Logo
13. juuni 2018
23 (1104)

Väljaandja:
MTÜ Vaba Ajakirjandus

Kesknädal jätab endale õiguse
kommentaare tsenseerida
Prindi

Aitäh, inimesed!

vaagija  2011-12-28 15:42:47
to eurorahaliit
Meelitasid oma jutuga vaatama, et mis imevärk seal siis toimub? Ja mis ma näen - 262 hääletajat arvab, et euroliit laguneb. Aga milles need keskid siis eksivad? Isegi kui "eurorahaliit" ise kokku kukkumise poolt ei hääletanud ja kui kõik need 262 oleksid keskid, siis moodustab see vaid napi 2% keskide üldarvust. Pealegi mis vahet seal on, kas liit laguneb praegu või natuke hiljem - rasked euroajad ootavad meid ees niikuinii - soomlastel juba euroalast lahkumise eelnõud koostamisel.

filmikriitik  2011-12-28 17:30:53
Hiljuti esilinastunud ja rahvamasside südameid liigutanud Tallinna Linnavalitsuse jõulutervitusele on ette heidetud, et see liiga kulukaks kujunes.
Aga ega filmikunst ei olegi odav. Päris kallis on! Igasugused kaameramehed ja helitehnikud ja kes kõik veel.
Tegelikult tahtsid filmimehed saada poole rohkem, aga Edgar suurepärase läbirääkijana tingis hinnast poole maha ja hoidis nõndaviisi tohutult raha kokku. Õukonnameedia sellest aga ei kirjuta.
Pika pusimise tulemusena valmis meil siiski liigutav lühifilm, põneva kujundikeele ja meeldejäävate osatäitjatega. Edgari rollilahendus oli kõige kaunim. Päike tema käte vahel oli kõige ilusam.
Oivalise kõrvalosaga sai hakkama sm Kõlvart, kuigi siin oleks tahtnud näha veidi rohkem action'it ja purustavaid lööke.
See film võiks vabalt Oscarile kandideerida, kui pisut tempot tõsta.

Rasmus Vool  2011-12-28 21:52:10
Udo Knaps - alias vaagija! kuidas oled nii kitsarinnaline ja kogu aeg üht ja sama juttu ajad juba aastaid. tee endale kindlaks, mis on sinu tõeline eesmärk. Kas oled ikka nii Eesti ja eestlaste patriootiline pooldaja või hoopis ühe erakonna ori. Mis teevad teised inimesed, mida mõtlevad ja ütlevad, on sinu arvates kõik vale. Kas ikka eesti olukorda on maailmast vaadates nii halb, kas selles ikka on süüdi Eesti president, riigikogu ja valitsus, samuti eestlased. Pidevalt on sinul ja teistel keskerakonda kaitsvatel kodanikel hambus teine eestlane ja mida see väike rahvas ei teeks ikka teeb teie arvates valesti. Olen saanud koolituse mujal Euroopas, olen saanud ka oma tööks praktilisi kogemusi mujalt ja töötan praegu firmas, kellel on filiaalid seitsmes Euroopa riigis ja kuus jäävad lääne poolsesse Euroopa ossa. Käin töö pärast tihti euroopas ja pole kuulnud eesti kohta midagi halba, vaid kiidetakse majanduse oskusliku juhtimise pärast, kuidas riik tegi tarkasid otsuseid masu aeg. Kui enamus riikidel on väga suured võlad, on võlgu juurde võtnud, siis Eestil pole kumbagi,
Odo Knaps! võin sulle öelda, et mulle ei meeldi inimesed kes ülistavad üht erakonda ja üht inimest riigis. See lõhnab diktaatorluse järgi. Meil kõik erakonnad on teinud Eesti heaks väga palju head, on ka mööda laskmisi aga erakonnad pevad neid koos lahendama ja nii viima edasi eesti riiki ja tagama eestlastele hea elu tulevikus. Oled mõelnud oma laste, lastelaste peale. Vist ei ole. sa teed ainult oma kiusu, sõimamisega, solvamistega ainult halba oma erakonnale ja erakonnaliikmetele.
keskerakond hakkab lagunema, paljud erakonna liikmed lahkuvad, lahkuvad ka muust rahvusest kodanikud, sest nad näevad, et ainujuhtimine ei too midagi, lubadusi ei täideta ja kogu aeg ainult räägitakse, räägitakse, tulemusi ei ole. Ma ei ole siin enam ammu kirjutanud ja põhjus on selles, et paljud ei taha lihtsatest asjadest aru saada, ei oska põhjendada oma kommentaare.
HEAD VANA AASTA LÕPPU JA EDUKAT UUT AASTAT! KUI MIDAGI TEETE VÕI ÜTLETE, MÕELGE ENNE VIIS MINUTIT, HINGAKE PAARKORDA SÜGAVALT SISSE JA VÄLJA. SEEJÄREL PANGE OMA MÕTTE PABERILE.

kunn  2011-12-28 22:37:39
no kesikute erakonda rahvaerakonnaks nimetada!!!! teil seal käputäis ajupestud penskareid, samapalju toobalisuguseid napakaid noori ja võimas toetajaskond lasnamäelt ja ida-virumaalt, ning peotäis luksulikku elu nautivaid juhtfiguure, kes tihti kaotavad batjuška usalduse ja peavad ruumi tegema kuulekatele noortele(baratkova,kotka jne.)

vaagija  2011-12-28 23:20:50
Härra Rasmus Vool! See mida ütlete, on samuti palju kordi juba kuuldud uus. Jah, teil on õigus, et oma juttu olen ka palju korranud, aga seda tingib ju lihtne põhjus, et sageli juba vaid mõni hetk peale mõne küsimuse arutelu ikka ja jälle tullakse sama küsimuse juurde ja hakatakse otsast peale... Need süüdistused, mida siin vaid keskidele esitate, on ju väga sobilikud kõik esitada samuti ükskõik millisele võimuerakonnale. Ja ka see ei ole mingi saladus, et meie valitsus väljaspoole oskab tõesti meie riigi fassaadi hästi ehtida ja serveerida, samal ajal kodus... see jääb väljapoole paraku nähtamatuks.

Rasmus Vool  2011-12-29 00:36:21
Härra Udo Knaps. Sellega olen nõus, et iga erakonna kohta võib kirjutada nii positiivses kui negatiivses võtmes.
Kuidas valitsus saab väljapoole fasaadi ehitada, jääb mulle arusaamatuks. Euroopa Liit on teatvasti suur mostrum, millel on president, asetäitjad, igasugused komisjonid jne., ning kõik nad vaatavad mitte fasaadi vaid riiklike tegelike numbreid ja faktilisi näitajaid. Isegi iga riigi järgmise aasta aruannet vaatvad üle. Siin ei saa valetada, sest see maksab hiljem väga rängalt riigile tagasi. Võiks tuua näiteid, aga see siin lahti seletamine võtab palju ruumi. õnneks ma ei ole poliitiline ja ei eelista ühtki erakonda teisele. Kahju on sellest, et Eestis, mujal seda nii räigelt ei tehta, opositsoon tahab igal võimalikul juhul valitsusele jalga taha panna, selle asemel võiks teha paljudes küsimustes koostööd ja oleks ka sel juhul suuremat autoriteeti eestlaste hulgas.
Tallinnas on üldse kurioosne lugu, kus võimul on üks erakond ja teistel pole mingit kaasa rääkimis õigust, neid ei kuulata vaid sõidetakse teerulliga üle. Minu klassivend on volikogus keskerakonna fraksioonis ja räägib mis seal toimub. Ma usun teda.
Härra Udo Knaps, miks on vaja üht ja sama vastastele mitu korda kirjutada. Põhjus on see, et kõike kommentaare tuleb põhjendada ja lahti rääkida. Eriti sinu puhul see ei kehti. Ära nüüd pahaks pane, aga nii see on.
Tahaks küsida ühe konkreetse küsimuse sinu käest, aga ma ei tea kas tohib tülitada ja kas vastust tuleb:
Kuidas sinu arvates saab EL liikmesriik fasaati Euroopale hästi ehitada ja serveerida, samal ajal kodus ... see jääb väljapoole paraku nähtamatuks.

vaagija  2011-12-29 10:13:48
Härra Rasmus Voolule. Püüan vastata. Üks näide: kui viimase suure masu aegu Euroopa sotsiaalse turumajandusega riigid (ka Soome ja Poola) teiste kärpimiste kõrval ei kärpinud neid kohti eelarves, mis puudutavad vaesema elanikkonna sotsiaalset turvalisust, siis meie paduparempoolne ja lausliberaalne valitsus hoolitses vaid nende näitajate eest, millega Euroopa ees silma paista ja kärpis näiteks omavalitsuste tulubaasi jne, mille tõttu peamiselt vaid alla toimetuleku piiri elanikkond kannatas ja iga aastaga kasvatame supiköögi kontingendi kahekordseks. Kas selline Eesti on jätkusuutlik? Aga Euroopast saame kiita... Ometi Euroopa on ka meile korduvalt soovitanud lõpetada ettevõtete tulumaksu vabastus, mida Euroopas ei tunta, oleme saanud märgukirju e-valimiste ebaturvalisuse kohta, astmelise tulumaksu kehtestamise soovitusi, Euroopa Sotsiaalhartaga on meil ühinemata jne jne. Kui sa ei eelista ühtegi erakonda teisele, siis miks ainult Keskerakonda lõputult kritiseerid? Aga samas opositsiooni kohustus ongi riigis valitsust konstruktiivselt kritiseerida.
Ah et teerulliga... kas Toompeal või alllinnas? Allinnas oli seni kõik korras ja koalitsioon sotsidega toimis hästi, kuni tuli "mäe pealt" kõva käsk üleöö vahendeid valimata alllinna koalitsioon lõhki ajada, sest tekkis paanika, et Savisaar suudabki edukalt koostööd teha teiste erakondadega, nagu toimis see ka hästi REF-KESK vastastikuse kompromisskoalitsiooni aegu.
Loodan, et eelnevaga vastasin ka viimasele küsimusele.

Rasmus Vool  2011-12-29 11:14:35
Paha sulle vanale inimesele ja kõike tedjale öelda, aga paljudest asjadest sa ei taha või eoi oska aru saada. Paljudes teistes riikides on pqljud asjad teistmoodi üles ehitatud ja meil lihtsalt ei ole kõike veel võimalik rakendada. Kõik EL riigid kärpisiod oma tulubaasi, kes rohkem ja kes vähem. Seda on näha praegu Euroopas ja mujal maailmas. Supiköögi kontigent on need, kes ei tahagi tööd teha, neid on Tallinnas vähemalt Lasnamäel ja Koplis küllalt näha majade vahel, keskuste juures ja mujal. Neil pole tööharjumust ja kui veel riik aitab supiköökide kaudu kaasa, seda enam. Soome kärpis nii omavalitsuste turubaasi, kui sotsiaaltoetusi, vähendas inimeste palkasid jne. Nii võiks iga riigi kohta kirjutada, ruumi puudusel ei kirjuta, Sellest kirjutati aasta alguses pikalt Saksa majandus ajakirjas riikide viisi. Ma ei kritiseeri keskerakonda, aga tema tehtud ja tegemata asju on Tallinnas eriti hea vaadelda ja näiteid tuua.
Ah, et teerulliga .... Loe oma kirjutis läbi ja mõtle selle peale ja sa näed, et polegi pudrumägesid ega piimajõgesid , ei saja taevast roosat manna Tallinnas. Lihtsalt Tallinnal on lihtsam oma asju ajada, sest 1/3 eestimaalasi elab Tallinnas.

Knapsvaagija  2011-12-29 11:31:44
Homme on kõigi keskerakondlaste jaoks väga tähtis päev.
30. detsembril 1922 asutati Nõukogude Sotsialistlike Vabariikide Liit, mille lagunemist meie sõber ja poliitiline vend Putin peab XX sajandi suurimaks geopoliitiliseks katastroofiks.
Süüdakem siis sel tähtsal päeval küünlad Nõukogude Liidu mälestuseks. Loodetavasti ehitab vend Putin uuel presidendi ametiajal selle liidu jälle üles.
Edgari käsi selle peale!

Juku  2011-12-29 15:05:03
Tõnissoni keskerakond oli rahvuslik kuid kahjuks on Savisaare keskerakond reeturlik,valelik ja üsna rumal.

Juku  2011-12-29 15:07:12
Jõulutervitus 2011 tabas täpselt märki.

vaagija  2011-12-29 16:11:52
Kõiketeadjale ja ülitargale Rasmus Voolule: "...meil lihtsalt ei ole kõike veel võimalik rakendada..." - jah, juba 20 aastat tagasi deklareerisid meie paduparempoolsed ultraliberaalid, et kannatage veel natuke - enne kui midagi jagada saame, tuleb enne midagi koguda... Nii koguvad väljavalitud, kes suutsid end juba alguses haljale oksale upitada, koguvad juba 20 aastat ja lõppu ei paista kusagilt - kui Eesti esimene vabariik suutis 20 aastaga elatustasemelt Soomest ette jõuda, siis nüüd vastupidi - 20 aastaga oleme saanud endale enamuse Euroopa esikohti... paraku tagantpoolt...
Aga siia see koer maetud ongi, et kui meie sellest totaalsest vasakäärmuslikust totalitarismist kunagi pääsesime, siis selle asemel, et mõõdukalt ja tagasihoidlikult hakata läänelikult inimkeskselt ja sotsiaalset turumajandust edendades sotsiaalselt turvalisemalt elama ja edasi liikuma - selle asemel hüppasime lakke ja Euroopa suhtes üleolevalt deklareerisime - meie teie almuseid ei vaja, vaid tuleme Euroopa liitu ise oma neoliberaalsete seadustega - Euroopa ühe suurima elatustaseme vahega rikaste ja vaeste vahel, esimesena kehtestame ettevõtete tulumaksuvabastuse; erastame läbikukkunud raudtee erastaja Thatcheri truude õpipoistena kõik riiklikult strateegilised objektid - raudtee, laevanduse, panganduse, elektrijaamad jne; langetame tulumaksu Euroopa madalaimale tasemele ja kuna riigikassa jäi nüüd tühjaks, siis kehtestame vaeste ahistamiseks Euroopast kõrgemad kaudsed maksud - aksiisid ja käibemaksud; tühistame alates esimesest vabariigist kehtinud astmelise tulumaksu, mis veidigi vaesemale elanikkonnale leevendust toonuks ja isegi Putin võttis Ansipist eeskuju ja tühistas oma astmelise tulumaksu, ometi nüüd on kuulda, et Putin enam Ansipit eeskujuks ei sea ja taastab euroopaliku astmelise tulumaksu.
Supiköögi kontingent, kes pikaajaliste töötutena ja tööst võõrdunutena ei olegi enam suutelised tööd tegema, on TAGAJÄRG, põhjuseks on meie PADUPAREMPOOLNE ULTRALIBERAALSUS ja FRIEDMANISM - see on samasugune äärmus, nagu vasakäärmuslikud marksism ja stalinism. Vaadake milline vahe on praeguses masujärgses Euroopas riikide vahel - kui töötud eestlased majanduspõgenikena põgenevad riigist laia maailma, siis teised Euroopa riigid vastupidi - lisaks oma rahvale, suudavad ka meie põgenikele tööd pakkuda (?!?).
Tallinn on tänases Eestis nagu roheline oaas keset kõrbe, kuhu kõik väetid ja töötud üle riigi kogunevad - suutlikumad liiguvad edasi üle lahe, teised leiavad sotsiaalset turvalisust kohapeal.

Rasmus Vool  2011-12-29 17:49:17
härra Udo Knaps! ma ei ole ega pretenteeri kunagi tiitlile, et olen kõiketeadja ja ülitark! Räägin seda, mida olen õpinud, näinud ja töökäigus kogemusi omandanud. Mulle ei meeldi see, kui mõned inimesed ajavad jama, sõna otses tähenduses. Teadmata ja jagamata teemat. Mina r'äägin siin väga harva, sest näen mis inimesed siin kõnelevad. Sulle ütlen härra Knaps, enne kui midagi paberile paned, mõtle hästi läbi, muidu teed ennast narriks, teed om "teadmistega" häbi endale ja oma armastatud Keskerakonnale. Selles erakonnas on ausaid ja tublisid poliitikuid ja see on nende tõrvamine. Mul on muidugi sügavalt kahju, et oled Eestist ja eestlastest väga halval arvamusel. Tule kord urust välja. Nagu lugesin eespool, et sa pole ka kuigi populaarne kodukandis ja see on väga halb näitaja. Huvitav on isegi see, et saa ei saa aru miks eesti on nii maha jäänud paljudest riikidest, mis on selle põhjus ja millal me jõuame järele arenenud riikidele, ka Põhajmaadele. Tutvu ka teistes riikides el-olu korraga ja näed, et seal on samasugused käärid inimeste ealtustasemete vahel. Pole sa vist eestist eriti kaugel kinud ega ammugi olnud, et omada neid kogemusi. Kahjuks või õnneks, minul on need viie aastased kogemused ja ma ei maganud seal vaid õpisin ja töötasin.
Mõtle, miks oli masu aeg teha kärpeid, miks oli vaja tõsta makse. Sa ei saa isegi sellest aru mis kriteeriumid on EL tähtsad, millest tuleneb riigi edukus ja inimeste heaolu, millest see kõik on sõltuvuses.
tee ka mõned mõisted omale selgeks ja oska neid kasutada oma kirjutamise konteskstis. Need on sul segamini nagu pudru ja kapsad. Kasuta rohkem eesti keelseid mõisteid, saad aru ise ja saavad aru ka teised lugejad.

vaagija  2011-12-29 19:20:38
Härra Rasmus Vool! Vabandan, aga see oli vist minu vastureaktsioon sinu vastupidisele väitele. Tänan ka hoiatuste eest, mis mind võivad tabada minu läbimõtlematuse pärast, kuid kuna olen oma pika elu jooksul läbi käinud nii tulest kui veest, nii paksust kui vedelast ja kasvatanud endale nii paksu naha, siis olengi vist natuke ülearu julge...
Tõrvamine?? Kelle, mille? "Eestist ja eestlastest väga halval arvamusel" - palun fakte, kasvõi ühtainust! Vastasel korral hakkan teid tahtmatult tahtlikuks laimajaks pidama. Ja libavaagijaid palun mitte pakkuda - nende tegelik eesmärk ongi ju mind kompromiteerida.
Kas olete kuulnud, härra Rasmus Vool, ütlemist, et see mees, kellel ühtegi vaenlast ei ole, ei ole ka õige mees - teisisõnu, kes üritab end ümbritseda eranditult ainult sõpradega, peab paratamatult püüdma olla kõigile meelepärane - seega tuulelipp, kes igaühe järgi oma arvamust muudab, peaasi, et kõigile meeldida... "ja see on väga halb näitaja" - mis siis on ikkagi halb näitaja??
Korduvalt ja kõige kauem olen tuttav maise paradiisi, nagu neid varem hellitavalt kutsuti, Rootsi riigiga. Täna nimetan Rootsit heaolu riigiks, kus inimene on prioriteetne ja nende sotsiaalne turumajandus (kaasa arvatud astmeline tulumaks) on meie parempoolsele vabaturumajandusele tõeline väljakutse. Rootsis on täna võimul paremtsentristid ja nad tunnustavad astmelist tulumaksu, kui üht meedet tasakaalustatud ja turvalisele ühiskonnale. Meeldisid Rootsi alkoholipoliitika, pensionäride turvalisus jne. Kui meil oleks kasvõi üksainus paremtsentristlik erakond, annaksin oma hääle sellele erakonnale.
Samuti olen elanud Lääne-Saksamaal kuu aega, vahetult enne Berliini müüri langemist. Rootsi peab meile tõeliseks eeskujuks olema.

krimmi-lemme  2011-12-29 22:38:51
no om iks ullikesed ja töötud lastud siia kommima...mingid vooluvaagijad. kas te tööl ei käi va?

Rasmus Vool  2011-12-30 04:27:54
Ma ei kahtle, et oled elus palju näinud ja kogenud. Austan alati vanu inimesi, kes on elutargad. pahatihti mitmetest majandus ja riigi tegemistest ei saada aru ja väänatakse omale meeldivas suunas ja tehakse ennast sellega rumalaks. Sinu kommentaaridest võib vahel aru saada kuidas nutad taga ENSv-d, saamata aru riigi praegusest olukorrast, ei ole rahul presidendi, riigikogu ja valitsusega ...
Vaenlased ja sõbrad on igal inimesel. Ega sellepärast ei pea vaenlasi otsima sellega, et vaenutseda teistega ja kirjutada totrusi. Sinul on südame peal ainult astmeline tulumaks, mis ei ole paha. Sa ei saa võrrelda ka Rootsit, Soomet, Norrat Eestiga, sest vaata missugune on selle areng olnud sel ajal kui meil oli 50 aastat sotsialism, mis ei arenenud ega mädanenud. Seda 50 aastat me talume veel teine sama kaua. Tahame või ei taha.
Hea näide on Saksamaa praegu, pärast ühinemist. Oled käinud Saksamaal nii idas kui läänes viimasel 10 aastal. Suur vahe, aga miks? kahjuks mina pean käima Kesk-Euroopas, s.h. ka Saksamaal töö pärast üsna tihti ja tean mis ja kuidas sel on. ( olin seal päris kaua õpimas ja pärast tööl).
Uudo Knaps! Soovin sulle head vana aasta lõppu, edu ja tervist uuel aastal. Kui midagi kirjutad, mõtle.

vaagija  2011-12-30 09:43:42
Rasmus Voolule. Paistab, et jäämegi vaidlema. Aga et kuidagi otsi kokku võtta ja et mitte ka vanaaasta öösel vaidlema jääda, siis seekord üritan lühemalt. Jah, ma ei ole mingi kõrgharidusega majandusteadlane, kuid sageli pikaajaline elukogemus maksab ka midagi. Näiteks sinu väide - "väänatakse omale meeldivas suunas"? Laias ilmas olevat kaks riiklikku prioriteeti - üks olevat ameerikalik, kus prioriteediks on riik ja teine olevat euroopalik, kus prioriteediks on inimene. Meie pääsesime totalitarismist ja pürgisime Euroopasse, kuid mitte euroopalike väärtuste ja prioriteetide poole, vaid hoopis oma paremliberaalse friedmanistliku maailmavaatega, millega saime küll tugevama riigi, kuid unustasime meie kõige väärtuslikuma - inimese... Sellepärast jään alati pooldama euroopalikku sotsiaalset ja inimkeskset turumajandust, mille üheks lahutamatuks osaks on ka euroopalik astmeline tulumaks. Kus on ENSV taganutmine?? Ja see 50 aastat meie okupeerimist on saanud kuidagi omapäraseks sinu ja sinu mõttekaaslaste alibiks või väljavabandamise õigustuseks meie praegusest olukorrast - millegipärast Poola, kes on samuti Ida-Euroopa pool sajandit sotsialismi all kannatanud riik, on meist kõigist ette jõudnud. Aga meile pakud veel 50 aastaks (!) sotsialismiga väljavabandamist ja õigustamist meie tänasele kehvale seisule...
Lõpetuseks soovin ka Sulle, Rasmus Vool, head aastavahetust ja paremat uut aastat!

Magnus  2011-12-30 10:08:15
Rasmus Voolu (või Vooli?) kahekõne 'vaagijaga' (Udo Knaps?)on siin veninud väsitavalt marupikaks, olles üles ehitatud põhiliselt pahatahtlikule mõistmatusele, mida püütakse varjata mingi "sooja südamlikkusega". 'Vaagijat' süüdistatakse kogu aeg ühe ja sama jutu ajamises. Kuid mis tal parata, kui vastaspool, kes järjekindlalt ajab oma joru, ei tahagi aru saada, et see ongi tänapäeval sõnavabadus, pidades selleks (stalinliku konstitutsiooni vaimus) vaid ohjeldamatut kiidulaudu meie targale valitsusele (veel ei kasutata Eestis vormelit "armastatud partei ja valitsus") ning tema taga seisvatele jõududele (kellest mõningaid ettevaatusest avalikult mitte iialgi ei mainita). Sestap tulebki tõekuulutajail oma seisukohti korrata, korrata, korrata!

Kuigi 'vaagija' on, nagu ausameelsed lugejad võivad juba ammu veenduda, tõeline (mitte teeseldud või kinnimakstud või pimedusega löödud) Eesti ja eestlaste patriootiline pooldaja, võtab mõni pahatahtlik (või pimedusegalöödu?) teda süüdistada ühe erakonna orjamises. Tegelikult on 'vaagija' otsene "süü" vaid tema kriitilises meelsuses, Eesti elu avasilmi jälgimises, ning tähelepandu ja tunnetatu kirjapanemises teiste inimeste silmade avamise eesmärgil. Samuti ka arusaamises, et Eesti praeguses olukorras, mis mõnedele hea, aga enamikule kehv, kahtlemata on süüdlasi - eelkõige vastutavad kõige eest selleks valitud ja seatud kõrged ametiisikud (kes siis veel?).

Kui Knapsile pannakse süüks, et ta ülistavat "üht erakonda ja üht inimest riigis", mis lõhnavat "diktaatorluse" järele, siis kuidas tõlgendada Kesknädala paljude kommenteerijate järjepidevat lahmimiskriitikat "ühe erakonna ja ühe inimese" aadressil?

Hoopiski ei saa nõustuda R.V. väitega: "Meil KÕIK (minu esiletõste - M.) erakonnad on teinud Eesti heaks väga palju head, on ka möödalaskmisi, aga erakonnad peavad neid koos lahendama ja nii viima edasi Eesti riiki ja tagama eestlastele hea elu tulevikus." Ega ikka ole küll!

Meile püütakse üha agaramalt peale suruda Pätsu-aegset käsitust mingist "rahvusterviklusest", mis peaks liitma kõiki erakondlikke ja mitte-erakondlikke jõude (Euroliidus - õnneks või kahjuks? - küll varsti on igasugune rahvuslus kurjuseks kuulutatud), ja kohustuslikust "isamaalusest" (kuigi ühed liba-"isamaalased" on alles äsja lagedale kistud oma n-ö isamaa-vastaste "pahategudega"; kuriteoks ei tohi ju neid veel kuulutada - pahad on JOKK-õigusriigis ju kaitse all).



toivo  2011-12-30 11:54:45
Aitäh, ometi kord oli kommentaariumis päris korralik vaidlus, kus osapooled püüdsid ka oma seisukohti põhjendada!

selgitus  2011-12-30 12:29:18
Hoopis huvitav oli vaadata, kuidas vaidlevad inimesed, kellest üks saab olukorrast aru ja teine kirjutab vastu kui suurte elukogemustega. Seda oli huvitav ja kasulik lugeda.
Veel! see, et ühe inimese aadressil kirjutatakse, tuleb sellest. et vaagija võtab igal teemal sõna kui suurte elukogemustega inimene, kuigi ta tõesti ei mõtle mis tegelikult toimub. ja millest see tingitud on. Iga inimesel on võimalik kritiseerida, aga see kriitika peab olema õiglane ja läbi mõeldud. Elukogemustest jääb siin tihti puudu.

Eelmine | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Järgmine

Nimi 
E-mail