1) kuj sõjakspidada 2MS'' sis 'enne seda ej kullgend merebiir Eesti ja SSSR'vahel tänases kohas sest SSSR'le ej k'uulund tänaseks varastatud saared Ruusskerist Kasesaarte ja kurgali p'oolsaarelähiste saarteni .
2) vale on seosstada merealade lajjenemist SSSR'ga ning teda selle'eesst tänada . lihhtsalt 'enne p'iiridem'ääramine vetealadel mereõjjguse alusel ej tojjmind sest selle kehtestas alles pärast 2MS'' Ühinend riigid . s'äälsätästatud võrttk'auguste põhimõte pidi kajttsma just nõrgemajdriikke sest mujdu oleks õgardriigid suuremaosa vetest enndaler'öövind .
3) Eesti vabariikk sajj allguse ikkagi kokkulepitult (ehk te juure) 24.02.1918.'st (ehhki te vakto pääv varem Pärnust) . 1920.a'l seda vabariikki tunnustas ka punane Rass`iia millest iljem saj SSSR .
4) Tarttu rahulepingus ej käsitletta Narvadagust ja Pettserimaad sõjasaagina, küll oli eraldi välljadoodud sõjaüvitis kullas . ning sellel on ka tejseboole allgiri . s'eega erinevalt punasest Rass`iiast käsitleb kiin seda ooppis omavoliliselt nagu tema inng lubab võjj ettegirjutab .
5) tänane Rass`iia pole s'iiani Narvadagust ja Pettserimaad "tagasi saand" sest need alad onngi tänaseni ehedaltsäjjlind Eesti vabariikk sest nende isesejjsvusõjjgus pole riikkidevahelise õjjgusejärrgi kusskile kadund ning mejje ENSV' osa on sellest vabariigist 2003.a'l isesejjsvusest l'oobudes ning 2004.a'l euroliiduvabriigistudes vällja'asstund . s'eega on se kunagine 4,88% Eesti vabariigist täna Rass`iiabooltt okupèeritud ning juba üle 93' aassta .
6) täna võjvad Narvadagust ja Pettserimaad "tagasin'õuda" vajd ajalos võhikud, nejsst l'oobus mejjebooltt terrvelt 2/3 äälätanutest . see onn õjjguslik ning isesejjsvuse reetturitele 'allajäänud lihhtsalt p'eavad seda tunnistama (mina nendeseas) .

õjje.nd  2013-10-18 11:56:19
kurgali - Kurgali

setu  2013-10-18 12:24:22
Tuletan veel meelde kuidas J.Mõis tahtis trammid ja trollid likvideerida.

  2013-10-18 12:29:35
See on naljaasi võrreldes Savisaare ja tema tallalakkujate tahtmisega terve Eesti Vabariik likvideerida.

muigaja  2013-10-18 13:13:36
kiin. Kiin, tuginedes sinu väidetele, et Eestil enne Vabadussõda polnud Petserimaad ja Narva-tagust ja meie võtsime selle ära Venemaalt jõuga. Aga nüüd teatab Venemaa, et Laidoner ja Poska võtsid Vene tsaaririigilt ära Eesti kubermangu ja seega tuleb selline vallutus lõpetada ja tagastada Venemaale kui keisririigi järglasele tema põlised alad. Samuti tuleb käituda Soomega. Kui Venemaa võttis Talvesõjas Soomelt ära Karjala, mis olöi ka tsaaririigi põline ala, siis ülejäänud Soome kuulus Vene tsaaririigi koosseisu ja tuleb tagastada Venemaale. Mõned ütlevad, et Narva-tagused alad on Ingerimaa. Aga siin on nüüd paras pähkel. Teie jutu põhjal peaks Venemaa tagastama Ingerimaa, sest see ju vallutati ingerlastelt. Aga kogu suur Venemaa koosneb ju vallutatud aladest. Siis peaks Venemaa ka need tagastama. Sinu loogika kiin viib uuele sõjale.

kiin  2013-10-18 13:32:28
Missuguselt tsaaririigilt Poska ja Laidoner Eesti kubermangu ära võtsid? Eesti Vabariigi väljakuulutamise ajaks oli Vene tsaaririik ammu ajaloo prügikastis. Ja sellest Ingerimaa jutust ei saa ma üldse aru. Ingerlastega asustatud alad ei võetud ära mitte ingerlastelt vaid Rootsilt.

muigaja  2013-10-18 16:11:19
See, et Lenin Venemaal võimu haaras, ei tähendanud veel tsaaririigi kadu. Oli ju tsaari suguvõsas hulk pärijaid, kes võisid saada uueks tsaariks. Isegi Judenets võitles tsaaririigi taastamise eest. Nii nagu õigusliku järjepidevuse alusel taastati Eestis Wabariik, nii võivad õigusliku järjepidevuse alusel ka Venemaal endiste aristokraatide järeltulijad taastada tsaaririik. Ja Eesti oli üks selle osa. Võibolla Putin hakkab taastama õigusliku järjepidevuse alusel tsaaririiki ja kuulutab ennast tsaariks. Nüüd on ju au sees igasugused kuningad ja muud tiitlid. Ka Eestis on välja ilmunud hulk von-ne ja muid tiitleid. Putin võib ju meiega sõlmida meile kahjuliku piirilepingu, kuid kui ta saab tsaariks, siis on need lepingud tühised. Ajalugu ju kordub nagu meie riigiga.

to muigaja  2013-10-18 19:12:58
Nüüd sa muigaja lähed oma sogaga päris segi....

  2013-10-18 19:42:10
Nähtavasti viin otsa saand, sul muigaja. Vastasel juhul sa säherdust jama siia ei toksiks....

1 | 2 | Järgmine

Nimi 
E-mail