![]() Keda valib oktoobris venekeelne valija?
Ivo
2017-03-29 06:21:31
Minule meeldis vana Keskerakond rohkem, kui uuenev. Kõige tugevam oli erakond siis, kui esimees oli E.Savisaar.paremat temast pole. Tema tööd jätkab ja viib ellu paljusid tema algatusi tore meeskond Tallinnas. paremat linnapead kui oli E.Savisaar ei kujuta ette. Ta on vaid austamist väärt ja temalt on palju õppida. Savisaarel on ka praegu palju pooldajaid ja toetajaid ning tema on alati olnud häältemagnet. Selles hirmus ju Reformi tagatuba teda püüdis valesüüdistuste ja psühhoterroriga teelt kõrvaldada. Olgem ausad ka Simson ja tema pooldajad aitasid kaasa ajada ära Savisaa tipp-poliitikast. Teisiti arvatavasti poleks nõus olnud koalitsioonipartnerid Reformi tagatuba hülgama. IRL saab vähe hääli, aga ikka on valitsuses nagu kohatäiteks. Seni on ta vaid laimanud parimaid keskerakondlasi ja õhutanud vihavaenu. Keskerakond on muidugi parim erakond, sest keskerakondlastel on alati olnud esmatähtis oma rahva heaolu. Muidugi tehakse kõik, mis võimalik selle heaks. Aga muret tekitab asjaolu, et mõned keskerakondlased on hakanud toppima oma nina võõraste riikide siseasjadesse, on ka hakanud mängima sõjamänge, on nõus, et NATO viibib Venemaa piiri ääres selle asemel, et minna appi riikidele, kust tulevad põgenikud ja nendega koos ka kurjategijad, kes on Euroopa tapnud tuhandeid inimesi. Imelik, et ostetakse sõjamoona ehkki meie riigis on palju vaeseid, kes vajavad kiiresti abi. Teatakse ju tegelikult väga hästi, et Venemaa ei kavatse meid rünnata isegi vaatamata meiepoolsele narrimisele. Teatakse ka seda, et isegi kui ründaks ei läheks ükski riik sõtta Venemaa vastu ammugi siis ühe väikese riigi pärast.Venemaaga hea läbisaamine on rahu pant ja pealegi pole praegune Venemaa meile midagi halba teinud. Naeruväärne, et ollakse sanktsioonide poolt, kuigi Venemaa turg on meie loomakasvatajatele väga tähtis. Vene emakeelega valija on muidugi teatud määral pettunud, aga seni on olnud Keskerakond parim erakond ja pole ju kedagi teist valida. Kui ehk EKRE poliitikuid, kes võiksid olla valitsuses IRL-i asemel. Ma ei välistaks ka S.Kallast ja tema poolehoidjaid, sest nad on parem osa Reformierakonnast ja minu arvates on parem osa Keserakonnast E.Savisaar ja tema pooldajad.
valijad otsustavad
2017-03-29 07:41:51
Tavaline läänelik esindusdemokraatia elik valijad otsustavad. Elik Edgar saab venelaste hääled Tallinna puhul.
Ajupestud Ivole
2017-03-29 08:19:42
Venemaa on Eestit pidevalt kottinud, ka enne sanktsioonide kehtestamist leidis venku tuhandeid põhjuseid meie toiduainete tagasisaatmiseks.
Venemaa sõjalennukid tungivad pidevalt meie piiridesse. Eesti presidendi ametiraha hoiab iivan endiselt Kremlis. Loetelu võiks jätkata lõputult - Ivole see nagunii ei mõju.
Venelane valib
2017-03-29 08:31:31
ikka Saviaare.
Inertsist ja harjumusest, rutiinist. Isegi siis, kui Edgar ei kandideeri. Venelane rikub pigem sedeli, aga hääletab ikka Edgari poolt, sest nii on akuraat.
maali maalt
2017-03-29 08:39:54
To ajupestud... Kas meil on piir juba olemas, et Venemaa lennukid rikuvad pidevalt meie piiri? Piirileping on tegemata ja piir ka märkimata, Pevkur ühe piiriposti vist pani, seda ühte posti pidevalt näidati TV-s.
Mati Hint ühes saates väga hästi tõi esile need probleemid, mis piirilepingu sõlmimise juures tehti. Jeltsiniga oldi juba kokkulepitud nii Narva-taguste maade, kui ka Setumaa tagasi saamiseks. Siis üks ERSP tegelane tahtis ka saada vana Vene linna Irboskat, kuna temal olevat seal talu ja maad. Kui eestlased näitasid paberil oma nõudeid Irboska kohta, siis Jeltsin ütles, et sel juhul, kui tahate Irboskat, siis ei saa te midagi. Siiamaani lollid eestlased istuvadki ilma Narva taguste maadeta ja Setomaata.
Õnnetu venelane
2017-03-29 08:49:38
Keda huvitab, mida see venelane teeb?
Ta ei taipa meie keelt ja pole teisel asjadest arusaama. Meid huvitab hoopis see, mis pärismaalasi kotib. Pätiteod valdades ja elu maal oli telesaates hästi ära näidatud. Miks me sellest ei räägi? See huvitab eestlasi. See annab usu eestlusele. Äkki Kalev tuleb koju.
maali maalt valetab jälle
2017-03-29 09:14:15
Ah et piiri polegi, järelikult võivad venelased ka kontrolljoont rikkuda nagu ise tahavad?
Ja et eestlased on lollid ja "istuvadki ilma Narva taguste maadeta ja Setomaata." Kui maali väidab, et eestlased on lollid, tema ise aga maru tark, siis ütleb maali selgelt, et tema ei ole eestlane. M.o.t.t.
Major
2017-03-29 09:20:45
Maali. Imetlen sinu eestimeelsust. Oled tõeline eestlane - loll, aga eestlane.
Tegelikult sa ikka eestlane ei ole vist. Sinu grammatikas on paar venelasele iseloomulikku asjaolu. Märkamatu, kuid päris eestlane kunagi nii ei ütle. Asjast ka siis. Kas sinu meelest, Maali, on Eestil ja Venel mingeid arusaamatusi piiri tõlgendamisel? Seda krdi Irboshkat pole ju kunagi tagasi küsitud. Ja see ajab setudel kopsu üle maksa. See, et Vene lennukid üle Eesti piiri nuki kärutavad, ei ole piirileppe küsimus, vaid lihtsalt sigatsemine. Loodetavasti tõmmatakse kord üks kotkas teistele illustreeriva materjali tarbeks alla.
to: maali maalt
2017-03-29 09:23:45
"Jeltsiniga oldi juba kokkulepitud nii Narva-taguste maade, kui ka Setumaa tagasi saamiseks."
Ära aja naerma - millal röövel enne on olnud valmis röövsaaki tagasi andma? Ja et eestlased on lollid, see on maalil juba mantraks kujunenud. Vaheta plaati, Kremli pläralõug!
Belobrovtdev,ile
2017-03-29 09:28:15
Palun konkreetselt, kuidas on Keskerakond kõnetanud vene valijat----mitte selle riigi poolt, kus nad elavad vaid selle riigi VASTU--kust nad minema minna ei taha. Mäletame kõik suurepäraselt PBK "Vene küsimus!" kus käis räige vastandumine ja mida kättemaksuhimulisemalt seda tehti (Toom,Kõlvart st. kõik venekeelsete eest seisjad--seda toredam ju). TEie oma isa ironiseerib samal telekanalil ju pidevalt. Miks selline käitumine meeldib----see on jõuetu kättemaks, et eestlased oma riigi julgesid teha ja "peremehed---"homo sovjetikused" troonilt tõukasid. Hala käib siiani, kuid mitte üks neist "õnnetutest" siit kahjuks minema ei lähe, nagu kitiga siin kinni. Isegi "nõukogudele ustavad" sõjaveteranid said küll usa,lt kolimisraha, kuid ikka pesitsevad siin. MIllega siis Edgar-I veel "kõnetas"--puuriitade ja kartulatega--millest jätkus vähestele, kulutatud palagani rahade eest oleks ju saanud palju rohkemaid hädasolijaid aidata, või loosung "No Pazaran!"---me alles näitame neile tšuhnaadele ja see Moskvale alluv kirik---seega ei olnud see hingekosutuse jaoks mõeldud vaid pesuehtne poliitiline aktsioon ja "kallid isehakanud kaasmaalased" läksid meeleldi õnge---ja seda enam järeldub, millist maad ja keda siin juhiks tegelikult see "vabastajate" mass ootab. Või see "tasuta" ühistransport---miks see Lasnamäe siis nutab, et tänavad lagunevad, las lagunevad, nemad sõidavad uhkelt aukudest tasuta läbi.Või see vene keeles õppimise "kaitsmine"----25 aastat oma riiki ja ikka ei saa riigikeeles teenindusasutustes vastuseid---mida see ikkagi näitab---see näitabki vene valija "batja" kummardamiskultust, Lenini-Stalini ajupestuse astet ja "võidu" kultust---milles mitte kunagi ei esitata endale ühte lihtsat küsimust: "Kui meie vabastasime teid, siis miks me ise sakslaste asemele jäime ja veel õudsemaid kuritegusid tegime, miks me siiani siin oleme ja kui siin oleme,miks siis oleme selle riigi ja rahva vastu---kelle niiöelda vabastasime!" Aga vot tervet mõistuse ja analüüsivõime -samuti empaatiavõime täielik puudumine. Särginööbit eest puruks, rind paljaks ja karjas koos edasi, sinna kuhu juhtoinas veab, mis sest et kasvõi sohu.Vot nii te võitlete, mitte ei püüa otsida eestlastega mingitki ühisosA----keskerakond on lõhetaja, mitte liitja ja keegi teine tõepoolest ei suudagi sellise pakasuha populismiga võistelda.
ants eelmisele
2017-03-29 09:40:33
Sinusugune debiil tuleb ühiskonnast isoleerida!!!!! Hullemat idiooti on võimatu leida.
tõdemus
2017-03-29 09:45:48
Ega vene valija pole rumal, sest mängud enne valimisi on ülimalt silmakirjalikud, milliste võtetega hääli püütakse.Kui valimiste vaheaegadel sõimatakse Venemaad ja alandatakse tema rahvust, siis siinsetel venelastel on valik Keskerakonna suhtes juba otsustatud. Vene kaardiga vehkimine saab ka seekord parempoolsete klannile saatuslikuks
poliitika, tavaline
2017-03-29 10:12:39
Savikas korjab hääled see tegelt reaalsus ja mingid belobrovtsevid ei huvita mitte kedagit. Jutt loomulikult venelaste häältest Tallinnas. Kuid kes korjavad kokku eestlaste hääled Tallinnas?
antsule
2017-03-29 10:20:13
...ja kas see ongi sinu "TASE!".
mooseslastele
2017-03-29 10:21:10
Moosese trollid, ärge plärage, ei korja teie puuslik mingeid hääli enam, tegu on igas mõttes puudega vanaätiga, keda pole peale lengi-ummelase-urmi ja mõnede vaimupuudega sektandi trolli kellelegi vaja.
maakas
2017-03-29 10:50:57
Maalike- mismürgiseid aineid sa lapsena sisse nuusutasid muidu ? Ma nii rumalat inimest pole mitte kuskil kommentaariumites kohanud- sa oled ikka päris huvitav inimene. Ma arvan et Paldiski maantee hullumajas oleks tudengitele üsna huvitav objekt uurimiseks.
maali maalt
2017-03-29 10:52:02
Eestlased on lollid, nad valivad huupi, neil ei ole sihik paigas ja neil ei ole poliitilist njuhhi.
Venelased aga on targad, nad hääletavad ikka Prillikivi või härra Moosese poolt - või ka Yana Toomi või Kõlvarti poolt, kes ei ole lollid, vaid väga targad, nagu minagi.
2017-03-29 11:42:39
maali paneb ikka hästi- ilmselt mõni reptiil valgustab teda uue infoga mida ainult tema teab.
Tule taevas appi- nüüd juba maali väidab meile, et Jeltsin olevat lubanud Narva taguse maa tagasi anda Eestile. Maalike- kas sul päriselt ühtegi sugulast ei ole, kes aitaks sul õige raviarsti juurde saada ??
kiin
2017-03-29 11:50:53
Siinkohal tsiteeris maali Mati Hinti kes tuli selle väitega välja TTV saates Inimese mööde.
Nojah
2017-03-29 12:02:29
Keskerakond on tõepoolest ainuke erakond, kes suudab, tahab ja oskab mei rahva heaks paju ära teha selles pole kahtlustki. Muidugi on väga raske paranada eelmiste valitsuste poolt tehtud vigu ja siis edasi minna. Aga mingi lootuskiir on tekkinud. Aga pean ütlema, et uuenev Keskerakond meeldib mulle vähem kui eelmine vana.
|