Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Jüri, tule omade poole üle!

diana  2011-08-29 14:09:52
RV, oled naiivne, et arvad vastuseid saama ultra pahempoolselt saalaselt Väino Pärnpuult alias ambuja! vaatame kui avameelne ja aus ta on vastama. Keskerakond ja keskerakondlased lubavad enne igat valimist olla Eesti rahva suhtes avatud, aus, avameelne ja läbipaistev. Nüüd on ambujale antud see võimalus.

ambuja  2011-08-29 14:43:31
Urmasele. Hea, et teil oli tuttavaid, kelle käest te ajalugu uurisite. Mina olen ka uurinud ajalugu inimeste kaudu ja ise jälginud sündmusi. Vaataks seda vasakpoolsust. Ma ütleks, et on palju eestlasi, kes on sõltuvalt riigikorrast kas vasakpoolsed või siis paduparempoolsed nii nagu neil kasulikum on. Näiteks Tunne Kelam oli veendunud kommunistiks pürgija kolm korda. Et teda ei võetud, siis mees solvus ja otsustas kätte maksta ning katlakütjana mõtteid mõlgutades kavandaski oma plaanid. Andrus Ansip kui ideline kommunist ja vasakpoolne muutus üleöö sini-must-valgeks. Vaata millist imet teeb võimu muutus, sest Ansip sellele muutusele seisis vastu hundikoertega. Siis Marju Lauristin ja Jaak Allik, kes olid ka veendunud kommunistid. Mis näiteid ma rohkem ikka toon. Kogu meie ENSV võim ja juhtkond oli kommunistide käes, kes teenisid truult üllast kommunismiideed kuni kommunismi võiduni. Kui poleks olnud venestamist ja NSVL-i majandus poleks olnud krahhi äärel, siis oleks täiskäigul mindud edasi kommunismi võiduni. Mind ajavad muigama endiste kommunistide väited, et nad olid sunnitud astuma parteisse, sest tahtsid tasuvamat kohta. Tähendab, et nad müüsid oma aated maha raha eest. Niisamuti nad taganesid oma kommunismi aadetest kui oli uues riigis vaja samuti tõusta valitsusse. Küsite nüüd, et miks ma olen kommuniste kiitnud nende tegevuse eest vabadusvõitluses. Pidingi kiitma, sest nende panus oli suur. Nad nägid 1988.a. 17.juunil kuidas tohutu rahvamass tuli lauluväljakule loosungitega, mis nõudsid Karl Vaino ja Bruno Sauli tagandamist ning siis mõistsid, et nende aeg on lõppenud ja on vaja kiiresti asuda muutuste eesliinile, et jätkuvalt säilitada omale positsioon. Muidugi nad kõik korraga ei muutunud sini-must -valgeteks. Aga neid tõukas tagant radikaalne rahvuslik liikumine ERSP, mis küll ei kujutanud suurt jõudu, kuid mille põhimõtted olid õiged, ehkki siis liiga radikaalsed. Teine liikumapanev jõud olid väliseestlased. Seega eesti kommunistid pidid saavutama rahva hulgas populaarsuse võistluses välis-eesti rahastatud kodanike komiteedega ja Eesti Kongressiga. Kes püüab kõigest väest, saab üle igast mäest. Aga Moskvas olid NSVL-i päevad loetud MRP- salaprotokollide avalikustamise tõttu. Ka teised liiduvabariigid said aru, et kommunistlik ladvik on tegelenud vaid võimu haaramise ja naaberriikide anastamisega. Niimoodi lagunes NSVL. Aga õige vasakpoolsus elab edasi paljudes riikides. Liibüas kukutati diktaator. Vasakpoolsus valitseb Kuubal ja ka mõningates Ladina.Ameerika riikides.

ambuja  2011-08-29 15:30:07
RV. Kõigepealt ei maksa mu sõnu väänata, turistide voolu suurenemist ma märkisin kui Tallina head saavutust, aga mitte vastupidist. Miks põhjendab Sandor Liives elektrihinna tõusu vajadusega investeerida Jordaaniasse ja USA kõrbesse põlevkiviõli tootmiseks. Miks kuradi pärast me peame raha loopima sinna elektrihinna tõusuks. Meil on oma rahvuslik rikkus- põlevkivi, mida peab kasutama kogu rahva hüveks, aga mitte Eesti Energia juhtkonna tagumiku kasvatamiseks. Rahvuslik rikkus ei tohi olla mingi grupi tuluallikas. Miks meil sooja hind peaks tõusma kui ehitati hakkepuidul töötav Tallinna Soojuselektrijaam. Seal põletatakse ka olmejäätmeid ja nii langeb ära vajadus neid kuhugi ladustada. Kokkuhoid jäätmekäitluses. Sellega me ei sõltu enam Venemaa gaasist eriti. Aga miks siis Laar tulistas Savisaare pildi pihta, ta andis otseselt mõista, mida ta Savisaarega teeks kui oleks võimu. Muuseas, siin avaldas hulk aega tagasi keegi Veiko Rämmel,alias saatan, et tema tuttavad näeksid heameelega Savisaart kirstus. Kuidas te küll olete unustanud, et president Ilves sõimas avalikult vene valitsest, sest ta ei taha tagasi anda president Pätsi ametiketti ja veel teisi varasi. Siberi küla jutt oli siin kommentaariumis. Miks on Ansipile solvav, et ta teenis Punalipulises Balti Laevastikus politrukina. Tollal oli ta selle üle väga uhke, et sai noori madruseid kasvatada ustavateks kommunismi kaitsjateks. Ainult ideelikne kommunist võib kasvatada teisi. Miks aga suhkru hind on meil tunduvalt kallim kui Soomes ja ka maailmaturul? Ära aja pada maailmaturu hindadest. Ven probleemi tunnen hästi, suhtlen pidevalt venelastega. Mäletan kui ma võtsin tööle ühe venelasest lukksepa, kes oli pisarsilmil mulle tänulik, sest talle oli teistes kohtades öeldud, et venelasi nad tööle ei võta. Nii tekivadki probleemid. Aga Savisaar püüab luua häid suhteid Venemaaga, mis oleks Eestile kasulik ja samas suhtub siinelavatesse venelastesse sõbralikult, samal ajal kui rahvusradikaalid kaudselt õhutavad veneviha rääkides pidevalt sõjaaegsetest sõjakuritegudest. Venelased tunnevad, et Savisaar ei ole vaenulik nende suhtes ja sellepärast avaldavad talle toetust. Integreerumist nad väljendavad astumisega Eesti Keskerakonda. Sellega nad tahavad osa võtta eesti elu kujundamisest. Võibolla saite ammendava vastuse.

JB  2011-08-29 16:41:25
to ammuja
Sa oled ikka üpris palju asju ära unustanud ja segamini ajanud;) Kes võttis lasketiiru kaasa Savisaare pildi, kinnitas selle märklauale, tulistas seda ise ja ässitas Laari kah tulistama? Õige vastus on Robert Lepikson, keskerakondlane. Ei mäleta küll, et ammuja seda keskerakondlasest Lepiksonile ette oleks heitnud?;)

Mina küll ei mäelta, et Ilves oleks venemaad ametiraha pärast sõimanud, aga kui ongi, siis kas meie presidendi ametiraha ja TÜ varad ei ole siiani Venemaal? Kas omanikul on neid õigus tagasi nõuda?

Savisaare häid suhteid Venemaaga teame me kõik;) Käib aga kerjakotiga erakonnale sularaha lubamas, mida vastu pakub, keegi ei tea. Õnneks ei saa ka kunagi teada, kuna ei ole talle antud seda võimalust olle peaminister või president. Tema kõrgeimaks kohaks jääb Tallinna linnapea amet ja sedagi mitte väga kauaks. Edasi istub Hundisilmal ja kirjutab raamatut "Peaminster II", "Peaministri tagasitulek", "Peaminister ja Azkabani vang" jne;)

Hurraa Ilves president!!  2011-08-29 17:06:35
Vanapaksul jälle mõneks aastaks koht tagareas kindlustatud. Saab tatti pritsida ja rusikaid raputada, kuid tegijate hulka on pääs suletud.

RV  2011-08-29 18:30:19
ambuja! Kas sandor Liiv on avalikult tunnistanud, et elektrihinna tusu põhjuseks on Jordaania ja USA: Kust sa seda lugesid? Eesti põlevkivi võime palju otstarbekamalt kasutada kui elektrijaamade küteks. Tead mis põlevkivist võib saada ja kunagi on ka palju seda selleks kasutatud. Kas sinu arvates kui Laar saab võimu (mis tal tegelikult praegu on). laseb savisaare maha :-}}} Loe sinu sõnad! Kas eestil ei ole õigust saada tagasi Pätsi ametiketti-varasid ja kui ütleski mõne "karvasema" sõna selle kohta, mis seal erilist on. Korra ütles ja sul on suur probleem kohe. Kui palju sinu iidol >>Putin on eesti kohta öelnud, seda sa muidugi ei tea ega pole kuulnud. Nõukogude kord, või on sul meelest juba läinud vana mees, oli selline kes õpetas kommunimi aluseid (on isegi vastavad õppeained kõrgkoolides olnud), ja kui riigikord nõudis, siis eriti sõjavaäes oli vaja käsku täita- Loomulikult see on sulle võõras ja sa seda ei tea, pole kuulnud. Kus sa tead, et Ansip uhke oli, on ta kusagil kirjutanud sellest või rääkinud. Ta oli sõjaväes ajateenija. Mis koertesse puutub, siis siin on sellest räägitud, kes ise oli seisnud miilitsate ja koera vastas. Kui sa ise ei olnud, pole vaja rääkida. Suhkruhinda ja ka muude kaubaartiklite hinda küsi neilt kes tarnivad ja kauplustele edasi annavad. Sina arvad teisiti, milles asi sel juhul? Mis on näiteks suhkru hind Soomes või Saksamaal praegu?
Mina ka ei võta igat venelast tööle, samuti eestlast, kui ta ei oska midagi teha, ei ole hea spetsalist ja tööl on vajalik eesti keele oskus, ilma milleta ei saa tööd teha.
Missuguseid häid suhteid on Savisaar Venemaal saavutanud , too näiteid meile. tahaks väga teada. Me ei tea isegi seda kellega ta seal kohtub, mis nad räägivad jne. Kuigi ta ise lubas olla avameelne ja läbipaistev oma tegudes. Isegi välisministeerium ei tea, kui peaks teadma seaduse järgi.
Kas me ei pea rääkima sõjaaegsetest ja peale sõja kuritegudest, mis on toime pannud kommunistlik diktatuur. Mina olen selle läbi kannatanud ja ma ei vaiki. Miks sul teine arvamus on kuritegudest?
Ma ei saanud oma eespool esitatud küsimustele täieliku vastust, vastused on poolikud või vastamata.
Mis puutub venelastesse, siis elan majas kus on 45 korterit ja nendest 34 on venelased. Meil on KÜ ja me saame omavahel peaaegu kõik hästi läbi. Igas majas on olemas mõni must lammas, kes ei sa kellegagi läbi ja ei ole millegagi nõus. Venelased on ka INIMESED! Meie inimesed ei kurda Eesti Vabariigi ega valitsuse üle, nagu sina Väino Pärnpuu alias ambuja.
Niiet sul on eesti keel selge, arvuti olemas. Ootan vastuseid, kui süda on õige koha peal! Siiani sinu kiri ei ole läbipaistev ja avameelne.

kriibu  2011-08-29 20:20:17
Muide, ma ei ole märganud, et meie president üldse kunagi kedagi sõimaks. Ta vahel noomib, nimetab, osutab, seda küll. Aga Savisaare kombel ta ei sõima ja Tarandi kombel ei mõnita ega ülbitse.
Seda, et Ilves ütles nagu Tallinn oleks kui Siberi küla, lugesin lehest. Artiklit ei lugenud, sestap ei oska öelda, kas ta tõesti nii ütles või on see jälle kord mingi ajakirjanduslik liialdus.

"Meie"president  2011-08-30 07:17:32
Kellele president, kellele hüpiknukk.
Eesti kujuteldava demokraatia lõpp.

30.08.2011 00:07
Süda tilgub verd ja suus on maitse paha, kas saab valitsev klikk ka aru mida nad täna korda saatsid?
Kindlasti on nüüd tee allamäge taas üles leitud, kohe kuidagi pole soovi orjata rahvareetureid.
Jään enamusele veel peaga(mitte rahale) mõtlevatele inimestele solidaarseks ja teen ettepaneku esitada presidendile allakirjutamiseks seadus ja kuulutada välja 29.08.2011 kui demokraatia kaotamise päev Eesti Vabariigis.
J.O.K.K.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -2 -1 +1 +12
muidugi saab valitsev

30.08.2011 00:58
klikk aru mida nad korda saatsid - nad päästsid oma naha.
oleks Tarand täna valitud Presidendiks, oleks tulnud suurem tuulutamine, oleksid saanud kõik kommunistinärakad ja õhk oleks puhas.
Aga vahet pole, see on alles algus, rahvas ei ole loll, teab mida tahab ja kõik mis tulema peab tuleb niikuinii.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -0 -1 +1 +9
Hah-hah-haa

30.08.2011 01:12
On välistatud, väitis valitseva koalitsiooni president. Ajab naerma.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -0 -1 +1 +4
joonas

30.08.2011 01:14
krt, kui ta kätkab samas vaimus siis muutub presidendi amet veelgi mõtetumaks

  2011-08-30 09:12:37
Miks eelmine kirjutab ainult negatiivsed lommentaare ja ei kirjuta positiivseid, mida on palj palju rohkem!

tahaks aru saada!  2011-08-30 10:19:39
Kui keegi küsib täpsemalt millegi kohta, siis on ultraparempoolsetel kärssninadel ja kärsakatel suu kinni, sest oma teada nad teavad ja oskavad nõu anda, aga konkreetsetele küsimustele vastata ei oska. Küllap ei ole siis nõuandjaid koguaeg kohal. Isegi kaks Priitu, üks erakonna peasekretär - riigikoguliige ja teine Tallinna linnavalitsuse nõunik, ei saa vastusega hakkama. Imelik kohe mõelda!

ambuja  2011-08-30 11:08:52
RV. Näen, et teil on paljude asjade kohta omapoolne nägemus. See on täiesti loomulik. Mina esitan omapoolse nägemuse. Kindlasti oli see Sandor Liives, kes teatas, et on vajalik investeerida jätkuvalt USA kõrbesse ja seetõttu peab tõstma elektri hinda. Aga kindlasti oleks tulusam kasutada põlevkivi keemiatööstuse toorainena. Aga siis peame ikkagi Venemaalt suures koguses gaasi ostma. Mis puutub Laari pumppüssiskandaali, siis mäletan kindlasti tema ütlust: kes Savisaare pildi pihta ei saa, on minu vastu ja Savisaare poolt. Mida ütles Lepikson, seda ei tea. Ära aja segamini kommunismi õpetamist ja kommunistlikku parteisse astumist. Selleks, et parteisse astuda, pidi olema kaks soovitajat ja see astuja pidi olema näidanud, et ta on kasvatatud kommunismi vaimus. Ansip oli kõik selle läbi teinud, ta polnud lihtsalt ajateenija. Hilisem tema karjäär näitas kui veendunud kommunismi ideedele ta oli. Seda pole imestada, oli ju Sirje Endre olnud veendunud kommunistlik noor nagu meedias avaldati.Eks temagi tajus kommunismi hukku ja siis muutis järsku meelt. Mis puutub toiduainete hinda, siis ütles Indrek Tarand presidendiväitluses, et tema ostab oma toiduained Brüsselis, sest seal on toit odavam kui Tallinnas. Aga too venelane, kelle ma tööle võtsin, oli 6-nda järgu lukksepp ja väga hea spetsialist. Aga nagu teie jutust järeldan, siis on ka teil venelastega väga head suhted. Aga nagu ma teie jutust järeldan, nõuate te, et venelased räägiks teiega eesti keelt. Ma ei usu, et vanemad venelased oskavad teiega eesti keeles suhelda. Tähendab nendega te ei suhtle. Kas see on siis diskrimineerimine rahvuse tõttu? Ma näen, et teil ja paljudel teistel on kaks asja ebaselged. Kui inimene austab eesti seadusi, kuid on küllaltki vana, et eesti keelt selgeks õppida, siis ei saa teda pidada teisejärguliseks ega mõnitada keeleoskuse tõttu. Üks asi on riigikorra austamine ja teine asi perfektne keeleoskus. Minu teada suhtleme me pidevalt välismaalastega inglise keeles ega nõua neilt eesti keele tundmist kui nad on head spetsialistid. Vastastikune austus peab olema. Miks te siis seda ei tea kui head suhted on Savisaarel Peterburi linnapeaga, ka Moskva linnapeaga. Muidugi ei kajasta neid kohtumisi ju parempoolne meedia, parempoolne meedia räägib ainult Ansipist ja viie rikkama riigi hulka varsti jõudmisest. Kahjuks Ansipi juhtimisel me ainult läheneme kõige vaesemate riikide lõppu. Lugupidamisega Väino Pärnpuu.

SP  2011-08-30 12:07:29
Väino mille poolest Sinu loogikat arvestades erineb Edgar Ansipist?
Mõlemad olid NLKP liikmed, üks oli Tartu rajooni EKP rea töötaja , teine oli pealinnas rajooni täitevkomitees osakonna juhataja, koht eeldas NLKP liikmelisust ja seda Edgar oli.
Edgari Nõukogude Armees olemist pole kirjeldatud, järelikult viilis või oli ohmu, või märgas alla aga kui oleks teeninud siis arvestades, et omas kõrgharidust ajaloos pidi kuuluma armees poliit osakonda, järelikult olema sampoliit ja taguma sõduritele nõukogude ajuloputust pähe.
Oma sidet NLKP-ga rõhutas Edgar jõuliselt ka oma väljendiga : "Mina kui KOMMUNIST...", ... looma perestroika ja NLKP toetuseks"
Ansipilt pole ajakirjanduses NLKP ülistamist kuulnud, Edgarilt on lausa raamatud NLKP ja Nõukogude ühiskonna ülistamisest.
Väino, ajateenija kes on teenistusest poliit osakonna alluvuses ei ole mitte mingi KGB alluvuses, selleks olid armees eriosakonnad, mis olid komplekteeritud kaadriohvitseridest.

Väino Pärnpuu  2011-08-30 13:13:20
SP. Vastan. Ma poleks uskunud, et te nii naiivne olete. Loomulikult on Savisaare kohta väga palju kirjutatud ja seda ma ka tean. Kuid Savisaar võitles jõuliselt esialgu suveräänsuse eest ja siis edasi iseseisvuse eest. Kuid ma pole kusagilt kuulnud, mismoodi Ansip võitles iseseisvuse taastamise eest. Tema värvimuutus toimus vaid äkitselt. Kahjuks mul pole aega uurida tema karjääriredelit, seepärast ma tean vaid üksikuid fakte.

to SP  2011-08-30 13:31:36
Sõjaväeteenistuse läbitegematus pole mõnda meest takistanud kaitseministriks saamast. Küllap varsti leiame, et mõni on saanud kindralikski, ilma et oleks soldat olnud.

wikileaks  2011-08-30 13:53:46
Kas siis juba 2007. aastal andis FSB Keskerakonnale raha kiriku ehitamiseks...

SP  2011-08-30 14:17:57
Lugupeetud Väino, nagu ma olen juba korduvalt öelnud, Edgar võitles mitte suveräänse ja hiljem iseseisva Eesti nimel, tema kindel veendumus oli NSVL-i koosseisus olev üksus, nimega Estonskaja Sotsialistitšeskaja Respublika, millele taodeldi mõningaid prioriteetsemaid majanduse otsustuse õigusi. Peab märkima, et NSVL-i KGB ühel majanduse monitooringuga tegelevad üksusel oli antud sarnane ülesanne, hulk aega varem, see üksus tegeles IM-ga ja mis täht sinna lõppu lisatakse oli suva. Tegelikult viidi seda ka juba ellu enne niinimetatud "perestroikat" ühes Kesk-Aasia Liiduvabariigis ja väga edukalt. Eestit kasutati väga edukalt segasel ajal partei rahade pesuks, kasutades meie vasttärganud "kommertspanku". Olles ENSV Plaanikomitee ülemus, võrdsustus see amet kõrge parteilise kohaga EKP juhtkonnas. Ja ENSV-s kui ka NSVL-is saadi kõrgeid kohti vaid tänu kõrgele parteilisele protezeele ja eelnevale karjäärile või kellegi peale kopputamisega, st." üle laipade", eelnevat kõrget karjääri redelit polnud ES-il ette näidata.

SP  2011-08-30 15:07:30
to-le teadmiseks:
kindraliks võib saada küll, olemata soldat. Selleks on tarvis lõppetada Sõjakooli, kadettist saab kohe noorem ohvitser.
Soomes oli naiskaitseminister, vist polnud ka sõjaväeteenistust läbinud.
Kaitseminister on tsiviil amet, mis ei vaja sõjalist auastet, nii et õelutsemisel pole nagu põhjust!

RV  2011-08-30 16:34:41
ambuja! Parteisse astumine, parteis olemine ja ideeline parteilane on kol esinevat postulaati ja miks parteisse astuti seda on ka oluline teda. Minu isa oli samuti nõuka aeg parteilane ja tehases päris kõrgel ametipostil. Kui ta ei oleks parteis olnud, ei oleks ta selle amtikohta saanud. Iga kõrgharidusega inimene tahab ametiredelil, kui on oskusi ja teadmisi, kõrgemale tõusta, Võid näite tuua oma Keskerakonnast, kus ´Savisaar kogu aeg oma sõprus ja sugulasi edutab, kuigi jah, paljudel ei ole ei töö ega elukogemusi. Sellest on kahju. Loodan, et sellised ajad on keskerakonnas möödas ja edasi tegutsetakse kaine pea ja mõistusega.
kahu on sellest samuti, et see on meeles mis ütles Laar, aga erakonna kaaslase Lepiksoni ütlused ja teod ei ole meeles. See viitab millelegi sinu juures ...
Ansip ei olnud lihtne ajateenija, tal oli saadud TRÜ ohvitseri auaste ja ta teenis kuni 2 aastat ohvitserina.
Kommunistlikud noored olid nõuka ajal 80% noori ja see ei tähendanud mingisugust kommunismi või tont teab mis meelsust. See komsomolis andis elus edasi saavutamiseks palju kogemusi, inimestega suhtlemiseks, organiseerimistöödeks jne. Kas sinu olemine on praegu keskerakonnas midagi muud kui ühes Eesti parteis olemine.
Olin Brüsselis selle aasta mai kuus ja võin sulle rahustuseks öelda, et seal on toiduained kallimad.
veel üks asi. Kas see on paha kui riigikord muutub ja inimene muudab sellega meelt ja tahab tuua Eesti riigile ja rahvale head. Sinu juures riigi korra muutust ei ole märgata, ikka oled minevikus kinni.
Minul on venelastega siin Eestis ja töö pärast ka Venemaal väga head suhted. ma ei nua venelastel eesti keele oskust, aga soovitav oleks et nad oskaksid, sest nad ei saa paljudel töökohtadel tööd teha kui keelt ei oska. On sul selge milles asi. Minuga räägivad eesti keelt nii 60 aastased kui 16 aastased ja väga edukalt. teise järguliseks pead sina teisi rahvuseid, minul on kõik võrdsed. Olen töötanud ja õpinus välismaal ja suhelnud paljude erinevate rahvustega ja mitmes riigis. tean ka kuidas seal erinevad rahvused mis keelt riigis räägivad, kuidas nad elamis ja töölubasid saavad pikemaks ajaks või alaliselt. Kuidas sul 75 aastasel inglise keele oskus on? Välismaal olles on mul head suhted võibolla 20 erineva riigi inimesega, aga suhetest üksi on vähe kasu Savisaarel, kui ta riigile ja Tallinna linnale midagi ei anna. need suhted on kõrgtasemel ja mitte sõprussuhted vaid ...
Kui parempoolsed ei kajasta, kust võin lugeda vasakpoolsete või tsentristide kajastusi Moskva, Petrogradi, Monako jne. visiitide tulemusi.
Ikkagi ei ole vastuseid minu pärimistele Väino Pärnpuul alias ambuja.

Ivo Raagus  2011-08-30 16:45:36
ambuja! peab kogu aeg ja mitu korda ütlema, et kõik inimesed ei saanud olla taasiseseisvumise eaeg ajakirjanduse ja meedia tähelepanu keskpunktis. Nii ka Anmsip. Paljud tublid poliitikud on tõusnus esile just pärast iseseisvumist ja see on loogiline. Savisaart ei ole ma eriti märganud taasiseseivumise pooldajana, et ta oli RR ja teisi erakondi veel ette panna ei olnud sai ta esimeseks taasiseseivumise peaministriks, mille koah pel ta oli lühikest aeg, tegi selle ajaga palju eestile mitte häid otsuseid ja oli sunnitud lahkuma.
paljud enised kommunistid astusid NLKP ridadest välja ja Eestis lioodud erakondadesse ja hakkasid töötama Eesti riigi ja rahva heaks. Mis selles imeliku oli ja on!!!??
Maailmas on enamus sise- ja kaitseministreid tsiviilisikud. Isegi militaarses Venemaal.
RV on väga hea seletus, ambuja hämab ja ei saa vastu mingil moel :-}}

Urmas  2011-08-30 16:50:33
Ambujale: See kommentaar, mis sa minule kirjutasid, selles olen ma sinuga 100% nõus. Sini-must-valgeks muutunud kommunistidesse suhtun minagi põlgusega ja arvan, et müüsid ennast korra, müüvad veel, nii Savisaar kui ka Ansip. Alumistesse, teistele määratutesse ei ole aega süveneda.

Eelmine | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Järgmine

Nimi 
E-mail