![]() Esimesed tähelepanekud Laari kohvikust
alkoholi vastu
2009-10-14 09:15:48
Armas isamaa, mis sinuga toimub, laaripäts joodab eestlased täis ja nad saavaed vigased geenid
see on nii
2009-10-14 10:50:44
Laarlaste põhimõte oma kaasjooksikutega on monopoolse võimu kindlustamine EV territooriumil.See on neil kindlasti kordaläinud juba seetõttu, et rahvuslikud loosungid läksid Eesti inimesele peale taasiseseisvumist paljuski korda.Selles eufoorias sai ka oma tengelpunga nuumata ja palju muud. Laari kohviku saaga koos eeskuju võtjatega lihtsalt näitab, et nad järgivad jätkuvalt kõikelubatavuse teed, mis oponentidele pole lubatud ja kelle tegevuse puhul Laari impeeriumi meediast kostab viimaste aadressil kõuekärgatusi.
teema
2009-10-14 12:39:47
seega siis, Laari etteaste lõpeb täieliku fiaskoga? Mida oligi arvata, LOLLE ON arvestatav vähemus.
James Blond
2009-10-14 13:38:06
to teema
Mina olen see loll, kes valis sedakorda Laari. Kohvikus ei käinud, olen tema seisukohtadega niigi tuttav ning võin endale ise palu paremat kohvi lubada. Erinevalt Savisaare valijatest ei ole Laari valijad sellised, kes end tingimata tema lähedale üritavad nihverdada ning tema pühapaistes peesitada. Ei meneu, et ükski IRLi liige Laari "pühaks meheks" oleks kutsunud. Isikukultuse käes me ei vaevle, see on rohkem keskerakondlaste probleem. Seega ei trügi me ka massiliselt laari kohvikusse "palverännakule".
teema
2009-10-14 14:31:16
kas erakonnakaaslaste toetus ja kaasinimesest lugupidamine on IRLi tähenduses isikukultus? Isikukultusest loe lähemalt ENE 3 köide lk.681.
Meg
2009-10-14 14:48:25
Kohvik "Happy hour"-"Õnnelik tund". Tead Laar, Urmas Ott keerab hauas ringi, et tema loata oled võtnud sellise nime. Võin siin kinnitada,et kui Urmas veel algul uskus tõesti Isamaad, siis varsti , nähes nende tegemisi, ta lausa vihkas Laari. Oti omaksed peaksi Su kohtusse kaebama.
James Blond
2009-10-14 15:28:16
to Meg
Ja Meg peaks ootama peatset kohtukutset Meg Ryanilt, kuna kasutab ilma loata tema nime? Või on äkki mõni väljend ja nimi nii üldkasutatav, et seda ei saagi ühele konkreetsele inimesele omistada?;)
James Blond
2009-10-14 15:38:04
to teema
ENEt pole käepärast, ehk valgustad pimedaid. Minu käsitluses on isikukultus see, kui kellestki üritatakse luua idealiseeritud ja kangelaslik kujutis. Keskerakond sellega ju tegeleb, alates Kesknädalast ja lõpetades maksumaksja raha eest välja antavates propagandaväljaannetes. Kas on näiteks normaalne, kui riigikogu liige ütleb oma erakonan juhi kohta, et see on "võimas ninasarvik" ja "püha mees". WTF?! Need on ju pimedast jumaldamisest kantud loosungid, kus pole tegelikkusega midagi pistmist! Savisaare kujutamine kord dirigendi, kord režissöörina lähevad samasse kategooriasse, samuti valimisplakatid poksikinnastatud paksu vanamehega.
Meg
2009-10-14 15:51:15
To Blond.
Aga siin Sa eksid, ma ei kasuta Ryani nime, mul on hoopis teine.Seega, oled jännis.
poogen
2009-10-14 16:30:16
to Blond: Seda isikukultust ei pea siit KN-ist kaua otsima - tsitaat ühest teisest tänasest artiklist: "Mina kui su lapselaps olen keskerakondlane ja Edgar Savisaar on minu jaoks Eesti poliitikaelu legend.".
Plazma
2009-10-14 17:06:14
"LOLLE ON arvestatav vähemus."
tuliselt nõus sinuga teemake. nemad ongi ju kesikute valijad.
James Blond
2009-10-14 17:30:06
to Meg
Kuidas ei kasuta, kasutad ju! Selgelt on iga postituse alguses kirjas MEG. Värise hirmust ja oota kohtukutset, sest Meg Ryani advokaatidefga on juba räägitud;) Ja ega Ameerika kohtusüsteem pole Eesti oma, et väike näpuviibutus. Mina tunnen õhus juba elektritooli käivitumisest tekkinud osooni ja kõrbenud ihu lõhna;)
Mihkel
2009-10-14 17:32:20
Miskipärast arukad inimesed valivad Keskerakonda, IRL-i ja Reformi valijad kipuvad olema idioodid nagu näiteks Kojamees või siis rikkurid, kes toetavad omakasu huvides Reformi.
juku
2009-10-14 18:03:56
palju sa kultuuriinimestest tead, et Keskerakonda kuuluvad ?? Minu teada mõni üksik- või on sinu jaoks arukas tegelane harimatu inimene ?
juku
2009-10-14 18:05:53
lubage täiendada- Seltsimees Stalin ei sallinud samuti teadlasi, kulutiiritegeleasi jne puht lihtsal põhjusel- nemad nägid tema salakavalaid plaane läbi. Lihtrahvas aga mitte. Tõmmake nüüd väike paralleel KE Eediku ja teda pimesi uskuvate fännidega (miitingul oli ka neid hästi näha)
Meg
2009-10-14 19:35:25
Sa Blond ära aja lollusi suust. Kas tõesti on kõik Megid perekonnanimega Ryan? Kui Sul on norimiseks põhjust vaja, otsi midagi uut. Ja veel, minu vastu ei saagi midagi algatada, sest ma pole kellegi nime varastanud. Varastamine on rohkem teiesuguste komme.
James Blond
2009-10-14 20:48:06
to Meg
Võta validooli;)! Minu loll jutt on vastuseks sinu jurale, kus sa väitsid nagu oleks sõna happy hour-õnnelik tund kuidagi Oti poolt patenteeritud;)
teema
2009-10-14 21:38:37
kuna Laari kohvik ja "õnnetund" on totaalselt läbi kukkunud, hakkavad ustavad jüngrid möga ajama, et läbikukkumiselt tähelepanu kõrvale juhtida. Ah jaa, eile lugesin PM kommentaridest kellegi kommentari, et Laar olevat Eesti kõige julgem, kõige targem ja kõige ausam poliitik. Sina, blond, kirjutasid või? Seda kommentari kõlbab Lenini lauluga võrrelda küll- ...suur Laar /Lenin/ ta oli üllas, nii hoolitsev tark ja hea....
Lemme Krimm
2009-10-15 01:09:38
Käisin ise ka Laari kohvikus. Rahvast oli vähe, mõned vabamüürlased uurisid seal salaprotokolle ja arutasid, et kuidas Edgarile valimistel ära teha. Mind see ei üllatanud. Hiljem tuli Laar ise ka, oli teine Gruusia veinist ennast juba tublisti vinti võtnud ja tahtis hakata ekskursiooni tegema. Õnneks baaridaam pani talle aru pähe ja ütles, et pehme keelega ei ole mõtet proovidagi. Keskerakonna kohvikud on palju paremad kui see Laari "kohvik".
Ja
2009-10-19 11:31:05
Laal,ma pean nüüd oma kohviku sulgema, sest siia enam keegi ei tule.
|