![]() Millise mõõdupuuga mõõta demokraatiat?
kodanik
2004-03-31 10:44:53
Hea artikkel
Väike Vemmal
2004-03-31 12:14:11
Nõustun kodanikuga - väga hea ja aus artikkel.
Tunnistatakse esmakordselt ja otse keskerakondlase enda
poolt, et tegemist on diktatuuri poole pürgiva parteiga ja
tema juht sobik hästi tsaariks - kui rahvas seda tahab.
Sorry mingil hetkel tahtis Saksa rahvas Hitlerit ka - mis
sest välja tuli teame kõik. Ettevaatust kesikud.
Stakan K.Butõlkin
2004-03-31 23:49:29
Väikesele Vemblale ei aita ka puust ette tegemine.Värvi ta
või punaseks -ikka ajab ta kõik segamini nagu pudru ja
kapsad.
Hitler sai võimule demokraatlikult s.t.valimiste tulemusena
ja ka tema võim oli täiesti legitiimne-rahvas pooldas
teda.Ta ei valitsenud aga demokraatlikult:ta ei lubanudki
ju seda rahvale!Saksa rahvale meeldis tol ajalooetapil
selline juht ja sellised meetodid!
Vihmand on väga hea kirjatüki kirjutanud.
Olen veendunud, et Eesti inimene ei oska käigult
defineerida mõistet demokraatia ,rääkimata nt.liberaalse
demokraatia sisulisest mõistmisest.Meie inimeste häda ongi
see, et ei orienteerutagi asjus-aga püütakse
muudkui lajatada ning halvustada.
Hüüatatakse:Savisaar on autokraat.Aga kui küsida, et milles
see väljendub-siis on kõigil suu vett täis.
Meie meedias kajastatakse seda hüüatust.Asju sisuliselt
lahti ei seletata.Valetatakse ning luuakse müüte.
Vilks
2004-04-01 09:33:26
"mõõdutunde ja inimlikkuse hülgamine viib meid tõepoolest
demokraatlikust ühiskonnast (meedia)diktatuuri poole."
Kas on artikli autoril mõnda sellesarnast näidet ajaloost
tuua?
Ei tea küll miks seda vaest Savisaart siis niiviisi
pommitatakse ???? Artikli autor üritab vist väita , et
inimesed , kes ei kuulu Keskerakonda , on hüljanud
mõõdutunde ja inimlikkuse.
Kas pidada inimlikuks salaja lindistamised ,
finantstegevuste varjamised ja sugulaste ametisse
sokutamised ? Kas saab mõõdutundeks pidada niigi heal
järjel olevate linnaisade palgatõstmise nõudmised ,
isikuandmete privaatsuse rikkumise teel oma rämpsposti
saatmise täiesti apoliitilistele inimestele?
Kas saab demokraatlikuks pidada ütlust , et kui pole meie
etteantud ühe kandidaadiga, riigikogu asespiikeri kohale,
siis võtame nende inimeste sobivuse, kuuluda erakonda ,
arutlusele? Ei tea küll , millest teie erakonnas on
tekkinud sisepinged ?
Ütlen ühte - Edgari aeg on läbi - ta ei suuda hallata
sellist organisatsiooni ( siit ka skandaalid teie erakonda
kuuluvate sulidega , kellest kellegil pole kasulik lahti
saada, sest minetea mis luukere kapist välja kukkuda võib
). Miks väidate end olevat mõõdutundlikud ja inimlikud ,
kui te seda pole. Näiteid on kuhjaga ja kui keegi üritab
vastupidist väita , siis palun.
Tuletagem meelde valimiste eelset propagandat. Kes alustas
teiste erakondade sarjamist ? Minuarust just see oligi
suureks tõukeks halba suhtumisse teie erakonda - selles
reklaamis mis telekast tuli , polnud mõõdutunde lõhnagi.
Niiet austet autor - teie artikkel ei olnud veenev ja
tugines vaid valitud faktidele , mis vaid teile kasulikena
tundusid. Tänase seisuga ei ole Eestis veel ühtegi sellist
erakonda , mis vastaks tsiviliseeritud demokraatliku
ühiskonna nõuetele.
Väike Vemmal
2004-04-01 12:45:53
Seda ma ju arvangi, et kurb kui demokraatliku valiku teel
saab võimule dikdaator. Viimast ju kesikud väidavad a.la
oleme suurima toetajaskonnaga erakond aga näe võimule ei
pääse - küll siis paneks kõva käe maksma ja kõigil hää olla
füürer Edgari tiiva all.
Autokraat
2004-04-01 13:01:18
Savisaare autokraatia väljendub tema autokraatlikus
juhtimisstiilis, millise tõestuseks on muu hulgas ka
käesoleva väljaande artiklid - täpsemalt nendest õhkuv
mõte; ON AINULT ÜKS TÕDE JA SEE ON EDGARI OMA! PUNKT!
TEISTSUGUSED ARVAMUSED ON KURADIST! PUNKT! SEEGA TULEB
VÄLJA ROOKIDA!PUNKT!NENDE ESINDAJAD(VÄLJAÜTLEJAD) AGA
INKVISATSIOONIKOHTU KÄTTE LINTSIMISEKS ANDA! PUNKT!
Seltsimees Stakan K.Butõlkin on selge
LP. Lugejad.
2004-04-01 19:40:42
Minu kommentaar hr. J.Vihmandi artikli kohta sattus
ekslikult artikli "Siiri Oviir..." kommentaaride sekka
nime all "kodanik".
mandela
2004-04-01 19:52:00
Savisaar on pigem hea kandidaat mõne valla volikogu
komisjoni abiesimehe kohale,seal saaks ta õnne korral isegi
vist hakkama.Kardan,et vald poleks sellise kandidaadiga
nõus.Aga linnajuhtimisest tuleks tema ja kogu see pugejate
kamp küll nüüd kevadel luuaga minema pühkima.Pankroti
äärele viidud linn ja suust pudenevaid juhi jäätmeid
korjavad ustavad tibud,lagunemist ette nähes võeti
viimast-tehti omale tasu truuduse ees ja koogutamise
eest-3.7 miljonit meie kulul volikogu kurku.Eks autorgi
nüüd tasub truudust oma juhile ja hiilgavale,pühale -mina
ei tohi seda nime öelda.
Keskerakondlane
2004-04-03 15:21:28
MILLISE MÕÕDUPUUGA MÕÕTA DEMOKRAATIAT? - KESKERAKONDLIKU!
Vilks
2004-04-06 13:50:34
Kas Keskerakondlik mõõdupuu võrdub siis -10 või -18,5
demokraatiat ?
vastu Vilksile
2004-04-06 17:42:31
Keskerakondlik demokraatia = dikdatuur
spring
2004-04-06 22:21:28
Juba paar nädalat on meedia suutnud äratada umbes 16-17%
eestlaste(+ükskud eesti keelt valdavad venelased)huvi nii
kirjutavas kui ka vaadatavas kuulatavas pressis ilmuvate
poliitikateemaliste üllitiste vastu. Sellest 1/5 rahvast,
kes tunneb mingitki huvi poliitika vastu omakorda 1/5 s.o4%
suudab eristada olulist ebaolulisest tänu oma
informeeritusele ja tõsisele huvile. Terve Eesti peale on
sellele mannetule ajakirjanduslikule showle nati üle 100000
de publikut. Muidu nii isamaalis- respublikaanlikus pressis
harilikult tellimuslikud artiklid on vähemalt mingisuguse
sõnumiga,siis nüüd on näha,et kui tellimust ei ole ja pappi
taga ei ole ja neile ette ei öelda mida kirjutama peab, ei
oska isamaalikud-respublikaanlikud ajakirjanikud oma peaga
artikleid kirjutada. Näha on,et ükski erakond ei tee
sellest Keskerakonnas toimuvast tormist veeklaasis erilist
numbrit. Toimuks nagu kergerelvadest huupi
tulistamine,sekka üksikute haubitsate köhatused,rohkem
nagu sektori sissetulistamise eesmärgil.Samal ajal pole
kindralid isegi säärikuid viitsinud jalga panna. Enne kui
pauku teha peab püss laetud olema ja sihtmärk teada-kas või
tühi õllepudel. Paljud juba Savisaare pildi nägemisest
teevad püksi või hakkavad vihast värisema mis siis veel
püssilaskmisest rääkida.
|